Dle obrázků, bude u ID.4 více místa pro koleno u středového panelu.
Tedy za mě, jedině VW. To omezení kolena u středového panelu nemíním tolerovat, jinak bych tu Škodu bral.
Navíc je VW aerodynamičtější, takže na dálnici značně vyšší dojezd.
Tedy já přemýšlím prakticky, ale čtenáři auto.cz asi budou na ty efekty. Takže dostanu mínusy.
Zajímala by mě plánovaná produkce Eniaqu, ID.4, sourozence u Seatu a Audi. Zda bude vyšší než celé Tesly.
:D:D Teda jako klidně může být ID4 lepší, to jo. I když je to trochu předčasný predikovat z obrázků. Ale lepší auto proto, že má menší středový panel, to se tu jen tak nevidí - pardon, nečte.
Ci luxusnejsia je uplne jedno, ked je momentalne nefunkcna. Momentalne by som si z novej produkcue vw nekupil nic najblizsie dva roky, resp.pockal by som si na az na facelifty
Jenže pro některé z nás to je podstatné - třeba já jsem nekoupil XC70 kvůli nedostatku místa pro pravé koleno. Tedy za ten postoj človíčka za přezdívkou Nlauda je třeba dát :yes:
Ono se člověk v tomhle ohledu jinak rozhoduje, když má metr šedesát, nebo 188 cm jako já. Takže já tenhle parametr výběru taky celkem chápu. Akorát bych to spíš soudil až po vyzkoušení, protože některý auta mi příjde jakoby kouzlily s prostorem.
Za prvé z obrázků...
a za druhé - opravdu je horší auto to, který má menší tunel? Na co je pak složitě testovat, že. Stačí sednout a kouknout na koleno.
Tak tyhle elektrošuplíky jsou přece úplně zelené a plně recyklovatelné, proto vypadají tak “eko” lacině až bakelitově. Pro toho kdo adoruje “green new deal “ je ID řada splněný sen a cíl v nové ideologii. Takže “good luck my friends” ;-)