Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW ID.4 nechává nakouknout do interiéru. Že vám je povědomý?

15 komentářů

PowerHouse
Dle obrázků, bude u ID.4 více místa pro koleno u středového panelu.
Tedy za mě, jedině VW. To omezení kolena u středového panelu nemíním tolerovat, jinak bych tu Škodu bral.
Navíc je VW aerodynamičtější, takže na dálnici značně vyšší dojezd.

Tedy já přemýšlím prakticky, ale čtenáři auto.cz asi budou na ty efekty. Takže dostanu mínusy.

Zajímala by mě plánovaná produkce Eniaqu, ID.4, sourozence u Seatu a Audi. Zda bude vyšší než celé Tesly.
Avatar - _Karel_
_Karel_
😁 😁 Teda jako klidně může být ID4 lepší, to jo. I když je to trochu předčasný predikovat z obrázků. Ale lepší auto proto, že má menší středový panel, to se tu jen tak nevidí - pardon, nečte.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Obrázky přeci mluví za vše. Osobní zkušenost? Zbytečné.
traveldrive
A keď sem dajú video, tak podaktorí si s ním na diaľku aj zajazdia a zhodnotia pohon a podvozok, prípadne priestor v druhom rade sedadiel.
LORASI
toto bude zrejme prvy model v historii koncernu, kedy bude Skoda luxusnejsia a komfortnejsia ako jej brat / sestra od VW
ptr078
Ci luxusnejsia je uplne jedno, ked je momentalne nefunkcna. Momentalne by som si z novej produkcue vw nekupil nic najblizsie dva roky, resp.pockal by som si na az na facelifty
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bohužel zdaleka ne poprvé. Kamiq má hodnotnější interiér jak T-Cross... Npař.
Avatar - SKAY
SKAY
Tak VW chce být ekoligičtější a tak lisuje Pet láhve a na sedadla dává jutu 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jenže pro některé z nás to je podstatné - třeba já jsem nekoupil XC70 kvůli nedostatku místa pro pravé koleno. Tedy za ten postoj človíčka za přezdívkou Nlauda je třeba dát :yes:
vitapb
Ono se člověk v tomhle ohledu jinak rozhoduje, když má metr šedesát, nebo 188 cm jako já. Takže já tenhle parametr výběru taky celkem chápu. Akorát bych to spíš soudil až po vyzkoušení, protože některý auta mi příjde jakoby kouzlily s prostorem.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Za prvé z obrázků...
a za druhé - opravdu je horší auto to, který má menší tunel? Na co je pak složitě testovat, že. Stačí sednout a kouknout na koleno.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
kolik asi VW na těch svých EV prodělá? A kolik to bude stát na dotacích? Pokryje to vůbec spotřební daň z PHM?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
auta velikosti Avie 4x4
Arese
....elektrovehykl. 😒 :no:
ericn
Tak tyhle elektrošuplíky jsou přece úplně zelené a plně recyklovatelné, proto vypadají tak “eko” lacině až bakelitově. Pro toho kdo adoruje “green new deal “ je ID řada splněný sen a cíl v nové ideologii. Takže “good luck my friends” 😉