Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW ID.4 nechává nakouknout do interiéru. Že vám je povědomý?

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 5. 9. 2020 • 06:12
32
15
Zobrazit náhledy (32)
Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Výroba Volkswagen ID.4 Výroba Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4

Elektrický crossover se představí co nevidět, ale ještě před oficiální premiérou si můžeme prohlédnout pracoviště řidiče.

Volkswagen svůj nový elektrický crossover představí v září a první vozy chce dodat ještě před koncem letošního roku. Vnější vzhled zůstává zahalen decentní vrstvou maskování, interiér nám ale automobilka ukázala v celé jeho kráse. Vlastně jde o takovou malou evoluci kabiny sourozeneckého elektromobilu ID.3, žádné dramatické změny nečekejte.

Volkswagen se chlubí, že díky specifikům elektrické platformy mohli tvůrci pracovat s podstatně větším prostorem. Do vozidla se tak nejen snadno nastupuje, ale ještě prý uvnitř nabídne prostor o třídu většího auta. Zavazadelník pak ve standardní konfiguraci pojme až 543 litrů.

Ovládání drtivé většiny funkcí je po vzoru nové generace Golfu a ID.3 dotykové, konvenčních tlačítek tu zůstává jen minimum. Prim samozřejmě hraje středová obrazovka doplněná o dotykovou lištu, jež má usnadnit nastavování teploty či hlasitosti. Ano, asi je to nepatrně lepší než ťapkat prstem po displeji, stále bychom tu ale preferovali staré dobré otočné ovladače. Moderní kabinu pak podtrhuje standardně dodávaný digitální přístrojový štít, jenž zobrazuje základní informace o voze.

video

Tvůrci dále upozorňuji na přední sedadla, která jsou sportovní, zároveň však pohodlná i na dlouhé cesty. U vyšších výbavových verzí jsou navíc vybaveny certifikátem AGR a kromě elektrického nastavování nabízejí i masážní funkce. Kdo má rád zvířátka a životní prostředí, ten jistě ocení “veganské” potahy sedadel, které jsou kromě jiného z 20 % vyrobeny z recyklovaných PET lahví.

Volkswagen na závěr tiskové zprávy připomíná, že budoucnost mobility je elektrická, takže do roku 2024 investuje do elektrifikace v rámci strategie Transform 2025+ jedenáct miliard eur. Volkswagen ID. je samostatné odvětví složené výhradně z elektrických vozidel a kromě kompaktního hatchbacku ID.3 a crossoveru ID.4 máme v budoucnu počítat s dalšími a dalšími modely. Například ikonickým minibusíkem…

Související články

Témata
Avatar - _Karel_
6. 9. 2020 00:24
Re: Enyaq je horší, jedině ID.4
Za prvé z obrázků...
a za druhé - opravdu je horší auto to, který má menší tunel? Na co je pak složitě testovat, že. Stačí sednout a kouknout na koleno.
6. 9. 2020 00:15
Re: Enyaq je horší, jedině ID.4
Ono se člověk v tomhle ohledu jinak rozhoduje, když má metr šedesát, nebo 188 cm jako já. Takže já tenhle parametr výběru taky celkem chápu. Akorát bych to spíš soudil až po vyzkoušení, protože některý auta mi příjde jakoby kouzlily s prostorem.
5. 9. 2020 20:31
Zelený VW
Tak tyhle elektrošuplíky jsou přece úplně zelené a plně recyklovatelné, proto vypadají tak “eko” lacině až bakelitově. Pro toho kdo adoruje “green new deal “ je ID řada splněný sen a cíl v nové ideologii. Takže “good luck my friends” ;-)
5. 9. 2020 14:46
Další zbytečný...
....elektrovehykl. :-( :no:
Avatar - KANKUNEN
5. 9. 2020 14:33
V Americe frčí benzínové
auta velikosti Avie 4x4

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud