Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elon Musk už si vyzkoušel nový elektromobil VW, co o něm prohlásil?

Automobilky Tesla a Volkswagen jsou sice na mnoha trzích konkurenty, jejich šéfové však mají překvapivě vřelý vztah.
Zpět na článek
7. 9. 2020 14:05
7. 9. 2020 15:14
7. 9. 2020 17:29
8. 9. 2020 08:55
7. 9. 2020 14:24
7. 9. 2020 17:30
8. 9. 2020 10:32
7. 9. 2020 14:34
7. 9. 2020 14:52
8. 9. 2020 09:36
7. 9. 2020 15:30
7. 9. 2020 15:44
7. 9. 2020 17:05
8. 9. 2020 09:37
8. 9. 2020 11:40
7. 9. 2020 16:08
7. 9. 2020 22:35
8. 9. 2020 08:59
8. 9. 2020 09:40
8. 9. 2020 10:37
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2020 14:05
Die-ss
Ach ta Diessova posedlost Teslou... To nedopadne dobře.
Rozbalit vlákno
5
7. 9. 2020 15:14
Re: Die-ss
Souhlas. Asi tak jako se všichni výrobci mobilů snaží být jako Apple. :-[]
7. 9. 2020 17:29
Re: Die-ss
Jo? jako treba Xiaomi, ktere se od zacatku Applem inspirovalo a behem par let je jednim z nejvetsich vyrobcu?
8. 9. 2020 08:55
Re: Re: Die-ss
Zato Nokia, která odolala, to vyhrála na celé čáře, že? :-D
Avatar - .StenLi.
8. 9. 2020 11:26
Re: Re: Die-ss
:D Tak taato sadla. Hold par diskuterov tak miluje svoje preferovane znacky a to aby sa vyhli neodvratnej transformacii, ze chcu aby skoncili ako Nokia :)
Avatar - JFK
8. 9. 2020 09:46
Jaká privatizace???
Autore, to jsem netušil, že Tesla je státní firma, z jakého máte zdroje?
Avatar - Missouri
7. 9. 2020 14:23
Přesně podle přísloví
Koho nemůžeš porazit, k tomu se přidej. ;-)
Rozbalit vlákno
2
7. 9. 2020 14:34
Re: Přesně podle přísloví
Jj, a tak se Mlask tlačí k VW. :-!
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2020 09:31
Re: Přesně podle přísloví
V tom autě si zaMlaskali, nebo bylo víc?
7. 9. 2020 14:24
pokecali
Hodili řec i o infotainmentu?
Rozbalit vlákno
2
7. 9. 2020 17:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dzakobo
8. 9. 2020 10:32
Re: pokecali
:D :D :D
Taky mě automaticky napadlo, jak asi fungoval software ve VW?? Asi nějaká narychlo uplácaná betaverze...
7. 9. 2020 14:34
Blbeček Diess
je ubožák a hrobař koncernu Volkswagen.
Věděl jsem, že druhej Piech žádnej z jeho následovníků nebude, ale tohle hovado mě pořád šokuje.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - speedfred
7. 9. 2020 16:35
Re: Blbeček Diess
pán Piech by mal vstať z hrobu a trošku usmerniť (prefackať) týchto "novodobých manažérov".
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2020 09:33
Re: Blbeček Diess
A potom přišel krizový manažer .....
Avatar - Dzakobo
8. 9. 2020 10:39
Re: Blbeček Diess
Přesně. Podle mě to nejlíp dělá Toyota - pečlivost a pracovitost Japonců + filozofie kaizen (postupné vylepšování) + nedůvěra v masivní elektromobilitu, ale zaměření na hybridy a plug-iny. Do hybridu stačí cca desetinová baterie oproti EV - chtěl bych vidět, kde by se najednou vzalo tolik vzácných kovů pro baterie při masivní produkci elektroaut?? A dalším negativním faktem je, že většinu těchto dolů mají pod palcem Číňani...
Avatar - .StenLi.
8. 9. 2020 11:33
Re: Blbeček Diess
:D Ano.. preto ma Toyota a BMW jeden z najvacsich vyvojov solid state baterii :D Skus si pred komentovanim nieco o strategii Toyoty najprv nastudovat ;) Toyota razi jasnu strategiu elektrifikacie ktora jej usetri nielen nakladny vyvoj turbo dieslov, ale aj straty na EV ako u GM, Nissan, VAG ktori nakupuju drahe baterie v nedostatocnom mnozstve od externych dodavatelov, ale chce si ich vyrabat sama po vzore Tesly. Len nechce riesit drahe, tazke, chladenie vyzadujuce a pomaly sa nabijajuce gelove baterie ako vsetci ostatni vyrobcovia a na rozdiel od ostatnych automobiliek ma luxus naskoku v emisiach ktory jej umoznuje pockat na lepsie baterie. BMW mohlo ist rovnakou cestou HEV, ale radsej zvolili stratove EV a PHEV.
7. 9. 2020 14:38
Kdyby raději Musk zapracoval na kvalitě svých výrobků!
https://www.autoforum.cz/…-jak-je-odmitat/
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
7. 9. 2020 14:54
Re: Kdyby raději Musk zapracoval na kvalitě svých výrobků!
To zírám, že sem najednou jsou vkládat odkazy na AF, před pár dny mě to nepustilo.
Tipuji, že to není změnou firemní politiky ACZ, ale zase jen porucha. :D
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2020 09:35
Re: Kdyby raději Musk zapracoval na kvalitě svých výrobků!
Na Autoforu si můžeš jen číst, na Auto.cz můžeš diskutovat. Svým způsobem se to dá ocenit. Autoforum diskutujícím ucpalo hubu.
7. 9. 2020 14:59
Re: Kdyby raději Musk zapracoval na kvalitě svých výrobků!
Autopilot mu taky moc nefunguje....

https://www.autoforum.cz/…ky-jsou-tristni/
8. 9. 2020 08:58
Re: Kdyby raději Musk zapracoval na kvalitě svých výrobků!
Víte, proč nemá ***forum komentáře?
8. 9. 2020 09:05
Re: Kdyby raději Musk zapracoval na kvalitě svých výrobků!
Maji sve forum, tam jim muzes neco hezjeho napsat.
Avatar - _Karel_
7. 9. 2020 14:52
Nadpis
"...co o něm prohlásil?"
Po přečtení článku usuzuji, že o něm neprohlásil v podstatě nic. Takže informační hodnota zhruba na úrovni "Elon Musk jel na oběd do restaurace u Tří kohoutů".
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2020 09:36
Re: Nadpis
No myslím že Musk se dozvěděl co potřeboval. :-[] :-[] :-[]
Ten druhej trouba zase jen civěl.
7. 9. 2020 15:16
A že se nezeptal na cenu a na plánovaný objem výroby?
Tu cenu a objem výroby i sourozenců Škody, Audi, Seatu by Elon nerozdejchal.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - .StenLi.
8. 9. 2020 11:37
Re: A že se nezeptal na cenu a na plánovaný objem výroby?
A touto rozpravkou sa ukludnujes uz par rokov a stale nie je VW schopne vyrobit a predat objem vyroby Tesly za jediny mesiac :D LG dodava Tesle nasobne viac baterii ako VAGu takze ak si myslis ze si VAG tie baterie do svojich vraj uz uz na spadnutie planovanych EV vycaruje.. tak snivaj dalej ;)
7. 9. 2020 15:30
WTF
Co je to za debila ten Diessel. To fakt nechápu. Oni mu budou posluhovat nebo co?
Rozbalit vlákno
4
7. 9. 2020 15:44
Re: WTF
No, přímo mu leze do pr….ele! :-O :-( :no: :no: :no:
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2020 17:05
Re: WTF
Ten už z té ***e nevylézá.
Avatar - .StenLi.
8. 9. 2020 11:40
Re: WTF
Nastastie pre vedenie VAG im uz doslo ako daleko su za Teslou a kedze strategie Tesly nie je zarobit na autach co najviac aj za cenu podvodu.. ale akceleracia transformacie dopravy z ICE na udrzatelne EV tak je to uz roky zname ze ak sa ostatne automobilky nebudu vediet dostat na uroven Tesly alebo ich predbehnut, Tesla je im pripravena pomoct s dodavanim HW a technologii. Len debil moze este stale neovladat strategiu Tesly po tolkych rokoch..
7. 9. 2020 15:56
Chlapci, chlapci...
...vy ste z tej Tesly a Muska nejakí posratí... :D :D :D
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2020 16:08
Palec nahoru
Koncern vi kam smerovat - koupil jsem nejake akcie :-)
Rozbalit vlákno
2
7. 9. 2020 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - .StenLi.
8. 9. 2020 08:53
Re: Palec nahoru
Chlace ty tu dokedy budes onanovat nad snami o krachu Tesly? 😀 Este ti to nie je trapne sledovat ako jej letia akcie hore, kriza ju zasahuje radovo menej ako vsetky ostatne automobilky ale ty tu stale bezdovodne omielas ako sice ostatne automobilky len smeruju tam kde uz Tesla je, stavaju fabriky pomalsim tempom ako Tesla, ale Tesle maju ist akcie dole? Ked ich deli na patiny kvoli ich rastu? 😀 Ty si traged, kazdy rok pis "pockaj o rok" 😀

Nastuduj si radsej ako Trump hadze polena pod nohy EV v US a netrep tu 😉.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2020 18:51
Jestli to tak půjde dál
Tak bude spolupracovat každý s každým v boji se společným nepřítelem - ekoterorismem.
Rozbalit vlákno
4
7. 9. 2020 19:29
Re: Jestli to tak půjde dál
Jj, spolecny nepritel.

Jdi se lecit. ;-)

https://youtu.be/WFJgUm7iOKw
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2020 09:39
Re: Jestli to tak půjde dál
Psychouš křičí zavřete ho na psychinu !!!!!!!!!!!!!!!!!
Tebe určitě neměli z psychiatrie pouštět.
8. 9. 2020 10:59
Re: Jestli to tak půjde dál
Horlivy ekoterorouš von Diesel :-)
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2020 13:39
Re: Jestli to tak půjde dál
to jsem nepochopil :-!
7. 9. 2020 22:35
Hmm
Oceňuji že je Muskovo letadlo elektrické.
Rozbalit vlákno
2
8. 9. 2020 08:59
Re: Hmm
A rakety taky viď? Co tam máš ještě za další blbosti?
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2020 09:40
Re: Hmm
Však také dolétlo jen 62 km :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
8. 9. 2020 10:37
WV plus Tesla
Ja uz to pomalu zacinam brat za lozeny, ze VW a Tesla budou nejakym zpusobem na EV spolupracovat - pokud to tak bude Muskovi vyhovovat (on je ten silnejsi pri tomto vyjednavani)
A na to maji klidne 10 let nez se rozhodnou.

Obecne je to podle me win-win pro obe strany.
Z VW by byl leader v EV a Tesla by zas docilila sveho hlavniho cile - udelat z EV beznou zalezitost.

Mozna to neni az tak dobre pro zakaznika, pro nas je asi vyhodnejsi konkurence.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - .StenLi.
8. 9. 2020 11:43
Re: WV plus Tesla
Urcite je pre zakaznika aj obyvatela tejto planety lepsie skorsie uvedenie vacsieho poctu EV, to zrazi dole cenu a rychlejsie zastavi nezmyselne zamorovanie ovzdusia fosilnymi palivami. VW bude trvat este pekne dlho kym vobec dosiahne vyrobne cisla Tesiel u svojich EV s hocijakou kupenou technologiou.
8. 9. 2020 16:51
Re: WV plus Tesla
Ja jsem na jednu stranu pro EV, na druhou si ale nedelam iluze o tom, jak moc jsou ekologictejsi.
Ty baterky jsou vyrobne velmi narocne na vyrobu s obrovskou ekologickou stopou.
EV maji sve limity, ktere zase bezna auta nemaji - hmotnost (ruku v ruce s efektivitou), dojezd...
Vyroba elektriny to taky zalezi jaky je energeticky mix. Naklady na distribuci (upravy site) a nabijecky atd atd neni to cernobily.

Ale z pohledu horizontu 100 let jsem proste pro, abychom se postupnezbavili aut na fosilni paliva - dokud maji vsichni auta na benzin a naftu, bude se spalovat benzin a nafta a NIKDY se to nezmeni.
Takhle aspon bude sance udelat nejaky krok do budoucnosti.
Napr. jako druhe auto pro cesty po meste je to idealni reseni, pokud mas doma nabijecku.
Avatar - .StenLi.
10. 9. 2020 00:44
Re: WV plus Tesla
Nemusis si robit iluzie, staci ovladat fakty.
EV su neporovnatelne ekologickejsie ako ICE auta, je to ich najvacsia vyhoda spolu s moznostou udrzatelnej dopravy, cize mozu fungovat donekonecna napajane z obnovitelnych zdrojov a vyrabane z raz vytazenych materialov recyklovanych donekonecna co u raz vytazenej a raz spalenej ropy nie je mozne. To ze su neporovnatelne efektivnejsie, spolahlivejsie, rychlejsie, tichsie, jednoduchsie na opravu aj udrzbu, maju lacnejsiu prevadzku atd.. to su len mnohe ceresnicky na torte :)
Baterky nie su vobec narocne na vyrobu, vyzaduju vysoku mieru cistoty materialu aj prostredia vyroby, ale vyroba benzinu a nafty a tisicov pohyblivych dielov ICE je tiez zlozita a kvoli stale vacsiemu tlaku na znizovanie emisii je stale zlozitejsia a drahsia. A ta obrovska ekologicka stopa je v skutocnosti vyrazne nizsia ako u ICE aut pocas ich zivota. Kym u EV je uhl. stopa pri vyrobe vyssia, pocas prevadzky a servisu sa zvysuje iba minimalne, naopak u ICE aut sa zvysuje vyrazne kazdym spalenym litrom paliva a nahradenim spotrebnych dielov ktore EV nemaju. Tak isto vyrabaju viac karcinogennych neuhlikovych pevnych castic, nie len z vyfuku ale aj pri pouzivani brzd.. Dnesne EV maju uz po prejdeni cca 80tis. km mensiu uhlikovu stopu (vyroba + prevadzka) ako porovnatelne ICE. Netreba pripominat ze bezne auto pocas svojho zivota najazdi nasobky tejto vzdialenosti a potom ide do srotu. Baterie v EV ktore su zodpovedne za drvivu vacsinu uhlikovej stopy pri vyrobe sa pouziju v dalsich EV alebo v energetike na dalsich 10-20 rokov a potom sa zrecykluju v takej urovni o akej sa ICE autam nemoze ani zdat..
ICE auta maju ovela viac limitov ktore EV nemaju :) a efektivita ktora ide ruka v ruke s hmotnostou je prave ich najvacsi limit, su super neefektivne, kym ICE prenesu z energie ulozenej v nadrzi iba 17-21% na kineticku energiu (tocenie kolies) tak EV to robia s energiou zo siete s efektivitou 59-62%. Dojazd je irelevantny, kedze vyse 85% nabijani EV sa deje doma, ale u ICE tuto moznost nemas, stale musis jazdit na cerpacku. Takze pre ludi ktori maju dom je to dokonca vyhoda.
Energeticky mix je na tom ovela lepsie ako si myslis, elektrika vyrobena v USA je druha najspinavsia na svete (65% z fosilnych paliv, Cina 70%) a aj tak tam jazdiace elektricke auta vyprodukovali v roku 2017 v prepocte v priemere (kedze kazdy US stat ma iny mix) tolko emisii ako benzinove auto so spotrebou 2,94 l/100km a prudko sa to zlepsuje kazdy rok, v 2016 to bolo 3,22 l a kazdy rok je energeticky mix v kazdej krajine cistejsi.
https://blog.ucsusa.org/…e-to-get-cleaner
Na porovnanie, v SR je z fosilnych paliv vyrobeno iba 10% energie a viacero krajin uz dnes vyraba viac ako 100% svojej spotreby z uplne bezemisnych obnovitelnych zdrojov a kedze je to financne vyhodne, tam smeruje cely svet.
Takze toto je dovod preco netreba cakat 100 rokov ale EV je lepsia volba uz davno, no hlavne pre tych co maju dom :) ..avsak skutocny problem je s vyrobou, nedostatocnymi poctami vyrobenych EV, zastaralymi bateriami (mozeme dufat za 22.ho Tesla oznami nieco prelomove) a hlavne mnohymi ludmi ktori vyssie uvedene fakty stale neovladaju :)
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2020 13:42
Re: WV plus Tesla
Cílem jsou vždycky jen prachy
"udělat z EV běžnou záležitost" nesmysl, Musk je megaloman a mít prachy mu nevadí
Všechno je jen o prachách
Všichni aktivisti jednou zestárnou a zjistí že potřebují prachy (Piráti v ČR)
a najednou jsou hodní a najednou musí mít vrchní pražský Pirát 13 poradců :-)
Jde jen o prachy, jako vždycky
8. 9. 2020 14:16
Musk dle meho prijel jako poptavany dodavatel
Musk dle meho prijel jako poptavany dodavatel. Nekdy pred rokem ci dvema jsem cetl clanek o tom, ze automobilky co chtely konkurovat Tesle zacaly rychle narazet na to, ze nemaji dostatek kapacity na vyrobu baterii do svych elektroautomobilu a ze ma v tom Tesla asi 4 roky naskok. Tak si myslim, ze by chteli vyuzivat /nakupovat beterie jako ma Tesla. Musk podle mne bude chtit dodvata, akorat ma podminky, nebude plytvat energii v bateriich na nekvalitnich vozech, aby nemel kvuli nim spatnou povest. Tak proste jako jedinency dodavatel s dostatecnymi kapacitami si vybira komu proda. Plus bude vytvoren jakysi bateriovy standard pro sirsi spektrum vozu s celym tim ekosystemem okolo, nabijecky, stejna funkcionalita apod.
Rozbalit vlákno
0