Civic první generace určitě nekonkuroval Fiatu Ritmo, který se svoji téměř čtyřmetrovou délkou a rozvorem 2,45 m jednoznačně patřil o segment výše, do tehdejší nižší střední třídy. Když už, tak konkurentem (a pravděpodobně i jedním ze vzorů) Civicu I. byla stosedmadvacítka!
Fiat 127 , nástupce Fiatu 850, byl zpočátku dvoudveřový sedan se šikmou zádí (karoserie typu hatchback přišla až později) řazený, jak se tehdy psalo, mezi malé rodinné vozy.
Fiat 128 byl od samého počátku "plnohodnotným" čtyřdveřovým sedanem či tudorem, spadajícím do (dnes bychom možná řekli) nižší střední nebo střední třídy
Je tedy fakt, že Golf I typem karoserie vycházel ze 127, ale velikostně se blížil spíše té 128
Jednou jsem delal blbou nehodu civicu. Novejsi typ, lehky auto, leti to jak splaseny a mladej kluk za volantem s holkou vedle, a plnej knedlik. Klasika, byl na hlavni, jenze to ti je k hovnu kdyz te pak davaji do vrtulniku.
Je fakt, že Golf II se oproti G I zvětšil nikoli nepodstatně - rozvor se natáhnul o 7,5 centimetru na 2.475 mm a délka ze 3,70 poskočila skoro na 4 metry
Možná se pletu, ale nebyla Honda I, II a možná i III generace osazena vzduchem chlazenými motory?
Před lety jsem četl životopis Soičiró Hondy https://search.mlp.cz/…motocyklu/36209/#… a cosi takového se mi tak nějak matně vybavuje, že pan Soičiró preferoval "motocyklové" motory i v autech...?
Done Vito, ať již píšeš cokoli, věz, že tě mám na shit listu a tvým žbleptům nehodlám věnovat pozornost ani do budoucna. Můžeš se tedy jít exponovat kamkoli jinam
Re: Civic skutecne neni chlazeny vzduchem, jak si myslel Jer
Běž do pr...le blbečku.
Tvoje upocený slovíčkaření už leze každýmu krkem.
Jerry něco četl a napsal, že se možná plete.
Nikdo nepotřebuje aby sis to dogooglil a poslintával se radostí, že je to jinak. To umíme všichni.
Po tom, co jsem dal Hamunu na HL bojuješ ty, traveldrive a blbeček xxc o titul největšího vola. Vedeš si dobře.
Re: Civic skutecne neni chlazeny vzduchem, jak si myslel Jer
Jo klidne si me dej taky na HL. Go ahead.
Nepotrebuju diskutovat timto stylem.
Stejne jako s Jerrym.
Kdyby to byl normalni diskuter, tak mu to samozrejme napisu jinak.
Nicmene i kdybych mu tam snesl modre z nebe, tak reakce bude stejne hloupa.
Tak uz se tu prestante ztrapnovat oba dva.
I s vasima hate-listama a vulgaritama.
Zjevne sem chodite kvuli necemu jinymu, nez kvuli autum.
Ja ne. Musim psat tyhle hovna jen na obranu...
Jinak mam dojem, ze Hamuna o tobe jednou psal jakej mas prehled... :-O
Zvlastni. Nebo to byl Cicero? Uz nevim.
PS Rozhodne jsem si nemyslel, ze byl Civic chlazeny vzduchem. A uz vubec ne jeho treti generace!
Re: Civic skutecne neni chlazeny vzduchem, jak si myslel Jer
Done Vito, ať již píšeš cokoli, věz, že tě mám na shit listu a tvým žbleptům nehodlám věnovat pozornost ani do budoucna. Můžeš si tedy jít exhibovat kamkoli jinam
Re: Civic skutecne neni chlazeny vzduchem, jak si myslel Jer
Fosteku,
Ber to zase tak, že je lepší, když Don Víto exhibuje tady, než kdyby (jak pravil o jednom člověku, jehož jsme oba znali, můj kolega a druh ve zbrani Luboš) - je lepší, když exhibuje tady, než kdyby běhal po městě a prznil volně pobíhající toulavé psy. Musíš to brát tak, že tím, že mu umožníme tuto exhibici, zachráníme počestnost několika desítkám psů.
Takže, Done Víto - jen houšť a větší kapky. Jsi na Shit-listu hnedle s Hamůňou, tak dokaž, že si to zasloužíš! :yes::yes::yes:
Tak to jsi musel mít (řečno dnešní novočeštinou) vpravdě hustokrutopřísné štěstí a zatraceně dobré známosti, že jsi se mohl vozit ve stejném modelu, jako MUDr. Blažej. Když si vezmu "dostupnost" nových vozů v roce 1977 a z toho plynoucí cenu ojetin... Není-li to příliš důvěrný dotaz a pokud si to ještě pamatuješ - na kolik Tě tehdy vyšla?