Ekonomika
Jerry.Gunman
To víš, firma (na rozdíl od státu či nadstátního útvaru) si ty prachy nenatiskne...
Jerry.Gunman
"Fór" tkví v tom, že automotive sektor byl asi posledním velkým průmyslovým oborem, který se v Evropě jakož takož držel a táhnul ekonomiky jednotlivých států vpřed. Když se bude i nadále zařezávat a podřezávat i ten, z čeho bude Evropa fungovat? To si budeme všichni vzájemně poskytovat výhodné půjčky z Providentu??
Jerry.Gunman
Hmmmmm, když vidím automobilku, která se vzdává toho, co jí udělalo jméno, tak mi z toho není dobře po těle. U Citroëna to bylo hydropneumatické pérování, u Renaulta Espace... Jestli vyklidí i střední třídu vozů (jako, že 1.6 /100 kW dízl v Talismanu skutečně není vrcholový motor), co jim pak zbude?
lordlord
Otázka je kolik stojí vývoj, homologace, nevytížená výrobní linka atd. a kolik se jich prodá
pradeda777
Renault již v květnu oznámil, že během následujících tří let sníží své náklady o více než dvě miliardy eur.
Toho nového šéfa Renaultu by nám měli na chvíli půjčit.... :-! Tady vláda umí jen navyšovat dluhy.... 😒
Toho nového šéfa Renaultu by nám měli na chvíli půjčit.... :-! Tady vláda umí jen navyšovat dluhy.... 😒
Ada je zase tady
Prachy se dnes netisknou, ale jen se naklikají na počítači. Vždyť 90% peněz v bankách jsou jen prachy virtuální.
Arese
Ale motory jsou už teď v Talismanu relativně v pořádku - turbobenzín se zvětšil na 1,8 l a trubodiesel na 2 l. Tomu autu hlavně uškodilo, že se vzdalo karoserie typu liftback, na který byla klientela Renaultu v této třídě po desetiletí zvyklá... ;-\ ;-\ ;-\
traveldrive
Že Renault prišiel s Espacom v Európe prvý, je irelevantné. MPV sú dnes okrajovou záležitosťou a Espace tiež, naviac je to už úplne iné auto ako, od čistokrvného praktického MPV má už dosť ďaleko.
Prirovnanie k Fiatu je už celkom mimo misu, Renault sa predsa nejde sústrediť na jediný model, len chce vyrábať menej modelov, logicky v segmentoch, ktoré sú najziskovejšie.
Prirovnanie k Fiatu je už celkom mimo misu, Renault sa predsa nejde sústrediť na jediný model, len chce vyrábať menej modelov, logicky v segmentoch, ktoré sú najziskovejšie.
traveldrive
Ako v tom máš pravdu, ale nie sú tomu vinní. Snažia sa prežiť. Zlaté časy sú dávno preč.
Zaříznout Espace, tedy typ vozu se kterým Renautl přišel jako první v Evropě, a soustředit se hlavně na nižší střední třídu (Mégane)... Nejsem si jist, zda tohle je ta nejsprávnější cesta
Aby nakonec nedopadli jako FIAT, u něhož se zpola žertem hovoří o přejmenování firmy na "500", protože Cinguecento v různých variantách je to jediné, co je dneska živí - a i to začíná zastarávat
😞 😞 😞