Novinky v motorové paletě Swiftu mě nenaplňují nadšením. Začalo to vyškrtnutím 1.0 BJ, pokračovalo povinným hybridem s rozporuplným přínosem a otupěním dynamiky Sportu, a teď zřejmě podobnou sterilizací projde 1.2 DualJet. Ta přitom dosud platila ze velmi úsporný motor, který 90 koňmi v kombinaci s lehoučkou platformou malých Suzuki mohl konkurovat základním turbotříválcům. Ale 61 kW a 107 Nm už tak lákavě nezní. To je u konkurence, byť těžší, základ nabídky.
Inac ma pobavilo ako prisiel H/K s "novym" atmo motorom 1.5 s dvojitym nepriamym vstrekom ... hned ma napadol dualjet samozrejme, korejska kopirka sa nezaprie... aspon ze v tomto pripade z toho profituje zakaznik
Suzuki trpí tím, že nemá v nabídce elektronesmysl, který by jim emise krásně srazil. Přitom jsou to tak úsporná auta.
Zkopírování DualJetu mě neuráží, když je výsledkem to, že si můžu koupit kompakt s důstojnou atmosférou za rozumné peníze. Mohli tam pro Evropu hodit podladěné T-GDi a vykašlat se na boj s absurdními normami.
hej ved som pisal, ze zakaznik profituje ... keby korejci nekopirovali tak dnes nie su tam kde su, veskere benzinove motorizacie boli cez kopirak z japoncov a to este aj v dobach prveho ceedu ... 1.4 a 1.6 cvvt... v dobach davnejsich vyrabali licencne motory mazdy 1.5 16v v kia seepia a pod... je to pochopitelne, keby si vsetko mali navrhnut samy tak im ten cas na rychly pokrok nestaci
Současný vývoj u Suzuki krásně demonstruje, jak zhoubný vliv mají na současnou nabídku automobilek na evropském trhu zcela nesmyslné normy emisí nejedovatého CO2. Je nejvyšší čás je vrátit na splnitelnou úroveň!!! :-O