Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Swift dostalo facelift, nabídne nový motor a řadu drobných změn

Čtvrtá generace populárního městského mini je na trhu již od roku 2017, takže přišel čas na výraznější omlazovací kůru.
Zpět na článek
Avatar - twistedTSD
10. 9. 2020 17:53
Plnou parou vzad
Novinky v motorové paletě Swiftu mě nenaplňují nadšením. Začalo to vyškrtnutím 1.0 BJ, pokračovalo povinným hybridem s rozporuplným přínosem a otupěním dynamiky Sportu, a teď zřejmě podobnou sterilizací projde 1.2 DualJet. Ta přitom dosud platila ze velmi úsporný motor, který 90 koňmi v kombinaci s lehoučkou platformou malých Suzuki mohl konkurovat základním turbotříválcům. Ale 61 kW a 107 Nm už tak lákavě nezní. To je u konkurence, byť těžší, základ nabídky.
Rozbalit vlákno
8
10. 9. 2020 21:19
Re: Plnou parou vzad
No trošku zmenšili objem, takže to možná bude tím.
Avatar - Emel
10. 9. 2020 21:27
Re: Plnou parou vzad
No hlavně je to napsané tak, že si vůbec nejsem jistý, že bude normální FWD s manuálem.
Avatar - twistedTSD
10. 9. 2020 21:37
Re: Plnou parou vzad
Já to pochopil tak, že bude na výběr. Čtu to znova a nejsem z toho moudrý, uvidíme.
Avatar - lamal
10. 9. 2020 22:42
Re: Plnou parou vzad
suhlasim, to je to "vylepsovanie" kvoli uz nezmyselnym EU normam... https://www.auto.cz/diskuse/76918/1#…

Inac ma pobavilo ako prisiel H/K s "novym" atmo motorom 1.5 s dvojitym nepriamym vstrekom ... hned ma napadol dualjet samozrejme, korejska kopirka sa nezaprie... aspon ze v tomto pripade z toho profituje zakaznik
Avatar - twistedTSD
11. 9. 2020 00:56
Re: Plnou parou vzad
Suzuki trpí tím, že nemá v nabídce elektronesmysl, který by jim emise krásně srazil. Přitom jsou to tak úsporná auta.

Zkopírování DualJetu mě neuráží, když je výsledkem to, že si můžu koupit kompakt s důstojnou atmosférou za rozumné peníze. Mohli tam pro Evropu hodit podladěné T-GDi a vykašlat se na boj s absurdními normami.
Avatar - lamal
11. 9. 2020 08:43
Re: Plnou parou vzad
hej ved som pisal, ze zakaznik profituje ... keby korejci nekopirovali tak dnes nie su tam kde su, veskere benzinove motorizacie boli cez kopirak z japoncov a to este aj v dobach prveho ceedu ... 1.4 a 1.6 cvvt... v dobach davnejsich vyrabali licencne motory mazdy 1.5 16v v kia seepia a pod... je to pochopitelne, keby si vsetko mali navrhnut samy tak im ten cas na rychly pokrok nestaci
11. 9. 2020 07:05
Re: Plnou parou vzad
Kórejská kopirka?
Kde zijes?

Kia si vyrába auto samostatne. Vrátane turba, vstrekovacie aj automatických a dsg prevodoviek.

Koľko je svetových výrobcov CR systémov?

Koľko automobiliek si dokáže poskladať vlastný automat?

Kolko automobiliek si dokáže postaviť vodikovy stroj?

Kolko automobiliek postavilo ev s parametrami svetovej úrovne?

A nejaký debo napíše kórejská kopirka :))))
Avatar - lamal
11. 9. 2020 08:39
Re: Plnou parou vzad
už si tam... bye bye
11. 9. 2020 09:17
Suzuki dušené debilními EU normami
Současný vývoj u Suzuki krásně demonstruje, jak zhoubný vliv mají na současnou nabídku automobilek na evropském trhu zcela nesmyslné normy emisí nejedovatého CO2. Je nejvyšší čás je vrátit na splnitelnou úroveň!!! :-O
Rozbalit vlákno
0