Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf škodováckých odborů opět kritizuje další směřování značky. Varuje před přesunem výroby

Odborový předák mladoboleslavské Škody Auto Jaroslav Povšík opět varuje před dalším směřováním značky. Tvrdí, že se výroba klíčových modelů může přesunout do zahraničí.
Zpět na článek
11. 9. 2020 20:10
11. 9. 2020 21:01
11. 9. 2020 21:14
11. 9. 2020 21:26
11. 9. 2020 23:13
12. 9. 2020 11:09
12. 9. 2020 15:34
12. 9. 2020 17:32
12. 9. 2020 20:12
13. 9. 2020 08:11
13. 9. 2020 12:22
11. 9. 2020 23:45
11. 9. 2020 16:56
Seat do Španielska?
Čo si to ten koncern dovoľuje, presúvať výrobu Seatu do Španielska, to veľkohubý odborár nedovolí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
11. 9. 2020 17:16
odboráři měli křičet
když se likvidovala v autech ruční brzda, manuální převodovka a dieselový motor!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - speedfred
11. 9. 2020 18:23
Re: odboráři měli křičet
Tak týmto si pobavil na víkend. 😀
11. 9. 2020 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2020 19:56
Re: odboráři měli křičet
Po revolúcii chcel minister Andrej Barčák, aby sa v bratislavskej BAZ-ke vyrábali autá značky Opel
VW si dupol a v Prahe presadil, že chce aj túto fabriku na Slovensku!
11. 9. 2020 17:42
Kontraprodukce
No, ono je to takový dvojsečný. Odbory řvou, že chtěj víc pro zaměstnance, a automobilka chce šetřit. Takže se odbory nesmí divit, když firma řekne dost, jdeme do levnějšího. A když tak vidím, kam směřuje VAG, pak se směju, jak se bojí, že by Škoda směřovala někam k Dacii. Ono by totiž někdy už neškodilo se od tý Dacie poučit...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - SKAY
11. 9. 2020 18:18
Re: Kontraprodukce
Kdo chce moc nemá nic.
11. 9. 2020 19:16
Re: Kontraprodukce
Poučit se od Dacie by byl průšvih pro odboráře, pro zaměstnance Škodovky, pro Škodovku, pro VAG i pro státní kasu ČR. Dacie má daleko menší marže/zisky (v současnosti na rozdíl od Škodovky je ve ztrátě), svým zaměstnancům platí daleko méně než Škodovka, na daních odvádí do státní kasy nesrovnatelně méně než Škodovka, svému majiteli vydělává drobné nebo v současností prohlubuje už tak obrovskou ztrátu Renaultu. Takže "poučení" od Dacie by byla sakra drahá sranda pro všechny zainteresované.
Avatar - WinDiesel
11. 9. 2020 19:44
Re: Kontraprodukce
no faktem je že odvody dělají stovky miliard do Německa :no:
ty daně které jdou českému státu z platů zaměstnanců jsou drobné :no:
další daně neexistují protože Škoda daní v Nizozemí :no:

Renault by na daních odvedl možná víc než Škoda !!! :yes:

Střílíš opravdu velmi daleko mimo terč ... :-|
11. 9. 2020 20:12
Re: Kontraprodukce
Můžeš se klidně upalcovat, ale Škodárna daní příjmy v ČR
https://www.financnisprava.cz/…tem-financi-9797
Jestli někdo daní v Nizozemsku, tak je to třeba PPF.
A jestli odvody za 35 000 zaměstnanců s vysoce nadprůměrnými příjmy jsou pro tebe drobné nehledě na odvody za další desítky tisíc lidí v subdodavatelských firmách, tak to asi budeš hodně za vodou.
Renault by odvedl velký prd, ten je ve ztrátě 7 mld. eur. takže daně z příjmu neplatí a kdyby zde vyráběl Dacie, tak počet zaměstnanců by byl nižší, tři čtvrtiny subdodavatelských firem by okamžitě vychcípaly a průměrný plat by v té firmě byl někde na úrovni Nošovic nebo Kolína, tedy daleko za Bolkou a dalšími lokalitami Škodárny.
11. 9. 2020 21:07
Re: Kontraprodukce
No tak Renault je na tom oproti VAG o dost líp. https://www.idnes.cz/…329_automoto_fdv
11. 9. 2020 21:20
Re: Kontraprodukce
VW má dostatečné výnosy a ten dluh normálně splácí. Jestli je na tom v současnosti nějaká automobilka s náskokem nejhůř, tak je to právě Renault, který za půl roku dokázal vygenerovat ztrátu přes 7 mld. eur, zdaleka nejvíc ze všech automobilek.
https://www.bnnbloomberg.ca/renault-reports-record-8-billion-loss-1.1472904
a je to především Renault, který musí omezovat výrobu, škrtat modely etc.
https://www.bloomberg.com/…-cost-discipline
11. 9. 2020 21:05
Re: Kontraprodukce
Nepochopils... A někde píšeš nesmysly...
11. 9. 2020 21:07
Re: Kontraprodukce
Co jsem nepochopil, kde píši nesmysly?
11. 9. 2020 19:37
Škoda si vydobyla renomé...
a teraz chcú vyrábať akýsi Cheap Trick a čakajú, že to budú ľudia zo zotrvačnosti kupovať?!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
11. 9. 2020 19:46
Re: Škoda si vydobyla renomé...
Svatá pravda, vytesat do žuly a pozlatit !!!!!
Jestli to VW udělá, bude se dost divit.
Může taky skončit v situaci loss/loss (VW i Škoda)

a bude z toho velká škoda :no:
11. 9. 2020 21:38
Re: Škoda si vydobyla renomé...
Asi im vo Wolfsburgu konečne trklo, že tie autá a ich súčasné ceny už ľudia nemôžu a ani nechcú akceptovať.
Však taká Fabia už stojí fúru peňazí. A vďaka EÚ ,,inováciám" bude horšie.
A celý bývalý Ostblock, Grécko, Turecko... má stále hlboko to vrecka!
A aj Španielsko a Taliansko začína trieť biedu + za chvíľu sa k nim pridá aj Británia.
Tak nech uvedú na trh novú low-end značku a nech ju vyrábajú hoc aj v Rumunsku!
11. 9. 2020 20:10
Vyvoj
Môže niekto napísať, aký vývoj ešte v skodovke zostal?
Celkom ma zaujíma, čo sa tam vyvíja.

Viem, že motory tsi sú nemecké, prevodovky si nie som istý, ale myslím, že tiež.
Zostalo skodovke aspoň dizajnérske centrum?

A ak áno, ako funguje spolupráca v rámci koncernu, keďže platforma patri tiež Nemcom?

Koordinuje sa nejako vývoj napr kodiak a tiguan a taracco?
Rozbalit vlákno
10
11. 9. 2020 21:01
Re: Vyvoj
Škodárně vývoj přibývá.
Vývoj některých motorů pro celý koncern
https://www.youtube.com/watch?…
Vývoj některých převodovek pro celý koncern
https://www.skodahome.cz/…yvojove-centrum/
Vývoj některých částí el. výstroje, odhlučnění, klimatechniky pro celý koncern
Vývoj vlastních modelů vyjma CitiGo
Vývoj některých emisních systémů pro celý koncern
Crash testy pro sebe i některé další značky koncernu
http://www.vlasteneckenoviny.cz/?…
Vývoj kompletních modelů pro ostatní automobilky koncernu, nedávno třeba Ateca, v současnosti třeba nová generace Passatu
https://www.auto-motor-und-sport.de/…vativ-im-design/
Design centre je součástí vývojového centra (současný šéf Stefani) a dělá kompletní návrhy exteriérů i interiérů
11. 9. 2020 21:14
Re: Vyvoj
Tak potom môžu byť odborári v pohode. :yes:
11. 9. 2020 21:26
Re: Vyvoj
No v pohodě, oni jsou to v podstatě hlupáci, místo aby bojovali za to aby se v Bolce vyvíjelo ještě víc pro koncern i pro Škodárnu a byla zde velká přidaná hodnota, tak kopou za zachování montoven, tedy toho co má minimální přidanou hodnotu a co prostě patří někam do Indie, podstatné je jestli se zde bude vyvíjet nová generace Kodiaqu, ale jestli se bude Kodiaq bouchat třeba na Čukotce je putička, už v současné době zde není dostatek lidí do montoven a vozí se sem z venku. Takže zcela nesmyslný boj.
Avatar - Blue Sun
11. 9. 2020 23:13
Re: Vyvoj
Naopak, v tomhle jsou velice chytří. Z vývoje odborářům zase tak moc nekápne, zato z výroby ano. Čím více dělníků, tím více "práce" pro odbory, více peněz.
12. 9. 2020 11:09
Re: Vyvoj
Bez výroby nebude ani vývoj. To by jsi měl pochopit i ty a další odpůrci montoven. Výrobu s větší přidanou hodnotou a vývoj brzdí hlavně dnešní mizerné vzdělání.Ne montovny.
12. 9. 2020 15:34
Re: Vyvoj
Tak to je pekna blbost. Mnoho firiem vyvyja na zapade a vyrabaju to niekde v Azii. A to aj hi-tech veci. Pri autach tomu brani z zasti cla a z casti narocnejsia logistika.
Avatar - Blue Sun
12. 9. 2020 17:32
Re: Vyvoj
Takhle můžeš dělat telefony nebo procesory, ale něco tak složitého jako je auto jen sotva. Svěřit veškerou výrobu složitější techniky asijským montovnám by taky mohlo snadno znamenat dost velký problém. Sám víš, jak tvůrčí dovede být Asie v získávání intelektuálního "vlastnictví".
12. 9. 2020 20:12
Re: Vyvoj
Ty firmy měly dříve doma i výrobu. Než něco napíšeš, tak přemýšlej.
13. 9. 2020 08:11
Re: Vyvoj
Je to přesně naopak, bez vývoje není výroba. Dnes je celá řada firem, které vyvíjí doma a vyrábí na východě a daří se jim velice dobře. A automobilky nejsou žádná výjimka a logicky jdou stejným směrem, montovny v Německu se silně redukují a v prvním kroku jsou třeba u nás nebo na Slovensku a v dalších krocích půjdou třeba do Indie, je to nezvratný proces a ten, kdo se mu bude bránit na něj jenom doplatí a v konečném účtování nebude mít ani vývoj ani ty montovny.
13. 9. 2020 12:22
Re: Vyvoj
Není to naopak. Vývoj byl tam, kde výroba. Výroba se pak přesunula za nižšími mzdami. Pak se přesune i vývoj. Už se to děje. Brzdou je často mizerné vzdělání. Je to vidět třeba u nás.
11. 9. 2020 23:45
Hurá
Že by si konečně VW uvědomil že jeho Škodaq hnujq je drahý a předražený šmejd ? Hurá..
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2020 13:56
neni ta fabrika
nahodou fasouna? pokud jo tak si s ni muze delat co chce.
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2020 15:30
Jen si vymýšlejte
Tak dlouho si budou stěžovat, až se Němci nas a výroba půjde komplet pryč :D :D
Rozbalit vlákno
0