Novinky
Diesel aktuálně určitě kazí průměr méně, než benzín, takže tím to nebude.
A problém není v tom, že se jich prodává moc, ale naopak relativně (ve srovnání s V6 TDI) málo. Dost málo na to, aby se do budoucna vyplatila nákladná modernizace na stále přísnější normy.
A problém není v tom, že se jich prodává moc, ale naopak relativně (ve srovnání s V6 TDI) málo. Dost málo na to, aby se do budoucna vyplatila nákladná modernizace na stále přísnější normy.
Ty si kúpil 540i? Nejak mi to ušlo. Síce som Tvoj proces výberu registroval, ale výsledok nie. Bude recenzia, alebo aspoň nejaké dojmy?
Jsem jediny, komu rozdil 130 az 170 kg prijde silenej? Navic nove verze maji hmotnost asi uvedenou vcetne aktivnich stabiliztoru, coz urcite neco vazi. Jinak receno V8 tdi je i pres to, ze tu stealth tvrdil jak to ma 200kg tezkej ingot jako kazda v8 nafta a ani takova krabice jako q7 to nezamaskovala. Coz neznamena, ze mi nedavala smysl.
Ikdyz ja bych zrusil jak 60tfsi tak i SQ7 a dal misto toho hybrid 4Se z novy panamery, tedy 2,9 tfsi a 560 koni.
Ikdyz ja bych zrusil jak 60tfsi tak i SQ7 a dal misto toho hybrid 4Se z novy panamery, tedy 2,9 tfsi a 560 koni.
Ta spotřeba mi nepřijde vůbec špatná. V 540i mám v popisovaných podmínkách 13-16l, takže asi stejně, akorát SQ7/8 je silnější a větší podélně i výškově vč. výhod vyššího podvozku (SUV).
Ale nemožnost výběru je škoda. Ta naftová verze tady taky měla svůj smysl.
Ale nemožnost výběru je škoda. Ta naftová verze tady taky měla svůj smysl.
Přechod vlajkových SUV Audi SQ7 a SQ8 na benzínové motory přinesl vyšší spotřebu a vyšší emise.
Budoucností automobilové mobility je diesel na CNG
Budoucností automobilové mobility je diesel na CNG
V8 4,0 benzín, v RS 6 inak naladený, nie sú identické, spoločných vecí budú mať zrejme dosť. Mne príde dosť nelogické vyvíjať dve rovnako koncepciou aj určením motory. A možno sa mýlim, ale logika veci ma vedie týmto smerom.
A nevíš s kterými emisemi má problém? NOx to nespíš nebudou
https😐/www.carscoops.com/…ithout-cheating/
https😐/www.carscoops.com/…ithout-cheating/
Viz 11😁2
Kdyby to šlo, určitě by raději zůstali u V8 TDI, viz i přechod eSkových modelů (pro EU) na diesel.
Kdyby to šlo, určitě by raději zůstali u V8 TDI, viz i přechod eSkových modelů (pro EU) na diesel.
Jsou lidé, kteří to řeší a jsou i tací, co to neřeší. Jde spíše o to, že dnes je celkem jedno co chtějí nebo nechtějí zákazníci, ale vše se podřizuje regulacím. A pokud je pravda, že dostat se na flotilové emise 90 g/km není sranda, tak krok Audi nechápu a to tím spíš, že mají Q7 i ve variantě s V6 benzínem a PHEV kde se mydlí o každý gram.
Hlavní důvod je, že V8 TDI má problém plnit (za rozumné investice) stále přísnější emisní normy.
S6 je naftová i benzínová, naftovou prodávají právě teď v Evropě, ale je možné, že to také přehodí na benzín, který se prodává všude mimo Evropu.
Taky by mě zajímal reálný důvod nahrazení nafty benzínem v jediné kategorii, kde naftu i to RS sneslo. S6 už není naftová?
Ty už jsi viděl někoho ochotně nahradit výkonné auto s 8-litrovou spotřebou stejně výkonným autem s 12-litrovou spotřebou? Oni ví že se to v Evropě bude prodávat velmi málo, a mimo Evropu je to vcelku jedno.
ale nebude trápit automobilku? Navýšení emisí je přes 70 g/km proti dieselu v době, kdy konstruktéři u evropských modelů doslova blbnou za každou desetinu gramu snížení je docela zarážející (viz třeba i zde vypínání válců). Jediné vysvětlení by bylo, že jim prodeje e-Tronu jdou tak skvěle, že se do 90 g/km vejdou s prstem v nose.
Ale do budoucna se při relativně malých prodejích nevyplatí investovat nemalé prostředky na to, aby splňoval další nové, stále přísnější normy.