Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Hyundai Tucson oficiálně: Sází na designovou revoluci a sám vyparkuje
138 komentářů
SKAY
3
Asi se bude líbit :yes: na počet hran a křivek bledne i DS.
JFK
3
No konečně někdo udělal následníka Pontiacu Aztec :*) skoda akorát té inspirace obrysem masky u EQC, to si Daimler nezasloužil
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JFK
4
V úpadku jsou spíš tebou vyjmenované tvé oblíbené úchylky, které praktikuješ s tvým přítelem... to si nech večer někam do ústřice, nebo kam to s ním chodíš, tady to nikoho nezajímá ;-)
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JFK
1
:'-( :'-( :'-(
clippyRS4
Tu masku ukradli z Mercedesu EQC? Uz tam chyba len svetelna lista...
Tu masku mal uz koncept Le Fil Rouge v 2018, koncept Vision T v 2019 a pouziva ju aj zamorsky model Grandeur. Navrhol ju Luc Donckerwolke.
Mercedes tu masku představil na svém konceptu Generation EQ v roce 2016, takže na kopírování Hyundaie od Mercedesu to nic nemění ;-)
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
Koncept Le Fil Rouge ju mal podstatne inu :) minimalne proporcne bola podstatne uzsia a tvar tych svetiel bol viac skryty. Mercedes s nou prisiel vo svojom koncepte EQ uz v 2016, teda o 2 roky skor ako Hyundai.
Mercedes ma klasicku masku a len svetla trcia do boku. Tu tvoria svetla samotnu sucast masky. A ze je tvar trochu podobny? Ved dnes sa kopa aut na seba podoba. Masky maju podobne tvary, pretoze vymyslat vselijake patvary len aby to bolo nieco uplne ine, je kontraproduktivne.
Je uplne jedno kam svetla trcia. Svetla v maske tiez nie su ziadna novinka, ameriky to mali uz v 70. rokoch. Fakt je ten, ze kompletny vzhlad okopcili od Mercedesu a to sa nerobi :no:
Kto chce psa bit, palicu si najde 👎.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nikto nikoho nebije. Na zaciatku bolo jednoduche konstatovanie, ze ukradli masku Mercedesu EQC. Len niekto potrebuje za kazdu cenu vyvracat zjavny fakt :) Samemu mi pred domom jeden Hyundai stoji a naozaj nemam za potrebu tu na nieco hadzat hnoj. Nevadi mi inspiracia dizajnom, robia to do urcitej miery vsetci. Ale to ze Hyundai az prilis okato vykrada dizajnove prvky je vsak fakt.
Tak Tucson má proti EQC trošku jiné úhly a hlavně rádiusy. ;-) Takže üplně stejné to není, jedině že nemáš žádný smysl pro detail.
Jinak v hrubých rysech maska sjednocená se světly byla použita u Ioniqu a ten byl představen v lednu 2016 (produkční verze,žádný concept).
Jinak v hrubých rysech maska sjednocená se světly byla použita u Ioniqu a ten byl představen v lednu 2016 (produkční verze,žádný concept).
Meky
Nádherné prekvapenie. Unikátny, výrazný a prepracovaný dizajn. Široká paleta motorov so špičkovými parametrami.
Hyundai :yes:
Toto je nový kráľ triedy!
Hyundai :yes:
Toto je nový kráľ triedy!
LOOOL, no v zemi Rytmuse asi hej
Co tým chceš povedať prasivy rasistický ***?
Ser na neho,išiel počúvať Lunetic,alebo Holki. ;-)
Meky před 4 dny: "Kto vyťahuje osobne invektivy bez dôvodu je úbohý mamľas.".
Navíc evidentně nevíš, co znamená "rasismus", kdybys vychodil celou základní školu, asi by jsi napsal "prašivý nacionalistický..". No nic, seš prostě tupan, ostatní bys rád vychovával, ale začni sám u sebe, osle.
Navíc evidentně nevíš, co znamená "rasismus", kdybys vychodil celou základní školu, asi by jsi napsal "prašivý nacionalistický..". No nic, seš prostě tupan, ostatní bys rád vychovával, ale začni sám u sebe, osle.
No že z těch vašich pěti milionů jsou dva miliony Rytmusů, dva miliony Maďarů a milon zbytek. A tam je holt jiný vkus, s tím rasismus nemá nic, tak si ty invektivy laskavě nech a vychladni. :)
Smradľavý, odhnitý *** ako ty môže poučovať akurát sebe podobných.
:yes:
Takže si vyser oko a páľ do *** skurvený fašista.
:yes:
Takže si vyser oko a páľ do *** skurvený fašista.
Megnyalja forró magyar seggét :-[] :-[] :-[] :yes:
Jsem tu podruhé během pár dní po vícero měsících, a tebe, respektive tvoje namachrované invektivy tloukly do očí ihned ... A nestydíš se, křupane stupidní, šlapat bosou nohou na ocas hada nacionalismu ...
Používat velké písmena při oslovení takového mentálního mrzáka jako ty by bylo rouháním, a zločinem proti rodnému jazyku.
Kdysi se zde i rozmíšky, názorové třenice, řešily vcelku dospěle, s jistou úrovní...
Nějak příliš se množí a otravují prostředí, všude, agresívní, narcistická, arogantní vemena, jako ty ...
A přesně kvůli odpadu tvého kalibru je čím dál vzácnější v diskuzích narazit na lidi znalé, zasvěcené, zdravě zvědavé, inteligentní, decentní, společenské - utíkají před stejnými či podobnými deprivanty jako jseš ty, tukane.
Jde vlastně o okupaci veřejného prostoru uřvanými, drzými, hulvátskými hovady alá Řeporyjská, věčně sjetá smažka ...
Je potřeba protitlak ...
Ale mám já zapotřebí ve svém věku se nějak déle zahazovat s odrzlým mentálem ?
Používat velké písmena při oslovení takového mentálního mrzáka jako ty by bylo rouháním, a zločinem proti rodnému jazyku.
Kdysi se zde i rozmíšky, názorové třenice, řešily vcelku dospěle, s jistou úrovní...
Nějak příliš se množí a otravují prostředí, všude, agresívní, narcistická, arogantní vemena, jako ty ...
A přesně kvůli odpadu tvého kalibru je čím dál vzácnější v diskuzích narazit na lidi znalé, zasvěcené, zdravě zvědavé, inteligentní, decentní, společenské - utíkají před stejnými či podobnými deprivanty jako jseš ty, tukane.
Jde vlastně o okupaci veřejného prostoru uřvanými, drzými, hulvátskými hovady alá Řeporyjská, věčně sjetá smažka ...
Je potřeba protitlak ...
Ale mám já zapotřebí ve svém věku se nějak déle zahazovat s odrzlým mentálem ?
Teda :-O ani se mi tu nekonečnou snůšku hysterických dramatizujících výmyslů, tvým mimořádně zoufalým pokusem o nařčení z nacionalismu, nechce nějak číst. Že neumíš brát nic s rezervou je jen tvůj problém. Nemůžu za to, že když například napíšu slovo Rytmus, hned se objeví invektivy, protože Rytmusův krajan dostane amok. A přesto jsem mu navíc slušně odpověděl i přes jeho urážky.
A ty si laskavě nejdříve zameť před vlastním prahem, frustráte. Ten, kdo tu vzhledem ke své omezenosti používá přemíru nenávistných vulgarismů, seš právě ty a tvůj kolega, tak si to scestné moralizování nech hezky pro sebe a koukej se všem omluvit. :-)
A ty si laskavě nejdříve zameť před vlastním prahem, frustráte. Ten, kdo tu vzhledem ke své omezenosti používá přemíru nenávistných vulgarismů, seš právě ty a tvůj kolega, tak si to scestné moralizování nech hezky pro sebe a koukej se všem omluvit. :-)
Emel
No... za mě kontroverzní... celkově taková dvojka jako průměr z mnoha jedniček a pár čtyřek :-)
Přední maska určitě zajímavá, i když by možná lépe seděla na větší auto. Taky hezký volant... a středový panel s dostatkem čudlíků a zajímavě zakomponovaným displejem. A celý vnitřek vypadá vymakaně.
Na druhou stranu - "budíky" pláclé za volant se mi nelíbí. Z boku nebo zadoboku je to trošku overkill, samá hrana a kudrlinka. Možná naživo to nebude tak bít do očí jako z těch načančaných fotkách / renderech.
Přední maska určitě zajímavá, i když by možná lépe seděla na větší auto. Taky hezký volant... a středový panel s dostatkem čudlíků a zajímavě zakomponovaným displejem. A celý vnitřek vypadá vymakaně.
Na druhou stranu - "budíky" pláclé za volant se mi nelíbí. Z boku nebo zadoboku je to trošku overkill, samá hrana a kudrlinka. Možná naživo to nebude tak bít do očí jako z těch načančaných fotkách / renderech.
Nad tymi budikmi za volantom chyba "kaplicka". Bez nej to posobi zvlastne a za slnecneho pocasia sa to moze lesknut.
Pája říkal, že to tak má v Mercedesu a není s tím problém... ale mně se to moc nelíbí, ani v Mercedesu ani tady. Ale možná tam byla inspirace...
Tak videl som aj foto lacnejsej verzie a tam kaplicka bude a dokonca aj fyzicke otocne ovladace na klimu.
Souhlasím, středový tunel je fajn, ale kapličká přístrojů a pro mne i volant spíš ne :/
Absolutní souhlas, a vnější design budu hodnotit až naživo, ale zatím bych řekl, že můžu být už jen příjemně překvapen, já jsem docela konzerva, takže tohle budu muset teprve dostat do oka.
Vlastně s tebou souhlasím také, k exteriéru jsem se nevyjadřoval, není to špatné, ale počkám si na živo :yes:
Lesknout se to nebude, už to používá plno jiných výrobců. Citroën to měl v Kaktusu od počátku a problém s tím není.
Renoo
Multimediální obrazovka netlabletového stylu, jednoúčelové tlačítka - stále ještě myslí na řidiče. Trochu se obávám jak bude fungovat přístrojová deska, když ho nestíní kaplička. Interiér působí docela prémiově. Pro mě je zajímavý mildhybrid 1.6 T-GDI se 132 kW. Zdá se, že klidně budu tou kun*dou a asi si ho koupím. Stávající CX-5 mě v mnoha ohledech zklamala a Tucson bude levnější.
Netabletového stylu? Tlačítka? Já tam vidím jednu velkou dotykovou plochu s popisky, žádná tlačítka. Bez fyzického rozlišení se to bude ovládat dost špatně.
Ano, není to čouhající tablet, ale normálně zapuštěná obrazovka jak tomu bylo v dřív. A tlačítka jsou dotyková jednoúčelová. Pokud máš problém trefit víceméně poslepu nebo s letmým pohledem dotykovou plochu, tak možná není vhodné, aby jsi řídil auto.
Nikdo nemá problém trefit dotykovou plochu poslepu. Problém je, že ta dotyková plocha bez odezvy dělá věci, které nechceš, aby dělala. U stojícího auta ti problém nevznikne, u jedoucího se musíš více soustředit. Tohle nahromadění všech funkcí na jedné ploše je na škodu, lepší je rozdělit všechno ovládání do sekcí, kde budou ovládací tlačítka větší. Ale to jde jen displejem.
A co by měla jako udělat v případě špatného dotyku? Vyhodit auto do povětří? Když už se to z nějakého důvodu nepovede, tak holt kliknu znova a je to. Třeba v Subaru je jich sice podstatně méně, ale jejich ovládání je zcela v pohodě. Nikdy jsem neminul. Nové rencky mají dotykové tlačítka pod hlavním displejem a taky jsem s tím nikdy neměl problém. Všechny nové vozy budou mít dotykáče a Tucson předvedl skvělý kompromis.
Určitě je dobře alespoň to, že když už plně dotakové, alespoň jsou tam jednoúčelová "tlačítka". Nicméně jsou evidentně docela malá, mechanická vystouplá by se trefovala líp, kór když zřejmě není jak si opřít ruku.
No právě. V takovém chaosu se na horší silnici dost špatně trefuje. Navíc je to poměrně dole, takže oči úplně ze silnice.
Souhlasím, nicméně mě překvapuje, že to píšeš ty, obhájce řešení Peugeotu, které mi v tomto přijde ještě horší.
To se šeredně mýlíš. Peugeot nemá všechno na jedné ploše, jako je to tady. Všechno má svou sekci v centrálním systému, takže se ti do navigace neplete klima a do klimatizace zase nastavení auta. Tlačítek je na téměř stejnou plochu minimální množství. Navíc jsou vzhledem k umístění blíže zornému poli řidiče, tedy i bezpečnější na ovládání.
hugino
Niekedy menej je viac.VW group sa vyčíta že vo vnútri prešiel na dotykové ovládanie a tu to vyzerá že aj Hyundai pomaly ale isto prechádza na dotykové ovládanie.Zvonku sa mi absolútne nepáči ale vo vnútri je pekný.Samozrejme všetko bude závisieť od ceny.
Ne, koncernu je vytýkáno, že přešel na nesmyslné řešení dotykové displeje "na všechno", kdy je nutné listovat kvůli kdejaké kravině v menu. Tady jsou jednoúčelové plošky, které trefí i důchodce.
Ale aj tak aj keď len na sekundu musíš pozrieť dolu aby si trafil ikonku takže aj tento spôsob nie je úplne bezpečný.
flajboj82
Mně se to líbí. Mám rád ostřejší tvary. Neokoukají se tak rychle jako kulaté.
hustodrak
klobouk dole, tohle se jim fakt povedlo...nemůžu přijít na nic co by se mi tam nelíbilo a přitom je to fakt jedinečné, jednoho si kupim
kabik
Zadní blinkry v nárazníku není moc šťastné řešení (bezpečnost), ale když už, tak proč nejsou diodový jako u Santa Fe ???
kozakm
132kW a 0-100 za 9,4 s, ach jo. Jediné, co trochu pojede, bude ta 169kW varianta, ale ta bude zase cenově ujetá...
Hlavně Hyundai disponuje motory 2.0 a 2.2 CRDI, které by tomu seděli podstatně lépe a stejně tak 2.0T který v nějaké podladěné variantě okolo 150 KW by byl naprosto ideální pro takové auto. Popravdě i 2.0T 132KW by byl lepší než 1.6T 132KW do Tucsonu.
Vo svetovej prezentacii bol uvedeny aj 2.0 CRDi a dokonca pre neeuropske trhy aj atmosfericke benziny 2.0 a 2.5.
Atmo 2.0 asi jako základ dobrý, nicméně to nebude vyloženě trhač, ale ta 2.5 už by mohla být obstojná.
Nj, kto bude chciet viac vykonu a krutiaceho mometu na strane benzinov, bude musiet holt siahnut po hybride (230 k) alebo plug-in hybride (265 k).
Bohužel hybrid a nebo má smolíka. A už ani u dieselu si nepomůže, protože aktuálně je tam jen ta 1,6.
Alebo si treba pockat, ci sa potvrdia sumy okolo N-line s 2.5 Turbo s vykonom 290 k...
To už je zase takový "extrém" z druhé strany. Ten sice může být super, ale takový smysl v tom taky nevidím u SUV.
Fakt 2,5? i30N má 2.0T s podobným výkonem, ne?
I30N ma 2.0 275 k, ale proslycha sa, ze buduca generacia prejde na 2.5 T a s dvojlitrom sa uz do buducna pocitat nebude. Ale to je zatial rovina spekulacii. Ked si spominam na nejaky clanok tu na auto.cz, tak nejaky Porsche inzinier sa vyjadril, ze s prichodom normy Euro7 sa budu musiet motory zvacsit cca o 20% a budu musiet klesnut litrove vykony. Takze z tohto hladiska by to strategicky zmysel davalo.
Jo jo, atmosféricka dvaapůlka... a pak ji v běžném provozu ta šestnáctistovka bez problémů seseká kdykoli a kdekoli.
A? Nikdo netvrdí, že bude rychlejší. Ale o průběhu a linearitě si ta 1,6 může oproti podstatně větší atmo 2,5 nechat jen zdát a jako alternativa by to bylo vyloženě zajímavé.
Tak strašně zajímavé, že by si ji koupilo deset lidí. A zbytek by sáhl po dynamičtější a uživatelsky příjemnější turbošestnáctce.
Tak ale 0-100 je údaj pro tabulkový kovboje. Znám nespočet příkladů, kdy auto, které má klidně o víc jak sekundu rychlejší tohleto tabulkové čísílko reálně jezdí hůř.
Úplně typické je to pro auta s dvojspojkou, která díky launch controlu mají tohle zrychlení "z nuly na kilo" často opravdu za skvělé časy, ale vůbec to nevypovídá o tom, jak to auto reálně jezdí, pokud nechceš závodit na semaforech.
Úplně typické je to pro auta s dvojspojkou, která díky launch controlu mají tohle zrychlení "z nuly na kilo" často opravdu za skvělé časy, ale vůbec to nevypovídá o tom, jak to auto reálně jezdí, pokud nechceš závodit na semaforech.
Na tu dvojspojku jsem zvědavý. Jsem zvyklý na měnič a v poslední době na CVT, které užiju v kolonách a městech asi nejvíc a po přesednutí do trojkové oktávky to byla tvrdá rána. Naštěstí to bylo náhradní auto... Horší výsledek předvedl jen postarší megane.
esenbe
Tak dlouho se kreslí nudná auta bez zásadních změn až se hyundai utrhne.
Kdo by to byl řekl ještě před pár lety, že hyundai bude dělat sportovní a odvážná auta.
Moc pěkné.
Kdo by to byl řekl ještě před pár lety, že hyundai bude dělat sportovní a odvážná auta.
Moc pěkné.
kari.laz
těšil jsem se na ofiko předtsavení, ale je nakonec mě to spíše zklamalo. Je to už zbytečně přkombinované. Navíc i přes to to působí, jak kdyby člověk každou část toho auta už někde viděl. Takové jak když se DS spustí s Lexusem UX. Počkám si na živé setkání, ale zatím za mě tedy spíše zklamání.
Co je ale opravdové zklamání jsou motory. 1,6 a basta. Minimálně v tom dieselu je dost značná díra. motor 2.0 CRDI tam byl vyloženě ideální.
Co je ale opravdové zklamání jsou motory. 1,6 a basta. Minimálně v tom dieselu je dost značná díra. motor 2.0 CRDI tam byl vyloženě ideální.
_Karel_
Co na to tak říct - no, doufám, že i nadále platí vyhlášení šéfů VW, že by Škoda měla konkurovat značkám jako je Hyundai.
miromen
Vzhled je sice odvažny a modernějši oproti součastne generaci, ale oproti te vypada divně a nevzhledně. Jsem zvědavy jak to bude v realu. Každopadně ten bočni profil je dost hrozny, ty anti dynamicke proti sobě ležici vyrazne prolisy to fest zabijeji. Ale možna to byl zaměr, aly tato "krabice" byla designově přikovana misto toho, aby pusobila lehčeji a jako by za pohybu.
ProchyTom
Tohle uz neni pro řidiče. mildhybrid, full-hybrid, plug-in hybrid. Zrychleni 0-100 za 10 sekund, v tom nechces jezdit kazdej den. Teda se chces přesouvat do prace po ucpaný dalnici. Kdyz chces aby to jelo tak musíš vzít 170kw, ale stejnak nedavas často podlahu, šetříš si to aby ti to chvíli fungovalo, a tak si stejnak na 10s a přitom za to vysolíš mega. Pružnost je otázka, kilogramy jsou porad vysoko. Rodina se v tom odveze, chvíli budeš mít radost, že mas neco jinyho oproti šedi vw grup, ale to vše. Tvar volantu je dobrej chytit v poloze 5:30 a od mekace s čízem dokorzovat domu. Nevidím rozdíl mezi srovavanymi auty v tabulce, je fakt jedno co poridis, záleží jen na vzhledu a vkusu, pokud tam neni treba prodleva 2sekundy na sešlápnutí plynu, jako to dela posledni audi, tak je prd jestli mas kufr 600 nebo 620 a budiky jak v merglu.
Mám auto se zrychlením za deset a jezdím v něm bez problémů (skoro) každý den. Do háje, jsou to rodinná auta, ne supersporty, na co v tom honit sekundy a setinky...
Jedno z nej aut, které jsem za poslední roky řídil, byla aktuální generace Outbacku se zrychlením 10,2 a v pohodě mi stačilo. Drtivé zrychlení nevyužiju. Město, dálnice, kolona, město, kolona, ucpané okresky,... Už jsem z toho vyrostl.
chytrak1
zvláštní ale několik elementů to strašně zabíjí. Takže nakonec nelíbí, ale hlavně si neumím představit že bych v něčem takovém jezdil. Přesto :yes: za odvahu designérovy. Tohle je jiný a přitom to není apriory hnusný či opticky rozbitý auto. Má to styl. Ale mně nesedí.
GeekStar
Design se povedl, zvlášť interiér je opravdu parádní. Jako slabiny vidím stále ještě menší velikost oproti dvěma nejprodávanějším konkurentům - CR-V i RAV4 jsou o 10 cm delší, otázka je, jak se to projeví na vnitřním prostoru. A jednak tomuhle autu strašně chybí hybrid.
Edit: Teď koukám, že ta top motorizace je hybrid... Co dodat, opravdu parádní.
Edit: Teď koukám, že ta top motorizace je hybrid... Co dodat, opravdu parádní.
Blue Sun
se mi uvnitř, nelíbí se mi zvenku. Maska je strašný úlet, boční prolisy zběsilé, nakonec to zachraňuje povedená záď. To je snad první auto posledních deseti let, které mi zezadu přijde hezké. Tady to není tak moc rozepsané, ale přehlídka asistenčních systémů je tedy... jak to říci slušně?
Kundomil
Mě se líbí. Nelepší na něm je zabudovaný displej, néééé pádlo na palubovce.
Super je také vyparkování, možná se dočkáme i doparkování, rozparkování apod. funkcí není nikdy dost.
Super je také vyparkování, možná se dočkáme i doparkování, rozparkování apod. funkcí není nikdy dost.
Mino 1
uz absolvoval aj fyzicku prehliadku. Urobili aj detailnejsie zabery exterieru aj interieru, vratane posedu.
https://www.autobild.de/…on-17416089.html#…
https://www.autobild.de/…on-17416089.html#…
Až teď jsem si na jejich snímcích všiml toho "položeného" tabletu místo kapličky přístrojů. To že je dnaska vše digitální už si člověk pomalu zvyká, ale tenhle trend je odporný. Když to má nějaký tvar a je to zakomponované do palubovky, tak budiž, ale postavit tam tablet na ležato je odporný trend.
Lacnejsie verzie by mali mat kaplicku. Hadam, ze tie dostanu aj nejake klasickejsie budiky...
Co do elegance jasně kalsické budíky vedou, ale i tak by stačilo to nějak pěkně zakomponovat do přistrojovky a vypadalo by to o dva levely lépe.
webpaja
...vypadá kulturně. Po povedené poslední verzi Tucsonu dostali designéři evidentně volno a nastoupil gang výtvarníků z nějakého ulitlého animáku.
Nastupil Belgican Luc Donckerwolke a jeho tim.
Nedělal Octu II?
Robil Octu I, Fabiu I, A4 Avant, A2, Lambo Murcielago, Gallardo, zopar Bentley...
Zda sa, se veci okolo H/K mas nastudovane. Preco maju 1,6 T-GDI so 110 a 132 kW a 1,5 T-GDI so 118 kW. Ten motor mi nedava zmysel.
To není možný a pak udělá toto?
Hyundai chcu zamerat dizajnovo trochu zazivnejsie (aj ked zrejme kontroverznejsie), klasicky dizajn bez vystrelkov zostane zachovany pre Genesis - najnovsie Genesisy navrhol tiez Donckerwolke. Uvidime, kam sa vyberie Kia. Tu dostal od 2019 pod palec Karim Habib, ktory predtym pracoval pre BMW.
To ohnusení hyunai byla planovaná strategie, to proto odtamtud už odešel. Akorát nečekal, že se tím degenerujícím patvarem zrovna trefí do vkusu tolika lidí v nenáročných Horních Uhrách, kde je stesk po TAZ 1203 s bizarním aerodynamickým kšiltem nad čelním sklem. A pak taky místním voličům bratislavského rodáka, eštébáka Bureše :D
Až na to, že ten TAZ 1203 (Alias Škoda 1203) i s tím nesmyslným kšiltíkem vyvinuli čeští konstruktéři a designéři. :D:D:D
Jenže zapomínáš, že to navrhli dávno před 68. rokem, kdy se toto moc neřešilo. TAZ Trnava přešla z výroby praček na dvanáctsetrojky už v roce 1973 a až do 85. si tam ten kšilt nechali a pak to vydrželo až do roku 2000 :-!
cudzinec111
vyzera to ako z boku dvakrat naburane. Nieco podobne urobili aj americkej elantre. Mam rad moderny dizajn, predok, zadna cast, ale ta nezmyselne poohybana bocna cast...
Z boku už je to moc. Vepředu se mi zpravidla nelíbí nepřiznaná světla, ale zde docela ok. 1.6 HEV může být zajímavá.
Arese
...musím příznat, že nový Tucson je po designové stránce neuvěřitelná pecka, což říkám přesto, že celkově jsem designově spíše konzervativní. Vlastně je to vůbec poprvé, co se mi nějaké auto této značky opravdu líbí! Nejvíc oceňuju ty hranaté, mírně stoupající lemy blatníků ve stylu Alfy 75 a pak zadní svítilny, ty jsou přímo nádherné. Ani divoké boční prolisy mě kupodivu neiritují a i na předek si určitě časem zvyknu. Bravo, Hyujdai, je to odvážné a přesto líbivé a velmi, velmi stylové!
I kabina vypadá designově velmi působivě (uživatelská přívětivost, resp. ergonomie pracoviště řidiče je ovšem úplně jiná věc, ale ta se teprve uvidí).
A ještě jedna poznámka k vnějšími designu - sice je na první pohled jasné, že designéři Hyundai si brali inspiraci u Lamborgini Ursus, ale to jim zákazníci určitě vyčítat nebudou! :D
Neuspokojivá situace ale zatím panuje na poli pohonných jednotek. Dokud tento působivý stroj nedostane pořádný silný dvoulitrový turbodiesel, jeho uplatnění v Evropě bude silně limitované.... :-( Zvláště pak, když benzinový přeplňovaný čtyřválec 1.6 nevyniká dynamikou a úsporností už vůbec ne... :-(:-( :no:
No a pak tu máme ceníky, jízdní vlastnosti a jízdní komfort, ale na tyto informace si musíme ještě chvíli počkat.
I kabina vypadá designově velmi působivě (uživatelská přívětivost, resp. ergonomie pracoviště řidiče je ovšem úplně jiná věc, ale ta se teprve uvidí).
A ještě jedna poznámka k vnějšími designu - sice je na první pohled jasné, že designéři Hyundai si brali inspiraci u Lamborgini Ursus, ale to jim zákazníci určitě vyčítat nebudou! :D
Neuspokojivá situace ale zatím panuje na poli pohonných jednotek. Dokud tento působivý stroj nedostane pořádný silný dvoulitrový turbodiesel, jeho uplatnění v Evropě bude silně limitované.... :-( Zvláště pak, když benzinový přeplňovaný čtyřválec 1.6 nevyniká dynamikou a úsporností už vůbec ne... :-(:-( :no:
No a pak tu máme ceníky, jízdní vlastnosti a jízdní komfort, ale na tyto informace si musíme ještě chvíli počkat.
Na ekonomiku prevadzky si musime pockat. Ten 1.6 Turbo je novy, s novou technologiou CVVD, mal by byt uspornejsi, aj ked vykonove parametre zostali rovnake. 2.0 CRDi v prezentacii uvedeny bol, len neviem, ci bude aj pre Europu.
3_diamanty
tak toto sa mi lubi... celkove zahranatenie aj kasne aj blatnikov je za mna velkym krokom vpred... toto bude mat grady aj o 10 rokov.. zatial co sucsny tucson je uz teraz aj po slabych 6 rokoch okukana knedla...
hyundai spravil nie krok dopredu v pripade tucsonu.. ale hotovy skok.. razom aj nova RAVka posobi vedla neho ako nejaka zastarana napodobenina jeepu... bravo tucson ( a to mam inak toyoytu rad .. moc rad ) ...
uvidime kam sa posunie novy sportage ale mam taky citak ze karta sa tam uz obracia a hyundai zacina mat uz krajsie a sofistikovanejsie kusky.. rovnako aj nova i20 je za mna uz daleko krajsia ako rio ...
hyundai spravil nie krok dopredu v pripade tucsonu.. ale hotovy skok.. razom aj nova RAVka posobi vedla neho ako nejaka zastarana napodobenina jeepu... bravo tucson ( a to mam inak toyoytu rad .. moc rad ) ...
uvidime kam sa posunie novy sportage ale mam taky citak ze karta sa tam uz obracia a hyundai zacina mat uz krajsie a sofistikovanejsie kusky.. rovnako aj nova i20 je za mna uz daleko krajsia ako rio ...
Takze v buducnosti mozeme pocitat s tym, ze sa obratis VW chrbtom a vratis sa k starej korejskej laske? 😉
v tomto nevidim problem ... stejne vw dnes uz nema nic vhodne pre mna... vsetko uz predrazene a motoricky aj divne posadene kusky... proste treba ist inam ked clovek uz vidi ze nie je tam nic co by mu vyhovovalo...
Je to jak píšeš a navíc každý může vidět, jak Hyundai a KIA nabízejí více líbivá a stále velmi dobře naceněná auta. Docela bych se nedivil pokud přejdeš ke svému předešlému nicku ;-)
Taky se mi zdá, že Hyundai u nové generace svých modelů Kiu po designové stránce jasně překonává. :-)
To bych úplně neřekl. Nové Kie jsou hrozně hezké. Ale ve srovnání s Hyundaiem bych řekl dnes více konzervativní. Hyundai se podle mě stále tak trochu hledá. Kia docela jde předvídatelným směrem.
Každopádně nový Tucson fakt velmi zajímavý v tom správném významu. Není jen hezká, je to prostě sexbomba co na vás valí vnady. Ne každý o to stojí, ale o tom to zkrátka je. Kdo chce průměrnost, může jít jinam.
Každopádně nový Tucson fakt velmi zajímavý v tom správném významu. Není jen hezká, je to prostě sexbomba co na vás valí vnady. Ne každý o to stojí, ale o tom to zkrátka je. Kdo chce průměrnost, může jít jinam.
rohYpnol
V závanu stereotypních klíšé ostatních automobilek, které se bojí vyklonit hlavu z davu, je tohle konečně pořádné sousto!
Netvrdím, že se každému bude líbit. Ale nedá se upřít že je velmi zajímavý. Samozřejmě se zajímavostí vzrůstá riziko, že linie rychleji zestárnou a okoukají sem a že vzhled bude polarizovat. Ale o to víc si toho cením, že Hyundai do toho šel.
Největší překvapení za mě je ovšem interiér. Natolik nevšední svojí koncepcí, že se přiznám budu muset zvykat si. Jsem hrozně zvědavý, jak se tato koncepce displayů a dotykového ovládání odlišná od ostatních osvědčí, jestli bude mít středový panel haptickou odezvu... Interiér mi trochu připomíná mix toho s čím přišla A8 a s čím přišla A/B-třída. Konečně ale někdo kdo pochopil, že trčící plazma nad palubkou není budoucností.
No, za mě první dojem nový Tucson rozhodně udělal hodně dobrý. Škoda jen že se zase klasický odrb se žárovkama dostal do výroby :-(
Netvrdím, že se každému bude líbit. Ale nedá se upřít že je velmi zajímavý. Samozřejmě se zajímavostí vzrůstá riziko, že linie rychleji zestárnou a okoukají sem a že vzhled bude polarizovat. Ale o to víc si toho cením, že Hyundai do toho šel.
Největší překvapení za mě je ovšem interiér. Natolik nevšední svojí koncepcí, že se přiznám budu muset zvykat si. Jsem hrozně zvědavý, jak se tato koncepce displayů a dotykového ovládání odlišná od ostatních osvědčí, jestli bude mít středový panel haptickou odezvu... Interiér mi trochu připomíná mix toho s čím přišla A8 a s čím přišla A/B-třída. Konečně ale někdo kdo pochopil, že trčící plazma nad palubkou není budoucností.
No, za mě první dojem nový Tucson rozhodně udělal hodně dobrý. Škoda jen že se zase klasický odrb se žárovkama dostal do výroby :-(
×
Sdílení komentáře
×