Nojo kombinace nejen teoretické znalosti ze elektromotor zabírá narozdil od spalovák HNED okamžitě NAPLNO takže než ty zařadíš tak je ECVT a 80 kW elektromotoru za křižovatkou = ale I letitá praxe ŽE to tak je
Teorii? Jako že přes XYZ odkazů = si to stejně jako Áda dodnes nepobral? :-O:*):D:-!:-[]
Hele z barelu ropy dojedeš dál víc km:
a) na naftu
b) na benzín
Hel3 bez dotování nafty bude poměr benzínových a naftových motorů v osobnich autech
a) zase ca 50:50 kam se dostal
b) při tržních cenách nafty spíš tak 95 k 5%
Chápu že tě má oprava tvýho omylům ekonomii rozhodila a to jak si lhal o svým 6tivalcem uvedlo do stavu dodnes trvajícího muňkování = ale nepřeháníš to už?
Jenže poslední dobou dělají spíše kočkopsy, než něco, co by měl člověk chtít. Bachratá polosuv bez přidané hodnoty, diesely, které měli skvělé omezují a motory mají jen 1,2 tříválec a 1,6 ale tam to taky omezují. Takže co z toho nakonec zbude...
Já mám na PSA ještě více než ty ;-) . Takže kritika z mé strany by měla být přijatelná :-)
Dokonce jsem kdysi měl na 2.2 HDI 550000 a motoru nic nebylo. Dokonce původní dvouhmoťák i vstřiky. Jediná výměna byla ve 380000 lamela spojky a turbo, kde praskla uvnitř osička.
Hele, já s vozy PSA jezdím někdy od roku 2008 a nalítal jsem na nich velmi spokojených skoro 700.000 km - a dosud nikdy mne nenechaly ve štychu.
Ale je fakt, že mi trhá srdce, když vidím, co se stalo z Citroënů :( Z automobilky, která byla vyhlášena svými krajně nekonvenčními řešeními a jejíž hydropneumatické pérování se kvalitou vyrovnalo vozům o jednu až dvě kategorie vyšší, se stal výrobce jakýchsi bezpohlavních bublinoidních samohybů, které vypadají jak vožužlaný kousek mýdla - a u nichž to, co Citroëna dělalo Citroënem (tedy hydropneumatické pérování) už dávno nenajdeš.
Nakonec i sám fakt, že vrcholným modelem evropského Citroënu je právě C5 aircross, podle mne ukazuje úpadek značky zcela zřetelně
někdy pod nickem Kylie
někdy pod nickem Hamunasakra
a kdo ví, možná i pod nějakými jinými jmény.
To víš, když už se loni v létě(??) přiznal / přiznala ke své psychické poruše (Aspergerův syndrom), tak potřebuje každým příspěvkem dokazovat, že jím skutečně trpí :D
S tím si notují v mimozemském zrychlení na semaforech jejich hybridních Toyot :D a v moralizování, jak si mají majitelé nehybridů pěkně zaplatit pokuty za CO2, když nemají hybridy :D
Hele ale ten predokolkovej hybrid od PSA se prej chova o dost blbejc takze bych to moc bez vyzkouseni nechvalil. To 4etense nebo jak se to jmenuje fungovalo slusne, lip nez volvo t8
Hlavně si tam NEDAT ádu = na kterýho jedinýho s tou naftou poslední dobou reaguju ;-)
A moc rád bych znal jeho odpověď = ale ani na naftu kterou FURT DOKOLA propaguje ani na plyn kterej totéž = zatím neodpověděl. Jen dál a dál a dál a ... opakuje plynafta plynafta plynafta...
Cena cca v mezích konkurence.
Předpokládám, že pohon je +- identický s DS7(kromě výkonu), a ten tu kesumb docela chválil, že funguje dobře. Auto se mi líbí, ale kufr je tedy docela bída, přestože ho baterky nezmenšily. Nemít v r.2020 možnost vyhřívání volantu, to se taky moc nepovedlo, o AWD nemá cenu mluvit, inu francouzské SUV s pohonem jen na předek.
Ad cena - s nějakými bonusy 50t při protiúčtu bych moc nekalkuloval, nevěřím tomu, že mi o těch 50t automaticky nesníží nabízenou cenu za výkup.