Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHyundai láká na omlazenou i30 N. Hlavní novinku většina neocení, ty ostatní ano
17 komentářů
fOE
"nová devatenáctipalcová kovaná kola, která oproti předchozí i30 N pomáhají ušetřit 14 kilogramů neodpružené hmotnosti"
Probuh z ceho mel i30N devatenactky doted, ze zlata? 3,5kg dolu na 1 kole je znamka jak vazne krasneho zlepseni tak i bidy toho co bylo nabizeno pred LCI.
Probuh z ceho mel i30N devatenactky doted, ze zlata? 3,5kg dolu na 1 kole je znamka jak vazne krasneho zlepseni tak i bidy toho co bylo nabizeno pred LCI.
Presne, tiež sa mi 14 kíl zdá dosť rozdiel, buď sú terajšie ultraľahké, alebo tie predošlé boli veľmi ťažké. Renault pri Megane RS dáva možnosť priplatiť si za kované disky Fuji light, ktoré ušetria 2 kilá na koleso oproti štandardu, teda 8 kg na auto. A Hyundai ušetrí ešte o 6 kg naviac, to je dosť.
Ale nech je to ako chce, pri faceliftovom Nku je to len dobre.
Ale nech je to ako chce, pri faceliftovom Nku je to len dobre.
Na AR QV bol rozdiel na jednom obutom zadnom kolese 5kg. Obe kolá originály akurát iný dizaj a asi aj materiál (pneu rovnaké). Rozdiel bolo cítiť už v rukách tak som išiel po váhu. Taký rozdiel som nečakal.
I kola u BMW v tomhle umi kouzlit a pobavit (treba te motivuju prubnout zvazit u sebe). ;-)
Treba tyhle minimalisticke R19 z M3/M4
https://www.leebmann24.de/…12358495-1_2.jpg
vs.
Tyhle trosicku plnsi, taky R19, z M2/M3/M4
https://www.auto-treff.com/wcf/index.php?…
Clovek by od oka tipnul ty prvni lehci, nebo minimalne nastejno a pritom zadky tech druhych jsou 10x19 a vazi slusnych 10,6kg, kde zadky tech prvnich jsou jen v rozmeru 9x19 a pritom vazi 13,8kg, +3,2kg na kole. BMW to zjevne ani u M modelu uplne neresi, ale tam se da asi chlacholit tim, ze u M3 nejsou R19 "tim nej" jako jsou R19 u i30N. i30N uz nema kam rust, takze tam bych cekal ze se to povede hmotnostne hned napoprve a ne ted s velkou slavou predstavit disky o 3,5kg lehci.
Treba tyhle minimalisticke R19 z M3/M4
https://www.leebmann24.de/…12358495-1_2.jpg
vs.
Tyhle trosicku plnsi, taky R19, z M2/M3/M4
https://www.auto-treff.com/wcf/index.php?…
Clovek by od oka tipnul ty prvni lehci, nebo minimalne nastejno a pritom zadky tech druhych jsou 10x19 a vazi slusnych 10,6kg, kde zadky tech prvnich jsou jen v rozmeru 9x19 a pritom vazi 13,8kg, +3,2kg na kole. BMW to zjevne ani u M modelu uplne neresi, ale tam se da asi chlacholit tim, ze u M3 nejsou R19 "tim nej" jako jsou R19 u i30N. i30N uz nema kam rust, takze tam bych cekal ze se to povede hmotnostne hned napoprve a ne ted s velkou slavou predstavit disky o 3,5kg lehci.
Nech je to ako chce, je na pochvalu, že pri facelifte sa zamerali aj na takúto vec. Ľahké kovanú disky sú u konkurencie za príplatok (viď spomínané Fuji light u M RS) a ak správne chápem článok, u I30N budú v sérii.
Proste i30N je mi čoraz sympatickejšia, facelift je vydarený a zameranie sa na takéto funkčné detaily naznačuje, že im nejde len o marketingové zisky (väčšie haló by vyvolalo navýšenie výkonu).
Proste i30N je mi čoraz sympatickejšia, facelift je vydarený a zameranie sa na takéto funkčné detaily naznačuje, že im nejde len o marketingové zisky (väčšie haló by vyvolalo navýšenie výkonu).
Obycejne ale kvalitni kolo ma treba 13 kg nejake kovane klidne jen 8 kg a na gume klidne -2kg.....
Daniel Matusek
Musím uznat že tenhle facelift se povedl. Má šmrnc a s tou 1.5 to asi i celkem pojede.
ProchyTom
Na YouTube už ma Rasto z garaze videjko o tom automatu, kterej nikdo neocení a ostatní ano, nebo ne. Nevim 😁
poterienko
“Ty ostatní” to jako vážně? :-O :'-( :D 8-s
Čo je na tom zle? Nie som odborník na češtinu, ale aspoň si rozšírim obzory. Hlavnú novinku väčšina neocení, tie ostatné novinky väčšina ocení. Aspoň tak chápem zmysel nadpisu a ten ypsilon mi tam príde ok. Len keby to malo znamenať, že hlavnú novinku väčšina neocení ale ostatní ju ocenia, tak by som to videl na mäkké i. Alebo sa mýlim?
×
Sdílení komentáře
×
jako vazne? co neni jednoznacne popsano? :D:D:D