Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai láká na omlazenou i30 N. Hlavní novinku většina neocení, ty ostatní ano

17 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Ten automat bude jen doplněk k manuálu, nebo bude manuál nahrazen? Spise mi vyznívá, ze budou dvě varianty ale není to tam jednoznačně popsáno.
Mino 1
Bude aj manual, aj automat popri sebe.
Pallermo
,,Hlavní novinkou omlazeného Hyundai i30 N je osmistupňová dvouspojková převodovka, která se začne nabízet vedle šestistupňového manuálu.,,
jako vazne? co neni jednoznacne popsano? :D:D:D
Avatar - fOE
fOE
Taky tu prihlouplou poznamku v nadpisu vzhledem k tomu co stoji v textu nechapu. Jak "Hlavní novinku většina neocení, ty ostatní ano"? Vzdyt jde jen o rozsireni nabidky (znovu, dle textu), takze kdo chce koupi, kdo nechce necha byt. Rozsireni moznosti snad oceni vsichni, vcetne tech co nechaj byt.
Avatar - fOE
fOE
"nová devatenáctipalcová kovaná kola, která oproti předchozí i30 N pomáhají ušetřit 14 kilogramů neodpružené hmotnosti"

Probuh z ceho mel i30N devatenactky doted, ze zlata? 3,5kg dolu na 1 kole je znamka jak vazne krasneho zlepseni tak i bidy toho co bylo nabizeno pred LCI.
Avatar - iudex
iudex
Presne, tiež sa mi 14 kíl zdá dosť rozdiel, buď sú terajšie ultraľahké, alebo tie predošlé boli veľmi ťažké. Renault pri Megane RS dáva možnosť priplatiť si za kované disky Fuji light, ktoré ušetria 2 kilá na koleso oproti štandardu, teda 8 kg na auto. A Hyundai ušetrí ešte o 6 kg naviac, to je dosť.
Ale nech je to ako chce, pri faceliftovom Nku je to len dobre.
Avatar - speedfred
speedfred
Na AR QV bol rozdiel na jednom obutom zadnom kolese 5kg. Obe kolá originály akurát iný dizaj a asi aj materiál (pneu rovnaké). Rozdiel bolo cítiť už v rukách tak som išiel po váhu. Taký rozdiel som nečakal.
Avatar - fOE
fOE
I kola u BMW v tomhle umi kouzlit a pobavit (treba te motivuju prubnout zvazit u sebe). ;-)

Treba tyhle minimalisticke R19 z M3/M4
https://www.leebmann24.de/…12358495-1_2.jpg

vs.

Tyhle trosicku plnsi, taky R19, z M2/M3/M4
https://www.auto-treff.com/wcf/index.php?…

Clovek by od oka tipnul ty prvni lehci, nebo minimalne nastejno a pritom zadky tech druhych jsou 10x19 a vazi slusnych 10,6kg, kde zadky tech prvnich jsou jen v rozmeru 9x19 a pritom vazi 13,8kg, +3,2kg na kole. BMW to zjevne ani u M modelu uplne neresi, ale tam se da asi chlacholit tim, ze u M3 nejsou R19 "tim nej" jako jsou R19 u i30N. i30N uz nema kam rust, takze tam bych cekal ze se to povede hmotnostne hned napoprve a ne ted s velkou slavou predstavit disky o 3,5kg lehci.
Avatar - iudex
iudex
Nech je to ako chce, je na pochvalu, že pri facelifte sa zamerali aj na takúto vec. Ľahké kovanú disky sú u konkurencie za príplatok (viď spomínané Fuji light u M RS) a ak správne chápem článok, u I30N budú v sérii.
Proste i30N je mi čoraz sympatickejšia, facelift je vydarený a zameranie sa na takéto funkčné detaily naznačuje, že im nejde len o marketingové zisky (väčšie haló by vyvolalo navýšenie výkonu).
Avatar - SKAY
SKAY
Obycejne ale kvalitni kolo ma treba 13 kg nejake kovane klidne jen 8 kg a na gume klidne -2kg.....
King of rain
fOE ty nebudeš odborník..... :no: Proboha... :-O
Avatar - fOE
fOE
Dostals me. :-(
Daniel Matusek
Musím uznat že tenhle facelift se povedl. Má šmrnc a s tou 1.5 to asi i celkem pojede.
Avatar - iudex
iudex
Rasťo Chvála vcelku vychválil, najmä verziu s 1,5TGDi: https://www.youtube.com/watch?…
ProchyTom
Na YouTube už ma Rasto z garaze videjko o tom automatu, kterej nikdo neocení a ostatní ano, nebo ne. Nevim 😁
Avatar - poterienko
poterienko
“Ty ostatní” to jako vážně? :-O :'-( :D 8-s
traveldrive
Čo je na tom zle? Nie som odborník na češtinu, ale aspoň si rozšírim obzory. Hlavnú novinku väčšina neocení, tie ostatné novinky väčšina ocení. Aspoň tak chápem zmysel nadpisu a ten ypsilon mi tam príde ok. Len keby to malo znamenať, že hlavnú novinku väčšina neocení ale ostatní ju ocenia, tak by som to videl na mäkké i. Alebo sa mýlim?