Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes-Benz S zná české ceny. Pod 2,5 milionu se nevejde

Nejdostupnějším motorem pro novou třídu S je v tuto chvíli naftový šestiválec S 350 d o výkonu 210 kW. Naopak jediný dostupný benzinový motor přesahuje tři miliony.
Zpět na článek
16. 9. 2020 14:00
17. 9. 2020 15:07
16. 9. 2020 12:18
Pštikilo šestiválec
je soumrak automobilismu, jak jsem ho měl rád.
I když je třeba dobrej, dokonce je skvělej, ale je z toho cítit soumrak...
Rozbalit vlákno
27
Avatar - _Karel_
16. 9. 2020 12:33
Re: Pštikilo šestiválec
Šestiválce byly vždy, ne? Osmiválec bude, jak píší. Mě spíš zaráží příplatek 300t za 400d oproti 300d, pokud v tom není i víc výbavy.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2020 12:56
Re: Pštikilo šestiválec
Spíš naráží na to, že pětikilo byl vždy osmivál a teď jen šestivál, to je stejné očůrávání, jako dělá BMW (330d je dvoulitr), nebo Audi se svými 50 a 55 TDI z čehož poznáš houby :/ Nevíc, co je špatného na tom se držet těchto označení .
16. 9. 2020 13:04
Re: Pštikilo šestiválec
Máte pravdu. Ale 330d je špatný příklad, neb ten je skutečně třílitr... 330i je ale dvoulitr
Avatar - Ozzman
16. 9. 2020 13:45
Re: Pštikilo šestiválec
Ano, moje chyba...
16. 9. 2020 13:09
Re: Pštikilo šestiválec
50 TDI je 3.0 TDI 210 KW a 55 TDI je 3.0 TDI 257 KW.
S 50 TDI jsem jezdil v poslední A6 sedan.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2020 13:46
Re: Pštikilo šestiválec
Já zase 55TDI Allroad, jede to skvěle, ale je to matoucí...klasické V6biturbo TDI by znělo lépe :D
16. 9. 2020 13:30
Re: Pštikilo šestiválec
Není to pravda. Už minulá generace (minimálně po faceliftu) byla S500 V6 biturbo, verze s V8 se jmenovala S560 a byl to 4.0 V8 Bitrubo s mildhybridních systémem.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2020 13:44
Re: Pštikilo šestiválec
Předfacelift byl 100% V8 biturbo, to jsem zkoušel.
Avatar - fOE
16. 9. 2020 14:21
Re: Pštikilo šestiválec
Zlom v roce 2017 = s faceliftem. Do V8, Od R6+El.
Sranda ze poFL byl jako 500 veden R6+El, jako 560 pak V8, a jako 560e zase sestivalec, ale do V, s jinym vykonem nez R6 z petistovky, a jinym El. Myslim ze slo o motor z C43. Uz kdyz jsem si o tom tehda cetl jsem si rikal ze se jim musi valet nekde po skladech, jinak si neumim vysvetlit jaky ma smysl zastavet a vedle sebe nabizet dva zcela ruzne 3L sestivalce s elektromotorem v jednom a tom samem aute. :-)
Avatar - Ozzman
16. 9. 2020 14:58
Re: Pštikilo šestiválec
:D To je už na mne moc :D Pak se nediv, že jsem popletl to BMW, to je pro mne španělská vesnice všechno :D
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 15:57
Re: Pštikilo šestiválec
Viz já 15:40 je to (u všech výrobců podobný) jednoduchý = prostě zůstali na původních označeních (který neoznačujou počet válců nebo objem ALE úroveň

Přišlo to v době kdy bylo jasné že další jen růst výkonů už nebude (rsp. není možný ne z důvodu motoru ale celku) a současně evoluce srazila objem a počet válců do reality že R3 má výkon nedávného V12
18. 9. 2020 09:04
Re: Pštikilo šestiválec
Přesně jak píšete, jen teda i ta 560 V8, byla v rámci ceníku prezentována jako "hybrid", ale zde šlo ovšem jen o zástavbu 48V systému, nemělo to tedy přídomek "e". Nevím teda jestli to něco ušetří, protože průměrná je i tak 13l :D (což je na ten výkon a váhu furt pohoda).
Avatar - fOE
16. 9. 2020 13:39
Re: Pštikilo šestiválec
Ze si za priklad vyberes snad jedinou motorizaci BMW, ktere oznaceni vs. historicky objem / pocet valcu se nezmenil. :D

Jinak souhlas, BMW s tim lehce matoucim znacenim mozna zacalo, ale az Audi to dotahlo do uplne noveho rozmeru kde z tech cisel clovek nepozna proste nic, nic. K tomu quatro vs. ultra-quatro, dvouspojky vs. automaty ZF... a clovek kdyz jde do Sixtu pro klice tak po ceste od pultu k autu aby googlil coze ho to vlastne teda ceka. :-)
Avatar - Ozzman
16. 9. 2020 13:42
Re: Pštikilo šestiválec
No je vidět, že v prémii mám ještě mezery :D To uznávám :D
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 14:30
Re: Pštikilo šestiválec
No ale to je NORMÁLNÍ evoluce = prostě výkon 840i R6 dneska dá R3 v Toyotě = teda dokonce víc, skoro 850i což byl V12

Není jiné cesty
Avatar - JirkaV8
16. 9. 2020 14:55
Re: Pštikilo šestiválec
500 neznamenalo v pravém smyslu V8 i když to tak chápem, ale 5L. Takže šestiválec jako jiná koncepce defakto být může, pokud by objem seděl že. Ale souhlasím, také mi vadí, že číslo evokující objem už nebývá objem ale prázdný záměrně zavádějící pojem. Spravedlivější by bylo třeba přejít na zaokrouhlený počet koní, jak míval Fiat. Nebo tak něco, když už se za objem sami stydí. Protože takhle by se model o velikosti Fabie mohl jmenovat V6, přece to není motor, jen označení modelové řady. Dělají z nás záměrně blbce a vědomě dávají označení evokující něco jiného. Pak se diví, že část lidí začíná moderní káry dlabat. Jako vejce vejci, fejk výfuky, stop start a jiné.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 15:40
Re: Pštikilo šestiválec
No a ono to zůstalo na nějaké původní "úrovni" = že to kdysi byl V8 a dneska R6 apod. nojo je DRSÁRNA že malá Toyota a motůrek R3 má dneska vyšší výkon než to BMW 840i což svý doby byla docela pecka

Dál pokračující označení spíš úrovně = nevidím problém.
Avatar - JirkaV8
16. 9. 2020 18:56
Re: Pštikilo šestiválec
Ahoj Hummu, já rozumím, že dnešní "malé" motory dosahují výkonů větších starších. Dokonce proti menším motorům primárně nebojuji. Třeba nová Octavia 1.0TSI jede lépe než stará 1.6MPI. Ale nepovažuji za vhodné, aby vůz nesl označení 1.6. Buď se přiznej k litru, nebo tam dej koně, kW, Nm nebo nějaké nic neříkající odstupňování menší, větší a největší. Ale záměrně se odkazovat na něco, co evokuje co není pravda považuji za něco jako holka s pytlíkem, transgender. Jistě, ničemu to nevadí, ale ...
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 08:41
Re: Pštikilo šestiválec
Ale to je přesně ono = když změníš dle objemu stane se ti z 550 530 = a to je ten zmatek

Takže nakonec došli k tomu co sem napsal = označení 30 a 50 apod dál znamená ÚROVEŇ = že to je místo R6 R4 a místo V8 R6 = to jak říkáš rozumíš je to normální vývoj

I když to tady v diskuzích má opakovaně kritiky nejde to jinak. Respektive je to nejoptimálnější varianta

U Okty logicky místo 1.6 označení 1.0 = tam je to snadný
Avatar - _Karel_
16. 9. 2020 14:58
Re: Pštikilo šestiválec
Jaj, já jsem nějak přehlídl, že to není stížnost "eSko šestivál", ale S500 šestivál. Moje chyba.
Avatar - SKAY
16. 9. 2020 13:03
Re: Pštikilo šestiválec
Anemúže vtom být i snaha o nižší emise. At to nekupují...
16. 9. 2020 13:09
Re: Pštikilo šestiválec
Jasný...jde ale o to, že jestli má bejt něco ve vesmíru jasný, tak pětikilo medvěd je nepřekoňovanej jemnej a silnej V8, pokud možno cca 5 litrů.
Avatar - _Karel_
16. 9. 2020 15:01
Re: Pštikilo šestiválec
Jj, sorry, omyl. ;-)
16. 9. 2020 18:04
Re: Re: Pštikilo šestiválec
Tie pekne pochopitelne cisla medvedov a bavorakov sa aj mne vzdy pacili, ale to je davno minulost. 500ka uz nesedela s objemom 15 rokov a pocet valcov uz nie je az taka vyrazna zmena.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 18:17
Re: Re: Pštikilo šestiválec
No ale JAK JINAK bys to dělal? MUSÍŠ něco změnit = buď způsob označení NEBO počet válců a objem

Těžko budeš mít desítky let furt stejnej motor pro stejnej výkon = viz to 840i R6 s menším výkonem než dnešní Toyota 3válec
Avatar - CountachSV
16. 9. 2020 16:06
Re: Pštikilo šestiválec
Já myslim, že do nejtrapnějších dimenzí to dotáhlo Poršé se svym TAYCAN TURBO na baterky. To je snad ještě debilnější, než Mustang ETA, nebo jak se to jmenuje :D :D :D

Navíc jsem se byl na ten elektrovýplod podívat v Poršé muzeu ve Stuttgartu a nechápu, jak se toto může někomu liíbit. Když i na tu Panameru se dá už dneska koukat.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 16:11
Re: Pštikilo šestiválec
Furt všude jedno jestli MB nebo Porsche je to označení (zavedené) UROVNĚ = popravdě není to náhoda že to vymysleli všichni podobně = ty bys místo toho těch zavedených stupňů úrovně zavedl s přirozeným zmenošováním počtu válců a objemu případně přechodem na další typy pohonu CO?
16. 9. 2020 13:35
propast v palubovce
K čemu je ten pelech pro čivavu před volantem?
Rozbalit vlákno
3
16. 9. 2020 14:59
Re: propast v palubovce
Když je to pelech pro čivavu, proč se ptát na důvod?
16. 9. 2020 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2020 14:00
Předmět
Stale vacsi gyc.
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2020 14:10
Autonomní řízení Level 3
dostupné ve druhém pololetí 2021 v Německu.V ČR se zatím neví kdy bude u nás.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Londonbridge
16. 9. 2020 14:25
od £80 000
https://www.carwow.co.uk/mercedes/s-class/news/3929/new-2020-mercedes-s-class-price-specs-and-release-date

Zevraj v UK startuje od £ 80 000 v Moskve okolo 10 milion Rublov spominaju Rusaci. V EU bude niekde okolo 100 000 Euri a lepsie vybaveny kusok 150 000 + Euri.

Niekto sa pytal na tu kaplicku pred volantom to je nova generacia head up display nieco ako 3 D viac realne to vyzera ako tie lacne head ups.

Ten exterier nie je posun dopredu vsetko ostatne vnutry vratane asistentov je urcite high tech. Podvozkovo nikdy nebol zly a tento bude este lepsi. 400 d je spickova nafta a 8 valce od AMG tiez pridu. S 63 bude atakovat cas Panamery 3.1 s na stovku to bude slusne na taku lod. Cakali sme trosku viac, co uz...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 09:42
Jak se objevuje víc fotek
v různých barvách a specifikacích, musím říct, že nakonec se mi exterier nového eska zamlouvá. Není to nic kulervoucího, ale proč taky, je to elegantní a uhlazené, možná malinko fádní, ale to není u eska nic na škodu. Každopádně, z D3 je to zvenku akt. nejhezčí auto ve třídě, 7er s tím hroznou maskou je prostě exot a A8 pochromovaná krabice od bot.
Vnitřku ale na chuť nepřijdu, tam je pro mě všechno špatně, žádná elegance, matlací plochy, světelný bordel.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Londonbridge
17. 9. 2020 13:58
Re: Jak se objevuje víc fotek
Mne prave opacne vnutry to vyzera super moderne a vonku hlavne zozadu nic moc. Tie zadne svetla mu nepristanu , stare S ko malo vacsiu eleganciu. Ja ked sa uz len pozrem do manzelkinho noveho C cka a mojho stareho E cka tak moj interier vyzera ako z 19 storocia aj ked materialovo a tesnenie dveri + dvojite skla su lepsie na E ale ta pristrojovka a staromodne knofliky z Nokie to je ako muzeum oproti novym modelom. Dnes uz stare analogove rucicky a gombiky patria minulosti a trend je takyto, staci sa pozriet donutra A 8 tam ten tablet aspon pekne zapracovali do pristrojovky. Nie som cielovka je to o ligu vyzsie zatial... ;-\
17. 9. 2020 15:07
S klasse
Hmm, proste je to vyrobené pre Číňanov (najviac predaných S na svete) a mladú generáciu majetných ľudí (povolanie syn) čo sa nevedia bez telefónu a tabletu ani ...
Je mi smutno za W140, kedy všetko bolo tak ako mám v MB byť, napr. označenie motorov, jasná definícia triedy a designu.
Rozbalit vlákno
0