Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Mercedes-Benz S zná české ceny. Pod 2,5 milionu se nevejde

David Bureš David Bureš 16. 9. 2020 • 18:30
206
38
Zobrazit náhledy (206)
Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S Mercedes-Benz S

Nejdostupnějším motorem pro novou třídu S je v tuto chvíli naftový šestiválec S 350 d o výkonu 210 kW. Naopak jediný dostupný benzinový motor přesahuje tři miliony.

Mercedes-Benz třídy S nové generace s interním označením W223 se na začátku tohoto měsíce oficiálně představil světu a jen o dva týdny později zveřejňuje i české ceny. V tuto chvíli za novou vlajkovou loď trojcípé hvězdy dáte minimálně přes 2,5 milionu korun.

Základní cena nového S-Klase činí 2.536.160 korun a vztahuje se na naftový šestiválec S 350 d o výkonu 210 kW a točivém momentu 600 N.m, který je spárován s devítistupňovou automatickou převodovkou. V případě prodloužené varianty eSka s rozvorem 3.216 mm činí cenovka 2.647.480 korun. Alternativně je motor dostupný i s pohonem všech kol, a to za tučný příplatek více než 100.000 korun.

Druhou naftovou alternativou je pak S 400 d 4Matic, třílitrový šestiválec naladěný na 243 kW a 700 N.m, standardně spárovaný s pohonem všech kol. Stojí 2.845.920 korun, respektive 2.957.240 korun v případě prodlouženého provedení. Kdo by pak chtěl benzinovou variantu, má v tuto chvíli jedinou možnost, šestiválec S 500 4Matic s 320 kW a 520 N.m za 3.073.400 Kč, respektive 3.184.720 Kč (S Long).

Zážehový šestiválec S 450 4Matic s 270 kW a 500 N.m zatím českou cenovku nezná. Později se dočkáme též osmiválcové varianty nebo plug-in hybridu.

Základní výbava už je bohatá, jak se na vlajkovou loď sluší a patří. Zahrnuje 18“ kola z lehkých slitin, elektricky ovládaná, vyhřívaná a ventilovaná přední sedadla s masážní funkcí, head-up displej s rozšířenou realitou, diodové světlomety, servozavírání dveří nebo multimediální systém MBUX včetně navigace s obrazovkou OLED. Nechybí ani adaptivní tempomat, aktivní parkovací asistent, ostřikovače čelního skla ve stíračích Magic Vision Control, hudební systém Burmester nebo panoramatické, elektricky ovládané střešní okno.

video

K dispozici je samozřejmě pořád množství prvků za příplatek. Ze zvýhodněných balíčků zmiňme sadu komfortního vyhřívání za 18.247 Kč s vyhříváním volantu i předních a zadních loketních opěrek nebo sadu komfortních zadních sedadel za 53.482 Kč s ortopedickými zadními sedačkami s vyhříváním zátylku a ramen v zadní části vozidla.

Ventilovaná a vyhřívaná zadní sedadla přijdou na 39.797 korun, digitální příjem TV na 33.977 korun či zadní boční airbagy na 11.955 Kč. Natáčecí zadní náprava pak stojí 40.898 korun. Funkci vlajkové lodi značky pak dokazují i takové možnosti jako konzole pro vlajky na blatníku za 30.831 korun nebo chladicí box v zadní části vozidla za 36.179 Kč.

První exempláře nového Mercedesu třídy S se u prodejců objeví ještě před koncem letošního roku.

Nový Mercedes-Benz třídy S: Technická data a české ceny
Motor S 450 4Matic S 500 4Matic S 350 d  S 350 d 4Matic S 400 d 4Matic
Zdvihový objem [cm3] 2999 2999 2925 2925 2925
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 6/4 6/4
Výkon [kW/min] 270/5500-6100 320/5900-6100 210/3400-4600 210/3400-4600 243/1200-3200
Točivý moment [N.m/min]  500/1600-4500 520/1800-5500 600/1200-3200 600/1200-3200 700/1200-3200
Převodovka 9A 9A 9A 9A 9A
Max. rychlost [km/h] 250 250 250 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,1 4,9 6,4 6,2 5,4
Komb. spotřeba paliva dle NEDC [l/100 km] 7,8 7,8 6,2 6,4 6,5
Komb. spotřeba paliva dle WLTP [l/100 km] 7,8 8 6,4 6,6 6,7
Základní cena [Kč] - 3.073.400 2.536.160 2.636.590 2.845.920
Základní cena Long [Kč] - 3.184.720 2.647.480 2.747.910 2.957.240

Související články

Témata
18. 9. 2020 09:04
Re: Pštikilo šestiválec
Přesně jak píšete, jen teda i ta 560 V8, byla v rámci ceníku prezentována jako "hybrid", ale zde šlo ovšem jen o zástavbu 48V systému, nemělo to tedy přídomek "e". Nevím teda jestli to něco ušetří, protože průměrná je i tak 13l :D (což je na ten výkon a váhu furt pohoda).
17. 9. 2020 15:07
S klasse
Hmm, proste je to vyrobené pre Číňanov (najviac predaných S na svete) a mladú generáciu majetných ľudí (povolanie syn) čo sa nevedia bez telefónu a tabletu ani ...
Je mi smutno za W140, kedy všetko bolo tak ako mám v MB byť, napr. označenie motorov, jasná definícia triedy a designu.
Avatar - Londonbridge
17. 9. 2020 13:58
Re: Jak se objevuje víc fotek
Mne prave opacne vnutry to vyzera super moderne a vonku hlavne zozadu nic moc. Tie zadne svetla mu nepristanu , stare S ko malo vacsiu eleganciu. Ja ked sa uz len pozrem do manzelkinho noveho C cka a mojho stareho E cka tak moj interier vyzera ako z 19 storocia aj ked materialovo a tesnenie dveri + dvojite skla su lepsie na E ale ta pristrojovka a staromodne knofliky z Nokie to je ako muzeum oproti novym modelom. Dnes uz stare analogove rucicky a gombiky patria minulosti a trend je takyto, staci sa pozriet donutra A 8 tam ten tablet aspon pekne zapracovali do pristrojovky. Nie som cielovka je to o ligu vyzsie zatial... ;-\
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 09:42
Jak se objevuje víc fotek
v různých barvách a specifikacích, musím říct, že nakonec se mi exterier nového eska zamlouvá. Není to nic kulervoucího, ale proč taky, je to elegantní a uhlazené, možná malinko fádní, ale to není u eska nic na škodu. Každopádně, z D3 je to zvenku akt. nejhezčí auto ve třídě, 7er s tím hroznou maskou je prostě exot a A8 pochromovaná krabice od bot.
Vnitřku ale na chuť nepřijdu, tam je pro mě všechno špatně, žádná elegance, matlací plochy, světelný bordel.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 08:41
Re: Pštikilo šestiválec
Ale to je přesně ono = když změníš dle objemu stane se ti z 550 530 = a to je ten zmatek

Takže nakonec došli k tomu co sem napsal = označení 30 a 50 apod dál znamená ÚROVEŇ = že to je místo R6 R4 a místo V8 R6 = to jak říkáš rozumíš je to normální vývoj

I když to tady v diskuzích má opakovaně kritiky nejde to jinak. Respektive je to nejoptimálnější varianta

U Okty logicky místo 1.6 označení 1.0 = tam je to snadný

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud