Ekonomika
Anonym
je hovado boží.
Destrukce koncernu pod vedením tohoto blba a všech po Piechovi je podobně absurdní jako německá imigrační politika a vyvolává stejné otázky...už totiž snad nejde ani věřit, že tohle někdo dělá v dobré víře.
Destrukce koncernu pod vedením tohoto blba a všech po Piechovi je podobně absurdní jako německá imigrační politika a vyvolává stejné otázky...už totiž snad nejde ani věřit, že tohle někdo dělá v dobré víře.
Mino 1
Ano, pretoze Bugatti by preslo na elektro a tuto technologiu ma Rimac vyvinutu. Ako spalovak stoji Bugatti strasne peniaze na vyvoj a je od zaciatku stratovym projektom.
Tu mas odsek z ineho clanku, ktory ti objasni, ze Rimac peniaze na to ma😒br />
Chorvatská firma si od roku 2009 vysokým tempem zajistila silné postavení na rozjíždějícím se trhu elektromobility. V tuto chvíli už Rimac zaměstnává přes 600 lidí a do firmy v nedávných letech investovali třeba Hyundai, Jaguar, Koenigsegg či Magna. Techniku Rimacu ve formě bateriových modulů, elektromotorů a dalšího elektrického příslušenství už nyní používá na 15 automobilových značek.
Tu mas odsek z ineho clanku, ktory ti objasni, ze Rimac peniaze na to ma😒br />
Chorvatská firma si od roku 2009 vysokým tempem zajistila silné postavení na rozjíždějícím se trhu elektromobility. V tuto chvíli už Rimac zaměstnává přes 600 lidí a do firmy v nedávných letech investovali třeba Hyundai, Jaguar, Koenigsegg či Magna. Techniku Rimacu ve formě bateriových modulů, elektromotorů a dalšího elektrického příslušenství už nyní používá na 15 automobilových značek.
Stejsn
No co jsem teda četl já, tak VW na každém vyrobeném Veyronu prodělával neskutečný balík.
https😐/www.auto.cz/…ovy-az-moc-77071
S Chironem to asi nebude jíné.
https😐/www.auto.cz/…ovy-az-moc-77071
S Chironem to asi nebude jíné.
Mino 1
Ano, je to tak. Bugatti nikdy nebolo ziskove, novy VW management uz nie je tak fixovany na superprestizne znacky a zacinaju sa ich zbavovat, aby koncern prezil. Potrebuju totiz peniaze pre elektrifikaciu, ktore im teraz pozieraju tieto luxusne znacky. Piech bol megaloman, ale tento model sa uz prezil a VW musi reagovat.
Blue Sun
Z pohledu počtů destrukce, z pohledu budoucnosti možná záchrana. Ani VW si nemůže dovolit neustále cpát peníze do bezedné černé díry problémových značek.
Anonym
Jasně. pokuta 300tis je u auta za 50-100 milionů devastační.
Co tam máš dál?
Co tam máš dál?
JFK
Aha, takže jak jsem předpokládal, ani na jeden dotaz žádná relevantní odpověď, nic.
Jenom samé plky, když nevíš, začneš blábolit něco o korporátní propaganě, elektro budoucnosti a jedna paní v odboráři povídala, jak jinak :yes:
Jenom samé plky, když nevíš, začneš blábolit něco o korporátní propaganě, elektro budoucnosti a jedna paní v odboráři povídala, jak jinak :yes:
KANKUNEN
Emisní pokuty jsou v ceně Bugatti asi jako řešit kolik stojí čepka na ventilek.
Arese
Vypadá to, že parník VW Group už nabírá vodu opravdu rychlým tempem. A na palubě se šíří čím dál větší panika, o čemž svědčí např. tsunami vyhazovů dosavadních vysokých koncernových manažerů (tzv. princip padajího h.o.v.n.a). Kdo si prý před panem Diessem dovolí byť jen náznakem zpochybnit smysluplnost jím prosazovaného celofiremního rituálního elektro-harakiri (v ceně mnoha miliard Euro), letí na hodinu.... ;-\ 😒 😒 😒 :no: Dalším obrovským problémem je velmi chladné přijetí nového Golfu a zničení léta budovaného náskoku v oblasti ergonomie ovládacích prvků (nový Golf, Leon a Octavia). 😐 ;-\ 😒 :no: :no: :no: A až se definitivně ukáže, že miliardy vložené do elektrodebility byly vyhozené oknem (a to nebude dlouho trvat), to teprve bude hukot.... 😲 😲 😲
Mino 1
Nech je to nakoniec tak alebo onak, VW sa už zrejme prežral k nezdravej veľkosti, nakoľko interne rozmýšľajú aj o predaji Lamba, Bentley, Ducati...
mariov8
Nebo schnou koncernu zdroje, něco jsem zaslechl o redukci slevové politiky...
JFK
"Kdo si prý před panem Diessem dovolí byť jen náznakem zpochybnit smysluplnost jím prosazovaného celofiremního rituálního elektro-harakiri (v ceně mnoha miliard Euro), letí na hodinu"
A to ti říkal kdo, nějakej taxikář?
Dle čeho je G8 chladně přijatý?
(A pokudmožmo bez kilometru smajlíků, dík)
A to ti říkal kdo, nějakej taxikář?
Dle čeho je G8 chladně přijatý?
(A pokudmožmo bez kilometru smajlíků, dík)
Freddka
Je to v clanku mezi radky - Piech.
Piech a syn zakladaji EV znacku supersportu.
Bylo by tedy dobre aby se VW nejdriv zbavil Bugatti a Lamba, nez koupi Piecha... 😄
Jen premyslim nahlas, co ja vim ...
Piech a syn zakladaji EV znacku supersportu.
Bylo by tedy dobre aby se VW nejdriv zbavil Bugatti a Lamba, nez koupi Piecha... 😄
Jen premyslim nahlas, co ja vim ...
Freddka
Sle prosimte kdes na to prisel?
Daimler to prave posledni dekadu rozjel jak nikdy driv!
BMW a Audi nestiahaji.
Daimler to prave posledni dekadu rozjel jak nikdy driv!
BMW a Audi nestiahaji.
Markus1
ako uz kolegovia povedali u auta s cenovkou 2 mil a vyssie je ta pokuta uplne zanedbatelna..skor si myslim ze ide len o tah ako ziskat vacsi podiel v samotnom rimacu...
JFK
Ty zdroje schnou především například Mercedesu, až musí propouštět. Já zde jinak čtu, že Porsche zvýší podíl v Rimacu a přijde mi to jako velmi dobrej deal. Bugatti navíc dostane přístup k jejich technologii, která ať se to někomu líbí nebo ne má zjevně budoucnost i v tomto segmentu.
traveldrive
A keď ich naserú Češi, že budú Octavia so Superbom lepšie, luxusnejšie a lacnejšia ako Golf a Passat, tak predajú aj Škodu... 😉
mariov8
Všichni propouštějí, nebo budou. Jenom u VW je to poněkud větší hukot. A až opadne podzimní vlna pandemie Covid 19, budou tady další opatření v reakci na propad ekonomiky a klesající vůli lidí utrácet.
Markus1
Presne tak podla mna sa vw nezbavuje bugatti ale naopak posilnuje postavenie v rimacu....suhlasim s tebou ze ide o vymenny obchod
Šimpanz
Že Rimac dodává automobilkám elektrické příslušenství je sice pravda, ale volné peníze na nákupy firem samozřejmě nemá, stačí se podívat do finančních výkazů za poslední roky, každý rok vykazuje ztrátu, sice vloni byla menší než předloni, ale pořád je to ztráta. Takže existují jedině dva způsoby jak by si mohli koupit Bugatti, buď jim někdo masivně půjčí nebo je to výměnný obchod, kdy Porsche získá akcie Rimacu a Rimac naopak akcie Bugatti. Daleko pravděpodobnější je scénář č. 2.
JFK
Ty zdroje schnou především například Mercedesu, až musí propouštět. Já zde jinak čtu, že Porsche zvýší podíl v Rimacu a přijde mi to jako velmi dobrej deal. Bugatti navíc dostane přístup k jejich technologii, která ať se to někomu líbí nebo ne má zjevně budoucnost i v tomto segmentu.
JFK
A ještě vlastnické struktuře, ta tématika je ještě daleko hlubší na to, dělat tu soudy, že někomu dochází zdroje. Covid ovlivnil zdroje absolutně VŠECH koncernů.
Ale v jakých jistých kruzích se hovoří, o tom mluvila vnučka Porscheho s Autoforem v na kafi v Chamonix? To jsou letité spekulace, že rozmařilé divize nepotřebuje, podobně jako MAN/Scania, nyní možná ještě výrazněji. Důvody, že VW group investovalo do EV (které aspoň někdo občas kupuje, na rozdíl od totálního propadáku EQC), nebo že doplácí dieselgate, přitom s emisema čachorvali všichni ostatní taky, jenom o tom včetně Daimleru lhali, přesto se to VW na prodejích negativně neprojevilo, jsou všechno jenom obecně známé skutečnosti.
Ale v jakých jistých kruzích se hovoří, o tom mluvila vnučka Porscheho s Autoforem v na kafi v Chamonix? To jsou letité spekulace, že rozmařilé divize nepotřebuje, podobně jako MAN/Scania, nyní možná ještě výrazněji. Důvody, že VW group investovalo do EV (které aspoň někdo občas kupuje, na rozdíl od totálního propadáku EQC), nebo že doplácí dieselgate, přitom s emisema čachorvali všichni ostatní taky, jenom o tom včetně Daimleru lhali, přesto se to VW na prodejích negativně neprojevilo, jsou všechno jenom obecně známé skutečnosti.
Arese
No nevím, takové a podobné "bláboly" se prý teď šíří po Škodě Auto. 😄 Ale klidně si věř jen těm oficiálním korporátním propagandistickým plkům, které jásají, jak VW neochvějně směřuje ke šťastné zelené budoucnosti! 😒] 😒] 😒]
Šimpanz
Jj, Mercedes je na tom z německých automobilek nejhůř a neustále se objevují noví a noví kostlivci ve skříni. Jeho poslední záchrana jsou jeho čínští akcionáři, snad budou tak hodní a jeho ztráty zamáznou jako to už udělali u Smartu.
https😐/www.carscoops.com/…ssions-cheating/
https😐/www.carscoops.com/…ssions-cheating/
JFK
Ve 2Q 2020 měl Daimler dvakrát větší provozní ztrátu při stejném % propadu prodejů.
Ten zbytek o hukotu jsou jenom nějaké spekulace a nic neměnící na tom, že Bugatti se vymění za akcie Rimac, což je zjevně výhodné.
Ten zbytek o hukotu jsou jenom nějaké spekulace a nic neměnící na tom, že Bugatti se vymění za akcie Rimac, což je zjevně výhodné.
comper
No samozrejme a maloseriovy vyrobca si take straty na kazdom kuse bude moct dovolit? V tom bude nieco zlozitejsie...
DonVito
Nektere akcionare nezajima zisk.
Ale pocet prodanych vozu. A idealni je, kdyz na papire budou usporny, ale v realu budou zrat co nejvic.
VW mel taky jeden cas jako prioritu, stat se svetovou jednickou.
Vic aut vic sni.
https😐/en.m.wikipedia.org/…stment_Authority
Ale pocet prodanych vozu. A idealni je, kdyz na papire budou usporny, ale v realu budou zrat co nejvic.
VW mel taky jeden cas jako prioritu, stat se svetovou jednickou.
Vic aut vic sni.
https😐/en.m.wikipedia.org/…stment_Authority
JFK
Omyl, děngy nejsou v autodružstvu Detroit/PSA/FCA.
Elkannojc rodina,
ta už i Magnetti Marelli prodat musela.
A Macron,
ten to bude muset dotápět,
jinak vesty v ulicích co nevidět
😊 😊
Elkannojc rodina,
ta už i Magnetti Marelli prodat musela.
A Macron,
ten to bude muset dotápět,
jinak vesty v ulicích co nevidět
😊 😊
Anonym
Don´t worry, be happy 😄
Anebo koncern Spojené Předražené, Podvoníkov 1, Vlkohrad se začíná rozpadat 😄
Anebo koncern Spojené Předražené, Podvoníkov 1, Vlkohrad se začíná rozpadat 😄
Blue Sun
Myslíš, že akcionáře baví neustále cpát peníze do něčeho, co nemá vizi budoucnosti a zisku?
JFK
A to můžou být rádi, že jim prošlo to lhaní s úpravou SW u dieselů, kdyby měli platit dieselgate s bluetecem v USA, tak by tu hvězdu už měli pěticípou
mariov8
K tomu srovnání s Daimlerem by to chtělo ještě i informace o provozním cashflow a případných vlastních zdrojích. Není veřejným tajemstvím, že Daimler zvažuje jako úsporné opatření na snížení výdajů opuštění F1. Jsou na vrcholu, tak proč ne. V jistých kruzích už se šušká i o odprodeji (ne výměně akcií) dalších "značek" VW: Lamborghini, Seatu, Italdesignu, Bentley a Ducati.
A když už Golf odsuzují i lidi, kteří ho dosud kupovali, něco na tom asi bude. Zbytek Areseho zvratků jsou bláboly, ale v tomhle má pravdu.