Novinky
Nebylo vysloveno to podstatné. Když to vypnu, zůstane to vypnuté na pořád, nebo jen do další jízdy? Pokud na pořád, tak vůbec nechápu, proč si takovou blbostí vůbec někdo třepí hubu.
Zaujímavé názory.
Mne napr asistent riadenia vôbec neprekáža. :yes:
Mne napr asistent riadenia vôbec neprekáža. :yes:
Ono se hodne pozna, kdo ma problem se smerovkami, nebo který výrobce to tam dá jen aby mel odskrtnuto pro NCAP a fungovalo to jen za ideálních podmínek.
Když vidím, jak dnes lidi jezdí po silnicích, tak se zavádění těch asistenčních systémů už vůbec nedivím. Na silnicích bez středové čáry jedou zásadně prostředkem, ačkoli je široká pro dva kamióny s rezervou. Protijedoucímu autu samozřejmě vůbec neuhnou, nebo jen minimálně. Lidi vůbec nemají odhad šířky auta nebo toho, kolik prostoru mají kolem sebe.
ještě více by si řidiči přáli, aby tam žádná mnohomediální infozábava nebyla. Vždyť i ta navigace je nejlepší, když se na ni nemusí čumět, ale řidič jen poslouchá plastikového navigátora. 8-s
Rozumím, když má někdo zkušenosti z VW group, kde litá ze strany na stranu, že asistenta držení v pruhu vypíná, ale proč u Hyundai, kde to funguje dobře?
No já jen, jestli už nová Dacia z vedlejšího příspěvku není lepší 😁
U Hyundai to opravdu funguje,neni potreba vypinat. U VW bohuzel jo
Vždycky jsem toužil mít takové auto, kde nebudu smět první čtvrthodinu sám řídit a jen budu v menu hledat záložky, kde co vypnout a k tomu mi bude hrát do uší bílý šum přejmenovaný na šumění vln a nebo praskání staré desky přejmenované na hřejivý krb a abych se necítil tak opuštěný, tak si pustím kakofonii se jménem venkovní kavárna... A pak si nedej...
ví někdo, na který konektor a kde je vyveden spínač jízdy v pruhu , který je umístěn na volantu. Start&Stop mám vypnut , automaticky po zapnutí zapalování a mohu ho zapnout tlačítkem, to samé chci udělat s tímto nesmyslem.
Dík za radu -
Dík za radu -
Asistent jízdních pruhů je paskvil, který ohrožuje bezpečnost. Někomu se moje tvzení zda přehnané ?
Ujasněme si, že pokud je komunikace nalajnovaná levý kraj střed, pravý kraj a zapomeneš vypnout asistenta , pak tě vede středem tvého jízdního pruhu, bez ohledu co se před tebou děje. Takže kombajn v protisměru, chceš uhnout na pravý okraj, ale vtu ránu se s tebou začne volant přetahovat.
Ale to je jen to nejmenší.
Nevím jak v čésku, ale na Moravě je spousta silnic nalajnovaná jen na krajnicích, takže tě asistent vede uprostřed silnice. Parádní funkce.
To , že asistent je, je dobře, ale mělo by být na mě, zda si ho zapnu či ne.
Je poněkud rozdíl - chtít zapnout a chtít vypnout v důsledcích opomenutí.
Ale každý svého štěstí strůjcem. Tak jak jsem zrušil Start&Stop ruším i tento nesmysl.
Ujasněme si, že pokud je komunikace nalajnovaná levý kraj střed, pravý kraj a zapomeneš vypnout asistenta , pak tě vede středem tvého jízdního pruhu, bez ohledu co se před tebou děje. Takže kombajn v protisměru, chceš uhnout na pravý okraj, ale vtu ránu se s tebou začne volant přetahovat.
Ale to je jen to nejmenší.
Nevím jak v čésku, ale na Moravě je spousta silnic nalajnovaná jen na krajnicích, takže tě asistent vede uprostřed silnice. Parádní funkce.
To , že asistent je, je dobře, ale mělo by být na mě, zda si ho zapnu či ne.
Je poněkud rozdíl - chtít zapnout a chtít vypnout v důsledcích opomenutí.
Ale každý svého štěstí strůjcem. Tak jak jsem zrušil Start&Stop ruším i tento nesmysl.
Pokud to jde i u hyundai jakoby utlumit tak by to asi ani vadit nemuselo, že to jde vypínat takhle složitě....