Re: Kolik se u nás registruje nových aut a je to málo nebo h
Tak vždycky by to mohlo být lepší, ale když to vztáhnu k počtu obyvatel, tak je to celkem slušné, lepší než Portugalsko, Polsko, někde na úrovni Španělska a když k tomu přičtu, že třeba v Italii, Francii, Španělsku dominují prodejům malá levná auta, kdežto u nás nižší střední, tak to úplně špatné není.
Re: Kolik se u nás registruje nových aut a je to málo nebo h
vzhladom na pocet obyv. je sila kde je belgicko... skoro az pred polskom ... a to ma zhruba tolko obyv ako vy .... tam tie auta zakaznici asi menia jak ponozky...
Re: Kolik se u nás registruje nových aut a je to málo nebo h
Belgie je "deformovaná" obrovským počtem sídel evropských institucí, to je kolotoč nových aut. Pro Česko, při srovnávání, má z vyspělého světa největší vypovídací hodnotu Rakousko nebo Švédsko, proti nim jsou prodeje pořád zhruba dvoutřetinové.
Re: Kolik se u nás registruje nových aut a je to málo nebo h
Mas k tomu nejaka cisla, k Belgii? Zajima me to neb zrovna ceska urednicka masinerie nabira v poslednich letech taky na obratkach, tak aby nakonec v CR a v Belgii nebylo stejne uredniku. To ze ti belgicti si casteji sahnou na sluzebak pak muzou vykompenzovat cesti muzi zakona, kterych je taky jednech z nejvic na pocet obyvatel v evrope. :-)
Jinak s AT a SE souhlas, a navic ta cisla i pekne sedi s PPP. Cesi zkratka kupuji tolik aut kolik jejich kupni sila dovoli. Nahoru to uz poleze jen pozvolna.
Re: Kolik se u nás registruje nových aut a je to málo nebo h
Samotný počet úředníků nám asi moc nepomůže, v ČR je to kolem 70 tis., v Bruselu jen v institucích EU 55 tis., to je skoro jeden další stát úředníků ve státě navíc. Jde spíše o to, kolik je tam těch organizací, kde se točí nová auta, určitě to neudělá ten dvojnásobek, který má Belgie oproti Česku, je to prostě bohatší stát, ale rozhodně to ta čísla deformuje, díval bych se opravdu spíše na Rakousko nebo Švédsko. ;-)
za mna je aj nova corsa kusok slabsia ako by sa asi cakalo.. stara maska.. fr. technika... uz to nie je ono... ale uz nova mokka moze vsetko opat posunut vpred... a samozrejme aj astra uz ma svoje roky... celkovo opel je v restruktualizacii a asi kusok to potrva kym sa opat "rozbehne" ... ale nakoneic to moze byt ok... a uz napriklad nova mokka sa mi fakt paci :yes:
skor by ma zaujimalo co robia v mazde... kopec novych modelov a prepady maju aj tak skoro az o polovicu ... a toto uz nebude len o korone.. uz od prveho mesaica v r 2020 tam nieco predajne nefunguje.. a mozno aj ta hra na premiu je uz tiez jeden z dovodov preco mazdy uz maju poslabsie cisla... len ci to zrovna mala znacka ako mazda potrebuje takuto hru..
inak nakoneic ani s mitsu te este nemusi byt s tym odchodom z eu az take horuce... https://podkapotou.zoznam.sk/…ciastocne-zmenit tak snad sa aspon nemci toho hybridneho eclipsu dockaju ... verim tomu ze uplne z eu teda neodidu .... a zvlast s modelom ktory ich nestoji ziadnu emisnu "pokutu" by to mohlo vyjst a ostal by aspon pre par velkych trhov .. nemecko francuzsko a pod.. verim.. a mam dobry citak... :yes:
PS: aj na dacii je vidiet ze aj na nove sandero je uz najvyssi cas .. a urcite sa potom opat dvihne :yes:
Corsa byla hned po představení zralá na FL, ale jinak myslím, že dobrý. Mokka mi vůbec nic neříká, ale kdoví.
Mazda prakticky sama zabila dvojku cenovou politikou, asi skrze emise, a z trojky udělala prémii, což zákonitě přináší horší prodeje. SUV modely nesleduji, takže tam nevím, jak se Mazdě daří.
s corsou suhlas.. nevidim dovod dnes uz na jej kupu.. vizualne aj technicky to za mna nie je opel aky by som chcel vidiet ... to radsej original P208 ked uz... alebo ist potom do clia ...
cena je jedna vec.. ale mne sa uz ani ten dizajn mazdy nelubi ako kedysi.. nova 3ka je vylovene nepekna... v tomto zlata predosla .. CX30 ma oplastovanie jak offroad kola zapadnute... cena jak premia .. vo vysledku ale aj nejaky xceed ju da do kolien... ale tak snad vedia co robia ... dajme tomu este cas... ak ale aj buduci rok bude mat slaby tak je jasne ze nieco tu uz nehra...
Problém každý je cena, nasilu sa pchá do prémie a zrejme toto sa jej nedarí . Opel presne musí rýchlo riešiť Astru a aj Insi by si zaslúžila oživiť . V Corse neviem uniesť tie digi budíky , ktoré majú po bokoch po 10 cm plastu, strašne .