Impreza se nově dočkala hybridní techniky známé z crossoveru XV. Funguje obdobně jako full hybrid, podle automobilky si díky svébytnému charakteru zaslouží speciální označení.
premýšľam, prečo siahnuť po tejto Impreze. Cena sebavedomá, zrýchlenie nič moc, maximálna rýchlosť podpriemer, spotreba najvyššia aj napriek hybridu. Jazdné vlastnosti budú tou správnou váhou? Rád by som povedal, že áno, aj keď nemám ten pocit, že to bude výrazne nad priemer.
Možno nakoniec sa nájde veľa ľudí, ktorým sa nebudú páčiť moderné dotykové displaye na všetkých miestach. Mne ten interiér nepríde nejaký úplne "od veci". Kľudne by som si na to dokázal zvyknúť. Len ako tu bolo napísané - neviem, prečo by som mal kúpiť práve Subaru.
Dneska musis necim zaujmout. Bud cenou, vykonem, aspoň na papire, technikou, ktera je jina a funguje líp a nebo designem, ktery odlišuje. Obavam se ze na hrdost ke značce a historii už neni prostor a lidem je to fuk. Me je sympaticky strohy a na dnesni dobu az spartansky vnitrek. Nakonec clovek stejne sedi a sleduje provoz a nematla na tabletu a pod. Jenze koho to dnes zajima..
...nemá vůbec co nabídnout. Podivný, nepříliš líbivý vnější design (přehnaně dlouhý přední převis, ošklivé zadní lampy, příliš "padající horní linka okna zadních dveří), k tomu tradičně neprakticky mělký kufr... Nepochybuju o tom, že jízdní vlastnosti budou opět top, ale co s nimi, když je to auto podprůměrně dynamické a osazené pouze kontroverzní variátorovou převodovkou? A cena je taky poměrně vysoká. :-( Proč proboha do Imprezy Subaru nedalo raději přeplňovanou 1.6, která by nabízela mnohem více točivého momentu a už z nižších otáček? Jediné, co mohu u tohoto auta pochválit, je moc pěkný interiér s hezky řešeným pracovištěm řidiče (jenom škoda, že chybí poctivá mechanická P brzda!). Podtrženo a sečteno: toto auto si bohužel koupí jen pár skalních fandů značky. Každopádně je chvályhodné a úctyhodné, že se Subaru i nadále snaží udržet na evropském trhu, byť jí zelení i. d .i .o .t .i.. z Evropské komise hází co největší klacky pod nohy! ;-\ ;-\ ;-\
Hybrid od Subaru je osobitý zejména tím, že nepomáhá dynamice, nesnižuje spotřebu a nezvyšuje příliš hmotnost. Ještě by třeba mohli u Subaru mohli vymyslet vyhřívání sedadel které moc nehřeje, ale zato nespotřebovává energii.
A ešte by som k tomu pridal - pre mňa absolútna priorita - bezpečnosť. Subaru dnes exceluje v crash testoch tak ako aj v EURO NCAP a aj v prísnejších IIHS tuhosťou karosérie a deformačnými zónami
To nikto nespochybňuje, ale nemám pocit že by to konkurencia flákala. A o spoľahlivosti je veľmi predčasné niečo hovoriť, je to nová technika, aká bude spoľahlivá sa ešte len uvidí.