Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHistorie Hyundai: Aneb jak chlapec z chudé rodiny stvořil jednu z největších automobilek světa
28 komentářů
Jezdec667
A v roce 2020 objednávám i já první hyundai. Tak uvidíme, jak daleko ve vývoji došli.
Preco s obavou? Hyundai je plne etablovany mainstream a v rebrickoch spolahlivosti obsadzuje hornu polovicu, resp. tretinu spektra.
Došli tak daleko, že si to dneska už koupí kdejaký hovado. :-!
Edit, jich fakt hodně, soudě podle palců-
Nešťastní podřadní...jezci K unda je...nelze jim pomoci.
Edit, jich fakt hodně, soudě podle palců-
Nešťastní podřadní...jezci K unda je...nelze jim pomoci.
Načo obavy?
Konštrukčné problémy nemavaju a náhodné chyby pokryje záruka s ktorou tiež nerobia problémy.
Ja som napr predal korejca s vyššou zostatku hodnotou ako skodovke, takže nie je dôvod byť nespokojný.
Konštrukčné problémy nemavaju a náhodné chyby pokryje záruka s ktorou tiež nerobia problémy.
Ja som napr predal korejca s vyššou zostatku hodnotou ako skodovke, takže nie je dôvod byť nespokojný.
Anonym
Protože fostek vyniká nejen v automobilismu, je zde dnes se svým korejským lngvistickým okénkem
Krkolomné překlady hangulu a sinokorejštiny a pokusy skládat slova jsou častým problémem nevědoucích v tonto oboru.
A fostek je zde, aby vám sdělil, že toto obkecávání zdánlivých složenin je zbytečné, neb😒br /> Hyundai znamená korejsky prostě "pokrok".
Vivat a sláve fosteu!
Manse fostek!
Krkolomné překlady hangulu a sinokorejštiny a pokusy skládat slova jsou častým problémem nevědoucích v tonto oboru.
A fostek je zde, aby vám sdělil, že toto obkecávání zdánlivých složenin je zbytečné, neb😒br /> Hyundai znamená korejsky prostě "pokrok".
Vivat a sláve fosteu!
Manse fostek!
Jakási trapná pseudosnaha o budování kultu osobnosti, či co... 😒] 😒] 😒]
Když jsem to přečetl, trochu mi to připomnělo toho podivného tvora s nickem GTI, který se tu v minulosti (asi už hluboké) vyskytoval... nikdy nezapomenu na ty žblepty na VW... apoštolové a tak... Tenhle člověk ve mě, svého času, vzbudil "doslova" averzi ke všemu, co spadalo pod koncern. Ale čas je nejlepší lékař, a tak už mě to přešlo 😄
Každopádně... nevíte někdo zda zemřel, nebo co?
Každopádně... nevíte někdo zda zemřel, nebo co?
Na GTI-ho VW zvasty si veru dodnes pamatam. Tvuj Apostol, tvuj Andel passatni viry... Mozno dnes jazdi na Hyundai 😃.
Tak si mě dej na hate list a jsi v pohodě.
Já to tak taky s některejma udělal.
Mimochodem bez těch blbých keců...je to s tím překladem všechno pravda.
Nemůžu za to, že vím.
Jestli to neuneseš, udělej to jak ti radím.
Já to tak taky s některejma udělal.
Mimochodem bez těch blbých keců...je to s tím překladem všechno pravda.
Nemůžu za to, že vím.
Jestli to neuneseš, udělej to jak ti radím.
Arese
... i když tedy ta splupráce s Mitsubishi v něm určitě být měla. Jinak příběh této automobilky je klasickou ukázkou, že pokud v zemi funguje tržní hospodářství a svoboda podnikání, prosadí se ti nejtalentovanější a nejschopnější lidé, kteří dokáží až neuvěřitelné věci. A přesně takový špičkový lidský potenciál socialismus záměrně a systematicky trestá a zašlapává do země. Proto dopadl, jak dopadl. :no:
... pravda, ten mínus nechápu
Pravděpodobně mi ho dal nějaký zašpklý soudruh... 😒]
Kórea ako symbol demokracie?
To ťažko.
Hyundai je jedným z čebolov - štátom podporovaných monopolov (aká Samsung, LG, daewoo, a i.)
Je to skôr kombinácia polovojenskej diktatúry a ranného kapitalizmu.
Nehovorím, že to nerobia efektívne, to isto nie, urobili toho pre nás aj svet fakt veľa. Ale ako demokratické miesto na život?
To ťažko.
Hyundai je jedným z čebolov - štátom podporovaných monopolov (aká Samsung, LG, daewoo, a i.)
Je to skôr kombinácia polovojenskej diktatúry a ranného kapitalizmu.
Nehovorím, že to nerobia efektívne, to isto nie, urobili toho pre nás aj svet fakt veľa. Ale ako demokratické miesto na život?
Promiň, ale kde v mém příspěvku vidíš slovo demokracie? 😄 Nebo si fakt myslíš, že nevím, že v Jižní Korei nastala až někdy na přelomu 80. a 90. let? 😉
Říká se tomu i chaebol, je to taková jejich mafie. Další podstatná věc je, že si drželi až donedávna uzavřený trh a import v podstatě neexistoval, zatímco sami jihorákosníci vesele prodávali všude po světě, k nim nikdo nemohl. Jsou to takoví klasický asijský křiváci a já bych si od nich třeba auto nikdy nekoupil, stačí elektronika.
času boli všetky tri kórejské značky (vtedy každá samostatne) výbornými zákazníkmi hlavne pre japonské automobilky, ktoré im rady predávali licencie a celé linky svojich výbehových modelov. Kórejci to poväčšinou len nahrubo prekarosovali a zmenili interiér.
Je skutočne pozoruhodné akú dlhú cestu prešli. Od live covanej výroby mitsubishi, k značke, ktorá vyrába tanky, elektroniku, roboty, lode, motory, prevodovky, vrátane automatov, CR vstrekovače, čerpadlá a mnoho iného.
Obdivuhodný výkon.