Je potřeba si uvědomit, že se pořád jedná pouze o asistenta, který dokáže pomoct, ale není 100%
Autonomní řízení je ještě v nedohlednu. Nelze spoléhat na to, že auto samo zatočí, zabrzdí nebo se udrží v jízdním pruhu. Tesla to má sice vymakaný, ale je potřeba brát v potaz, že to auto prostě samo jezdit nedokáže a pořád je nutný v něm řídit. Kdo řídit nechce, tak pro toho je tu MHD.
No tak hlavně, že nemáš potřebu se kvůli tomu dohadovat. Autonomní řízení podle mě ještě hodně dlouho nebude 100% fungovat a nemá cenu plivat na Teslu, že jim to kupodivu 100% nefunguje. Jak víš já jsem zpátečník, takže bych za sebe nikdy auto řídit nenechal.
...ale za to je pořádně drahý! :-[] Řidič a jeho spolujezdci si ovšem dle řady zpráv z tisku(a příspěvků naštvaných majitelů na sociálních sítích) mohou užít i jiné "kratochvíle" - např. odpadávajícího zadního nárazníku (za deště) či vylomeného předního kola. A hlavně nepočítejte s tím, že by vám značkový servis Tesly takovéto závady v rámci záruky zdarma opravil a už vůbec ne takové "drobnosti", jako nelícující panely karoserie, křívá zadní opěradla, odpadávající střešní panel, různé pazvuky za jízdy, mizerný lak atd. atd.... :-O ;-\ :-(:no::no:
tak o kvalitě lícování se u Tesly asi porad dokola rozepisovat nemusíme.
Mne spis zarazilo to druhé video, kde outlander nebo X3 či co to bylo ani nebrzdily pred tou figurinou. Evidentne problem nemaji jen v Tesle.
Čo tu stále melieš o baterkách? Je jedno či má auto ako pohon motor alebo batériu, tu ide o jazdného asistenta ktorý nepracoval ako má. Hlavne, že za tieto asistenty udeľujú hviezdičky pri nárazových testoch...
To máš pravdu, zaplať pánbůh! Něco takového bych nechtěl ani zadarmo, a ani kdyby mi za to platili! I náš rodinný Favorit z října 1988 byl mnohem kvalitnější! :D https://www.autoforum.cz/…-je-fascinujici/
Vždy když čtu o tom jak Tesla fanboys vykládají že jejich auto bude za pár let jezdit jak robo taxi tak si vždy vzpomenu na tyto testy. Plně autonomní ježdění je ještě dost daleko a to technologicky, legislativně ještě mnohem dál a třeba v EU si nemyslím že to povolí za víc jak 30 - 50 let i kdyby to bylo možné už za 10. Hlavní problém je kdo ponese zodpovědnost za nehodu? Pasažér (to asi nikdo nebude) A nebo automobilka to už vůbec ne. Různé asistenty ok, ale FSD fakt ne. Navíc třeba takový asistent jizdnich pruhů mě ve Škodě Scala co jsem měl na měsíc půjčenou málem na D1 poslal do svodidel protože v tom zůžení je trochu víc čar a chytlo to tu na odbočení.