Autofun
auto na baterky, vycpané těžkými akumulátory, to jednoduše neubrzdí. Musíte se s tím smířit.
hoopsgetferc
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...ale za to je pořádně drahý! 😒] Řidič a jeho spolujezdci si ovšem dle řady zpráv z tisku(a příspěvků naštvaných majitelů na sociálních sítích) mohou užít i jiné "kratochvíle" - např. odpadávajícího zadního nárazníku (za deště) či vylomeného předního kola. A hlavně nepočítejte s tím, že by vám značkový servis Tesly takovéto závady v rámci záruky zdarma opravil a už vůbec ne takové "drobnosti", jako nelícující panely karoserie, křívá zadní opěradla, odpadávající střešní panel, různé pazvuky za jízdy, mizerný lak atd. atd.... 😲 ;-\ 😒 :no: :no:
tak o kvalitě lícování se u Tesly asi porad dokola rozepisovat nemusíme.
Mne spis zarazilo to druhé video, kde outlander nebo X3 či co to bylo ani nebrzdily pred tou figurinou. Evidentne problem nemaji jen v Tesle.
Mne spis zarazilo to druhé video, kde outlander nebo X3 či co to bylo ani nebrzdily pred tou figurinou. Evidentne problem nemaji jen v Tesle.
To byly hybridy s těžkýma baterkama 😄
Nojo nikdy si auto týhle úrovně neměl, nemáš a nejspíš mít nebudeš = tak se s tím smiř
To máš pravdu, zaplať pánbůh! Něco takového bych nechtěl ani zadarmo, a ani kdyby mi za to platili! I náš rodinný Favorit z října 1988 byl mnohem kvalitnější! 😁
https😐/www.autoforum.cz/…-je-fascinujici/
https😐/www.autoforum.cz/…-je-fascinujici/
dwheelpiespar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vždy když čtu o tom jak Tesla fanboys vykládají že jejich auto bude za pár let jezdit jak robo taxi tak si vždy vzpomenu na tyto testy. Plně autonomní ježdění je ještě dost daleko a to technologicky, legislativně ještě mnohem dál a třeba v EU si nemyslím že to povolí za víc jak 30 - 50 let i kdyby to bylo možné už za 10. Hlavní problém je kdo ponese zodpovědnost za nehodu? Pasažér (to asi nikdo nebude) A nebo automobilka to už vůbec ne. Různé asistenty ok, ale FSD fakt ne. Navíc třeba takový asistent jizdnich pruhů mě ve Škodě Scala co jsem měl na měsíc půjčenou málem na D1 poslal do svodidel protože v tom zůžení je trochu víc čar a chytlo to tu na odbočení.
Autonomní řízení je ještě v nedohlednu. Nelze spoléhat na to, že auto samo zatočí, zabrzdí nebo se udrží v jízdním pruhu. Tesla to má sice vymakaný, ale je potřeba brát v potaz, že to auto prostě samo jezdit nedokáže a pořád je nutný v něm řídit. Kdo řídit nechce, tak pro toho je tu MHD.
No právě přesně naopak = právě že se mi TO ZDÁ :yes😒br />
Už včera tvuj poslední příspěvek = si psal po proměně a já šokovaně dal :yes: :yes: