Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRenault Mégane dorazí jako crossover. Nový šéf v něm vidí obchodní úspěch
28 komentářů
kari.laz
něco ve stylu Allroadu/scout/alltrack ale klidně blíže úplně prvnímu Allroadu.
Tedy takový Megane Kombi a klidně i HB na vyšším podvozku se 4x4 a ochranou podvozku a prahů. Tedy ne zase nějaký ocucaný bonbon a kynutý knedlíček, jako je X desítek jiným malých SUV a crossoverů, ale bylo by to vyšší, přesto klasických tvarů a celkově tím i lepší.
Tedy takový Megane Kombi a klidně i HB na vyšším podvozku se 4x4 a ochranou podvozku a prahů. Tedy ne zase nějaký ocucaný bonbon a kynutý knedlíček, jako je X desítek jiným malých SUV a crossoverů, ale bylo by to vyšší, přesto klasických tvarů a celkově tím i lepší.
twistedTSD
Nechápu smysl Xceedů a podobných vynálezů, které mi kromě vyšší ceny nepřináší nic proti normálnímu hatchi, ale pokud si to lid přeje, asi má smysl je nabídnout.
to ukaze az cas...dopyt tu je ale vsetky modely urcite nepreziju
a pokracujuca likvidacia strednej triedy bude zakaznikov tlacit do lacnejsich modelov, teda do klasickych aut
a pokracujuca likvidacia strednej triedy bude zakaznikov tlacit do lacnejsich modelov, teda do klasickych aut
stredna trieda sa likviduje sama - jednak su auta segmentu C take priestranne, ze strednu triedu ani nie je niekedy treba, a jednak to chce fakt fanusika na takmer patmetrove auto, aby sa s nim predieral v "mestkej džungli". No a potom ta cena. Skusal som jazdenu mazdu6 sedan za velmi zaujimavu cenu - auto velmi fajn, ale zaparkoval som s nim na piaty pokus... tam kde by som to s kompaktom dal na prvykrat...😁 Tak ale mozno nie kazdy je take nemehlo ako ja...😁
Za mne to smysl má ze dvou důvodů - jednak to je vyšší posez a z toho vyplývající snazší nastupování a vystupování (šedesátníci a starší dobře ví o čem mluvím) a jednak vyšší světlost - pro ty co jezdí i mimo silnice, případně na hory v hlubším sněhu taky užitečná věc (ostatně na některých našich "normálních" silnicích připomínajících spíše tankodrom se to také využije).
Otázkou samozřejmě je, jestli je nárůst ceny (třeba Scala vs Kamiq) za výše uvedené dvě (relativně malé změny) adekvátní. Osobně si myslím, že spoustě lidí můžou být rádoby terénní SUV ukradená, spokojili by se s normálním crossoverem s vyšším posezem a světlostí, ale za cenu toho crossoveru, ale to by jim ho nejdříve musely automobilky nabídnout.
Otázkou samozřejmě je, jestli je nárůst ceny (třeba Scala vs Kamiq) za výše uvedené dvě (relativně malé změny) adekvátní. Osobně si myslím, že spoustě lidí můžou být rádoby terénní SUV ukradená, spokojili by se s normálním crossoverem s vyšším posezem a světlostí, ale za cenu toho crossoveru, ale to by jim ho nejdříve musely automobilky nabídnout.
Vždycky, když čtu o "snazším nastupování a vystupování", říkám si, že jsme asi svět plný invalidů a nemohoucích...
Ale je to pravda. Hlavne aj niekto jazdí krátke trasy a často nastupuje a vystupuje, je to rozdiel. Vlastná skúsenosť. A za invalida sa teda nepovažujem.
no kurieri maju velke dodavky kde sedia a popisovat cely trh podla rozvazacov jedla...co ja viem
rozhodne to je lepsie nasadat a vysadat z vyssie polozenej sedacky...pri tejto logike by ale asi mali ist na dracku vyssie postele a drahsie kvalitne matrace do posteli co sa rozhodne nedeje...proste je to trendy a auto je statusova vec tak sa radsej viac zadlzia lebo je uzasne natiahnut si leasing na 6 rokov miesto 4 ako by si mali setrit chrbticu na kvalitnej posteli
na stastie pre rozumnejsich ludi tu vzdy budu automobilky, ktore ochotne pokryju trhovy podiel klasickych aut po odchode konkurencie
rozhodne to je lepsie nasadat a vysadat z vyssie polozenej sedacky...pri tejto logike by ale asi mali ist na dracku vyssie postele a drahsie kvalitne matrace do posteli co sa rozhodne nedeje...proste je to trendy a auto je statusova vec tak sa radsej viac zadlzia lebo je uzasne natiahnut si leasing na 6 rokov miesto 4 ako by si mali setrit chrbticu na kvalitnej posteli
na stastie pre rozumnejsich ludi tu vzdy budu automobilky, ktore ochotne pokryju trhovy podiel klasickych aut po odchode konkurencie
Já netvrdím, že je to špatně. Jen mi to připadá trošku absurdní, když se tohle objevuje jako první na místě výhod SUV.
Hlavně, když se to pak zkombinuje s širšími prahy, tak se z výhody stává rázem nevýhoda, která nastupování spíše zhoršuje.
Hlavně, když se to pak zkombinuje s širšími prahy, tak se z výhody stává rázem nevýhoda, která nastupování spíše zhoršuje.
no ja suhlasim, keby toto bolo to najdolezitejsie tak by stale frcali MPVcka
ale ludia chcu vyzerat, to je cele...je to ako dlhe nalakovane nehty u zien, je to len neprakticky status, ze mam na to to udrziavat a nemusim nic manualne robit
ale ludia chcu vyzerat, to je cele...je to ako dlhe nalakovane nehty u zien, je to len neprakticky status, ze mam na to to udrziavat a nemusim nic manualne robit
za invalidu tě považuji já, ač si to o sobě nemyslíš. Jestli na vystpování a nastupování potřebujš SUV, tak jsi buď to zdegenerovaný dobou, kde se pohybová degenerace omlouvá a hkedají se berličky, aby to tak nevypadalo, jako nesmyslná vyšší auta a nebo opravdu nemáš do invalidy daleko, pokud musíš mít vyšší auto kvůli nastupování.
zrovna xceed sa vydaril aj vizualne aj podvozkovo a vyssia svetlost sa vzdy zide... ludia na to uz prichadzaju...... skor nechapem tomu shootingbrake-u... vedla klasickeho kombika posobi fakt nezmyselne aj hmotou nevyvazene .. upne zbytocny model.. a predpokaldam ze dalsia generacia ceedu ho uz vypusti z ponuky ( zatial co xceed osatne ) .. vsadim sa kludne
Mno a pro mě je ten shooting brake absolutní ideál a nevidím důvod, proč bych místo něj kupoval kombi. Nemluvě o Xceedu.
No bratu, ja som teraz kúpil crossover a poviem Ti, že moje budúce crossover veru bude ťažko...musel som mať vlastnú skúsenosť, že je to úplne zbytočné a predražené auto, fakt výbava ma skôr otravuje a tie terény som v pohode zvládal aj s podvozkom Aveo T 300, takže podľa mňa Ty si spravil správne s Polom a do budúcna Hatch/sedan/kombi...Aj keď moje súčasné je fakt nádherné... 😄
navyse ak sa nemylim do europy miery arkana ktora defakto operuje rozmerovo kdesi na urovni meganu nie? ... tak na co este dalsi podobne velky cross... a vlastne este je tu aj novy captur ktory uz tiez pokukje po C segmente ( v kabine je uz hadam aj vacsi ako megane ) a zaroven je uz tiez z neho slusny crossover az skoro SUVecko.. ja tu vlastne ani nevidim priestor na to aby megane sa vzdal hatchu a kombika a trepal miesto neho k arkane a ku capturu dalsie zdvihnute vajce... radsej nech spravia po kazdej stranke poriadny hatch ( aj po stranke priestoru ) .. co fakt novy megane nie je.. a nebudu mat problem s vymyslanim dalsich zdvihnutych vajec..... presne tak :yes😒br />
P: mam taky citak ze novy captur uz prave meganu hodne ztazil situaciu... je krajsi priestrannejsi.. a pri kompaktnejsich rozmeroch a podobnej cenovke poraza hatch megane este aj kufrom ci vnutornym priestorom .. a ako bonud mas aj vyssiu svetlost... .. za podobnu cenu fakt nie je ani dovod okukovat priestorovo podpriemene vyuzitelny prifuknuty megane... ten dnes uz priestorovo snad ani nestiha na nikoho v segmente.. od civicu leona cez octavku P308 az po golfa...
inak pre priklad ani nemusime chodit daleko.. vid nova C4... kde z hatchu je uz akysi podivny cross ( pritom podla mna kasicky hatch mohli ponechat aj nadalej ved ceed kvoli xceedu tiez klasicky hatch teraz nezarezal ... ale tak v citrone asi maju inu taktiku no... taku kusok sebadestruktivnu a la fiat ... co uz no