Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane dorazí jako crossover. Nový šéf v něm vidí obchodní úspěch

David Bureš David Bureš 24. 9. 2020 • 06:31
61
28
Zobrazit náhledy (61)
Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane Grandtour Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane E-TECH Plug-in Renault Mégane Grandtour Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy Renault Mégane R.S. Trophy

Řada Mégane v minulosti čítala i takové modely jako třídveřový hatch, kabriolet nebo MPV. Do budoucna by pak její součástí měl být i crossover.

Vedení automobilky Renault se v červenci zhostil Luca de Meo, dosavadní šéf Seatu, který okamžitě začal pracovat na oživení značky. Do budoucna počítá s masivními škrty, ale také s investicemi do obchodně zajímavých modelů. Kromě Capturu se Renaultu moc nedaří na poli oblíbených SUV a crossoverů, což by de Meo do budoucna rád změnil.

Francouzská automobilka tudíž počítá s rozšířením nabídky takových modelů. První byl oznámen tento týden, když Renault oficiálně oznámil, že v první polovině roku 2021 začne v Evropě nabízet očekávané SUV kupé Arkana, dosud dostupné na ruském trhu.

To o další novince se zatím hovoří neoficiálně. Podle zákulisních zdrojů obeznámených se situací de Meo počítá s novým kompaktním crossoverem, který by rozšířil modelovou řadu Mégane. Jeho podoba zatím není známá, hovoří se však o sportovně tvarovaném autu. „Luca de Meo chce vyvíjet trochu odlišné siluety, aby jim přidal hodnotu,“ říká jeden z zdrojů.

Jestliže před několika měsíci se hovořilo o tom, že by to Mégane mohl mít v současné koncepci do budoucna nahnuté a být zcela nahrazen právě crossoverem, nový šéf dal najevo, že s tímto kompaktním modelem nadále počítá. Jen jeho nabídku dále rozšíří. Do budoucna má tak jít dokonce o jeden z klíčových pilířů značky. De Meo totiž v tomto segmentu vidí příležitost k větším maržím než u dnes úspěšných modelů Clio a Captur, díky čemuž by Renault mohl více vydělávat.

Příchod crossoveru do rodiny Mégane má být součástí rozsáhlých změn v nabídce Renaultu. Nový generální ředitel se chce v rámci restrukturalizace primárně zaměřit na segmenty s vysokým obchodním potenciálem. Proto mají skončit ty modely, kterým se prodejně moc nedaří – ať už model střední třídy Talisman nebo MPV Scénic a Espace. Místo nich mají přijít právě vozy s větším potenciálem, jako je Arkana nebo kompaktní crossover.

Renault Mégane je mimochodem součástí nabídky francouzské značky již od roku 1995, kdy postupně nahradil model 19. První generace nabídla širokou paletu verzí, pětidveřový hatch a kombík doplnily rovněž sedan, kupé, kabriolet a krátce také MPV, které se zpočátku prodávalo jako Mégane Scénic. V průběhu let se však nabídka v reakci na zájem zužovala, dnešní čtvrtá generace Méganu je tak dostupná jako pětidveřový hatchback, kombi a sedan.

Související články

Témata
Avatar - woody-alien
25. 9. 2020 15:01
Re: Re: Tržní potenciál C segmentu...
Medvěd se dohodne s vlkem, že rozbijou držku zajícovi. A jak to uděláme ? Budem po něm chtít cigára, když nám dá s filtrem, rozbijem mu držku, že jsme chtěli bez filtru a naopak. Zajíc schovanej v křoví to všechno slyší a letí do trafiky. Pak si nasadí frajersky čepici nakřivo a vesele si vykračuje zpátky do lesa. V tom mu zastoupí cestu medvěd a vlk. Zajíci, koukej nám navalit cigára. Zajíc se jen uchechtne a vytáhne dvě krabičky. A s filtrem nebo bez filtru ? Medvěd se na chvíli zamyslí a pak vyhrkne : Zajíci, a jak to máš tu čepici ? :D
Avatar - Ada je zase tady
25. 9. 2020 13:07
Re: Re: Tržní potenciál C segmentu...
A stejně: chudáci, kdo si koupí rendlíka namísto auta :-[]
Avatar - kari.laz
25. 9. 2020 12:27
Re: Trendy gazík
za invalidu tě považuji já, ač si to o sobě nemyslíš. Jestli na vystpování a nastupování potřebujš SUV, tak jsi buď to zdegenerovaný dobou, kde se pohybová degenerace omlouvá a hkedají se berličky, aby to tak nevypadalo, jako nesmyslná vyšší auta a nebo opravdu nemáš do invalidy daleko, pokud musíš mít vyšší auto kvůli nastupování.
25. 9. 2020 11:59
Re: Trendy gazík
no ja suhlasim, keby toto bolo to najdolezitejsie tak by stale frcali MPVcka

ale ludia chcu vyzerat, to je cele...je to ako dlhe nalakovane nehty u zien, je to len neprakticky status, ze mam na to to udrziavat a nemusim nic manualne robit
Avatar - twistedTSD
25. 9. 2020 10:56
Re: Re: Tržní potenciál C segmentu...
Ano, je i 4x4.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku