Postavit užitkové auto s korbou a motorem vzadu se může zdát jako čirý nesmysl. Není. Pokud tedy jedinou prací vozu je strhávání pozornosti, jako v případě těchto pick-upů Škoda.
Autor je patrně hodně mladý. Jinak by musel vědět, že před cca 50 lety, tedy v době výroby Škodovek řady 105/120 vyráběla sériově firma VW pickupy VW Transporter T3. Tato vozidla měla pochopitelně motor vzadu a pohon zadní nápravy.
Takže pickupy Škoda na základě řady 105/120 jsou sice reklamní rarita, ale určitě nejsou výjimečné.
Seš vedle jak ta jedle. Pick-upy na bázi starých Trasnporterů měly ploché motory, takže jejich nákladová plocha sahala až nad motorový prostor. Nic takového ale pick-up na bázi Š 105/120 samoozřejmě neměl, takže nákladový prostor je zde pouze před zadní nápravou. A to je tedy fakt rarita. Jestli je o co stát, je všem druhá věc.... :-)
Sama skodovka zkousela kombika s motorem vzadu, 1000MB "Hajaja". Pochopitelne to melo problemy s chlazenim... U 742 uz ten koncept mohl byt funkcni, ale nezkusilo se to ani u Furgonetu, ktery mel k pickupu celkem blizko
Ano, cerveny pickup je v zapadoceskem kraji. A to ufikle erko z obrazku je tez v CR. Byvalo ve strednich cechach, ale slo pred mnoha lety nekam smer HK.