Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Volvo řady 900 (1990-1998): Tohle byl konec severské klasiky

16 komentářů

Anonym
mileniálové, geekové, nerdi, neomarxisti, fluidi, elonofanatici a greténi....
Dovolte, abych vám představil AUTO!
Arese
Přesně tak, toto Volvo bylo nadáno vším, co současným autům zoufale chybí - osobitostí, ryzím charakterem, odolností a vysokou kvalitou. Bezpečnost mu přitom určitě nechyběla. A většina verzí jela víc, než 180 km/h!
90. léta byla nádherným obdobím, kdy byl Západ na samém vrcholu a součastní novomasrxističtí kazisvěti ještě většinou neškodnými dětmi.... 😄 :yes: :yes: :yes:
P.S. Jako vždy velký dík autorovi za skvělý článek, jen těch interiérových a technických fotek mohlo bít více.
Avatar - palix
palix
90. roky boli pre západ naozaj ešte rajom, ale u nás ich vnímam ako dobu rozkrádania štátu / štátov a obrovského rozdielu medzi západom a východom. Keď si spomeniem, ako sme v 90-tých rokoch došli s rodičmi do Rakúska, tak z dnešného pohľadu sme boli ako žobráci. Dnešný pomer je omnoho lepší a keď prídem do Rakúska, Nemecka... dnes, vôbec nemám pocit, žeby sme boli nejako menejcenní.
V každom prípade 80. a 90 roky boli obdobím, kedy sa robili veľmi kvalitné autá.
dr.Remorey
Rozdíl není až tak velkej, ale je a bude. Minimálně v platech brutal. Tady když vydělás měsíčně 4 az 5 tisE tak si připadáš jak onasis, ve Skandinávii to má pomalu učitel. Ale ano, obchody máme narvany ligotavyma kravinama beckove Kategorie co na západě nechcou, a když máš kliku, můžeš si koupit škodovky dráž než ve zbytku Evropy. Zase tak bych to s tím optimismem neprehanel.
Vasut1974
se 4k si fakt nrepripadas jak Onassis ale rozdily tu jsou ale to same se tyka nakladu na zivot (typicky bydleni a zdaneni).

Obchody jsou narvany uplne stejnejma kravinama jako na zapde a tyhle pohdky o tom ze to je odpad ze Zapadu se porad opakujou ze setrvacnosti.

Takze makat, nefnukat a pak muze byt clovek i optimista.
dr.Remorey
dík za poučení. makám dost a stezovat si skutečne nemuzu. Ale pracuju s lidma, chci po nich peníze za svoje služby a je mi líto, že já koupim tubičku kompozitu za cenu 80E, v nemecku ji maj za 60. páč je z nemecka + cesta. A ten Nemec si za to vezme 2x víc od človeka, clo vydelá 4x víc jak u nás. rozumíme si?
beznej človek vydelá tisku, je rád a šoupe nohama.
takže tak. hezkej den
Vasut1974
jako je to total offtopic ale proc ne ....

Cechum se nikdy.nedarilo tak jako ted, tisicovku uz nema ani prodavac v Lidlu.

nevim nic o tubiclach kompozitu, ale holt se ti na 80mil. trhu ty fixni naklady vzdycky rozpustej lip nez na 10mil (nerikam ze to je ultimatni duvod ale jeden to pro pripadne vyssi cenu byt muze).

jak jsem psal - fnukani nikam nevede
dr.Remorey
Úplně asi nechápeš, o čem tocim, ale ok 🍻
Avatar - palix
palix
Úplne súhlasím a nechápem záporné hlasy...
To auto bolo na ozaj na úrovni, ktorú v dnešnom svete len ťažko nájdeme.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak to já naopak naprosto chápu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tohle auto bylo super ve své době, ale dělalo se ještě deset let, kdy prémie úplně utekla a Volvo zkrachovalo.
Avatar - mariov8
mariov8
Bohužel tohle je také pravda. Jízdní vlastnosti byly už ve své době poněkud... "decentní". Každopádně mělo svoji osobnost, charakter který už dnes řada výrobců problematicky dává najevo. Ono jim to znesnadňuje dost i legislativa omezující mantinely kde se mohou pohybovat.
Daniel Chocholatý
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - caliban
caliban
Předpokládám, že s ním všichni jezdíte, když je to tak skvělé auto.
Arese
Á, tento absurdní a stupidní názor už tady dlouho nezazněl! Takže ne, na tomto diskusním fóru se opravdu smíme a budeme vyjadřovat i k autům, které nevlastníme! 😒] 😒] 😒]