Limitovaná edice Family je dostupná ve dvou výbavových úrovních. V té vyšší máte automatickou klimatizaci, vyhřívání předních sedadel a volantu nebo parkovací čidla, a to za parádní cenu.
Včera som pozeral, aký badžetový kombík v danej triede je, avšak s trochou výbavy a hlavne s dostatočným motorom. Okrem predface modelov mi vyšli v podstate len traja kandidáti: Focus kombi so silnejším litrom, skladovka s farbou za 18900 eur. Ceed SW s 1,4T za 18500 eur a nová i30 kombi s najsilnejším motorom 1,5TGDi za 19300 eur.
Tam by racionálna voľba bola úplne jasná, nová i30ka. V podstate neexistuje na trhu kombík so 150+k pod 20t eur.
Vzhledem k takové nabídce může jít Focus tam, kam slunce nesvítí.
Pokud bych chtěl kombi nebo hatch, radši bych počkal na Ceed až dostane 1.5TGDI. Ale karoserie Fastback je taky fajn, za mě asi nejpohlednější. Stále mám pocit, že Kia nabízí lepší záruční podmínky (mj. salon K. mám ve městě, Hyu. je dál).
Z pohledu IČaře to vidím jinak. Pro mě má výhodu Hyundai, protože mi drží záruku po celou dobu odpisu auta bez omezení km. U KIA je mi zaruka k nicemu, protože 150tkm dám za 2-2.5 roku.
KIA má ale nespornou výhodu pro nepodnikatele.
Každopádně mě to mrzí, protože KIA má celkově lepší design než Hyundai a interiér vypadá o mnoho lépe... u i30 si pořád nemůžu zvyknout na ten tablet. Manželka tomu říká "Číslo 5 žije" :-)
To je šíření poplašné zprávy....aneb Vánoce pro Ádu. ;-)
Je to pár dní,co tady byl článek o Meganu. Meganu samotného se Renault nezbaví, spíš chce rozšířit modelovou řadu o auta s "větší přidanou hodnotou". Čili vedle Meganu by měl být nějakej Megane kříženec (Plus, Cross, SUV...).
A čo tak skladovka Seat Leon ST 150 k FR za 19 632 Eur.Treba sa poponáhlať.A ak by som to nestihol tak radšej Renault Megane Grantour Intense 140 k za 19 890 Eur.Minule tu bol článok ako vlastne vznikol Hyundai ako prvé auto začali vyrábať v sedemdesiatych rokoch ako zaplatili inžinierov atď ale v podstate je to značka bez histórie takže pre mňa osobne absolútne nezaujimavá.Ale asi aj pre mnohých dalších v Európe keď sa tak biedne predáva.A ten novo predstavený Tucson je iný unikát. :no:
Ako "nenabízi" ? - veď je v cenníku s motorom 1,5i / 81 kW stojí od 14 690 € vo výbave Classic.
Minule kdesi v telke porovnávali tento motor so Ceedom 1,0 Turbo. Výsledok? Spotreba podobná, dynamika cca tiež (aj pri naloženom aute). Otázka je, načo je potom motor 1,0T? Aby mal na papieri nižšie emisie?
Tak ale nepozeral si pozorne.1,0 T-Gdi bol jasne lepší v pružnom zrýchlení a mal takmer o 1 liter lepšiu spotrebu.Tieto dva motory sa môžu porovnávať a takisto sa môžu porovnať ako som už písal napr. tvoj dvojliter s 1.4 T a výsledok by bol približne rovnaký.Naväčší rozdiel je v tom pružnom zýchlení napr. z 60-100 km.Samozrejme otázka životnosti je už iná téma.
OK - priznávam, robil som popri sledovaní testu aj niečo iné ;-). Vo výslednej tabuľke ale neboli veľké rozdiely. Ak človek nenajazdí nejaké extrémne kilometre, tak životnosť a spoľahlivosť je podstatnejšia ako pár ušetrených peňazí na palive.
Ešte jedna otázka - pružné zrýchlenie 60 - 100 merali s preradením, alebo len stlačením "plynu"? Asi si ten test pozriem ešte raz z archívu.
Po tom, čo tu bol nedávno test jazdenej Mazdy 3 by som môj 2-liter nedal z rúk. Ak sa s ním človek naučí jazdiť, tak je pružný celkom dosť (pre vodiča z napr 1,4 T by sa mohol zdať na 1. pohľad lenivý). Ak človek nejazdí nejako divoko a nepotrebuje práve extra silný motor, tak práve podobný motor je na nezaplatenie - dostatočne výkonný (pre bežného vodiča), príjemný v nízkych otáčkach, spotreba cca podobná ako u iného podobne výkonného motora... Životnosť a spoľahivosť? Práve tento motor ju má zrejme excelentnú. Podstatný parameter, pokiaľ chce mať človek dané auto viac ako 10 rokov, prípadne ak kupuje jazdené auto.