Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30 láká rodiny. Limitovaná edice Family sází na bohatou výbavu a atraktivní cenovku

David Bureš
Diskuze (24)

Limitovaná edice Family je dostupná ve dvou výbavových úrovních. V té vyšší máte automatickou klimatizaci, vyhřívání předních sedadel a volantu nebo parkovací čidla, a to za parádní cenu.

Hyundai i30 je delší dobu populární volbou mezi rodinami, přičemž nyní chce české zastoupení udělat auto pro rodiny ještě atraktivnější. Přijíždí s limitovanou edicí Family, která kombinuje atraktivní cenovku s parádní výbavou.

Ceny začínají na částce 379.990 korun za pětidveřový hatchback poháněný přeplňovaným benzinovým tříválcem 1.0 T-GDI (88 kW) v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou. Komu by však manuál nevyhovoval, může si připlatit za sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku, a to za pouhých 25.000 korun, což je poloviční částka, než za kterou je DCT pro i30 nabízeno normálně.

Limitované provedení Family Comfort je tak o 10.000 korun levnější než výchozí stupeň Comfort, zároveň však na rozdíl od něj přidává 16“ kola z lehkých slitin. Dále tu nechybí manuální klimatizace, zadní parkovací čidla, včetně parkovací kamery vzadu, multimediální systém s osmipalcovou dotykovou obrazovkou včetně funkcí Android Auto a Apple CarPlay, tempomat, elektricky ovládaná přední i zadní okna nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Dále jsou tu přední mlhovky, diody denního svícení, světelný senzor či elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka.

Family Comfort je dostupné také pro další karosářské varianty i30. Kombi v takovém případě pořídíte za 404.990 korun, fastback pak za 389.990 korun.

Komu by pak prvky Family Comfort nestačily, objednat může druhý stupeň Family Start. Ten je dostupný rovněž s mildhybridním čtyřválcem 1.5 T-GDI (117 kW), a to v případě hatchbacku za 459.990 korun. To mluvíme o spárování patnáctistovky s šestistupňovým manuálem se spojkou bez mechanické vazby, za sedmistupňové DCT se opět připlácí jen 25.000 korun.

Video se připravuje ...

Výbava pak v tomto případě čítá bi-LED světlomety, duální automatickou klimatizaci, vyhřívání předních sedadel a volantu, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo bezdrátové nabíjení telefonu. Připlatit si pak lze za navigaci s 10,25" displejem, a to za 25.000 korun. 

Hyundai navíc pro zákazníky i30 Family zvýhodnilo i dostupné příslušenství. Novinkou v nabídce je sada pomůcek pro bezpečnou přepravu dětí, která je v rámci zaváděcí nabídky exkluzivně pro edici Family k dispozici s padesátiprocentním zvýhodněním – to platí jak pro dětské sedačky s úchyty ISOFIX, tak pro praktické doplňky jako organizér na zadní stranu předních opěradel. Se zvýhodněním je možné pořídit i příslušenství pro přepravu zavazadel či sportovního vybavení, jako je tažné zařízení, střešní příčníky či střešní box.

Hyundai i30 Family – české ceny limitované edice
Karosářská verze Hatchback Hatchback Kombi Kombi Fastback Fastback
Motor 1.0 T-GDi 1.5 T-GDi MHEV 1.0 T-GDi 1.5 T-GDi MHEV 1.0 T-GDi 1.5 T-GDi MHEV
Největší výkon [kW] 88 117 88 117 88 117
Převodovka 6M (7DS) 6M (7DS) 6M (7DS) 6M (7DS) 6M (7DS) 6M (7DS)
Cena Family Comfort [Kč] 379.990 (404.990) - 404.990 (429.990) - 389.990 (414.990) -
Cena Family Smart [Kč] 409.990 (439.990) 459.990 (484.990) 434.990 (459.990) 484.990 (509.990) 419.990 (444.990) 469.990 (494.900)
David Bureš
Diskuze (24)

Doporučujeme

5. 10. 2020 07:18
Re: Rozum berie i30
Z pohledu IČaře to vidím jinak. Pro mě má výhodu Hyundai, protože mi drží záruku po celou dobu odpisu auta bez omezení km. U KIA je mi zaruka k nicemu, protože 150tkm dám za 2-2.5 roku.

KIA má ale nespornou výhodu pro nepodnikatele.

Každopádně mě to mrzí, protože KIA má celkově lepší design než Hyundai a interiér vypadá o mnoho lépe... u i30 si pořád nemůžu zvyknout na ten tablet. Manželka tomu říká "Číslo 5 žije" :-)
Avatar - palix
4. 10. 2020 19:17
Re: Nová atmosfera
OK - priznávam, robil som popri sledovaní testu aj niečo iné ;-). Vo výslednej tabuľke ale neboli veľké rozdiely. Ak človek nenajazdí nejaké extrémne kilometre, tak životnosť a spoľahlivosť je podstatnejšia ako pár ušetrených peňazí na palive.
Ešte jedna otázka - pružné zrýchlenie 60 - 100 merali s preradením, alebo len stlačením "plynu"? Asi si ten test pozriem ešte raz z archívu.

Po tom, čo tu bol nedávno test jazdenej Mazdy 3 by som môj 2-liter nedal z rúk. Ak sa s ním človek naučí jazdiť, tak je pružný celkom dosť (pre vodiča z napr 1,4 T by sa mohol zdať na 1. pohľad lenivý). Ak človek nejazdí nejako divoko a nepotrebuje práve extra silný motor, tak práve podobný motor je na nezaplatenie - dostatočne výkonný (pre bežného vodiča), príjemný v nízkych otáčkach, spotreba cca podobná ako u iného podobne výkonného motora... Životnosť a spoľahivosť? Práve tento motor ju má zrejme excelentnú. Podstatný parameter, pokiaľ chce mať človek dané auto viac ako 10 rokov, prípadne ak kupuje jazdené auto.
Avatar - hugino
4. 10. 2020 08:50
Re: Nová atmosfera
Tak ale nepozeral si pozorne.1,0 T-Gdi bol jasne lepší v pružnom zrýchlení a mal takmer o 1 liter lepšiu spotrebu.Tieto dva motory sa môžu porovnávať a takisto sa môžu porovnať ako som už písal napr. tvoj dvojliter s 1.4 T a výsledok by bol približne rovnaký.Naväčší rozdiel je v tom pružnom zýchlení napr. z 60-100 km.Samozrejme otázka životnosti je už iná téma.
3. 10. 2020 20:03
Re: Rozum berie i30
Mně vyšel Leon, Mégane, Focus a Ceed.
Avatar - woody-alien
3. 10. 2020 10:00
Re: Re: Rozum berie i30
To je šíření poplašné zprávy....aneb Vánoce pro Ádu. ;-)

Je to pár dní,co tady byl článek o Meganu. Meganu samotného se Renault nezbaví, spíš chce rozšířit modelovou řadu o auta s "větší přidanou hodnotou". Čili vedle Meganu by měl být nějakej Megane kříženec (Plus, Cross, SUV...).