Ale ja s tema krapama jezdil do prace a to uz tak pekny nebylo. S vlastnorucne postavenou S100 sem byl v 1985 NSR a pohled na ni na parkovisti u supermarketu nebyl nijak pozitivni. Co budu povidat, byla to pr*el a ja bych ji vymenil za jakekoliv jine auto z toho parkoviste. Zadtinil me akorat manik, co tam rano nastartoval studenou obytnou avii, ten mel uspech jeste vetsi
my sme mail takú krásnu škodovku, rok výroby 1969, posledný
potom sa začala robiť 100-ka
na svoju dobu celkom dobré auto, aj čo sa týka porovnania so západom, mala svoje muchy, s dnešnými autami sa to samozrejme nedá porovnať, ale po tomto aute už nastala stagnácia a západ nám utekal míľovými krokmi
Tak zrovna ročník 1969 už nebola zrovna kráska - lesklá chrómová lišta na prednom čele prišla o oblúčiky pod čelnými svetlami - vyzerala ako po stranách odseknutá, a namiesto tej spodnej dali akýsi drážkovaný plech s nápisom Škoda. Vstupy na chladiaci vzduch vzadu po stranách už nemali tvar žiabrov, dali tam hnusnú obdĺžnikovú mrežu, ktorú mala aj Škoda 100 a tiež už nemala parádne panoramatické zadné okno, ale len obyčajný obdĺžnik rovnako zo Škody 100. Sorry, to už bol kríženec Š1000MB a Š100. Robili ho tuším od roku 1968 a pekný teda rozhodne nebol.
Bol to blbý škodovácky zvyk, inovovať model postupne a po kúskoch ho meniť. Keď už sa im zdalo zmien dosť, tak mu dali nové označenie. Podobne to bolo napr. so Škodou 1200/1201.
Máš pravdu. Mal by to byť model z prvého a druhého roku výroby, teda 70 alebo 71. Model 72 už nemal logo Škoda vpredu na blatníkoch, a myslím, že ani tú lištu medzi svetlometmi. Model 73 dostal čelo so štyrmi svetlometmi.
Stovka byla děsná paštika. Otec ji měl. I po 30-ti letech si pamatuju, kde všude nám to zdechlo a dál nejelo (nejlépe v dešti a v noci). Stávalo se to několikrát do roka.
Dodnes mám panickou hrůzu z aut, které nejdou nastartovat.
A já zase po dětství stráveném ve Škodě 100 mám panickou hrůzu z aut se slabými motory a nesnáším jakékoliv auto s motorem vzadu (tedy s výjimkou Porsche 911, samozřejmě :-) ).