Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prohlédněte si krásné veterány z muzea Škody. Tudy kráčela historie

Světovou premiéru elektromobilu Enyaq pojala Škoda ve velkém stylu a kromě elektrické novinky ukázala i celou řadu historických vozů.
Zpět na článek
4. 10. 2020 10:07
4. 10. 2020 10:33
4. 10. 2020 13:51
4. 10. 2020 16:26
5. 10. 2020 18:15
4. 10. 2020 18:49
5. 10. 2020 04:47
5. 10. 2020 18:16
Avatar - Zetti
4. 10. 2020 09:44
Takhle je to pekny
Ale ja s tema krapama jezdil do prace a to uz tak pekny nebylo. S vlastnorucne postavenou S100 sem byl v 1985 NSR a pohled na ni na parkovisti u supermarketu nebyl nijak pozitivni. Co budu povidat, byla to pr*el a ja bych ji vymenil za jakekoliv jine auto z toho parkoviste. Zadtinil me akorat manik, co tam rano nastartoval studenou obytnou avii, ten mel uspech jeste vetsi
Rozbalit vlákno
2
Avatar - SKAY
4. 10. 2020 10:17
Re: Takhle je to pekny
Jezdili sme v těhle socialistických křápech doba je pryč vzpomínát na ně nehodlám.
Škoda v začatcích a snad i ted´ jsou slušná auta.
4. 10. 2020 18:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 10. 2020 10:07
1000MB
my sme mail takú krásnu škodovku, rok výroby 1969, posledný
potom sa začala robiť 100-ka
na svoju dobu celkom dobré auto, aj čo sa týka porovnania so západom, mala svoje muchy, s dnešnými autami sa to samozrejme nedá porovnať, ale po tomto aute už nastala stagnácia a západ nám utekal míľovými krokmi
Rozbalit vlákno
1
4. 10. 2020 10:33
Re: 1000MB
Tak zrovna ročník 1969 už nebola zrovna kráska - lesklá chrómová lišta na prednom čele prišla o oblúčiky pod čelnými svetlami - vyzerala ako po stranách odseknutá, a namiesto tej spodnej dali akýsi drážkovaný plech s nápisom Škoda. Vstupy na chladiaci vzduch vzadu po stranách už nemali tvar žiabrov, dali tam hnusnú obdĺžnikovú mrežu, ktorú mala aj Škoda 100 a tiež už nemala parádne panoramatické zadné okno, ale len obyčajný obdĺžnik rovnako zo Škody 100. Sorry, to už bol kríženec Š1000MB a Š100. Robili ho tuším od roku 1968 a pekný teda rozhodne nebol.
Bol to blbý škodovácky zvyk, inovovať model postupne a po kúskoch ho meniť. Keď už sa im zdalo zmien dosť, tak mu dali nové označenie. Podobne to bolo napr. so Škodou 1200/1201.
Avatar - Well-being
4. 10. 2020 13:51
Škovovky?
Mám osobní zkušenost se škodovkami od roku 1973 až po Felicii. První dobré auto byla až zmíněná Felicia. Ostatní auta byly reznoucí poruchové šunty.
Rozbalit vlákno
4
4. 10. 2020 16:26
Re: Škovovky?
Felicia už sice nebyla tak mizerně vyrobená, ale rezla taky o 106! :D
4. 10. 2020 21:20
Re: Škovovky?
Hele ted jsem videl Priuse rocnik 2008 a mel shnily oba prahy pod zadnima dverma, takze i novy auta umi reznout o 106 ;-)
5. 10. 2020 18:15
Re: Škovovky?
No jo, no. Není nad to se držet osvědčeného hesla - Japonec až nakonec! ;-)
5. 10. 2020 18:35
Re: Škovovky?
Treba ale Toyote krivdime a v uplynuly dekade uz zapracovala na antikorozni uprave ;-)
4. 10. 2020 18:49
Erko 1980??
Tak to eRko v galerii teda rozhodně nebyl ročník 1980. Jak to může autor napsat? Odborník....
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2020 09:47
Re: Erko 1980??
Máš pravdu. Mal by to byť model z prvého a druhého roku výroby, teda 70 alebo 71. Model 72 už nemal logo Škoda vpredu na blatníkoch, a myslím, že ani tú lištu medzi svetlometmi. Model 73 dostal čelo so štyrmi svetlometmi.
Avatar - caliban
5. 10. 2020 04:47
pekáč
Stovka byla děsná paštika. Otec ji měl. I po 30-ti letech si pamatuju, kde všude nám to zdechlo a dál nejelo (nejlépe v dešti a v noci). Stávalo se to několikrát do roka.

Dodnes mám panickou hrůzu z aut, které nejdou nastartovat.
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2020 18:16
Re: pekáč
A já zase po dětství stráveném ve Škodě 100 mám panickou hrůzu z aut se slabými motory a nesnáším jakékoliv auto s motorem vzadu (tedy s výjimkou Porsche 911, samozřejmě :-) ).