Novinky
GM reagoval tak, ako sa mu v danej situacii hodi: povznesenym mlcanim. Staci sa pozriet na rocnu uzavierku, a je jasne preco to tak je:
https😐/www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/1467858/000146785820000028/gm201910k.htm
GM v roku 2019 predal v Cine ~3 miliony aut, to je skoro polovica ich rocnej produkcie, a mimochodom je to viac ako predaju v USA. Cina je pre nich najvacsi trh, pochopitelne si to nechcu s nimi rozhadzat. Jasne ze sa im to nepaci, ale ak by protestovali, poskodili by len sami seba. Cinsky trh je totiz pre nich zivotne dolezity. Ak by GM z Ciny odisiel (alebo "bol donuteny odist"), dieru na cinskom trhu radostne vyuziju ini vyrobcovia aut. Ale kde inde by GM predal tie ~3 miliony aut rocne, to fakt netusim...
https😐/www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/1467858/000146785820000028/gm201910k.htm
GM v roku 2019 predal v Cine ~3 miliony aut, to je skoro polovica ich rocnej produkcie, a mimochodom je to viac ako predaju v USA. Cina je pre nich najvacsi trh, pochopitelne si to nechcu s nimi rozhadzat. Jasne ze sa im to nepaci, ale ak by protestovali, poskodili by len sami seba. Cinsky trh je totiz pre nich zivotne dolezity. Ak by GM z Ciny odisiel (alebo "bol donuteny odist"), dieru na cinskom trhu radostne vyuziju ini vyrobcovia aut. Ale kde inde by GM predal tie ~3 miliony aut rocne, to fakt netusim...
Kdyby mely udelat ty komunisticky poloopice nejake retro z padesatejch z vlastni historie, tak by to musel bejt elektrickej osel.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak to jsem asi asijsky buran 😁 Libi se mi klasicka C1, libi se mi C3, ale libi se mi i tenhle cinsky klon. Ano, je to trochu tlustejsi, ale zase to nema pod autem 30 cm diru, jako stare autaky a i ty kola nejsou utopene v podbezich... Za me teda fotky pekne, otazkou je, jak to bude mit kvalitni techniku, materialy a zpracovani...
zviditelňovat projekt, kterého se prodá na čínské poměry pár kousků, protože to designem i technikou prostě není nic moc. Raději budou vyrábět tento elektromobil za v přepočtu 90 tisíc. A až vyrobí dost pro poptávku v Číně, tak už ho budou vyrábět v tak velkých sériích a sníží tak výrobní náklady, že s ním vyrazí po úpravách do zbytku světa (třeba pro Evropu zaručeně zvětší kola, máme mnohem horší cesty než Čína). K distribuci využijí existující sítě a díky prodeji pod svojí značkou se zbaví nálepky "Čína". Mají to dobře vymyšlené. Ono totíž dotované předražené elektromobily nejsou dlouhodobě udržitelnou cestou a do města jsou zbytečné, tam stačí mnohem menší vozidlo s robustní a přitom levnou technikou - aktivní řízení teploty baterií, ABS, klima, okna v elektrice, tuhá zadní náprava s integrovaným motorem, hezký interiér atd. https😐/www.auto.cz/…ile-hitem-135696
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak, na první mrknutí se to zdá stejné, ale na tom číňanovi je ten celkový dojem jakoby obtloustlý a humpolácký. Při jejich kreativitě a důslednosti bych se nedivil, kdyby si jako předlohu oblýskali někde na ulici 3D kamerou místo originálu nějakou méně povedenou kopii.
Každopádně, ani to kopírování Číňanům pořádně nejde, krása C1 je nejen ve tvarech samotných, ale i v proporcích, ta čínská mrd-ka má převisy jak z autobusu, je to prostě takový trendy fake pro asijské burany.