Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Reakce Chevroletu na čínskou kopii Corvette C1 je překvapivá

10 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
dobře ví, že by s tím stejně hov-no svedl, takže reakce na kopii šedesát let starého auta je "smířlivá".
Každopádně, ani to kopírování Číňanům pořádně nejde, krása C1 je nejen ve tvarech samotných, ale i v proporcích, ta čínská mrd-ka má převisy jak z autobusu, je to prostě takový trendy fake pro asijské burany.
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Kdyby mely udelat ty komunisticky poloopice nejake retro z padesatejch z vlastni historie, tak by to musel bejt elektrickej osel.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Yazaman
Přesně tak, na první mrknutí se to zdá stejné, ale na tom číňanovi je ten celkový dojem jakoby obtloustlý a humpolácký. Při jejich kreativitě a důslednosti bych se nedivil, kdyby si jako předlohu oblýskali někde na ulici 3D kamerou místo originálu nějakou méně povedenou kopii.
Petr Turecek
Tak to jsem asi asijsky buran 😁 Libi se mi klasicka C1, libi se mi C3, ale libi se mi i tenhle cinsky klon. Ano, je to trochu tlustejsi, ale zase to nema pod autem 30 cm diru, jako stare autaky a i ty kola nejsou utopene v podbezich... Za me teda fotky pekne, otazkou je, jak to bude mit kvalitni techniku, materialy a zpracovani...
Po kia
Tak Amíci vědí, že by jím tím Číňanům udělali jen zadarmo reklamu! Kdo chce Krevetku ta si koupí jedině originál a ještě se spalovacím V8!
Avatar - Garfielld
Garfielld
Upravte si ročník Corvetty, řekl bych že jste si zaměnili 68 s 58. 😉
_Teddy_
GM reagoval tak, ako sa mu v danej situacii hodi: povznesenym mlcanim. Staci sa pozriet na rocnu uzavierku, a je jasne preco to tak je:
https😐/www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/1467858/000146785820000028/gm201910k.htm

GM v roku 2019 predal v Cine ~3 miliony aut, to je skoro polovica ich rocnej produkcie, a mimochodom je to viac ako predaju v USA. Cina je pre nich najvacsi trh, pochopitelne si to nechcu s nimi rozhadzat. Jasne ze sa im to nepaci, ale ak by protestovali, poskodili by len sami seba. Cinsky trh je totiz pre nich zivotne dolezity. Ak by GM z Ciny odisiel (alebo "bol donuteny odist"), dieru na cinskom trhu radostne vyuziju ini vyrobcovia aut. Ale kde inde by GM predal tie ~3 miliony aut rocne, to fakt netusim...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
megacruiser
zviditelňovat projekt, kterého se prodá na čínské poměry pár kousků, protože to designem i technikou prostě není nic moc. Raději budou vyrábět tento elektromobil za v přepočtu 90 tisíc. A až vyrobí dost pro poptávku v Číně, tak už ho budou vyrábět v tak velkých sériích a sníží tak výrobní náklady, že s ním vyrazí po úpravách do zbytku světa (třeba pro Evropu zaručeně zvětší kola, máme mnohem horší cesty než Čína). K distribuci využijí existující sítě a díky prodeji pod svojí značkou se zbaví nálepky "Čína". Mají to dobře vymyšlené. Ono totíž dotované předražené elektromobily nejsou dlouhodobě udržitelnou cestou a do města jsou zbytečné, tam stačí mnohem menší vozidlo s robustní a přitom levnou technikou - aktivní řízení teploty baterií, ABS, klima, okna v elektrice, tuhá zadní náprava s integrovaným motorem, hezký interiér atd. https😐/www.auto.cz/…ile-hitem-135696