Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XF prošel faceliftem. Má nový interiér a nabízí výhradně čtyřválce

Zatímco zvenku vypadá modernizovaný Jaguar XF prakticky stejně jako dosud, interiér se kompletně proměnil, a to ve stylu dříve modernizovaného SUV Jaguar F-Pace.
Zpět na článek
6. 10. 2020 10:50
6. 10. 2020 12:48
6. 10. 2020 14:32
6. 10. 2020 10:57
6. 10. 2020 15:37
6. 10. 2020 18:16
7. 10. 2020 04:13
6. 10. 2020 11:42
6. 10. 2020 13:13
6. 10. 2020 15:39
Avatar - Dinar
6. 10. 2020 10:50
To jsou konce,
v minulé gen. kompresorový osmiválec, do fl šestiválce jako standard, dnes upocené čtyřhrnky. Opravdu škoda, protože ten fl vzhledově hodně pomohl, zvenku i uvnitř, tam hlavně. ;-\
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
6. 10. 2020 10:59
Re: To jsou konce,
Predbehol si ma, kým som to dopísal. Prémiová vyššia stredná s 2,0 R4 ako maximum, to je konec. 8-s
Avatar - _Karel_
6. 10. 2020 11:53
Re: To jsou konce,
Ať žije Volvo! :-(
Avatar - iudex
6. 10. 2020 12:41
Re: To jsou konce,
Jj, Jag týmto degradoval na úroveň Volva, slovami GTIho "súbprémia". Ale kým Volvo žije zo svojho image bezpečnosti, kde nikto nečaká nejakú dynamiku (plus našlo svoju modernú dizajnovú tvár), Jag má image luxusu aj športovosti, k čomu sa štvorvalce vôbec nehodia.
Ako vedel by som si predstaviť XE so štvorvalcom v pohode, ale XF už nie, v tej triede už by som vyžadoval viac.
Avatar - fOE
6. 10. 2020 12:48
Re: To jsou konce,
Neni to jen docasne? Jaguar mel prejit na r6 naftu od BMW, tak zeby to jen bylo na dyl?
Na druhou stranu to dyl muze byt klidne az do pristi generace, precijen vmestnat radovy sestival do auta staveneho na V6 konfiguraci nemusi uplne jit.

Pokud by to bylo to prvni tak zadnej problem, pokud to druhe tak to uz problem je, neb predpokladam ze FL nedelali na to aby za rok prisli s novou generaci. No a ta nejhorsi moznost, ze to jaguar takhle planuje na stalo... o tom radeji ani nepremyslet, to by byla velka skoda kdyby koca zkoncila takhle. :-(
6. 10. 2020 13:18
Re: To jsou konce,
Ne, je to planovana degradace klasickych sedanu. XE a XF ma nahradit jeden sedan spise kompaktnich rozmeru.
Bavoracke R6 se nekonaji, JLR ma svoje Ingenium R6 v nafte i benzinu. Maji je LR a ma je samozrejme i F-Pace. Takze se bez obav vejdou jak do XE tak XF.
Naprosto nepochopitelne je ale nedostal ani jeden model. Mimochodem benzin je MHEV. Ten samy motor co mel nedavno testovany RR. Tam skoncili s prumerem kolem 12litru. To je na 400hp a velkou, tezkou krabici moc pekny.

Nechapu to, Jag je jak barak na odstrel a pritom nove R6 jsou v LR samozrejmosti. U Defika dokonce nahradily R4d.
Avatar - fOE
6. 10. 2020 14:32
Re: To jsou konce,
Tak tohle je hodne smutnej pribeh. Kdyz je v klasickych karoseriich pred tebou motoricky i takova bida jako alfa a volvo a on je to navic stav do ktereho ses dostal sam, planovane?! Tohle si nezaslouzi snad zadna premiova znacka, tim spis ne jaguar. ;-\
6. 10. 2020 15:07
Re: To jsou konce,
čau židex to block me… Mám tě v peach i ále prostě tohle chtěl Vašík klausu TOHLE CHTELI LIDI !!! podepsali svobodu odevzdali NEBREC A ZAPAL LITHIUM …. BUDE CHLADNO...
7. 10. 2020 06:06
Re: To jsou konce,
Ano a naprosto nepochopitelný, když níže posazené SUV má R6 v naftě i benzínu.
6. 10. 2020 13:19
Re: To jsou konce,
Facelift se opravdu povedl, az na motory. To uz nestaci na na Volvo. Hlavne, ze jsou u F-Pace. Tam asi Jag vidi budoucnost, nebo to nechapu.
Avatar - iudex
6. 10. 2020 10:57
Prémia?
Výhradne štvorvalce v prémiovej vyššej strednej? Tak to je motorová degradácia a silná rana na imidži Jaguaru. Až sa mi nechce veriť, že by sedan vyššej strednej, ktorý v minulosti mal aj 3,0 V6, 4,2 V8 a 5,0 V8, bude teraz len na dvojlitrových štvorvalcoch. Ak sa Jaguaru ťažko konkurovalo nemeckej prémii, tak teraz to bude mať ešte ťažšie. ;-\
Rozbalit vlákno
5
6. 10. 2020 15:37
Re: Prémia?
EU Zvykneš si... jednou i v hořícím lithiu... díš pravdu
Avatar - Londonbridge
6. 10. 2020 16:21
Re: Prémia?
Mame kupeneho posledneho mohykana XF v 3 l benzine ten motor je vyborny okrem silneho tahu ma velmi prijemny zvuk az agresivny... Mne osobne trosku viac vadi ze je v kabine o nieco hlucnejsi a podvozkovo tvrdsi ako E cko. 4 valce uz robia dost silne idu cez 200 KW a najsilnejsi 4 valec od Mercedesu AMG je daleko za 200 kw a v pohode sunda 6 valcove benziny. Ak je trend nastoleny takto mozno ten 4 valec tak vadit nebude... :-!
Avatar - speedfred
6. 10. 2020 18:16
Re: Prémia?
R4 vadiť bude a zvlášť v takomto aute. Nejde len o výkon ale aj o priebeh a kultúru ako ten výkon podáva.
Tebe to možno neva, mne by to vadilo.
Avatar - Londonbridge
6. 10. 2020 20:07
Re: Prémia?
Tak este ostava XJ a XJR tam myslim je 6 aj 5L 8 valec pokial to nezarezu, chystaju nej elekro Eco fujky XJ ... :-!
Avatar - Barrichello
6. 10. 2020 11:42
XF
se čtyřválcem je hodně trapná věc a postrádám důvod si takové auto kupovat, navíc když interiér už taky není tak originální co býval.

Dneska sou už bohužel zajímavější auta. Škoda.
Rozbalit vlákno
2
6. 10. 2020 13:13
Re: XF
Ty poslední dvě věty :-) :-) :-)
Čeština je krásná.
Jinak jich potkávám čím dal tím min, bez ohledu na motorizace...
6. 10. 2020 15:39
Re: XF
EU RULERZ !!! TATATATA MOTORS A CO RENŽR ROVER ??? V6ky a pak nic? V8 vod BMW nebo jak? :-[] :-[] :-[]
6. 10. 2020 19:35
Motorový tragéd
Jaguar koukám stále usilovněji pracuje na svém sebevraždě.... Luxusně-sportovní sedan vyšší střední třídy výhradně se čtyřválci!?!! Směšné a urážlivé vůči zákazníkům! A taková to bývala parádní sportovní značka! :-( :-( :-( :no:
https://www.autoforum.cz/…-kloudne-motory/
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku