Zatímco zvenku vypadá modernizovaný Jaguar XF prakticky stejně jako dosud, interiér se kompletně proměnil, a to ve stylu dříve modernizovaného SUV Jaguar F-Pace.
v minulé gen. kompresorový osmiválec, do fl šestiválce jako standard, dnes upocené čtyřhrnky. Opravdu škoda, protože ten fl vzhledově hodně pomohl, zvenku i uvnitř, tam hlavně. ;-\
Jj, Jag týmto degradoval na úroveň Volva, slovami GTIho "súbprémia". Ale kým Volvo žije zo svojho image bezpečnosti, kde nikto nečaká nejakú dynamiku (plus našlo svoju modernú dizajnovú tvár), Jag má image luxusu aj športovosti, k čomu sa štvorvalce vôbec nehodia.
Ako vedel by som si predstaviť XE so štvorvalcom v pohode, ale XF už nie, v tej triede už by som vyžadoval viac.
Neni to jen docasne? Jaguar mel prejit na r6 naftu od BMW, tak zeby to jen bylo na dyl?
Na druhou stranu to dyl muze byt klidne az do pristi generace, precijen vmestnat radovy sestival do auta staveneho na V6 konfiguraci nemusi uplne jit.
Pokud by to bylo to prvni tak zadnej problem, pokud to druhe tak to uz problem je, neb predpokladam ze FL nedelali na to aby za rok prisli s novou generaci. No a ta nejhorsi moznost, ze to jaguar takhle planuje na stalo... o tom radeji ani nepremyslet, to by byla velka skoda kdyby koca zkoncila takhle. :-(
Ne, je to planovana degradace klasickych sedanu. XE a XF ma nahradit jeden sedan spise kompaktnich rozmeru.
Bavoracke R6 se nekonaji, JLR ma svoje Ingenium R6 v nafte i benzinu. Maji je LR a ma je samozrejme i F-Pace. Takze se bez obav vejdou jak do XE tak XF.
Naprosto nepochopitelne je ale nedostal ani jeden model. Mimochodem benzin je MHEV. Ten samy motor co mel nedavno testovany RR. Tam skoncili s prumerem kolem 12litru. To je na 400hp a velkou, tezkou krabici moc pekny.
Nechapu to, Jag je jak barak na odstrel a pritom nove R6 jsou v LR samozrejmosti. U Defika dokonce nahradily R4d.
Tak tohle je hodne smutnej pribeh. Kdyz je v klasickych karoseriich pred tebou motoricky i takova bida jako alfa a volvo a on je to navic stav do ktereho ses dostal sam, planovane?! Tohle si nezaslouzi snad zadna premiova znacka, tim spis ne jaguar. ;-\
Výhradne štvorvalce v prémiovej vyššej strednej? Tak to je motorová degradácia a silná rana na imidži Jaguaru. Až sa mi nechce veriť, že by sedan vyššej strednej, ktorý v minulosti mal aj 3,0 V6, 4,2 V8 a 5,0 V8, bude teraz len na dvojlitrových štvorvalcoch. Ak sa Jaguaru ťažko konkurovalo nemeckej prémii, tak teraz to bude mať ešte ťažšie. ;-\
Mame kupeneho posledneho mohykana XF v 3 l benzine ten motor je vyborny okrem silneho tahu ma velmi prijemny zvuk az agresivny... Mne osobne trosku viac vadi ze je v kabine o nieco hlucnejsi a podvozkovo tvrdsi ako E cko. 4 valce uz robia dost silne idu cez 200 KW a najsilnejsi 4 valec od Mercedesu AMG je daleko za 200 kw a v pohode sunda 6 valcove benziny. Ak je trend nastoleny takto mozno ten 4 valec tak vadit nebude... :-!
Jaguar koukám stále usilovněji pracuje na svém sebevraždě.... Luxusně-sportovní sedan vyšší střední třídy výhradně se čtyřválci!?!! Směšné a urážlivé vůči zákazníkům! A taková to bývala parádní sportovní značka! :-(:-(:-(:no: https://www.autoforum.cz/…-kloudne-motory/