Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Modernizovaný Opel Insignia konečně odhaluje české ceny. Novým základem je naftový tříválec

137 komentářů

Meky
30% zľava bude platiť aj naďalej??
ericn
... ? ;-)
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - _Karel_
_Karel_
To musí být mňamka, přímo samet.
Arese
Do Corsy možná, ale do Insi ani omylem! :-(
Avatar - Emel
Emel
Zase odhlučnění Insi je fajn... takže z pohledu kultivovanosti to nemusí být taková trága. Že to k takovému autu nepatří je věc jiná.
Avatar - idam.i
idam.i
Ten trojválec je proste fail.
Zvažoval som medzi Mondeom a Insigniou.Vyšle mi z toho Insignia,no 4válec v benzíne i keď v základe. ;-\ Mondeo mi pripadá "obézne".
Avatar - fOE
fOE
Mondeo ti neprijde "obezne", mondeo obezne je. :D
Arese
Přesně, vzal si mi to z klávesnice. Přitom ještě jeho minulá generace byla tak povedená. Tu ovšem Ford vyvinul ještě na míru evropskému trhu... :-O :-(
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale na dálnici je to měkká jízda :-) stejně jako s obézní ženskou :D
Avatar - idam.i
idam.i
Aj Insignia na 17-nástkach je mäkká, no aj pohľad na ňu je fajn. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Insi je velmi dobrá, s mondeem nejlepší auta na delsi cesty z celého mainstreamu (odhlučnění a podvozky), ale mně se Mondeo líbí trochu víc, hlavně kombi.
Avatar - idam.i
idam.i
Ja už kombi nepotrebujem.Tak som išiel do GrandSportu (fastback) a tam to bolo jasné.V kombíku skôr naopak. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, u liftbacků už je to pro mne plichta, v nižších výbavách asi možná i ta Insi vede (Mondeo na menších kolech vypadá hodně obtlousle). Jestli se rozhodovat mezi GSI a nějakým TitaniumX, tak pak budu na vážkách daleko více. Na druhou stranu, už jsem to psal mockrát, i když je interiér Insi velmi dobrý z objektivního hlediska, více mi sedí ten "zastaralý" Fordí interiér plný hranatějších tvarů, ale to už je čistě individuální.
Arese
Obézní ženy ani obézní auta mě nepřitahují. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Však já vím, ty si radši natreses kosti v Leonu :) Já už mám rád pohodlí..
Avatar - woody-alien
woody-alien
Vždyť já nic neříkal...jo, to nebylo na mě. :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
:-[]
ericn
Já bych řekl, že Opel si dělá z lidí prd*l :no:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Pročpak?
ericn
Jel si někdy s 3hrnkovým dieselem? Pokud ano, nemusíš se ptát, navíc do tak velkého auta jako je Insignie. Spíš bych čekal použití koncernového čtyřválce 1.5HDi 96kW ;-)
Avatar - idam.i
idam.i
Skúsil som trojválec v benzíne a stačilo. :-(
ericn
To taková hrůza ještě není, třeba 1.2 Puretech je fajn, teda až na zvuk. Ale takové 1.4TDI v jakékoliv variantě je motorová zoufalost :no:
Avatar - idam.i
idam.i
Ten 1,2PurTech som skúšal v Grandlande X. Zvonku len čo mi to pristavil som myslel, že omylom priviezli naftu. Z vnútra fajn ,pokiaľ som na to neprišliapol. :no:
ericn
Jasně že 3hrnek poznáš. Hrubý chod se neutají. Mám zkušenost i s 1.0TSi ve Scale i Kamiqu a taky se to dalo. Ale to je pořád ta lepší varianta - benzin ;-)
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nejel a doufám, že ani nepojedu. Přesto mi to nevadí. Opel potřebuje jako každý snižovat emise a tak nabídne lidem, kteří to neřeší 3 hrnek. A těm ostatním nabízí super kombinace za rozumnou cenu. Ale souhlas, že tam mohlo jít to 1,5HDi 96kW.
ericn
Spíš těch 3hrnků vyrobili moc a snaží se je udat... Teprve s novou generací nejspíš přijde HDi ;-)
Renoo
Tak nějak bych to viděl. Případně mají linku, která se musí zaplatit a pak přejdou na HDi. Každopádně ani to není žádné terno. Pár kW navíc, točivý moment stejný s podobným průběhem jako u 1,5 CDTI...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
1,5 HDI těžko může jít do staré platformy GM, na které zatím Insignia stojí. Úpravy motoru pro zástavbu by se ani nezaplatily.
Renoo
A proč jako? Pro fleet ideál. Tahle motorizace se nekupuje proto, že ji chci mít, ale proto, že ji dostanu a držím pysk. Těch 50 klacků je pořádný balík a když si firma místo silnějšího dvoulitru koupí 1,5 CDTI, tak bude každý 14. kus zadáča.
Avatar - Tycoon
Tycoon
Ani fleet to nebude brát. Jednak fleet kalkuluje nejen s nákupní cenou, ale i se zůstatkovou. A pak se může karta i obrátit, protože to bude mnohem hůře prodejné.
No a Insignia už patří do třídy, kde to fasuje manažer nebo významný zaměstnanec a to si málokter firma dovolí ho "trestat" tímto motorem.
Superby a Passaty 1.6 TDI měly taky hodně malý odbyt a to šlo o čtyřválce.
Avatar - Emel
Emel
Ten motor není primárně pro náš trh... ale třeba v ucpaném rovinatém Holandsku se to prodávat může.
Avatar - iudex
iudex
Presne, tam sa napr. aj BMW 1er predáva s 80 kW trojvalcom (116i), kdežto u nás začína až od 103 kW (118i).
Avatar - idam.i
idam.i
Skúšal v BMW 218i Gran Tourer s automatom. Išlo to slušne, no poznať to bolo, tak neviem ako to musí byť v nafte.
Arese
...pětimetrového manažerského liftbacku či kombíku... ;-\ ;-\ ;-\ Tak takovéto mega***iny si vynucuje ***ská emisní legislativa s nesmyslnými limity nejedovatého CO2! :-O :-O :-O :-( :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bávo to má taky :-)
Arese
A co jako? Protože je pod tlakem stejných zločinných emisních norem EU! :-O :-( :no:
_Teddy_
Ked kedysi prislo Mondeo s litrovym benzinovym 3valcom, krutil som hlavou. No a teraz Insignia s 3-valcovym dieselom, to uz vobec nechapem. Svet sa docista zblaznil!

Jasne, utlmia vibracie aj zvuk kolko to pojde. A pri beznej jazde ho mozno ani nebude pocut. Ale akonahle takemu motoru poriadne "slapnete na krk", ozve sa typicky 3-valcovy ryk, ktoreho sa nikdy neda uplne zbavit. Take motory su skratka nedostojne strednej triedy. Do takych aut nepatria, ani ako zakladna motorizacia...
Arese
No, jak přišlo, tak zase rychle odešlo. V ČR to byla naprosto neprodejná, ostudná motorizace! :-[]
stormrider
Nemyslím si, že zrovna tohle si vynucuje evropská legislativa, spíš Opel nemá pořádný zakladni CO2 efektivní motor. Spotřeba toho R3 1.5 odpovídá tomu, co např. VW dosahuje s R4 2.0 TDI evo - kde je tam ta výhoda trivalce? Když se koukám na nabídku Insignie, chybí ji základní benzin, a potom nějaký HEV nebo PHEV...
Renoo
A kdo ti to vnucuje? Drží ti pistoli u hlavy a "Kup si to, nebo..."? On se 2.0 CDTI prodává jen VIP?
ProchyTom
Dvoulitr 4x4 automat vybavenej za 900litru je jako za oktavku.. dobry ceny, jen by to chtelo asi vic pridat na propagaci. Facelift v čr, konečně tady a zadny fotky interieru, realny foto ve meste, v prirode, detaily, barvy, nikde nic. Jen dva borci v rousce ve fabrice a bezpecnostni prvky po stopadesaty v blede modrym.
Anonym
akčníma cenama od prvního do posledního dne, se svou supertrapnou akcí 24hodin kde si vidláci kupujou skladový auta za ceny, za který smrděj půl roku na netu a myslej si ještě, jakej urvali kus flákoty.
Se svou Insigniií, zbytečným autem, který roky klopýtá za Passatem stejně jako jeho předchůdce Vectra.
A teď...se tříválcem.
Funny.
To nechce snad už nikdo.
Arese
Nebyl bych zase tak kompletně negativistický - ten tříválec je naštěstí jen základní motorizace a jinak je současná generace Insi dobře jezdící, komfortní, prostorné a relativně lehké auto za velmi slušné peníze. Že je tento segment pod stále větším tlakem velkých SUV, je věc jiná... ;-\
Anonym
Napiš horší auto v segmentu...?
Arese
Například tučné a málo prostorné Mondeo, bohužel. ;-\ Nebo sice pohledný, ale zoufale stísněný Peugeot 508 s příšerným i-Cocpitem. Nebo nudný Talisman s torzkou vzadu a bez verze 4x4? No a úplně mimo mísu je samozřejmě i40. :-O
Já bych v tomto segmentu při výběru mimo prémii samozřejmě volil buď Superb, nebo právě Insi, popř. Mazdu 6 :-) :yes:
Avatar - miromen
miromen
Takže mondeo je malo prostorne a 508 zoufale stisněna a ty by si volil Mazdu 6. Talisman je nudny a ty by jsi volil zoufalost od škodovky. :yes:
Arese
Nesmíš to vidět tak dogmaticky a trochu se při četbě mých příspěvků nejdříve zamyslet a hlavně doplnit vědomosti. Mondeo je těžkopádné a vzhledem k požehnaným vnějším rozměrům opravdu málo prostorné (ale přesto vzadu použitelné), ovšem do 508 se dozadu pohodlně sednou jen děti v sedačce. Mazda 6 v sedanu má opravdu velkorysý prostor pro nohy zadních cestujících díky prodlouženému rozvoru (ve srovnání s kombíkem). A Superb je proti Talismanu neskonale šmrncovnější auto a navíc má standardně zadní víceprvek a nabízí i verzi 4x4 a vůbec mnohem širší nabídku motorizací. Ale všechno toto bys měl mít jako automobilový fanda v malíčku, ne? :D
Avatar - miromen
miromen
Aha takže teorie a papir, ktere snesou opravdu hodně a ještě ani to ti z nějakeho duvodu zrovna nejde nebo širši nabidka rovna se automaticky lepši auto atd.
Takže o M6 pišeš, že nabidne velkorysy prostor a přitom je jen o něco kratši než mondeo a o mondeu, ktere bude prostornosti na tom spiš lepe napišeš, že ho vzhledem k velikosti nema dostatek. A u 508 již zřejmě nebereš v potaz to, že je značněji kratši.
Avatar - miromen
miromen
Ono je to spiš naopak, napiš lepši auto segmentu. A jestli jinde pišeš, že opel se prodava na metry tak takovou škodovku zase kupuji zoufalci. Ledaby, by jsi převažel nadpruměrne baskťaky či zavažel vietnamske tržnice.
Avatar - iudex
iudex
Latitude, i40, Mondeo, 508, Camry... v podstate všetko okrem Passatu či Mazdy 6.
Redmex
Ani u tej Mazdy a Passata by som si nebol isty, ze su lepsie. Passat komplexne ano ich top motorizacie a vybavy su slusne. Auto aj dobre vyzera, ma PHEV, silnu naftu aj benzin.
Ale ak clovek porovna co dostane za rovnake peniaze trochu pochybujem.

Mazda je specificka, uzka ponuka a bud si clovek vyberie alebo ma smolu. A teda ponuka je este o dost uzsia ako Insi.

Skor Mondeo mi az na vek prislo fajn. Len tam je to dost o priplatkoch - TitaniumX je nieco ako zaklad v Insi (vybava Edition). A ani s tou hmotnostou som to tak zle nevnimal - asi tym, ze nepoznam minulu generaciu
Avatar - Emel
Emel
Vidláci kupují 200k dvoulitr s 9AT, MatrixLED a AGR alcantarou za 830 ceník s 20% slevou, zatímco znalci to bez smlouvání vyklopí za Passat 1.5TSI DSG v základu? :-)
Anonym
To bylo myšleno na tu akci 24hodin.
A kdo věří, že při ní ušetří, je nejen vidlák, ale i pořádnej strup.
Tak to neber osobně. :-)
Vím, že to máš a závodíte s tím i na letišti...ale já to auto považuju za podprůměr segmentu. Radši bych si koupil Pass/Sup nebo klidně když nechci koncern origo toho Pažouta nebo Japonce, jestli ještě nějakej zbyde. Je to můj názor podepřený zkušeností. Ale není to objektivní pravda.
A s cenou Passatu se já osobně kdykoliv dostanu blízko k ceně tohohle.
Opel je nejhorší z mainstreamu. Kde jsou časy omegy...která byla ze startu alternativou k D3.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Podprůměr segmentu? Čím? Jezdí to tiše, má to super sedadla i světla, nedrcá to, přitom je to reálně nejlevnější ze třídy. Za mě je současná Insi nejlepší auto od Opelu za posledních mnoho let. Oproti Supu/Passatu bych to jednoznačně upřednostnil (vyjma high-end specifikací, na které Opel nemá odpověď)... 508 je cenový nesmysl (nebo byl, už jsem se dlouho nedíval)

My nakonec vybrali Mazdu, ale už jsem se párkrát přistihl s myšlenkou, že Insi GSI by asi těšila víc... A s tou Omegou to byl malý zázrak. Druhá generace na stanovenou laťku jaksi nenavázala.
Avatar - Mokrous
Mokrous
No po pravdě jsem se docela lekl, když jsem viděl ty ceny. Ale pak jsem si projel ceník a s ohledem na to, že jde o akční ceny, tak to plus minus sedí i s tou 508 po "dorovnání" výbavy. Tam jdou vyjednat taky solidní ceny. Za mě jsou obě tyto auta zajímavou alternativou k duu Passat/Superb.
adamzprahy
Tahle Insignia je ještě originál a není to PSA. A vidím to trochu obráceně, 508 si za mě hraje na něco co není a je to klasický PSA produkt co vypadá high-tech, ale technicky je to průměr. Já bych Insignii preferoval vůči právě francouzům (508, Talisman), Mondeu, ale i Kia Optima. Srovnání s M6 nevím, neznám ji tak dobře, ale zdráhal bych se označit které je lepší. Velká škoda, že nemá silnější motory, ale asi na to nejsou kupci a je to problém celého mainstreamu snad s výjimkou VAG.

Když už Opel konečně udělal (podle mě) dobré auto, tak to předali PSA a jsem si jistý, že Astra J OPC byl můj první a poslední Opel :D Ne z důvodu špatné zkušenosti, ale že nepokračují v tom co Opel dělal...Insignia GSI s nějakými 180+ kw by mi nevadila :)
Avatar - iudex
iudex
Tak tentokrát môžem smelo ja nazvať Teba BYKUPCOM. Ak by si kupoval v strednej triede za vlastné peniaze (a nie vyfasoval služobné), tak by si tú Insigniu reálne zvažoval. Ja som to urobil. Je to objektívne dobré auto, ktoré nerobí nič vyložene zle a mnohé robí veľmi dobre, možno najlepšie v segmente. Predovšetkým je to skvelý pohodlný podvozok a celkovo komfort jazdy. Samozrejme dnes všetci chceme športové autá, lebo je to trend, ale v rodinnom aute skôr Ty a Tvoja rodina oceníte komfort a ticho. Insignia je spolu s Mondeom najkomfortnejším autom triedy, bez debaty (mnohí si Superb s adaptívnymi tlmičmi v Comforte zamieňajú za komfortný, ale je to uhúpaná loď, kde človeku príde po čase zle z toho pohupovania). Na rozdiel od Mondea však nepôsobí tak ťažkopádne. Šipčkové sú matrix LED, špička sú tiež AGR sedadlá. Máš parádny výber motorov, najmä v dnešnej dobe, keď aj vyššia stredná má ako top 20 R4, je ponuka motorov na danú triedu nadpriemerná, z môjho pohľadu je hlavne silný stred (dvojlitrový benzín aj dízel). Top je tiež pohon 4x4, o level vyššie ako klasický haldex s viskospojkou a ostatné pribrzďuje ESP. A to všetko za dobrú cenu. Pretože tá je v danej triede, kde sa nekupuje srdcom (nie sú to športiaky ani imidžová prémia), ale peňaženkou, cena je podstatná. A kto si spočíta plusy a mínusy, musí uznať, že Insignia je výborná ponuka.
Avatar - Dinar
Dinar
Zbytečně se namáháš, ajatoláh koko-tismu nemá ponětí o tom, jak co ve střední jezdí, seděl možná v tom passatu, tak mudruje. Aktuální insi jednoznačně patří ke špičce třídy, v žádném parametru není horší než passat nebo superb. Co jí chybí, je motor kolem 200 kW, ten by vrcholu značky slušel, ale víc se insignii jako modelu vytknout nedá. ;-)
Avatar - Emel
Emel
Jakou zkušenost máš s Insignií nebo těma Japoncema?

Já nejsem žádnej tradiční zákazník Opelu, při "rovnosti bodů" bych asi radši sáhl po domácí značce a designově se mi Superb taky líbí (Passat tolik ne)... ale žádná rovnost bodů se nekonala, ani zdaleka ne.

Opel je celkově komfortnější (podvozek i odhlučnění) než Passat, líp svítí, líp brzdí, líp vypadá, má lepší AWD. Passat měl tehdy lepší benzínové motory (dynamika i spotřeba)... a pro mě hezčí palubku. Tím to ale končilo a i když si na motor a dynamiku docela potrpím, tak musím konstatovat, že Passat byl nepochybně celkově horší auto.
Avatar - iudex
iudex
Presne tak. Passat 2,0TSI 206 kW bol o dosť dynamickejším autom ako Insi 2,0t 191 kW, ale problém bol, že neboli vôbec v rovnakej cenovej triede, Passat 206 kW bol cenovo úplne inde. Pokiaľ si pamätám, Insi 191 kW a 4x4 bola niekde na úrovni 140 kW Passata s FWD (ale Ty to budeš vedieť presnejšie).
Avatar - iudex
iudex
Vidláci kupujú Insigniu, zato znalci, tí... fasujú služobný Passat. ;-)
Avatar - Mokrous
Mokrous
...proč si vedle této nabídky za podobné peníze koupit Octavii 4 s vlečenou nápravou a lacinými plasty a nefunkčním softwarem a neexistující ergonomií...
Anonym
1 až 10
Nechci ani jedno. :-!
Anonym
A jinak...laciné plasty jsou v Golfu v nejvyšší výbavě. V Octavi nejsou ani drahé...palubovka je čalouněná. Co se týká plastů a vnitřku, prozradil ses, že jsi BYkupec a ani v jednom za aut jsi nejel. .
Infotainment je otřesný a šílený. Jedna z nejhorších věcí v autech vůbec. To máš pravdu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Meleš nesmysly. Po 3 golfech a 3 Octaviích jsem chtěl Passata a všechno jsem projel a nakonec jsem koupil 508 SW GT HDI. Takže jako bykupec seš vedle jak ta jedle.
dr.Remorey
Na to, že jsem měl pocit, že mezi nepremiovou střední se od začátku jednalo o zajímavou nabídku jich jezdí jak šafránu. Holt je to asi na dnešní dobu moc placaty a moc málo stodola...
Anonym
Ne je to moc Opel a od nedávna ještě PSA lowcost brand.
To bude ten problém.
Ale samo, SUV užírají tenhle segment.
Avatar - palix
palix
Opel nepatrí práve medzi značky, ktoré si ľudia kupujú pretože ich nejako veľmi oslovia. Kupujú si to preto, že často majú akciu. Už Astru si človek kupuje za dobrú cenu. Ak má ísť ešte o triedu vyššie, tak má celkom pekný výber. Prečo práve Opel?
Nič proti Oplu, jeden som mal a bolo to spoľahlivé auto (a jednoduché). Čo tak sledujem ľudí okolo mňa, tak ani jedného som nepočul nejako o Opli snívať - ani o jazdenom. Väčšinou sú to autá, ktoré sa kupujú preto, lebo na to dostanem zľavu.
Keď už chcem vyberať auto, za ktoré si aj priplatím, tak ak nepôjdem do prémie...
- Veľa ľudí kúpi Passat - s vedomím, že je to "super najlepšie auto"
- Ak nie Passat, tak Superb je asi "ešte lepší", lebo za menej peňazí ponúkne VIAC :-)
- a keď má človek trochu lepší vkus a je mierny "fajnšmeker", tak si kúpi Mazdu 6 :-!
- Kde je miesto na Insigniu? Ak už človek nejaký Opel mal a nový dostane ako verný zákazník za lepšiu cenu, prípadne aj nový zákazník dostane peknú zľavu.
- a samozrejme to máme ešte pár iných áut strednej triedy Peugeot 508 (veľmi pekné a moderné auto)...
Insignia to má ťažké v takej konkurencii. Celkovo Opel ako značka.
Anonym
Až na to, že rozhoduješ o vkusu jiných...je to v podstatě všechno pravda. Opel se kupuje na metry. Ne s vášní.
Avatar - _Karel_
_Karel_
A který mainstream se kupuje s vášní? Snad ne ten Passat?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bych o něčem věděl, ale to je asi jen můj případ :-[]
Avatar - iudex
iudex
Presne, fostek sa tvári, akoby sme sa bavili o superšportoch. Sú to čisto racionálne autá. Ale keď už sme pri tom, určite vo mne viac emócií vzbudzuje toto: https://cdn.motor1.com/…ve-in-geneva.jpg ako toto: https://www.autoadam.sk/…00224-163713.jpg
Avatar - lamal
lamal
no nevis Karle... nepocita sa medzi tie emocie aj to ´´citit sa viac´´ ? Tento prezitok si este Passat drzi v povedomi niektorych... (hlavne u majitelov jazdenych passikov)
Anonym
Strašná pravda, že Passat je nejlepší auto v segmentu je ...proč vás to všechny tak děsí? Nějak to bolí? Nedá se s tím žít? Co je na tom? Je to tak.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Švára si koupil 7 let starou ojetinu pašíka, příkladně tichý motor TDI.
Klobouk dolů, ale stejně jsem byl rád zpět ve swé Mazdičce. Pašík nemá charakter.
kesumb
To po nem taky nikdo nechce. Ale byly doby, kdy byl passat s bitdi, 4x4 napric nabidkou a temer libovolnejma kombinacema motoru a prevodovek. A to nemluve o r36. Dneska je to muzete mit cokoliv pokud to bude mizerna 1,5 nebo slabej tdi v predokole
Avatar - Mokrous
Mokrous
Přesně tak. Konfigurátor zeje dlouhé měsíce u Passatu a nedej bože u Golfu prázdnotou. 4x4 smůla, benzin 2.0 TSI smůla atd. atd. No, alespoň to dohání naprosto absurdními cenami, ze kterých nejde v reálu příliš slevit. A pak se diví, když lidi odejdou jinam.
VII
Doporučuji se podívat na konfigurátor VW, GOLF má momentálně 5 typů pohonu v nabídce. 1.0TSI, 1.5TSI-96KW, 110kW, MT, AT, 2.0TDI 110kW, PHEV 150kW , GTE, GTI-MT, AT, CNG

Kde tady zeje prázdnota?
Avatar - Mokrous
Mokrous
Jojo, tříválce a pluginy jsou vlhkým snem všech co mají nějaký vztah k motorismu. A že tam něco přibylo v tyto sny už je pozdě. Já auto řešil od května.
VII
Za to ale úplně nemůže koncern. Nemůžeš se divit, že když EU neustále nutí výrobce homologovat všechny varianty motorů a převodovek, tak zrovna VW vzhledem k šířce svojí motorové palety, převodovek, pohonů a typů karoserie má problém. Ty měřící místa jsou přetížené.
Navíc u Passatu máš momentálně 2.0TDI 110, 147kW,4*2, 4*4, GTE, 1.5TSI AT,MT- co by za to jiná automobilka dala.
Ještě přijde 2.0TSI a nabídka je prakticky kompletní.
Avatar - iudex
iudex
A to Ti príde OK? Aktuálne len 1,5TSI a 2,0TDI? Zrovna u Passate, ktorý v minulosti najviac motorizácií v triede? Ja viem, že je to prechodné štádium, ale trvá už dosť dlho a ak by som kupoval auto teraz, proste mi Passat nemá motoricky čo ponúknuť.
VII
Přečti si to ještě jednou. Jediný momentálně chybějící motor je 2.0TSI 140 a 208kW a možná 2.0TDI 85kW, pokud ho tady dostaneme.

Co měl Passat před 4 rokama? To stejné, pouze navíc 2.0BiTDI, který zabila EU.

Chtěl bys, aby prodávali tříválce jako konkurence?

Přechodné období ještě pořád od roku 2018 neskončilo. Problém je, že od té doby není jediný rok, kdy by nebyla nutnost homologovat všechno znovu a znovu pořád dokola.
Avatar - iudex
iudex
No práve, z môjho pohľadu chýbajú tie výkonnejšie benzíny. 1,5 je pre auto tejto veľkosti málo a naftu nechcem. 140 kW TSI je optimum, ale to bolo problém zohnať aj pred faceliftom (skladovka nikde na Slovensku a aj do výroby to bol problém, furt mali výpadky) no a teraz zase nie je.
Ale dôvodom rozumiem, tá homologizácia každej jednej verzie je blbosť, ktorá zabila hlavnú konkurenčnú výhodu Nemcov (a európskych výrobcov celkovo): konfigurovateľnosť presne podľa potrieb kupujúceho. Teraz sú už pomaly na úrovni Japoncov v tom obmedzení ponuky. ;-\
Avatar - Mokrous
Mokrous
A kde je 140kW TDI ať už předokolka, nebo 4x4? Asi mám jinej konfigurátor, ale nikde to nevidím už dlouhé měsíce.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Zajímavé. Předposlední rok a něco staré sotva zajeté 2.0 TDI 110kW v Passatu příkladně duní. Asi máme každý jiné uši.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Objektivně ano, funguje jako mix, ale v ničím extra neviniká. Subjektivně pak vždy v něčem může zaostávat, třeba v požadavcích, které má určitý kupec a proto volí jinde.

Passat není levný:

Takže pro někoho bude lepší volba například Talisman (ten se dá reálně koupit od cca 600 tisíc), ale má vzadu tyč, nemá takovou nabídku motorů

Passat nemá atmosférické motory:

Koupí si Mazdu 6


Chci hybrid

Je tu Camry


Passat nemá tak dobrý podvozek a odhlučnění

Je tu Inisignia a Mondeo (které není tak prostorné a v benzinu nemá co nabídnout)

Passat se mi nelíbí

Je tu Superb

atd atd...


Proto všichni nejezdíme v Passatech :)
Avatar - iudex
iudex
Nie je. Ten náskok tu možno bol pri niektorých generáciách (keď mal W8, R32, V6 TDI), v dobách, keď bolo nekonečné množstvo motorov a verzií, kde sa dali voľne kombinovať pohony, prevodovky, proste keď tá variabilita sa blížila k prémii. Ale aktuálne je to úplný priemer, motory sa osekali, kombinovateľnosť je minimálna, nemá pod kapotou či vo výbave nič, čo by nemala konkurencia, nič nerobí zle, v ničom extra nevyniká (presne ako tá Insignia). Akurát mu zostala vyššia cena.
Avatar - lamal
lamal
Da sa povedat, ze okrem toho co spominas tam bola ista kvalitativna uroven interieru s prijatelnou mierou konzervativnej primesi a slusnym odhlucnenim. Generacie b5-6-7 aj ta 8cka mala interier celkom slusny na svoju dobu. Hlavne ten vyzual a pocit na omak dokonale dotvaral image onej nemeckej kvality, ktora sa vsak v kvalite dielov neprejavovala.
Avatar - Shr3k
Shr3k
Já jsem měl Mazdu 6 Wagon GJ a koupil jsem Insignii B Country Tourer:
1) nechtělo se mi znovu kupovat to samé auto
2) v GJ bylo méně místa, než v mé předchozí GH
3) v Passatu Alltrack ho bylo stejně jako v GJ a nenabídli mi nějaké nepohřební barvy (Tangerine už nebyla), škoda, vzal bych jinak 162kW TSI Alltrack
4) prostorný Superb stojí na každém rohu (i když bych mohl mít za super cenu) a nebyl ani Scout
5) tak jsem skončil u Insignie v plné výbavě
6) že je jich na silnicích málo, mi vlastně vyhovuje, navíc barvu a kombinaci výbavy/motoru jako mám já, tady v ČR nikdo nemá

Jinak k procesu nákupu, nijak jsem to nehrotil, projel si kombajn 125 kW dvoulitr naftu v manuálu, nijak jsem se přitom nepohoršil, takže jsem si řekl: no může to být jenom lepší. Zasedl s paní vedoucí ke konfigurátoru, vysekl tam 2.0 benzín 191 kW s FlexRide a 235/50 R18 (které porovnatelné auto má tak velká kola? ;-) ) v červeném třívrstvém laku (aby sousedi nepoznali, že mám jiné auto ;-) ) a zeptal se, kolik tam dostane od importéra podporu proti ceníkovce. Říkala 23%, říkám OK beru, hlavně abyste na tom netratili.
adamzprahy
Rád vidím, že někdo ten dvoulitr vážně kupoval :yes:

btw kola R18 jsou ve střední třídě celkem standard ne? Velká kola měla poslední Astra OPC, v základu R19, za příplatek R20 :D
Avatar - Shr3k
Shr3k
Myslím celkový průměr kola včetně pneu.
adamzprahy
Jo to asi jo. Na Passatu jsem měl myslím 235/45 R18, balóny se dávají spíš na SUV.
Avatar - Shr3k
Shr3k
Ano, Alltrack a Scout mají 235/45 R18, přestože jsou "do terénu". I Mazda 6 GJ/GL má 19" kola s 225/45 R19 větší...

Mimochodem někoho tato maličkost musí dobře srát, že to opalcoval do mínusu. :-) Já po tom šel jen z důvodu, že auto s většími koly a navíc 50% při 235 je pro mně prostě pohodlnější.
shalafi
Citroen C5 III 245/45 R18 (bezny sedan, i ked CrossTourer je na tom rovnako).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, já jsem nikdy v jiném ani nejel, na náš sraz dorazili hned dvě Insiginie a obě s tímto motorem :D Vlastně ani nevím, jestli se prodávala jiná motorizace :-[]
Avatar - iudex
iudex
Viacerí moji známi majú 1,5T. Prekvapivo ale nikto nemá CDTi, čo len potvrdzuje, že súkromní kupujúci uprednostnia benzín (a naopak tie haldy Passatov TDI sú vezmes služobáky).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ta 1.5T mne lákala, když jsem kupoval Mondeo, za ty peníze (+ cca 50 tisíc) bych měl tenkrát novou, ale nikdy jsem to nezkoušel. Dnes už v ceníku není a nahradil ji dvoulitr, což by mohlo být lepší svezení. Tenkrát fakt stála lehce nad 500 tisíc.

Kamarád má ten oplastovanej kombík (nevím, jak se jmenuje) s naftovým biturbem, ale vzhledem k tomu, že se potkáme jen v hospodě, tak jsme se k testovací jízdě ještě nedostali :D , nýbrž si to hodně chválí, přešel na to z MK4 2.0atmo.
Avatar - iudex
iudex
No popravde tá 1,5T nie je motor, ktorý by som odporúčal, to mi i 1,5EB v Mondeu prišiel živší. Ale to som ja, kamarát je s tým motorom spokojný (a prešiel z Mondea 1,6EB).
Osobne by som Insi jednoznačne bral so slabším benzínovým dvojlitrom, 200k je ideál na auto tejto veľkosti. A pre Teba je tu dvojlitrová nafta s tiež slušnými 175k.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já vím, já Insignii vnímám jako velmi dobré auto, kterému nemám objektivně co vytknout, nýbrž se mi prostě Ford víc líbí :) To je celé. Je to čistě můj inidividuální pohled. U kombiku je to i dost estetický problém, ta divná linka na kufru se mi, stejně jako u Astry, nelíbí. V interiéru mám radši tu americkou "zastaralost"... ale sto lidí...
Avatar - iudex
iudex
Jj, s kombíkovou Insi mám tiež mierny problém. Ale liftback je dosť praktický sám osebe, kufor slušný a prístupný a práve preto by mi stačil lift.
Popravde u mňa Insigniu vo finále vyradila práve korona, keď síce avizovali faceift, ale ten sa oneskoril a nemal som chuť kupovať fakticky starý model, keď sa už predstavila novšia verzia.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A co si vlastně nakonec koupil ?

Jo, lift má slušný kufr, na rozdíl třeba od liftu 508, kde je místo tak na notebook a sako :D . Mne by asi taky lift stačil, přemýšlel jsem i o liftu MK5, ale dnes jsem za kombi rád (mám čerstvě rodinu) a pláču nad vzpomínkami nad MK4 a jeho obrovskému kufru :D

Btw: lift obecně se bude asi trochu víc kroutit, fOE ho má a nadává na kroucení karoserie, to já z kombíku vubec neznám. Podobnou zkušenost jsem pozoroval, když jsem jezdil služebními Superby II (lift i kombik), kdy lift se lift hlavně ve vyšší rychlosti kroutil jak kdyby byl z gumy :D
Avatar - iudex
iudex
Tak išiel som trochu do retra: atmosféra, veľký objem..., presný opak downsizovaného turbobenzínu v Mondeu. Svitá? Ak nie, je to Japonec made in Hofu. Kombík, automat. :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na tohle mi sedí jen jedno auto, které výše někdo vyzdvihuje, protože je to jediná alternativa k Passatu, pokud nechceš koncernovou nudu a nejsi vlastně uplný *** :D A není to náhodou to auto o kterém tu kdysi GTI psal, jak v kombíku mají jeho křivky příšerné vlnobití? :D

Takže se z tebe dle jeho slov stal MAKO? :D MAzda KOvboj? :D

Myslím, že je to fajn volba :yes:
Avatar - iudex
iudex
Jj, japonský kovboj. :-)
6ka bodovala výzorom exteriéru, prémiovým interiérom, špičkovou výbavou (pre mňa až zbytočnou), výbornými jazdnými vlastnosťami a agilným podvozkom. Predtým som ju nebral do úvahy kvôli povinnému automatu, ale polovičke sa zažiadalo automatu, tak zrazu všetko sedelo. :-) A ten automat je fajn, hladučký a jemný, ale stále primerane svižný.
Ako mám aj svoje výhrady, ten motor proste je taký akurátny (od takmer 200k som čakal viac, holt chýba krútiak), ale zase je neuveriteľne úsporný (7,1 priemer, ešte o deci menej ako slabšia 1,6Ebocoost). Aj priestorovo to mohlo byť lepšie, kufor je na kombi strednej triedy podpriemer, dokonca menší než Mondeo IV lift. A napokon odhlučnenie nie je úplne ideálne, Insi je o level lepšia (holt to je to odľahčovanie a daň za nízku hmotnosť).
Inak ale veľká spokojnosť.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ono co si budeme povídat, srovnávat něco s MK4 je těžké i dnes, hlavně v té prostornosti to byl premiant, nicméně dobrá volba, co máš za barvu? Mne se hodně líbí nové interiéry Mazdy, byť jsem jezdil jen trojkou. Tak snad zase brzy bude nějaký sraz a uděláme ho blízko hranic, aby si se mohl přijet pochlubit.

A z automatu si nedělej těžkou hlavu, mne zase dnes příjde u kombíku střední třídy nedůstojné si řadit sám :D Samozřejmě pokud by to nebyla otázka omezení ceny.
Avatar - iudex
iudex
Machine grey metlu. Šedá, ale má pekný kovový nádych a hĺbku (vraj prémiová farba, aj stála viac ako bežná metla): https://external-preview.redd.it/vyRpNccAkRgnW_610nX_taAwrMiftNgkj4y6_LwN3gU.jpg?auto=webp&s=1d8d5981f7d852aa2f15d179e101a90a382aaceb
Tak ale soul red je atraktívnosťou niekde inde.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Taky šedá :D Vítej v klubu... Já tedy neměl moc na výběr, buď zase panther black, nebo tahle magnetic grey. Otec vyměnil černou Kugu taky za šedou :D

Jo, červená je super, modrá klasika (akorát u Mazdy je vidět sporadicky) ale poslední dobou bych docela i ocenil bílou, ideálně perleť.
Avatar - idam.i
idam.i
Motoricky som sa pohyboval v dolnej sfére.Ford 1,5 EB vs.Opel 1,5 (121kw),som nevidel žiadny zásadny rozdiel.U Insignii som doplnit LEDMatrix,AGR sedačky,HDM s padlami pod volantom OPC interier a kopec asistentou.Navyše sa mi Insi viac páči.No Mondeo bola druhá alternatíva.
Vyberal som medzi ročnými jazdenkami v DE,u nás výber nulový. ;-\
makovica
Ja som si teraz tiež vyberal auto. Podmienky boli cca 180k, diesel, kvalitné svetlá, automat, adaptívny podvozok, kvalitné sedačky. Proste auto na 70% dialnica a 30% okresky. začiatok cieľ cesty v meste. Do úvahy pripadali Mondeo, insignia, Suoperb a Passat, M6 bola nepriechodná lebo Japonec. Mondeo sa mi páčilo ale ergonómia interieru zlá, cena na ST line čistý úlet, ledky len statické takže vypadlo. Šiel som prejazdiť Superb Scout ale hneď ako som sadol do auta predajca že nech nenastavujem comfort na pruzeni ze je to neprijemne pri jazde - what the f**k a potom ten pocit z interiéru proste väčšia oktávka - rovnaké späťáky, panel kimatizácie, volant, sedačky rovnako na*** ako v octavií takže tiež nič. Ostal Passat Allttrack a insignia. Passat je taky neutrál v ničom neexceluje, ale vyslovene nerobí nič úplne zle. Tak som začal porovnávať. Insi aj Pašík sa mi páčili len na koniec rozhodlo v prospech Insignie: masážne AGR sedačky, HDM automat, pokročilejšie AWD a podvozok. A povestnym klincom do rakvy bola cena Passatu, ktorá bola po všetkých možných zľavách vyššia o 6000 € pričom Passat mal len textilné sedačky, bez head-up dysplay, atď.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mondeo a statické Ledky? To mají snad jen ty základní výbavy a ještě jako denní svícení (jinak tam byl halogen). Mám auto z prvních let výroby tohoto modelu a mám adaptive LED. Jen dříve myslím k vyšším výbavam byly automaticky, dnes za příplatek.

Edit: Teď jsem projel konfigurátor a adaptiv LED má v standartu Vignale, jinak za 63 tisíc k Titaniu a ST line jako příplate v rámci balíčku s dalšími nesmysly, každopádně statické LED nikdy Mondeo nemělo, pokud tím nemyslíš to denní svícení.
makovica
Myslel som to v kontexte matrix svetiel, ktore mondeo neponuka.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No ale nemá statické LED jak píšeš, má adaptivy, které dokáží měnit světelný kužel dle situace, zatáček a má myslím i nějaké jednoduché vykrývání segmentů, matrix LED jsou ještě o kus lepší technologie, to nepopírám. Osobně jsem už moc rozdíl proti matrixu v mainstreamu nepozoroval.

Od faceliftu mělo dostat ještě nějaká ivovované LED ,ale nezkoumal jsem rozdíl.
Styxik
Jako majitel 191kW GSka skoro v plné výbavě koupě nelituji a za ty peníze lepší volba nebyla a není. Ta sleva tedy byla fakt velká, jinak byl ve výběru Leon ST Cupra, sice taky ve slevě, ale ten rozdíl v ceně byl stejně propastný. Škoda jen že ten výkon po facelitu jel dolu. Jediná výtka je k prodlevě sešlápnutí plynu. To co ale oceňuji nejvíc je podvozek a pohon 4x4. Vystřídal jsem docela dost vozů, ale k tomuhle projevu podvozku a jeho možnostem jsem v ničem lepším nejel. Na letišti na mokru ten podvozek nešlo utrhnout. Minulou zimu parádní zkušenost na sněhu, kdy domorodí rakušané se svýma SUV bezmocně postávali v kopečku u svých aut a Insa bez nejmenších problémů ten sníh s ledovku projela. Pokud někdo hledá vůz v této třídě v top výbavě, za ty peníze prostě nic lepšího není. V mém případě v době koupě byl Superb v této konfiguraci v mírně horší výbavě a se slevou o cca 300k dražší.
Avatar - Emel
Emel
To je sranda, Cupra mě zajímala taky :-) ... ale chtěl jsem manuál a předokolku, tam byla cena řádově srovnatelná s Insignií (kolem 800). Ve finále to byla volba mezi sportovní hrankou nebo pohodlím... a jako spořádaný tatík jsem sáhl po pohodlí.
Styxik
Já měl Cupru v hledáčku dlouho. Pro mně byla priorita dostatečný výkon/krouťák, 4x4, adaptivní tempomat, automat a pak již nic co bych si nerozmluvil. Ehm jo a ohled na drahou polovičku a její služební jízdy, které Covid zatnul :-) Na Insu jsem ani ve snu nepomyslel, protože jsme měli nastavený psycho limit, že přes mega nejedem. Pak se ale vyloupla skladovka za pro mně dodnes nepochopitelnou cenu a po zkušební jízdě bylo rozhodnuto. Jo a vlastně menší nevýhoda pro Insu je pro nás paradoxně moc místa vzadu, takže jsme museli nějak vymyslet přepravu psa, jelikož ho máme za člena rodiny a ne za zavazadlo :-).
Avatar - idam.i
idam.i
To so psíkom chápem. No nechápem problém s miestom. ČO padá so sedačky ?
Styxik
Aj pri maximálne odsunutej sedačke zostáva pred zadným sedákom veľká diera, ktorú musím niečím vyplniť. U druhého (menšieho) auta to nie je problém :-) V Inse kvôli tomu mám za sedačkou nacpanú výplň ala molitan a plachtu z "celtoviny" o ktorú sa v prípade potreby môže zaprieť :-) Samozrejme má harnes a je prikurtovaný.
Avatar - idam.i
idam.i
Aj som si myslel.Aspoň má dosť miesta a keď je prikurtovaný ,tak je to OK. ;-) :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Úplně nevím, co jsi chtěl vlastně říct. Z toho co píšeš - tak Passat a Superb kupují lidi ze zvyku a podle hospodských řečí, a Mazdu nebo 508 podle vzhledu. A proto je insi špatná. Zrovna insi je jediná z opelů, kterou bych zvažoval. A objektivní kvality má.
Avatar - iudex
iudex
Hmm, pohľad človeka, ktorý v strednej triede nevyberá. Dovoľ mi pohľad reálneho kupujúceho.
Passat: fajn auto, ak si ochotný pustiť perie, teda aspoň R-line s nejakými príplatkami a za mňa 2,0TSI. Inak je to opozerané fádne služobné auto (biele alebo odtieň šedej), akých je na cestách milión. A aj tie možnosti nie sú čo bývali, konbinovateľnosť silne utrpela, motory sa orezali, nahor išli iba ceny. A hlavne u nás neplatia klišé o vysokých zľavách, ani na IČO som nedostal viac, ako 15%, čo pri vysokých základných cenách robilo s Passata najdrahšie auto v triede.
Superb: za mňa zvonka krajší ako Passat, ale opäť to chce pripatiť, ideál Sportline vo výraznejšej farbe, inak platí to o nudnom služobáku (snáď ešte viac než pri Passate). Interiér na danú triedu slabý, príliš je tam cítiť Octavia. Motory horšie ako Passat, najmä tým, že vypadla zlatá stredná cesta 140 kW TSI a je to buď slabučká 1,5ka, alebo drahý 200 kW topmodel. A ceny boli ešte väčším prekvapením ako pri Passate (kde človek tak nejak drahotu čaká), Sup pod 30t eur (okrem holobytu s 1,5kou) som nenašiel a zľavy ešte menšie ako pri VW (vraj oni zľavy nepotrebujú dávať, predávajú sa dobre).
508: zvonku pekná, zvnútra zúfalo malá (na úrovni nižšej strednej) a nepraktická, plus odradzujúcu icockpit a otrasná ergonómia, k tomu obmedzená ponuka motorov (benzín len 1,6ka a dovidenia), ceny veľmi sebavedomé (na to že sa vôbec nepredáva).
Insignia: nemá ju 80% manažérov ako vyššie uvedené a nie je opozeraná. Skvelý komfortný podvozok, výborné utlmenie, špičkové AGR sedačky, špičkové matrix LEDky, široký výber motorov vrátane benzínov. Negatíva: slabšia dynamika s ohľadom na papierové parametre motorov, interiér v základe lacnejší (riešia to vyššie výbavy), napriek väčším rozmerom nemá priestor a kufor ako Superb. Ale všetko riešia ceny, 20 až 25 % z cenníka v pohode. Potom človek kúpi dvojlitrový benzín za cenu koncernu s 1,5kou či top výbavu za cenu koncernového holobytu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Ta 508 mi tak otřesná nepřišla a protože nic lepšího začátkem léta nebylo k sehnání, tak jsem ji objednal. Dnes bych hodně váhal a asi vzal Insi v 2.0 benzínu a top výbavě.
Avatar - iudex
iudex
Určite sa na to dá zvyknúť, ale na prvý dojem je to neprehľadné a komplikované a mnohí si proste nechcú zvykať, chcú mať veci intuitívne a bez učenia.
Za väčší problém 508 ale vidím ten priestor, je to výrazne menšie auto ako Insi či Superb. Táto taktika môže fungovať u prémie, ktorá ten deficit priestoru kompenzuje technikou a imidžom, ale Peugeot nemá ani techniku, ani image, teda za rovnako veľké peniaze je o hodne menšie auto.
Ale páčiť sa mi páči, v červenej metalíze a verzii GT je to paráda, jedno z najkrajších áut triedy.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak já jsem mohl mít červenou metalízu a silnější benzín za super cenu a přesto jsem zadal do výroby SW GT HDI a barvu Amazonite :-) Chtěl jsem spolehlivější motor a umírněnou barvu. A design byl u mne na posledním místě. I-Cockpit mi vyhovuje. Software je dost nešťastně poskládanej, ale zase to co je potřeba, tak nějak funguje. Je tu knoflík na hlasitost, je tu přímé tlačítko na start-stop, je tu Apple Carplay, je tu tlačítko na vypnutí asistenta pro jízdu v pruzích a spousta dalšího lze vyřešit rychle, nebo hlasovým ovládáním, které je lepší než u Passata. Mě zajímal hlavně podvozek (tišší a pohodlnější než u Passata), převodovka (sametové HDM Aisin), tichý a pružný a silný motor (HDI), který je povětšinou brán jako velmi spolehlivý a přiměřeně úsporný, skvělé AGR sedačky s masáží, vynikající noční vidění, které už nemá ani BMW řady 5, pravé dřevo, Nappa kůže, Alcantara a obrovský kufr, který je v praxi opět lepší, než u Passata (nečíst prospekty, ale vzít do ruky metr). Vzadu nikoho nevozím a tak méně místa na nárty tolik nevadí. Mít doma 3 basketbalisty, řeším Superba. V reálu teda spíš jen trochu vadí širší středový tunel. Ale kdyby Passat měl v nabídce benzín 2.0 TSI a rozumnou cenu a nebo byla nová Insignia 2.0 benzín už k objednání, určitě bych to šel zkusit.
Avatar - iudex
iudex
U nás je ich dosť, štyria moji známi ju majú, všetci benzín.
Avatar - skejpa
skejpa
Kdyz na to tak koukam, premyslim, proc bych si za 700 mel kupovat firemni Octavii, kdyz za ty penize muze byt hezky vybavena Insignia s poradnym motorem ?
Podle me je to nadherne postaveny cenik uz bez slev a jak to tak tady ctu, slev se Opel neboji :))
Avatar - Mokrous
Mokrous
Na stránkách Opelu je ten ceník ale uvedený jako akční se slevami okolo 140 000,- až 160 000,- takže bych s další slevou moc nepočítal. To jen tento web jaksi neumí říct celou pravdu.
frite
Akční ceník má Opel nastalo a dává z něj slevy úplně samozřejmě
Avatar - skejpa
skejpa
Koukal jsem na to taky. Tady to podávají jako normální ceníkové ceny :) No pokud dokážou dávat slevy i z těch akčních cen, tak proč ne. V opačném případě to takové terno není.
adamzprahy
Kupoval jsem Opel v roce 2016. Tehdy taky byli akční ceníky a sezonní akce. U jednoho dealera se tvářili, že nabídnou pouze tyto akce s drobnou korekcí, u jiného dealera jsem pochodil s dalšími slevami, které vycházeli mnohem lépe než ty inzerované slevy.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Donedávna bývaly vozy střední třídy osazeny čtyřválcem - a ve vrcholném provedení i šestiválcem.
U aut vyšší střední třídy se šestiválec bral jako něco, co do palety motorů prostě nezbytně patří .

Dnešní auto střední třídy velikostně dorostla do rozměrů (bývalé) vyšší střední, která se u neprémiových značek v Evropě už prakticky neprodává (Scorpio, Omega, Safrane, Xedos 9, Mitsu Sigma, Nissan Maxima, Peugeot 600, Citroen C6...), tak s motorizacemi šla fakticky dolů. Začíná na tříválcovém "půlmotoru" a šestiválce nevidno :((
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No vidíš, a dnešní čtyřválce strčí někdejší šestiválce s přehledem do kapsy. Ani ventil nevykoukne.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
A dnešní douválce strčí s přehledem do kapsy předválečné osmiválce :D:D:D
A k čemu vlastně v autech motory, když se dá chodit pěšky - viď?
Ty jeden ventile nevykouklej ;-)
meddem
Já jsem také nakonec skončil u Insignie - sám jsem tomu dlouho nemohl uvěřit, ze jsem si dobrovolně vybral Opel, o kterém jsem krátce předtím někde četl, ze je to nejméně sexy značka na světě (?).
Měl jsem 320d F30, během 2 let dva odtahy, vždy v cizině, auto jsem velmi rad vracel. Pak Superb III, snad 3. vůz předaný zákazníkovi v zemi, kde jsem tenkrát pracoval. Ač jsem byl poměrně spokojen, tak vůči 320d to byl kromě prostoru a designu krok zpět - komfort, dynamika, DSG, proste bylo znát, ze to není prémie. Vzhledově ale z meho pohledu stále nejhezčí auto v segmentu. Pak přišel další výběr, budget kolem 65k€, který se vztahuje na ceník, čili slevy mě nezajímaly. Nechtěl jsem nic s DSG, Cecko malé, u Ecka by nezbylo moc na výbavu. S BMW si netykáme, Lexus nedovolil zaměstnavatel, V60 malé, S90 viz Ecko. Mondeo nelíbí, 508 ještě nebyla. Zbyla mi insignie, se kterou (ani s Opelem) jsem neměl žádné zkušenosti, takže jsem od predvadecky čekal velmi málo. Měli tam country tourer, 2.0d, 4x4, 210PS, 8AT. Vzal jsem ho na víkend na výlet do hor a už během soboty bylo jasné, ze to bude moje další auto. Laminovana boční skla, ticho i při 180kmph (jaky to rozdíl vůči Superbu), jistý podvozek na dálnici i na sněhu. Těch 210 koni tam člověk musí trochu hledat, pocitově to není lepší než 190ps 320d xdrive. Interiér je trosku fadni a metalicke barvy jsou nudné (sice měli tenkrát exkluzive barvy za dobrou cenu, ale cekacka 9 měsíců, takže nic). Skončil jsem tedy u Opelu a nelituji. Jsme spolu přes dva roky a skoro 70kkm, problémy 0 a už teď vím, ze po dlouhé době se se sluzebakem nebudu loučit rad. Jen jsem pro kolegy v práci “ten s tím Oplem”, ale s tím nemám problém :).
ptr078
Tak pozeram konfigurator sk, gsi ma v ponuke iba jeden dizel a ked doklikam nejaku vybavu som na 50 000€. A to si opel uz tuto cenu neobhaji
makovica
Slovenský konfigurátor je neaktuálny pretože je tam ešte predfaceliftový model. Keď chceš aktuálnu cenu tak musíš vychádzať z cenníkov. GSI už nemá diesel v ponuke iba benzín.
Simi_79
Keď sme u toho cenníka - vie mi niekto vysvetliť, prečo sú ceny v SK omnoho vyššie než v ČR
(použil som prepočet 26,50)? Veď importér je len jeden spoločný, či už nie? Tiež som si nikdy nevedel predstaviť opel v garáži, ale momentálne začína pre mňa byť insi favoritom a dobré skúsenosti užívateľov ma v tom dosť utvrdzujú.
A ešte dotaz na auto.cz - prečo sa text v diskusnom príspevku nezalamuje, veď sa to nedá čítať!!!