Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Testovali jsme celoroční pneumatiky ve Finsku: Na skok v ledovém království

Ve finském Ivalu leží největší testovací centrum zimních pneumatik na světě. V Bílém pekle, jak zní název areálu, jsme na několika tratích ždímali výdrž celoročních gum Nokian.
Zpět na článek
11. 10. 2020 17:00
11. 10. 2020 17:49
11. 10. 2020 22:28
11. 10. 2020 17:01
12. 10. 2020 09:40
12. 10. 2020 10:01
12. 10. 2020 10:37
12. 10. 2020 11:56
12. 10. 2020 12:14
12. 10. 2020 15:42
12. 10. 2020 16:03
12. 10. 2020 18:40
12. 10. 2020 19:04
12. 10. 2020 21:47
12. 10. 2020 22:17
11. 10. 2020 17:15
11. 10. 2020 17:17
11. 10. 2020 22:06
12. 10. 2020 12:13
12. 10. 2020 12:49
12. 10. 2020 14:42
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2020 16:27
Tohle má být co?
To je nějaký reklamní materiál nebo?
Rozbalit vlákno
9
11. 10. 2020 22:27
Re: Tohle má být co?
To ti odbornici vysvetluji to co moc nechapes. Celorocka staci v nizinach, ale kvalitni zimak poskytuje v zime vzdycky lepsi vykon nez sebelepsi celorocni guma.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 08:35
Re: Tohle má být co?
To fakt nechápu = přesně TOHLE https://www.auto.cz/diskuse/77336/1#… sem napsal v poslední diskuzi k tématu = ani to si nepochopil rsp. jak píšeš pochopil to PŘESNĚ OBRÁCENĚ

To že ostatní nechápou by působilo věrohodněji, kdyby sem stokrát nevysvětloval já tobě kde si co blbě pochopil a nalít na hoax. Sem měl dojem že odkazy na https://manipulatori.cz/ dávám já tobě = a ne obráceně

Jen prostě odmítáš to o čem mluví ten šéfredaktor AutoTipu nebo tady curwasportiva 18:35

Eště jeden citát Jakuba Koláře (další z těch sou buď uplacený nebo znalostmi pod tebou, i když to je jejich profese): 40 let vývoje celoročních gum musí být někde znát. V podstatě nemusíte dlouho pátrat a narazíte na modely které se letním nebo zimních speciálům přinejmenším vyrovnají

V tý diskuzu si napsal že všichni kdo to vidí jinak než ty sou buď tupí nebo uplacení a je to marketing výrobců = seš si jistej? Ty *** prolhaný = fakt chtěj většinu lidí dotlačit k nižším nákladům na pneu?
To že cmít jen jednu sadu disků + úspora 2x ročně za přezouvání + skladování vyjde dráž než celoročky to nezpochybňuješ = nejsi rohYpnol
12. 10. 2020 09:24
Re: Tohle má být co?
Fajn tak hlavne kdyz si rozumime. Divim se ze ty v Praze teda nejezdis na celorocnich. Pro tebe by to zrovna davalo smysl. Ja si to bohuzel dovolit nemuzu a musim mit dve sady.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 09:32
Re: Tohle má být co?
Jasně že celoroční nejsou pro VŠUDE VŠECHNY

Celoroční sem jak sem v diskuzi na kterou odkazuju psal = při posledním autě zvažoval. Tehdy se to lámalo novinka byly ty CrossClimate, Goodyear měl Vector Gen-2 = doba kdy na mý ježdění po Praze a Středočeským kraji (redakce je v Kralupech = kolega jezdí po D8 já víc po D7 a tam na okreskách směr Kralupy to v zimě je občas = docela síla :) by byly celoročky ok = holt sem mohl měl dát na první pocit. Nějaký dost pozitivní info už byly ptal sem se i tady. Nakonec sem ale zvolil klasiku = a k sériovým letním Dunlop koupil aktuálního vítěze zimních taky Dunlop = nejtišší zimní co znám

Ale přesně opačně než si vymyslel rohYpnol = vyjde to s 2 sadama disků (ty černý sem dal na léto a původní originály na zimu) a kol a nutností je měnit a skladovat = prostě dráž. Plus to je malá ale přece jen starost a čas. Jdou roky jsou další modely a další testy = a dál se to potvrzuje = jo na příštím autě asi už celoroční. Podle toho německýho megatestu se mi líbí holandská novinka Vredestein Quatrac nebo absolutní vítěz Goodyear Vector 4Seasons Gen-3. Dokonce by asi stačily cenově velmi rozumný a přitom výborně hodnocený japonský Falken EuroAll Season AS210
12. 10. 2020 20:11
Re: Tohle má být co?
Jen minimum Americanu jezdi na zimnich pneu. Vsechny pujcovny v Denveru nebo Salt Lake City maji auta na all season, evidentne si to vyhodnotily jako male riziko, jinak by prezouvaly. A ze tam je snehu opravdu hodne. Ja jsem mel od novoty na suv Yokohama Geolandar all season a fungovaly uplne v pohode i na snehu. Sice jsem prezouval na zimni, protoze jsem chtel jezdit rychle i v zime, ale na all season jsem zazil nekolik snehovych bouri a bylo to v klidu. Jinak ty Yokohamy byly super za vsech podminek, klidne bych si je koupil, kdyz jsem to auto prodaval, mely najeto asi 50 tisic a rozhodne nebyly zrale na vymenu.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 20:28
Re: Tohle má být co?
Mám exspolužačku kámošku dneska už kanaďanku = i tam sou celoročky běžný
12. 10. 2020 12:33
Re: Tohle má být co?
Na to nepotrebujem pocuvat odbornikov ani sledovat testy. To viem aj sam, ze aj "najlepsia" celorocna nie je v zime ani tak dobra, ako sotva priemerna zimna...
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 12:35
Re: Tohle má být co?
No a viz testy = PŘESNĚ OBRÁCENĚ

Sotva priemerne zimne = to už radši špičkovou celoročku
12. 10. 2020 15:37
Re: Tohle má být co?
Nó to bych zrovna netvrdil. Oni ty průměrný zimní někdy vykazují hodně mizerný jízdní vlastnosti. Spíš bych řekl kvalitní zimní, tam je to pak naprosto jasný.
11. 10. 2020 17:00
Picovina
Načo je dobre testovanie Celoročných gum na SNEHU?

Celoročne gumy si ľudia kupujú keď na snehu NEJAZDIA.

Celorcne gumy treba testovať na mokrej a suchej ceste, ktorá je studena a aj tepla. Aby sme videli, či celoročná zvláda jazdu na chladnej aj rozpálenej ceste.

Výlet na cestu po krytu snehom?
Kde v riti ste zasiti posledných 20 rokov?
Kedy ste videli na normálnej ceste sneh viac ako 2 dní v roku?

Ak žijem na mieste, kde je pol roka sneh, tak nebudem riešiť celoročky!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
11. 10. 2020 17:49
Re: Picovina
Je to dobré k tomu, že i v zimě může ten sníh napadnout. Takže se hodí vědět, co ta pneumatika na sněhu dovede. Takové úplně jednoduché a logické zdůvodnění, a tebe to nenapadne?
Avatar - curwasportiva
11. 10. 2020 18:35
Re: Picovina
Ziju v Kanade a tady na bezne lidi na celorocnich jezdi cely rok a to i na snehu.
A zimni pneu tu ani nejsou povinne, krome par silnic, kde je to reseno misti upravou...
11. 10. 2020 22:28
Re: Picovina
Aby si videl jak jsou jejich jizdni vykony na snehu horsi nez u zimnich gum.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 08:56
Re: Picovina
Nojo a ty testy sou uplacený = to už si psal. Viz já 8:35 citát Jakub Kolář

Co to tvoje ODMÍTÁNÍ testů a tvrzení výrobců o kilometrovém proběhu? V testech letních/zimních to je podle testů i výrobců ca 30-40 t. km. V případě špičkovejch celoročních podle výrobců i testů přes 70 t. km

JAK TO že jedno popíráš?
11. 10. 2020 17:01
Bile peklo
Bile peklo je kdyz jsi vojak, nemec a zdrhas ze sibire z gulagu po valce domu. Krouzit v kulichu v golfu dverma napred je dobra ***.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 09:09
Re: Bile peklo
Bílé peklo je rouška = mi to připomnělo Prymulu https://sip.denik.cz/…o-internetu.html?… jak na jaře vymyslel že holka co sem jí šukal lízal ona mi.. když jí pak vezu domu musíme musíme mít v autě oba roušku :-O :*)

Jinak pěknej sestřih co kterej týden poslední měsíce říkal Babiš :yes: :D

A taky Zeman :yes: :-!

Dal bych to ve smyčce na 24 hodin POVINNĚ jejich voličům = těm Zemanovým i vše ohledně https://echo24.cz/…-dunaj-odra-labe taky myslíte že je super dát zrovna teď 15.000.000.000 na Zemanův sen? Zrovna teď když nízkopřímové skupiny mají a budou mít asi SAKRA problém = jen přežít?
Prosím HLASUJTE:

1. NE je to blbost a drzost neskutečná :yes:

2. ANO je to další z nekonečného seznamu který vláda a prezident vymysleli SKVĚLE :no:
12. 10. 2020 09:40
Re: Bile peklo
Co povazujes za blbost nosit do spolecnosti rousky?
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 09:46
Re: Bile peklo
Já bych je nasadil stejně jako v Rakousku už v tý druhý polovině srpna = TAM to babiš po.ral a díky tomu (že se blížily volby) sme aktuálně 3. nejhorší na světě

Roušky viz co sem napsal ta nutnost je mít v autě = TO byla debilita

Co ty a kanál = a 15 miliard úlitba prezidentovi = zrovna v době kdy by to pomohlo tisícům https://www.lidovky.cz/…652_ln_domov_ceh ale i https://www.novinky.cz/…-stavbe-40338918 atd.
12. 10. 2020 10:01
Re: Bile peklo
Jednoznačně. Ty oslavy konce Covidu v červnu a následný nesmyslný zrušení všech opatření byla hovadina. To Babiš fakt podělal. Na druhou stranu nosit roušky v autě tě nikdo nenutil. Tu modelovou situaci, co si nahoře nastínil, sis vymyslel. Nemusel si s holkou co s ní spíš nosit v autě roušku.

Současný překotný zavádění dalších a dalších opatření, aniž by sis ověřil jak se projeví ty co si zavedl pár dní před tím to je další hovadina. Z toho cítím zase tlak Babiše na Prymulu, aby něco dělal, ačkoliv setrvačnost situace, než se projeví nějaký opatření je v řádu několika týdnů, což i Prymula pár týdnů zpátky zmiňoval.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 10:02
Re: Bile peklo
Už ZASE? Proč na VŠECHNO co ty nevíš = píšeš že si to někdo VYMYSLEL? :no: :-(

Prostě KAPKU VÍŠ OCEÁN NEVÍŠ = to je lidská realita. Chytří to ví https://www.mamtalent.cz/…-nic-nevim.phtml?… už pár tisíc let


Tady https://autobible.euro.cz/…yz-je-to-spatne/ o týden později https://www.autorevue.cz/…ad-velke-trhliny


Vlastně furt totéž co teď = chaos. Viz teď prohlášení Prymuly "věci budeme oznamovat vždy ve středu" a vyhlásil že v pátek vyhlásí. A pak to vyhlásil už ve čtvrtek = že od půlnoci.. :-O :D
Případně že poslední víkend do ZOO a od pondělí = ZOO zainzerovaly = a tak to sme si TAKY rozmysleli :*)
Ale to co bylo najednou místo v pátek ve čtvrtek OKAMŽITĚ hned o víkendu zase rozhodli ZMĚNIže to bude opět JINAK a to jak že vymyslí dneska https://www.idnes.cz/…-alkohol-vychazT eni.A201012_081242_domaci_kzem
Nebo trasování = někdy začátkem září SE VĚDĚLO že nestíhají a chce to tak dalších 1000 lidí (statisíce lidí jsou už půl roku volní = pracují de facto JEN JAKO) a měsíc NIC = až teď babiš požádal SOUKROMOU SFÉRU jestli by státu pár set lidmi nepomohla
Je to MOC = bohužel stejně až tragicky špatně je to ekonomicky = teď vláda vymyslela zrušení superhrubé mzdy = zrovna TEĎ. Má pomáhat lidem s nízkými příjmy nebo díky rozhodnutí vlády zcela bez příjmu = ze dne na den. NE movitějším = kterým zrušení superhrubé mzdy reálně pomůže
Tisíce milionů na PROJEKT prezidentova šílenství = místo na NUTNOU pomoc lidem = to už nekomentuju = to je naprostej hnus :no:

Chování vlády (a je naprosto fuk kdo co proč jak = jde o výsledek = zodpovědná je vláda) je poslední týdny (no už od 19. srpna = skoro 2 měsíce) NAPROSTO mimo = a je furt tak o 14 dní pozadu
12. 10. 2020 10:37
Re: Bile peklo
Proč zas tenhle tón? Nejsem na ty tvoje výlevy zvědavej. Pak se zase budeš divit, že tě uzemním a budeš rozhořčeně vykřikovat jak jsem nejvulgárnější na ACZ.

Souhlas vláda vymýšlí různý hovadiny. Jeden týden je to nějak, pak se to změní ve stylu: "Odvolávám co jsem odvolal a slibuju co jsem slíbil" Nicméně to že si myslíš, že s partnerkou musíte před sebou v autě nosit roušky to je čistě tvůj výmysl. To se nikdy nemuselo. Jinak s tím zbytkem souhlasím. Je to chaos.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 10:44
Re: Bile peklo
Jak PROČ? Napsal sem fakt a ty na to ŽE SEM SI TO VYMYSLEL https://autobible.euro.cz/…yz-je-to-spatne/
Nemáš se ptát proč = ale napsat aha (tak to) SORRY

Nevykřikuju KONSTATUJU = nejvíc vulgarit na ACZ si zřejmě napsal TY = to je asi fakt. Prostě když něco nevíš NEZNAMENÁ to automaticky že druhej SI TO VYMYSLEL a je LHÁŘ jak často automaticky reaguješ. Viz roušky v autě = obvinil si křivě. Tak má následovat "aha sorry" a je to konec diskuze téma uzavřeno. Já vím že sem si to nevymyslel = ty už víš že sem si to nevymyslel

Nemůžeš UZEMNIT fakta podpořený často odkazy = můžeš leda urážet = fakt zůstane faktem jako tenhle = kdy ti dojde že já si nevymýšlím? A nevyhrožuj furt = nekecám FAKT sem až do konce studií ty (ne)kuličky hrál závodně (včetně kvalifikace o postup do ligy) plus se dodnes udržuju v kondici https://www.hifi-voice.com/…udrzet-v-kondici

Je to furt přesně o týhle situaci = když ty něco nevíš a KAPKU VÍŠ OCEÁN NE proč na věci který nevíš reaguješ JE TO LEŽ? t
Tam je zakopanej pes. Viz tohle = teď VÍŠ že sem nejlhal že to tak je = a místo jednoduchýho sorry..

Je to stejný jako tuhle s JirkouV jak mě (chybně) opravil a spletl si zlatý řez https://cs.wikipedia.org/…t%C3%BD_%C5%99ez#… a zlatý (ideální) poměr = nezdála se ti MÁ reakce kdy jsem ho opravil. To že diskuze ZAČALA jeho omylem = a pokračovala JEHO odmítáním pochybnení = to nic. Stejně Jerryho muňkování v diskuzích kde se ani nezúčastňuju = ale má jednou za čas na ty stovky muňkování reakce a vysvětlení PROČ furt dodnes muňkuje = to se ti nezdá

Tak sem něco napsal a viz odkazY je to FAKT = tvá reakce na tvůj omyl = místo něčeho jako "aha sorry " = PROČ zas tenhle tón a že mě zase UZEMNÍŠ

Když se jako teď ty člověk splete (a splete se občas každý zažil sem to i u Tomáše Sedláčka) tak prostě řekne sorry = to je celý. Vyřešeno
Eště lepší když předtím když nevíš rovnou neobviňuješ ze lží apod.
12. 10. 2020 11:56
Re: Bile peklo
Nic takovýho nebylo vyžadovaný, kontrolovaný, ani postihovaný. To jsi se jen ztratil ve změti nesmyslných a často médiama špatně interpretovaných nařízení naší vlády. Měl by sis býval vzít roušku v případě, že vezeš někoho cizího ne rodinné příslušníky, kam holka se kterou spíš jednoznačně patří. Neříkej, že si fakt jezdil v autě v roušce s holkou se kterou spíš, tak blbej nemůže být nikdo.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 11:59
Re: Bile peklo
Takže klasika :no: ;-\

Furt TO SAMÝ dokola = VŽDYCKY všichni OSTATNÍ něco blbě pochopili ne ty https://www.auto.cz/…o-nutnost-133745 to cos napsal teda teda podle tebe znamená = že to všichni novináři na rozdíl od tebe blbě pochopili https://autobible.euro.cz/…yz-je-to-spatne/ + https://www.autickar.cz/…st-nebo-nesmysl/ ?

No naštěstí to co (po odkazech fakt už absurdně) popíráš pak ministr zdravotnictví ZRUŠIL https://www.idnes.cz/…92134_domaci_kop tak a když už ne prve po odkazech tak TEĎ je ten čas na "aha sorry"

Mimochodem VÍŠ jak se říká nerůstu produkce = kterej si navrhoval? Stagnace. Víš že při přírůstku asi 100.000.000 lidí ročně = to není stagnace ale..? Nemůže bejt že nejou idioti s omezeným chápáním všichni klimatologové a ekonomové atd. ale že by tu MOHLO BÝT jednodušší řešení? Trochu související s tím KAPKU VÍŠ OCEÁN NEVÍŠ
12. 10. 2020 12:14
Re: Bile peklo
Počkej ty si s tou rouškou v autě fakt jezdil nezakecávej to :D

Já ho nenavrhoval mluvil o tom mimo jiný tvůj oblíbený ekonom Sedláček. Narozdíl od jiných rádoby ekonomů je fakt chytrej a nechybí mu realistický náhled na svět. Od něho se uč ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 12:38
Re: Bile peklo
No a tohle si ty = URÁŽEL si MÝLIL SES = PROKÁZALO se to = a zakecáváš to. HLAVNĚ neříct sorry moje chyba = asi tisící v pořadí (to už říkat nemusíš = to sorry ale ANO

Nemám žádnýho oblíbenýho = Sedláček je špička a náhodou s ním pracovala babička. Je fakt TRAPNĚ TRAPNÝ v rozměru TOTÁLNÍHO ŽVANĚNÍ = když doporučuješ..
Ale Sedláčka urážíš co se známe = kdy si zpochybňoval zásadní vliv kupní síly (a chtěl čistě ekonomickou příčinu a důsledek vidět po svým: za to může.. :) po teď kdy si volal po stagnaci (narozdíl od něj nechápajíc co to v souvislostech znamená). Připomenu že všeplatnej vliv kupní síly si sám letos použil = v hodně výjímečné situaci, kdy mimořádně NEplatí
Fakt bys měl dát na moji a vaculíkovu radu = když věci nerozumíš hoď si korunou budeš ÚSPĚŠNĚJŠÍ. Nebo rovnou řekni OPAK než tě napad = v očích toho Sedláčka sakra STOUPNEŠ. I když v očích Jerryho.Gunmana a rohYpnola atd. = se z tebe stane idiot :-!

Sranda jak sám DŮSLEDNĚ NEodpovídáš = tak co tvůj vývoj? Po hájení je Babiš už xindl, co ten druhej https://www.novinky.cz/…s-virem-40338935 a jeho hradní smečka? Sranda s ním je https://www.idnes.cz/…22_filmvideo_spm ale..

Takže poslední čas najít koule = a čelem se postavit k rouškám v autě = a všemu co si k tomu napsal = a píšeš do TEĎ
12. 10. 2020 15:42
Re: Bile peklo
V čem jsem se zase prosím tě mýlil? V tom, že si nemusel mít v autě roušku, když si vezl svoji prcinu jsi se mýlil ty ne já. Ty si jen nepochopil nařízení, který vláda tenkrát vyhlásila.

Po 158mý ti říkám, že Babiš není můj oblíbenec ani ho nevolím. Že s ním někdy souhlasím neznamená, že ho hájím. To je něco co ty neumíš pochopit.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 15:48
Re: Bile peklo
No viz novináři = blbě to pochopili všichni = kromě tebe ;-)
A asi PROTOŽE to všichni pochopili blbě = tak to po týdnu ministr zdravotnictví radši ZRUŠIL https://www.idnes.cz/…92134_domaci_kop klidně si dohledej vlastní :-)

Nejdřív si OBVINIL ZE LHANÍ teď všechny z NECHÁPÁNÍ, předtím novináře média z DEBILITY že to pochopili všichni a všechna špatně a po odkazech který moc nejdou okecat = o sobě napsal " včem sjem se prosím tě mýlil?" Si fakt DRSOŇ = ty NIKDY NIKDY NIKDY neodstoupíš https://www.novinky.cz/…amatuji-40255934 rsp. NIKDY neřekneš "aha sorry"

Já se neptám na komunistu estébáka (co říkáš na TOTÁLNÍ DEBAKL levice?) ohledně oligarchy co nám v desítkách miliard tuneluje stát VÍM že si už změnil názor a z bagatelizování kradení po desítkách milionů mu dnes říkáš xindl. Ptám se na toho druhýho co spolu táhnou a podporujou se = viz pěknej sestřih JEJICH vět a otáčení jak na obrtlíku k situaci za poslední měsíce a týdny. Na něj a jeho partu si taky změnil názor? Na autora nápadu dát teď desítky miliard na jeho projekt https://www.novinky.cz/…ra-labe-40338236
12. 10. 2020 16:03
Re: Bile peklo
V tomhle případě šlo o upřesnění vyhlášky pro lidi, který v tom měli zmatek a nepochopili kdy vlastně ty roušky mají a nemají nosit. Byli zřejmě tací jako ty, kteří si mysleli, že je musí nosit i doma a partneři, že se musíme před sebou chránit rouškou. Nevím proč tuhle svoji nelogickou hloupost potřebuješ furt dál rozmazávat? Nikdo to po tobě nikdy nechtěl a vláda to jen uváděla na pravou míru, protože byl v těch nařízeních zmatek a spousta lidí nevěděla jak správně interpretovat nařízení.

Nechci s tebou diskutovat volební výsledky. To stejně k ničemu nepovede, když si dovolím mít jiný názor než ty. Vím že se to nesmí.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 16:32
Re: Bile peklo
1. Zřejmě? jak ZŘEJMĚ? VŠECHNA média to pochopila stejně = takže tvoje úvodní o mě TO SIS VYMYSLEL = fakt nesedí a nesedí ani současný ZŘEJMĚ
Prostě si to nejdřív vůbec nevěděl = proto VYMYSLEL SIS TO. Pak přešaltování = všechna média to pochopila BLBĚ = ale to z mé strany těžko může bejt VYMÝŠLENÍ žejo :-)

2. Doma? to je co? Nešlo o doma ale JASNĚ vyslovený požadavek vlády = od první chvíle všemi vysmíván a PRÁVEM kritizován. Všemi ne = ty si o něm zdá se nevěděl. Byla to fakt BLBOST PROTO tu kravinu taky po týdnu zrušili. ŽÁDNÝ doma nebylo cos to vymyslel = jen totální BLBOST že roušku máš mít i v autě = máš málo odkazů? Fakt to chceš hrát že MY NOVINÁŘI A EDITOŘI komplet https://www.irozhlas.cz/…u_2004091518_cen nepochopili = to co ty? Nepasuje ti tam pak to VYMYSLEL SIS

3. Názor právě mít smíš = ZNALOST tam to je něco jinýho. Prostě může se ti líbit zrzka a mě bloncka. Ale nemůžeš mi tvrdit že 777 na druhou je (nebo není 603729). No můžeš a smíš ale.. :D

4. chápu to že projekt byl vždy blbost ale teď je to TAK MOC že nemáš sílu okecávat co si to prezident zase prosadil (a přitom si DOBRÝ okecávač :yes:
12. 10. 2020 18:40
Re: Bile peklo
Me by hlavne nikdy nenapadlo interpretovat si narizeni vlady tak ze musis nosit rousku i doma v ramci rodiny a v aute pokud jedes s blizkym clovekem (partnerkou) Jestli to tak nekdo chapal jeho problem. A ty si ten tyden nez to vlada vysvetlila a uvedla na pravou miru tu rousku v aute se svoji holkou fakt nosil? A pravdu :D
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 18:44
Re: Bile peklo
Nejde o to co TEBE napadlo = ty si viz tvůj úvodní příspěvek = o tom ani nevěděl. My všichni ostatní VEŠKERÁ MÉDIA = to pochopili tak jak to vláda řekla a pak to PROTOŽE to všichni kritizovali za týden vzala zpět

TAKŽE jsem nemohl lhát VYMYSLET SI TO jak si naši diskuze začal = to je celý příběh. Chybí mu jen to: "aha (tak to) sorry"

I když si ho volil a možná ho máš dál za ideál nejlepší možnost desetiletí = tak když jeho hradní parta má dál a dál další a občas i mega průsery a Zeman dál silně podporuje xindl Babiše + a to už je fakt HNUS (no odvždy se mu říká mstivý stařec) teď se vysmívá lidem bez práce kteří diky tomu že NESMÍ pracovat brzy nebudou mít ani na jídlo (teď budou ekonomické dopady covidu asi HORŠÍ než na jaře) a vydupal si miliardy na totální debilitu místo ne lidem kteří brzy nebudou mít doslova ani na jídlo = fakt nemáš na to = ho zkritizovat?
Tohle aktuální je další mez jak FAKT NE = prostě (snad) už není kam hlouběji propadnout https://www.irozhlas.cz/…n_2010111411_ban
12. 10. 2020 19:04
Re: Bile peklo
Zase neodpovidas. Nosil si ji nebo ne? :D
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 19:11
Re: Bile peklo
No a TOHLE je to morální zemanovské DNO. Místo "sorry" snaha dál.. vtipný je snad jen to že požaduješ slušný chování k sobě (tzn nekritizovat neupozorňovat na chyby a omyly TO je URÁŽKA)

TY nejdřív obviníš popř. urazíš = pak se to nade vší pochybnost ukáže že chyba omyl na TVÉ straně = a místo toho "sorry" dál zkoušíš = vlastně urážet = nejen mě jak se snažíš tvrdit. Opakovaně urážíš VŠECHNY vzdělanější inteligentnější = naprosto masově. Jedno zrovna kterou profesi = furt všechno koho tě napadne = novináře co (podle tebe) nepochopili, novináře co (podle tebe) zfalšovali, ekonomy co (podle tebe) nemají tvůj rozsah pohledu a schopnost v komplexu posoudit, klimatology = to je (podle tebe) vlastně obor totálních debilů který vůbec nechápou neví co činí, lidi z ČVUT = prostě platí JEN co SI usmyslíš ty = všechno ostatní DEBIL IDIOT PÓVL TUPEC atd. atp. = nemám ten slovník co ty = vlastně urážka měla být (podle tebe) i MIREK DUŠÍN :-)

Prostě styl prezident = nejdřív si křivě obvinil mě. Pak si vymyslel že všichni novináři a editoři sou (proti tobě) tupý hovada (jedno jestli teď s rouškama nebo s dotováním nafty). A když už je to totálně za hranicí trapnosti a NEJDE to okecat = zkoušíš.. třeba to co teď. Místo prostého jednoduchého "sorry"

No tak = máš koule na to sorry? Za křivé obvinění vymyslel SIS
No tak = máš koule na sorry? Za stovky sprostých slov ohledně https://www.autoforum.cz/…arnim-odpustkem/
No tak = máš koule na to říct že prezident https://www.info.cz/…y-mini-politolog i když věřím že určité části jeho voličů se dál líbí = že hudební lůza (to jsou ale i symfonické orchestry = lidé hrající klasiku) bude hladovět = ty se NIKDY NIKDY NIKDY neomluvíš? Ty NIKDY NIKDY NIKDY neřekneš že hradní parta https://www.irozhlas.cz/…k_2009300600_miz fakt hrůza? Že v době největší krize = desítky a stovky miliard ne na pomoc lidem v nouzi ale na ekonomicky zřejmě navěky prodělečný projekt = sou totální absolutní 3,14čovina a v době kdy lidi nemají na splátky na nájmy a část opět asi nebude mít ani na jídlo https://www.lidovky.cz/…652_ln_domov_ceh je vyhazování desítek MILIARD totální debilita a vysmívání se lidem bez práce https://www.idnes.cz/…22_filmvideo_spm maximální ubohost?

V době kdy bude lidem FAKT asi zle = vláda vymyslí jak přidat bohatým (zrušení superhrubé mzdy) a prezident jak si realizovat svůj sen (za miliardy)
12. 10. 2020 21:47
Re: Bile peklo
Tak dlouhej blabol a ja se jen zeptal jestli si fakt nosil rousku i v aute kdyz si jel s babovkou :D Nebo ji dokonce furt nosis?
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 21:56
Re: Bile peklo
Chápu že tak dlouhý text si nikdy nečet = zkus to (třeba) to dáš
12. 10. 2020 22:17
Re: Bile peklo
Ale me ty tvoje blitky o Zemanoj spolupraci s Cinou ani Babisoj nezajimaj. Ja se jasne ptal a cekal jsem jasnou odpoved. Marne. Pak se div ze te mam za dementa.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 23:45
Re: Bile peklo
Problém je že to jsou TVOJE blitky = které ti já jen připomínám (chápu že seznam omylů se nelíbí = si představ kdyby byl CELÝ :-O

Osud tě nemá rád = po (trapném) večerním vystoupení vlády senátor Smoljak na ČT24 = mluvil o vladnim nesmyslu = roušky v autě. Holt to média, zákonodárci, já = pochopili stejně. Tys to ani nevěděl

Podstata je ačátek diskuze = tvůj další omyl = následovaný Qtim co VŽDY = k tomu se jasně postav (to kroucení se a snaha JAKKOLI odvést pozornost = je fakt ZOUFALÁ

Chápu e ten text co se k němu nemáš koule postavit a místo toho tohle je dlouhej = ale třeba to zvládneš aspoň to zkus

Nebo to prostě UKONČI = na začátku si OBVINIL = nevěděl si to budiž. Teď už víš = takže..
Avatar - Beefcake
11. 10. 2020 17:15
Rofl
To je ale nahodicka....
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2020 17:17
Fakt jsou borci
"...Během sezony, jež trvá od listopadu do května, v laponském středisku otestují na 20.000 pneumatik a ujedou při tom přes 40.000 kilometrů...."

Jestli počítám správně tak na každou testovanou pneu vycházejí 2 ujeté kilometry. Případně pokud to počítají po čtyřech na autě, tak těch kiláků dají osm. To si z nás dělají legraci ?

A pokud jejic sezóna trvá 7 měsíců, tak těch gum denně vyzkoušejí přes dvacet (a to už beru po čtyřech) a ještě musí dělat víkendy i svátky. To si z nás dělají legraci ?

A souhlas, proč vlastně testují celoročky v aktických podmínkách ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
11. 10. 2020 17:19
Re: Fakt jsou borci
V krajine, kde su povolene hroty.
11. 10. 2020 17:52
Cely test bol ukonceny tak,
ze domina s hrotmi namiesto prs, potrestala vsetkych ucastnikov testu. Tito sa nasledne rozisli domov s tym, ze si test urcite zopakuju. Domina prislubila, ze na buduce pozve aj kamosky, nakolko ju od mlatenia ucastnikov bolela ruka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
14. 10. 2020 18:22
Re: Cely test bol ukonceny tak,
Diky, ze si zachranil debatu, pobavilo :)
Inak by to tu bolo len H-nablito odhora az dole.
Avatar - KANKUNEN
11. 10. 2020 22:06
To je keců
a přitom před 20ti lety byly Michelin MXT. Fungovaly a vydržely.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 09:13
Re: To je keců
Viz já úvodní příspěvek = tohle mi přijde pomatený i na ACZ. Jen trochu by to zlepšilo označení KOMERČNÍ ČLÁNEK = ale zlepšilo takhle je to úplně..
Avatar - Cuba66
12. 10. 2020 12:13
Limit 4mm
Ahoj,
dost lidí co znám a co jezdí na celoročních si neuvědomuje, že pro tyto gumy platí v zimě to samé, co pro zimáky, t.j. minimální hloubka dezénu 4mm. :-!
Rozbalit vlákno
4
12. 10. 2020 12:49
Re: Limit 4mm
U nas je to definovane, ze zimmne su potrebne vtedy, ak je na vozovke suvisla vrstva snehu - co nie je skoro nikdy.

Ako sa v tomto pripade na to pozera zakon? Ak nie je na ceste sneh, potom staci dezen ako pri letnych?
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2020 12:50
Re: Limit 4mm
Ano = tedy u nás ano ale to bude asi všude. I v zimě můžeš jet na letních https://www.idnes.cz/…82641_domaci_hm1 to je tepleji než dneska
Avatar - twistedTSD
12. 10. 2020 14:42
Re: Limit 4mm
Nevím, jak na SK, my máme tu definici o něco širší. Pokud vyhodnotíš, že je nenaplněna, můžeš jet na čem chceš, ale jakmile začne mrholit a namrzat silnice, tak máš problém.