Je to verbež v tom Bruselu. Já doufám, že jim to tam inženýři a doktoři z Afriky a blízkýho východu vysvětlí a udělaj jim z toho jednu velkou NO-GO zónu.
Hele nebylo by lepší "nenávidět" třeba českou vládu/vedení = jak to PO.RALA od srpna s covidem? Než to evropský = kvůli = no jsem zvědav kvůli čemu sis vymyslel
Soudruh = má v programu vládnout JEN on a chce to dosahovat i násilím
Tady vládne demokracie = ty si myslel že TOBĚ se NElíbí koho si evropani tentokrát ZVOLILI (a jako ryccardo myšlením SOUDRUH = nechceš čekat na volby ale podle vzoru SOUDRUH mlátit a násilím dosahovat SVÝCH cílů
Blbecku nejsem proti EU. Jen je treba aby se EU reformovala a zacala smerovat tim spravnym smerem. Aktualne preslapujeme na miste nebo jdeme zpet. Vedeni EU je odtrzeny od reality. Otazky na ktery se soustredi jsou stridave k smichu nebo k placi.
Nejvulgárnější diskutére = VELKÝ posun = jsi pro EU :yes:
Stagnace = zvoleným říkáš VERBEŽ
Co mlátit klackema naší vládu = že v srpnu šla cestou popularity = a vyrobila tak pár set mrtvole navíc a z toho vyplývající další ekonomický minus v řádu (zatím odhadem) v desítkách miliard
Realita = ty a barik nemáte schopnost něco takového posuzovat
Viz odkay ze vláda vymyslela i roušky v autě, pak odkazy že to zrušila a odkaz že včera přesně o tomhle nesmyslu mluví senátor Smoljak. Tvůj závěr PŘED těmi odkazy = to sis vymyslel. Tvůj závěr PO těch odkazech = nic takového nebylo
Když sme u toho, jel si vůbec někdy v Rollsu? Natož ho řídil?
Já jo :-) A můžu konstatovat to, že tvoje hybridní japonský hekeply si nemůžou dovolit ani čuchnout si k vejfuku toho Rollse. To auto je jiná dimenze a je úplně jedno jestli je to novej Rolls nebo 60 let starej.
A to JAK souvisí s tím že nemůžeš posuzovat složitější věci? A že ti vychází (totální) kraviny = jako že Jakeš s Čubou by zachránili socialismus nebo zavřít horní milion lidí by zachránilo socialismus a VÝMYSL že dotace je socialistický vynález = to s řízením RR souvisí v tvé hlavě JAK?
Celé je to JEN o tom = že lidi jako ty arese ryccardo (bohužel) NEchápete. A tak místo snahy pochopit CO to ti chytřejší vzdělanější dělají a vymysleli = používáte AUTOMAT = když to moje hlava nebere JE to BLBOST
Takže já pitomec bez maturity jak tady trapně tvrdíš patřím mezi 1% lidí. A to ještě v podmínkách ČR jelo/řídilo z toho 1% tak 0,6% pravostrannou verzi, já řídil normální levostrannou pro evropu.
A vás učili na škole o ropě co? Jak se těží, jak se frakuje, jak se staví rafinerka a ropovod co je etylénová jednotka atd?
To musela být zajímavá základka, takovou neznam. :-):-)
No vidíš no.
Na Rollsu je nejlepší ta atmosféra, nastoupíš, zaklapneš dveře a ucítíš tu vůni dřeva a kůže. Okamžitě sem si připadal, že sem na zámku a cítím vůni té historie, intarzované dřevo, kůže, ovladače a jejich rámečky z pravého kovu.
Tohle jinde nezažiješ. A o tom to auto je. Má duši. A vůbec není potřeba s tím jezdit 150, ne že by to auto neumělo.
Bezpohlavní jebky dnešní doby jí bohužel nemaj. Vyjma amerik + pár vyjimek
Jo ty základy se prostě učí = už na ZŠ (nemá to souvislost s režimem). Ne podrobnosti který se teď snažíš psát a nejsou pro tu podstatu důležitý = ale základ o rafinování samozřejmě = druhý stupeň ZŠ
Ale o to nejde = jde o tu PODSTATU proč se svět s ropou chová nějak = a lidi co to nechápou přepínají do automatického režimu: JÁ to nechápu to MUSÍ být špatně :-)
Rolls a Bentley vlastnil od roku 1980 do roku 1998 britský strojírenský gigant Vickers, předtím mateřský Rolls Royce, tedy ta firma co dneska dělá už jen letecké motory.
Zajímavostí je, že spolu s továrnou v Crewe zůstalo Bentley (VW) i kompletní archiv atd, takže když chceš něco na Rolls před 2003, tak se musíš obrátit na Bentley. Co se týče údajů
Od Bentley je krom staré řady Arnage/Brooksland zajímavé už jedině to poslední Mulsanne. V kterém přežil právě tenhle legendární 6,75 V8, vyráběný v letech 1959-2020. Naprostá legenda.
Tak zas víc jak 60% ze všech vyrobených RR je stále v provozu, a zejména masově vyráběné typy Silver Shadow a pak tyhle dlouho vyráběné typy Silver Spirit, Silver Spur, které se dělaly 1980-1997. Těch je opravdu dost.
A samozřejmě byly tu sesterské Bentley - Mulsanne to staré, Turbo R s oturbenou 6,75 L410 atd a k tomu na stejném základě kupé a kabriolety Corniche, Carmague atd
To je i Defenderů = angličanům auta na jednu stranu moc nejdou (propad tamního autoprůmyslu probíhá desetiletí) ale občas.. :-)
Na ten poměr skoro 8 miliard lidí (jen dnes od rána 200 tisíc novorozeňat) a za rok jednotky tisíc kusů RR a dřív to byl i jen jeden tisíc = to je určitě POD jedno procento :D
To jsem lale celou dobu pro jednotnou EU. Jen v jiný formě než co v Bruselu předvádí teď. A už jsem ti to ale několikrát opakoval. Že jsi tupej a nepamatuješ si to je tvůj problém. EK nikdo z nás nevolil.
Kolik pitomců krom sebe vídáš takhle jezdit v civilních autech s rodinou v roušce? Jestli si blbej a děláš to je zase tvůj problém.
Jj dotování nafty = kolik vulgarit NUTNOST (jak pěkně a výstižně navrhl mikesus) ZVÝHODŇOVAT cenu nafty = mi přineslo (KRÁL je ryccardo = máte proste HODNĚ společného
No už po xy odkazech = chápeš konečně že dotace NENÍ socialistický vynález = že tu s námi je STOVKY let?
Chápeš že tvá modla komunista Čuba byl úspěšný JEN kvůli = vlastně dotacím by šlo říct? V tržní prostředí dokonce zbankrotoval
Rozhodně OBA NE chápete co vám na ZŠ pančitelka vysvětlila k ropě = viz ty nedávno a ryccardo zrovna dnes = absolutně ne ani dnes jako dospělí s volebním pravém. To by až tak nevadilo = kdyby ste furt netvrdili, že svět končí VAŠÍ inteligencí a úrovním chápání. Že když je to jinak = je to AUTOMATICKY špatně
Co VY dva nechápete = nemůže být správně
No a to je vono = dal sem ti odkaz na to že se to na ZŠ učí, vím to i z vlastní zkušenosti. Takže KAM si chodil ty = nějaká pomocná?
To je ONO = 20 tisíc Čubů by negungovalo = to je to cos nepochopil. Kámoš se systémem co v tom umí chodit = těch může být pár
Viz čuba PO revoluci = v běžném tržním prostředí = dokonce podprůměr. Skončily výhody = slušovice v hajzlu. Zkusil soukromě podnikat = bez zvýhodňování = v hajzlu
Asi jako nafta = dáme jí za tržní cenu a VŠECHNY KECY vyřešeny
Hele ryccardo vymyslel že 1% ropy se používá na všechno co se z ní vyrábí = a 99% projezdíme v autech. NESMYSL používat ropu do poslední možný chvíle do aut MÁTE SPOLEČNÝ
Ty si taky myslíš že 99% jí projezdíme ?
Normální zjevně ne = část učiva který se PROKAZATELNĚ učilo a učí (tohle bez ohledu na to jestli násilím vládne komunista nebo si volíme = my *** opět komunisty = na vládě na Hradě :D
Takže smutný že i jako dospělej = to učivo socialistický i dnešní základní školy = popíráš a HŮŘ = asi dodnes nechápeš
Já VÍM že ne = v některých státech je to dokonce skoro půl na půl = jen že ryccardo to dnes vymyslel na základě TÉHLE vstupní informace dělal závěry = a klasicky po vysvětlení a odkazu jak to je = přišly VULGARITY
Já tomu kreténovi hned napsal, že jsem to číslo jen tak plácnul, protože si ho nepamatuju přesně, jen vím, že to byla většinová část, která se vytěží a spotřebuje na palivo, ale s ohledem na to, že on totiž nemá ani tu střední, tak nepochopil mojí větu "To jsem jen tak plácnul" a už to bere jako fakt a teď se na tom bude furt točit a počkej uvidíš, že to ten z-m-r-d bude opakovat dalšího minimálně půl roku. Možná kdyby dostal pár ran pěstí do ksichtu, tak by se mu rozsvítilo. Potřeboval bych to jako sůl.
Ty si dodneška nepochopil, že Čuba byl mimořádně schopný, aktivní a nebyl líný.
Soudruhů co měli nahoře známé bylo tisíce, ale všichni spokojeni seděli na křesle, kejvali hlavou a byli spokojeni s tím co maj.
Čuba ne. A uměll motivovat lidi a sehnat ty ty správné.a sehnat kontakty i v zahraničí. Bartery mohli dělat všichni, ale nedělal je skoro nikdo, vono to dalo moc práce.
To záleží ČEMU říkáš schopný (sehnat vybudovat si tak mimořádné postavení to JE schopnost). Asi určitě je k tomu potřeba být i aktivní.
Ale o to NEJDE žejo = jde o tu PODSTATU = že to jde pro PÁR VYVOLENÝCH (za jakéhokoliv režimu) ale nemůže být 20 tisíc Babišů = i ten jeden nás bude stát (třeba) bilion
Uniká ti PODSTATA na ČEM stojí úspěch Babiše nebo dřív ´Čuby (a hlavně evidentně nechápeš ekonomickou realitu států socialistického bloku = po 35 letech vlády komunistů = to by nezachránil ani Einstein s Muskem a Jobsem a Gatesem atd.
Sorry ale svět NEkončí tvým chápáním = vo tom to je
EKO ŠILENCI BY ASI MĚLI PŘIJÍT O VEŠKERÝ MAJETEK KTERÝ VYTVOŘIL JAKOUKOLIV UHLIKOVOU STOPU !!!!!DOMY BYTY,AUTA, ATD. NA OBLEČNI BY MĚLI DOSTAT ASI KAŽDY DVA BALÍKY SLÁMY AŽ SI S TOHO VYROBÍ PŘIKRÝVKU ,POLŠTÁŽ A OBLEČENI VŠE BYCH JIM DÁL NA STATNÍ NÁKLADY BOTY SI MŮŽOU UDĚLAT S KURY ZE STROMU NE ??? KLIDNĚ NA NĚ PŘISPĚJI PĚTKU Z DŮCHODŮ !
už neví coby, jen škodí, otravují lidem životy, tahají jim z kapes peníze za nesmyslné zelené projekty a omezují lidskou sovobodu. Je na čase jen xindl vymést pryč!
Přesně. Doufám, že už se brzy rozsvítí v kebulích i těm naivním západoevropanům. Holt nemají ty otřesné zkušenosti s reálným socialismem, jako my a ostatní středo- a východoevropské země... ;-\ ;-\ ;-\
Trvá asi 2 minuty zjistit jak to je. Podsvětlena soška prostě nesplňuje homologaci. Nejde o žádnou EU která by zakazovala zpětně a podobně.
PS: jak příznačné je, že tu je zas tolik nářků na EU bez toho aby jste si chtěli zjistit jestli článek není blbost. Prostě věříte každé hlouposti, když jde o cíl vaší nenávisti. 😬
A proč nesplnuje homologaci? A proč si na atuo nemůžu dát co chci? V USA je legálně na značkách to, z čeho by tady zelení bolševici v Bruselu dostali dvojitý infarkt.
"podsvícené ozdoby na kapotě nejsou dovoleny eurounijním homologačním procesem vozidel jako celků“. To upravuje předpis UNECE R48."
Ten předpis platí pro všechny auta v EU stejně a neni to nic nového.
Takže máš dva scénáře.
A. Chybný vyklad při homologaci.
B. Nařízení které platí zpětně (už to je něco naprosto výjimečné a nepravděpodobné) a automobilka se nebrání.
Co je asi pravděpodobnějsi?