První elektrické SUV značky Škoda už můžete pořídit v základní výbavě za avizovanou cenu 1.059.900 Kč. Kromě chudší výbavy se musíte spokojit také s menší baterkou.
cena jasne stanovena proti mnohem mensimu Hyundai Kona electric Czech Edition :-) aneb vetsi auto se sice nizsim dojezdem ale za mensi peniz, a kdybych si mel tipnout, bude se prodavat docela dobre, to auto se bude hodne fasovat
Škodovka říká, že tento model představuje jedinečný poměr ceny a užitné hodnoty :-O:D
tak to určitě :-[] , za milion tohle :-O , nějaký rozumný důvod ??? Dojezd nic moc, cenovka jako hrom, výbava - v této cenové hladině bývá i lepší .
Za ty prachy už se koupí pěkná kára a ne tohle elektrošidítko
hybrid dává smysl ( benzín+elektro) , ale tohle je jako k čemu ??? Rodinné auto na ježdění po městě a pořád počítat, kdy budu muset hledat zásuvku ? Tak tomu říkám komfort za mega :no:
na dovolenou litame jak letadlem, tak jezdime autem, a normalne si predstav ze elektrickym autem, zcela v pohode dojedeme elektromobilem treba do Malagy kde mame apartmany a nebo do Narviku kde mame chatu, obe trasy necelych 3 tisice km a obe se dali jak Teslou S tak soucasnym Ipace zvladnou vpohode za 2 dny, a verim ze uplne stejne to zmaknem i Taycanem az nam ho dodaji :-)
Proč bys hledal benzinku? V ČR ji najdeš na každém rohu a pokud si koupíš SUV s dieselem i při tvém nájezdu 150km denně tankuješ max. 2x týdně a auto je vždy “ready”, narozdíl od každo a celonočního dobíjení mobilu, pardon elektromobilu ;-)
Nemám problém s ničím, jen napsat něco tak hloupého, že bude pořád hledat benzinku, když jsou vlastně všude. Jinak já kabel zapojovat nikam nemusim, ale taky můžu v půl noci klidne sednout do auta a kamkoliv odjet, aniž by se musel starat o dojezd 😉
Uhol pohľadu. Keby sme jazdili na elektrinu a malo sa to meniť na spaľováky, tak by tiež mnohí kričali, čo je to za blbosť chodiť na benzínku, keď sa mi to v noci priebežne dobíja a nemusím hľadať čas navyše, aby som sa mohol ísť postaviť do radu na benzín... ;-)
Keď ti to nesedí do krámu, tak sú to hlúposti? Dôvody proti EV sú dôsledkom zaužívaného zvyku, ničoho iného. Inými slovami - väčšiu časť proti varíš z vody.
sak ano, pokud ti vyhovuje diesel, tak si jezdi dieselem :-)
ja benzinky nehledam, jestli nechapes recnicke obraty tak s tim ti nepomuzu, do aut ktera mam na benzin si zajedu k benzince co mam asi 200 metru od baraku, s nim ajezdim jen pro zabavu, takze as tak casto netankuju
Koukáš zle, resp. čítaš zle. Reagoval som na príspevok Vladu Sirotka:
"Rodinné auto na ježdění po městě a pořád počítat, kdy budu muset hledat zásuvku ?"
Čiže bral som v úvahu jazdenie po meste a dojazd Enyaqu. :-) Pýtal som sa ho, či najazdí denne tých 300 km po meste, keď musí stále myslieť na zásuvku...
Chlape, ať se Ti čáry a čárky nepletou :D
Myslíš, že bys zvládnul (a že by se Ti chtělo) spáchat nějakou recenzi na moje.auto.cz
Reálné zkušenosti skutečného člověka člověka - a navíc s Jagošem (byť tedy jaksi... elektri-fuckovaným) jsou vždycky zajímavé :yes:
Tohle taky dává smysl a velký. Jako služební auto. dojezd 400 km je dost velký na ČR, a běžné používání auta během roku. V kombinaci toho že provozní náklady velmi relativizují cenu, a současně firmy budou chtí být taky eko o to bude zájem. Pokud se jedná o dovolenou, jsem přesvědčený že běžný uživatel si na to auto zvykne tak, že to vůbec řešit nebude, ale obecně stejně všichni kdo mají sl. vozy v podobné cenové hladině mají ještě svoje druhé auto pro manželku děti a kočárek. Takže ta dovča se dá zvládbnout tím.
Podle mne super volba. Jakmile to firma umožní a stát upraví navýšení daňového základu něco podobného budu chtít.
No já nevím, i když většinu služebních cest mám do těch 400 km, jednou měsíčně do Ostravy nebo Uherského Hradiště vyrazím a to by byl dost problém. Je mojí noční můrou, že někam přijedu na schůzku a jako první se budu shánět s kabelem v ruce po nejbližší zásuvce, zdá se mi to dost neprofesionální. V podobném režimu předpokládám funguje většina lidí fasující služebáky tzn. na většinu cest asi relativně dostačující, ale každý sem tam jede na nějakou delší cestu, schůzku, veletrh, konferenci.. a když vybavím zaměstnance autem za milion, očekávám, že to auto bude sloužit bez kompromisů a ne že ještě budu muset řešit organizaci alternativní přepravy pro zaměstnance. Stejně jako je pro zaměstnance další zbytečný stresující faktor pečlivé plánování cest a modlení se za volantem, abych dojel, když délka služební cesty je např. cca srovnatelná s dojezdem a já se budu bát si pustit klimu nebo předjet, abych dojel..
Upřímně bych takové služební auto opravdu nechtěl a kdybych měl na výběr auto se spalovákem za 800 tis. nebo tento elektrovůz za 1M +, neváhám ani vteřinu a beru nějakou chrochtu...
Já to vlastně vidím přesně opačně - jako druhé auto do rodiny s elektromobilem nemám problém. Ale jako primární pracovní auto? Ani za zlaté prase. Toť můj názor..
Chytráku, domnívám se, že se poměrně zásadním způsobem mýlíš.
Deklarovaný dojezd 390 km je brán za ideálních podmínek, které v reálném provozu nastávají skutečně jen málo kdy.
390 km je bráno jako celkový nájezd - a u velké části služebek chceš dojet nejen tam, ale i zpět - takže jsi omezen na cca 195 km.
Firmy většinou nepřidělují auta zaměstnancům jen tak z rozmaru a dobroty srdce, ale proto, aby ho ten zaměstnanec využíval pro potřeby firmy a tím firmě více vydělal.
A pokud se maník po příjezdu k zákazníkovi na první jednání napřed začne shánět po nabíjecím kabelu do auta... tak lze s vysokou mírou pravděpodobnosti tvrdit, že nebude ani druhá schůzka, ani business
Mám zprostředkované zkušenosti od několika lidí, kteří jsou nuceni elektromobil využívat jako služební vozidlo. Technici u jednoho z mých zákazníků a 2 "moji" bankéři, celkem tedy cca 10 lidí, které osobně znám a s nimiž jsem se bavil. Nikdo z nich by si ho dobrovolně za své peníze nekoupil
A ke Tvé poslední větě "Podle mne super volba. Jakmile to firma umožní a stát upraví navýšení daňového základu něco podobného budu chtít." - bohužel, takto vypadá typický přístup "pro-elektrického" aktivisty. Elektromobil se ti líbí a proto čekáš, že ti ho tak nějak automaticky firma zaplatí a stát zvýhodní :-(:-(:-(
Záleží na uhle pohľadu. Výkony má porovnateľné. S výnimkou dojazdu, pokiaľ denne točíš viac ako 300 km, alebo často jazdíš dlhé trasy, tak to nie je vhodné auto, ale inak... Jazdíš potichu, bez smrádku z výfuku a s menšími nákladmi.
Naviac auto vyniká využitím pôdorysu, krátky predok neuberá príliš z priestoru, v tomto smere Enyaq vyniká. ;-)
Přesně tak, fanatičtí mladí ekolevičáci a zastánci multipohlavní a multikulturní společnosti se pro nás brzy stanou stejnou pohromou, jako podobné fanatické živly v čínské kulturní revoluci. Pokud se jim tedy včas nezatne tipec! ;-\ ;-\ ;-\
Nechceš? Nekupuj. Ale prečo v jednom kuse podaktorí pindáte? Ja napríklad nepotrebujem auto ako Smart, lebo má len dve miesta a žiadny kufor, ale nebudem tu do nemoty pizúkať, aké je to napoužiteľné a na prd auto.
Bereš mi ta slova od úst, Travele.
problém je, že na zdejším AUTO servru se objevuje stále více a více článků o "smartech", kde se v diskusích "pro-smart" aktivisté předhánějí v tom, jak všechny dookola přesvědčují, jak je "smart" úžasný a super a skvělý a nadbožanský a jak budoucnost beztak patří "smartu", protože všechno, co nejni "smart" je fujškaredé, hnusné, neekologické, rakovinotvorné a co jí vím, co ještě
Přestaňte svoje "smarty" furt-und-furt tlačit, přestaneme vám dokazovat, ŽE a JAK MOC se mýlíte.
"So elementardy, dear Watson", jak by řekl Sherlock Holmes (I když tuto větu v žádném z románů ani povídek v "kánonu" vlastně nenajdeš )
Až nám bude EU a aktivisti tvrdit, že sedany, kupé a kombíky a suv jsou zbytečné a že každému stačí Smart, určitě budem bojovat i proti Smartu.
Zatím nám tvrdí, že chce zakázat spalovací motory a omezit vjezd do určitých měst a oblastí nebo nás zkásnout za hmotnost a emise, jako už to je na západě. A nahradit to má elektro, tak bojujeme logicky proti elektru, že :-)
Pojedeš-li takto do Ostravy s manželkou, dvěma dětmi (ideálně předškolními) a kupou bagáže a budeš-li mít cestou více, jak jeden přestup, přeji Ti hodně štěstí
O představě, že takto pojedeš dejme tomu z Říčan do Ostravy, Karviné, Havířova a Třince na obchodní jednání, ani nemluvě :-(
Ti co pindají jak by jeli vlakem tím vlakem nikdy nejeli... Já bych taky upřednostnil vlak. Jenže pak přijde - cena, - jízdní řád, - jak se dostat z nádraží na požadované místo... A pak stejně vždy jedu autem. Nově navíc +COVID...
Dedek koupil skodovku 120, posledni rok co byla a jezdil 25 let. Na konci jizda nic koc, v zime na prd. Ale dalo se to koupit novy. Tvl tedka mega za auto kterymu sviti predni maska. Ze to bylo urcite inspirovany sklářstvím z čr co ve svete frčí, stejne jako jarda džegr is good player and very good beer and czech republic is nice country? No, preju vsem aby na to sehnali love a matky aby vzdy vsude dojeli, kdyz vim jak zensky dokazou jezdit s rucickou od palivomeru na nule.
Ale jízda v elektru je úplně jiný level než benzín/nafta. Tak jsem si počítal, kolikrát za rok bych musel dobíjet mimo domov a vychází mi to na pár nabití o dovolených. Chorvatsko na jeden zátah je nereálný, ale to teď stejně taky nejezdím. Až bude nabíječka u každého obchoďáku, není problém dobít během nákupu. Za mě dojezd 400-500 km v poho, ale teprve až budou nabíječky.
Za laboratorních podmínek vid, zkus si to v 4 lidech, v zimě v -15, se zaponutým topením a vyhříváním všech sedaček, volantu, skel a zrcátek, kolik ti to vydrží. Až to ráno všechno zapneš tak dojezd bude skákat každým kilometrem ale raketově dolů :-):-)
A nedejbože když to rozhulíš po dálnici 150 navrch, tak to ujedeš v týhle konfiguraci 10 km a dojezd klesne o 15% :-):-)
Takže tak nějak automaticky počítáš, že každý, kdo má elektroauto, musí mít i garáž nebo alespoň vlastní parkovací stání s nabíječkou - čili nezbytná dodatečná investice někde v rozsahu cca 1/2 mio CZK (???), aby mohl "nabíjet zadarmo... "
Infrastruktura u obchoďáků - opět, KDO, KDY a ZA CO ji postaví?
Za pomocí restrikcí a dotací protlačovat systém, který funguje HŮŘE na úkor systému, který funguje LÉPE ... To je hloupost skutečně sebevražedná :-(
největší rakovinomet je pasivní kouření, které nedobrovolně dejchaj obyvatelé panelů, protože se krásně šíří stoupačkama nebo když si otevřeš okýnko a pod tebou hulí debil na balkonu nebo větrá tu svojí špelunku..... a návštěvníci restaurací + děti nezodpovědných rodičů + jedovaté, nekvalitní potraviny, protože na ty kvalitní nemá čím dál tím víc lidé.
Co s tím budou ekomarxisti v EU, jako seš ty, dělat? :-):-)
Jak píšeš...
Na vzniku rakoviny se podílí celá řada faktorů, nejvíce však životní styl, prostředí a vrozené genetické dispozice
Rakovinu prsu (protože nejsnáze identifikovatelnou) diagnostikovali již lékaři v antickém Řecku. A protože zatvrdliny v ženských prsou měly "tak nějak" tvar raka, proto se začal používat název rakovina (řecky rak = karkínos, rakovina = karkínóma). Ženská ňadra znetvořená rakovinou se vyskytují i na renesančních obrazech
A že by v antickém Řecku a renesanční Evrope jezdilo nějak moc benzínových či naftových aut, o tom jsem ještě neslyšel. Ale jisto je, že až ha, Muňka sakra, konečně vydá své stěžejní dílo (Teorie Dotované Nafty) knižně, v osmnáctém svazku bude obsaženo i to :D
No počkej počkej - při autogramiádě každého svazku bude vylosován jeden ze čtenářů, který bude mít možnost dát autorovi po tlamě :D Uvidíš ty fronty :D:D:D
Tvl Jerry, to je zase dukaz. :no:
Tohle by zmanipulovalo jen skutecnyho pitomce.
Uz jsi klesnul skutecne hluboko, relativizovat (popirat) skodlivost zplodin spalovacich motoru. :no::no::no:
To, ze jsou zplodiny aut rakovinotvorny, o tom se nediskutuje. Jak by rekli v BBC, to je jako diskutovat nad tim, jestli skutecne skoncil vcerejsi zapas ve fotbale 3:2.
TO JE DOKAZANY!!!
Misto plku z historie by sis mohl precist neco aktualniho.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4448375/
Víš, Done, jsou chvíle, kdy fakt chci věřit, že nejsi AŽ TAKOVÝ hloupý aktivistický zaslepenec, jakého ze sebe děláš. Tak si tě na chvíli vyndám z "karantény" (jako teď) ... A moc mi to tedy neusnadňuješ
První věta mého příspěvku "Na vzniku rakoviny se podílí celá řada faktorů, nejvíce však životní styl, prostředí a vrozené genetické dispozice" je okopírována odsud: https://www.mojezdravi.cz/…nemoci-5659.html#…
To, že rakovina provází lidstvo (i mnohá zvířata) od nepaměti, to je fakt. Proč se rakovina jmenuje právě rakovina, to se učí na medicíně. I to o těch antických Řecích. A ty renesanční obrazy také existují
To, že ti tato fakta nejdou pod nos, to FAKT není můj problém
Rozumím a chápu, že tě nesmírně frustruje, že "musíš" jezdit ve spalováku, když tady tak dlouho a tak urputně kážeš, jak je čistá elektromobilita skvělá. Ten rozpor mezi hubou a realitou, ten musí být opravdu bolestný. Zkus (třeba) věnovat více času práci a méně času zbytečnému pro-elektro aktivismu zde - a po čase si třeba na nějaký vlastní elektromobil vyděláš. Když ne na nový, tak klidně třeba i jenom na ojetý. Kup si ho, jezdi s ném a buď šťasten PAK Tvá prohlášení budou mít váhu reality. Zatím jsi jen politováníhodným způsobem směšný :-(
Až budeš mít ten elektromobil, ozvi se - a bude mi ctí ti potřást tlapkou. Do té doby si tě ponechávám v karanténě, protože tvé vejšplechty zvládnu číst FAKT jenom ve velmi výjimečných případech
Zajimava je na nem jen ta citace.
Skoda, ze ani tu jsi nepochopil.
Protoze zjevne jsi v ni prehledl slovicko "prostredi".
Jdu se venovat vydelavani na EV. :-)
Hezky den Jerry
Víš jde to, klik lidí dostane tu rakovinu ze spalovacích motorů.
Nikdo nezpochybnuje, že při práci v uranovém dole můžeš dostat rakovinu.
Ale pokud si u toho denně hulil 60 cigaret a žral klobásu a sekanou s vlašákem denně k snídani, můžeš jí namísto z uranu mít z toho. Víme?
Taky se každého u těhle studií ptají zda kouřil a jestli enměli nemoc geneticky danou v rodině.
Bez toho je každý takový výzkum nesmysl.
Takže čekám statistiku, kde bude kolik% těch co zemřeli na rkaovinu blyi kurčáci, alkoholi, měli to geneticky dané v rodině a ještě by se mělo udělat studie kdo se obden krmil buřtem a smažákem :-)
Copak, don víto má zase nějaké blbé pindy?
Njn, co bys taky čekal jiného. Vždyť ono je přece všeobecně známo, že základní měrnou jednotkou uvažování každého aktivisty je onen proslavený dvojí metr
Jasné Vito, to víš, že jo.
Rakovina přišla mezi lidi až s masovým automobilismem a jakmile veškerá doprava (najmě ta letecká a nákladní) přejde plně na elektrickou trakci, rakovina zmizí, protože je to Trest Velké Matky Gaii za to, jak drásáme její tělo a nevyužíváme elektřinu.
Ne Baryku.
Zakladni skolu uz jsme oba absolvovali.
Zadnou takovou statistiku ti poskytovat nebudu.
Myslel jsem, ze diskutuju s gramotnymi lidmi.
Jenze tady se rozporuje skodlivost emisi.
Globalni oteplovani.
Atd.
Urcite neveris ani v rousku.
Tam kde chybi PRIMA pricinna souvislost, ty to budes schopnej zpochybnit. Ve vede nikdy neexistuje jistota. Ale dejme tomu 99% pravdepodobnost se povazuje za prokazane!
Nedivim se, ze s covidem jsme tam, kde jsme. Snad nejhorsi na svete.
S lidmi, ktery cernym scenarum proste NEVERI, dokud nenastanou!
Cau
PS
Tady neco z toho, co by meli umet zaci zakladni skoly:
Žáci na konkrétních příkladech doloží, jak narušené životní prostředí negativně působí na zdraví člověka. :-O Vyjmenuje příklady nejzávažnějších
globálních problémů současnosti. Zná, jakými konkrétními způsoby se lidé, mezinárodní organizace, nevládní organizace a instituce podílejí
na ochraně životního prostředí. Uvede příklady
chráněných území R. Zná příklady významných postupů šetrnějších k životnímu prostředí.
Myslím, že jste se tohle ty ani Jerry ještě neučili. A teď vám to MOC chybí!
Kdybys mel znalosti jako Greta (nebo alespon jako prumerny skolak..), tak bys mluvil jinak...
Ted zrovna se tu o jedne z techle veci dohadujeme.
A jinde se dohadujeme o tom, ze opatreni se tykaji jen aut. Ale i ten skolak vi, ze to tak neni.
Ja sem davam odkazy navstudie a odborny clanky.
Ale vy potrebujete ucivo zakladni skoly!
Jedna lastovička leto nerobí. ;-) A z tých 20 sľubovaných odkazov koľko odkazuje na také lastovičky? Počítam, že ani jeden z tých "moderných benzínov" neťahá z nádrže menej ako desať na sto.
Na LPG jde předělat vše bez přímostřiku, takže jakékoliv HEMi dokonce i bájný Hellcat, a stejně tak 3,6 V6 Pentastar - takže to máš 300C,Charger, Challenger, Durango, Cherokee, Grandcherokee, Wrangler, Pacifica + pikapy RAM a pak sou tu samozřejmě už moderní benzíny jako Jaguar XE, Alfa Rome Giulietta, skladovky sou taky za mega atd atd - a najde se i pár sazomětů pro milovníky sazí.
Že sa niečo dá neznamená, že sa to vždy aj spraví. Keď budú všetky tie benzíny bez výnimky jazdiť na LPG, dá sa uznať, že budú ekologické. Ale jeden osamelý jazdec na plyn a zbytok na benzín, to je o ničom.
Na LPG to má 60% lidí co znam..... Tam je spíš otázka kdo to LPG dělá, protože když to dělá jouda co to neumí, špatně to dopadá.
Když to dělá profík co ty auta navíc zná a dělal jich desítky, je to o něčem jiném.
Zbyl tam z toho přepracovanej podvozek, předělané nápravy. Jinak nic. motory vlastní, převodovka moderní ZF. Staří je nejvíc vidět na interiéru, ale zas za ty prachy a výkon a pohodlí věc co se dá tolerovat.
...ale všimli jste si, že jakmile je diskuze hlavně o el posunovadlech a přijde tam řádit se svými výblitky DonVito, tak všechny odpůrce vyloženě umínusuje? Kolik má asi profilů, aby se snažil přsvědčit ostatní, že realita je i v diskuzi jiná, než skutečnost :D:D:D
Dělá to moc okatě, ale tak asi nebude z nejbystřejších. Vlítne do diskuze, kde je 15 příspěvků, tak nějak klasicky "ohodnocených" pošle tam dva výblitky a už lítaj mínusy na příspěvky proti jeho modle :D . Takové trochu chování jedenáctiletého ukřivděného děcka, se kterým se nikdo nechce bavit, tak si dělá vytvořenou iluzi o své "velikosti" na internetu :D
PS: pokud to tak opravdu je, a že tomu dost nasvědčuje, tak to zase na druhou stranu není k smíchu
Nie si trošku paranoidný? Čo záleží na palcoch? Mnohí palcujú len podľa nicku, ani sa neunúvajú čítať. Keby som počítal svoje mínusy a bral to vážne, musel by som preplakať každú noc. ;-)
Don Víto je, pokud se nepletu, zaměstnanec jakéhosik dopravního podniku.
Jednou při přecházení přes koleje zakopnul, políbil tramvaj - a tento čerstvě se rozhořivší cit v jeho srdci spálil vše ostatní na popel. Takže dnes rozděluje svět na "svět elektřiny" (dobrý, krásný, moudrý, laskavý - prostě ideální) a svět VELKÉHO ZLA (vše ostatní), který je třeba zničit
Bude-li jeho milostný vztah s elektřinou pokračovat a narůstat tímto tempem i nadále, lze se vbrzku nadíti jeho definitivní kulminace a ireverzibilní terminace, neboť jakmile si i on zastrčí kolík nabíjecího šlauchu do své zdířky, skutečně "zahoří pro svou víru pravou, jedinou a elektrofilní" ;-)
Takže již mohiou přestat ztrácet čas planým tlacháním na www.auto.cz - a jít si svého plně elektrického miláčka konečně koupit
Tak co, Done Víto, elektrikářu, Muňko sakra i s Kylií, křiváku a lháři hendly, Bůůůůůůůů Sane a Stene Lííí - už stojíte ve frontě a posíláte zálohy na Škodu Ééééé-Nijak? Všici tu máte přemoudřelých řečí jak koza bobků o tom, jak jsou elektrické vozy úžasné, skvělé, dokonalé, levné a co já vím co všechno. Tak fčílkaj můžete dosvědčit pevnost své víry v praxi a koupit si to :D To ale bude chtít, milánkové, abyste taky něco SKUTEČNĚ udělali, ne jenom tady na netu plane žvanili...
Jak (snad) pravil svatý Augustýn "Kdo chce jiné zapalovat sám musí napřed hořet"
Tak šup šup, hošani - jděte se předvést a kupovat :D
Tyhle zelení bolševici a Muskovi svědci už maj přeci doma Teslu, ti chudší určitě pilně jezdí u dopravního podniku s tramvají, je krize, řidičů málo tak je to jejich svatá povinnost řídit tramvaj. Tam svoje nadšení do elektriky můžou přeci dokonale ukojit.
Pokud ne, tak sou to ubozí olizovači plakátů a žvanilové :-)
Přijde mi, že I-Pace se tím nijak nechlubí, prostě konstatuje fakt, že to auto má a že jeho potřebám vyhovuje. Upřímně řečeno, kdyby se mu chtělo sepsat zkušenosti s tímto autem, MOC RÁD bych si je přečetl a :yes: palcema mu jeho recenzi odeflo... ehm... ODEKOROVAL :D
Oni dneska neumí prodat aní auta se spalovacími motory, natož elektro. A renomé si poškodili montáží těch sazometových 2,7 a 3,0 V6 od PSA. Vergl největší, může si to webpaja psát co chce...
Důkazy jsou jasné . Nedávno byl na prodej XJ s motrem KO a to je jenom jeden z moha XF, XJ a landroverů/range roverů. A samozřejmě problém postihuje i Citroeny C5/C6