kašpare, čssr někdy od roku 1979 dělalo barevnou Teslu color 110, tu jsme měli.
A hrála s dvěma menšími opravami až do roku 2003, to byla kvalita vid. Měli sme jí pořád až do toho 2003 jak druhou televizi k nové (98). To samé auta, chci vidět auto z roku 2010 v roce 2045 :-)
Ty z 85 dneska stále jezdí, blbý co.
Přínos nových norem pro ekologii je nulový, zatímco to livduje automobilky a zakázníkům to nutí přetechnizované krámy s poloviční životností.
V12 nepoužíval Rolls, když tam byl celá léta V8, tj pro rolls není V12 tradiční motor ani omylem. Silver cloud, Phantom, Shadow, Spirit, Spur, Corniche, Carmague....všude V8
JE to prosté = přesto spousta lidí nechápe = že emise se snižují 60 let = a oni jen teď naletěli a tupě opakují hoaxy :-)
V12 se LOGICKY už téměř nepoužívá = to je jen znalost trochu o motorech
A ten 60 let starej V8 = je prostě starej. Ale i tak MOHL být používán dál, ale VWýrobce NECHTĚL = o tom to je. Radši použije levnější univerzální řešení = všude stejnej V8
Je to prosté = ale ty to CHCEŠ vidět jinak ;-)
Ostatně většina prodejů asi byla spíš MIMO EU = RR má dnes největší odbyty v Asii. Lidi jako ty prostě CHTĚJÍ nadávat a kritizovat EU nebo? :-O:D
pisem to uz davno.. ze ten face aj maska bentelyov je tak dizajnovo na urovni roku 2000 ... auto pritom krasne tvarovo ale ten face je strasne odlfaknuty... maska doslova hnus... a to nie je zrovna lacne auto ze jo.. clovek tu uz caka iny kukuc...
Jasně že je to historická legenda = ale opět to hloupě házíš na EU = je prostě STAREJ nic jiného
Vlastně si to napsal správně = VW (no problem by bylo ho dál inovovat a jak SÁM říkáš zákaznici by si případné penále no problem rádi zaplatili ALE majitel rozhodl = pro VW je jednodušší a levnější všude používat stejný V8 audi. Správnější cestou tehdy šlo BMW = to je spíš póza ohrnovat nos nad V12 https://www.autoweb.cz/…l-ridic-zmateny/
Pravověrní nadšení z RR a Bentley Enthusiast clubu říka, že už ani ten Silver spur s V12 od BMW není pořádnej rolls a to Arnage s tím 6,75 když přihmouří jedno oko :-)
designová definice lux-sportovního sedanu, perfektní základní linka, odkaz dlouhou zádí a nulovým předním převisem na klasiku značky, nízká silueta, velká kola, moderní předek s markantami značky, prostě dokonalost. Jakkoliv respektuju rollse, tak ghost vedle flying spuru vypadá jako zastydlá retro krabice, a ti co se cpou zespod, třeba jakkoliv nastrojená s-klasse, zase jako auto čínského distributora mobilů.
Bentley :yes:;-)
tímto hlavně tlačí dolů flotilové emise, aby nemuseli platit až tak velké eko odpustky ;-) Protože 100kg na 2,5t není žádný šlágr roku, že by to zvýšilo agilitu / lehkost. A ano, proti většímu motoru se asi lehce zvedne dojezd a ono 550 koní z V8 není taky úplně málo :-!