Design
leone
4
a znehodnotila s ním všechny své nové modely,,,, :no: :no: ,,,,,líbí se jen blbům, co ho prosadili !
Hammunasakra
3
https😐/www.auto.cz/…ridit-auto-99477 :-!
Design nicmoc... a zřejmě nevychytali ani to testování... při otáčení volantem velmi často zavadíte o ovládání hlasitosti... 😲
Bolo by to OK, pokiaľ by nenechali tú hrču na spodnej časti venca. Vyzerá to, ako keby tam to tretie rameno bolo, len ho dodatočne odsekli.
Jo, souhlas, ta bradavice je tam hrozna a zbytecna.
A jeste by me zajimalo, proc porad davaji zplosteniny na "za deset dve". Jinak me ze skodovackych volantu vzdycky boli ruce... Proto bych si je nemohl koupit.
A jeste by me zajimalo, proc porad davaji zplosteniny na "za deset dve". Jinak me ze skodovackych volantu vzdycky boli ruce... Proto bych si je nemohl koupit.
Přesně tak, tou bradavicí to dodrbali.
Když máš ruce ve "třičtvrtě na tři" tak zploštěnina na "za deset dvě" slouží jako opěrka pro palce, ale asi to tak používá málokdo, já sám mám většinou taky palce zaháknuté za věnec volantu.
Já zas nepochopil tu větu o tom, že pro ovládání vozu je nejlepší co nejmenší počet ramen na volantu, přece když držím volant ve třičtvčtě na tři, tak je úplně jedno jestli je dvoj, troj nebo čtyřramenný. Já mám ve svém autě ten 4, a ani při slalomu na dráze, nebo v prudkém vracáku mi tam ty 4 příčky nijak nepřekážely.
Když máš ruce ve "třičtvrtě na tři" tak zploštěnina na "za deset dvě" slouží jako opěrka pro palce, ale asi to tak používá málokdo, já sám mám většinou taky palce zaháknuté za věnec volantu.
Já zas nepochopil tu větu o tom, že pro ovládání vozu je nejlepší co nejmenší počet ramen na volantu, přece když držím volant ve třičtvčtě na tři, tak je úplně jedno jestli je dvoj, troj nebo čtyřramenný. Já mám ve svém autě ten 4, a ani při slalomu na dráze, nebo v prudkém vracáku mi tam ty 4 příčky nijak nepřekážely.
Naprostý souhlas. I Š120 (užovka) měla dvouramenný pokud si dobře pamatuju. Mně to připadá jako výrůstek nebo bradavice. Otázkou co na to koncoví uživatelé.
Ked pozries ten prvy obrazok kde su vedla seba 3/2-ramennhy volant tak to naozaj tak vyzera, ze zo stareho len odsekli to spodne rameno. A ta "hrca" v strede teraz posobi prilis masivne...
http😐/img2.auto.cz/…ull/6408866_.jpg
http😐/img2.auto.cz/…ull/6408866_.jpg
Jde to porešit připlatkem za nějaky sportovni tři ramenny nebo to zas je paket plus paket a ctyricet v.....
Je škaredý jak sucha kobliha.
Je škaredý jak sucha kobliha.
mě nijak neruší, naživo vypadá stejně jako tříramenný. Podstatnější je ergonomie ovládání na volantu a ta je podle mě o dost lepší než u nového Golfu, zatímco v Golfu jsou pevné šmatlací plošky s velkou citlivostí, které jsou třeba při listování v menu nebo při změně hlasitosti dost nešikovné a hlavně nepřesné (není problém přejet požadovanou položku do další nepožadované nebo naopak se změna nestane vůbec), otočné a zároveň potvrzovací válečky u Škodovky jsou daleko preciznější stejně jako další fyzická tlačítka na volantu, kdy každá změna je pocitově potvrzena řidiči fyzickým pohybem tlačítka/válečku a cvaknutím, což poskytuje daleko lepší zpětnou vazbu o provedení akce pouhým hmatem bez potřeby kontrolovat její provedení vizuálně.
Mně tam to třetí rameno vizuálně dost chybí, možná, kdyby tam nebyl ten spodní výstupek, který vypadá, jak kdyby udělali tříramenný volant a na poslední chvíli třetí rameno uřízli, tak to vypadá líp. Tohle je hrozný.
Měl jsem v ruce jak tříramennou, tak dvouramennou verzi O4 a pocitově působí zcela stejně. Jediný rozdíl je, když strčíš v dolní části do volantu ruce, tak tam nenahmatáš tu příčku, ale to je to poslední za co bych v autě připlácel. Jinak ten výstupek nebo zesílení tam má i S kláda a nikoho to neirituje. Ale proti gustu, kdo s tím má problém, tak si připlatí nebo půjde jinam.
https😐/www.carwale.com/…-wheeljpg-28463/
https😐/www.carwale.com/…-wheeljpg-28463/
o tom dvouramenném volantu, a tohle je výsledek, pak to nebyl moc hezký sen... ;-\
..podle konstrutérů z Česany dobrý co nejmenší počet ramen? No to možná platilo v dobách Favoritu, kde bylo třeba při vyparkovávání z řady aut za volant opravdu zabrat podhmatem... Ale pánové asi jaksi zapomněli, že Škodovky už mají cca čtvrt století posilovač řízení! ;-\ ;-\ ;-\
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.