Technika
...dalšího plátku naší svobody, kterou se současní západní neomarxističtí z.- m. -r. d.- i. snaží ukrojit z naší svobody. Samozřejmě pro naše dobro, že.... "Protože kdyby to zachránilo jediný lidský život, atd., atd.... 😲 😢 😢 :no:
P.S. Vsaďte se o co chcete, že to nebude tak dlouho trvat a nějaký jiný levičácký pablb navrhne v orgánech EU, zavést omezovače rychlosti povinně u všech nových aut prodávaných na evropském trhu. A ten limit bude rozhodně mnohem nižší, než 180 km/h.... 😒 :no:
P.S. Vsaďte se o co chcete, že to nebude tak dlouho trvat a nějaký jiný levičácký pablb navrhne v orgánech EU, zavést omezovače rychlosti povinně u všech nových aut prodávaných na evropském trhu. A ten limit bude rozhodně mnohem nižší, než 180 km/h.... 😒 :no:
Tak samozřejmě, protože v tomhle je jedna z výhod spalováku. :no:
Bude to nějaká poblouzněná č u ráčí hlava z toho bloku, jak v něm jsou Piráti.
Bez řidičáku, bez toho, že by v životě pracoval (mimo kafrání). A jeho rudozelení soudruzi a rádoby-eko-prasata budou hýkat nadšením z toho nápadu.
Bude to nějaká poblouzněná č u ráčí hlava z toho bloku, jak v něm jsou Piráti.
Bez řidičáku, bez toho, že by v životě pracoval (mimo kafrání). A jeho rudozelení soudruzi a rádoby-eko-prasata budou hýkat nadšením z toho nápadu.
Vedci by mali pomenovať nový druh úchylky.
Kúpim si čínske auto. Drahšie ako konkurencia. S horšími parametrami. Investujem do úpravy do normálu. A riskujem sankcie.
Ak toto nie je úchylka, tak neviem.
Kúpim si čínske auto. Drahšie ako konkurencia. S horšími parametrami. Investujem do úpravy do normálu. A riskujem sankcie.
Ak toto nie je úchylka, tak neviem.
Jaky sankce myslis?
Problémy se zárukou?
To je jako chiptuning. To ti nikdo nedokaze.
čiptuning asi dokázat lze, sám mám krabičku, která se dá odpojit, softwarová úprava je nejspíš poznat...
není, využívá se parametru, který byl ve Volvech vždycky. Ať u pomalých, kde byl ten speedlimit nastavený obvykle na 210, tak u rychlých, kde to bývalo zastropované na 250. Teď to z fabriky přijde se 180. Když tu úpravu před reklamací vrátíš zpátky, nikdo nic nepozná.
Mám za to, že je tam ten parametr v ŘJ dvakrát. Jednou pro obyčejné klíče, podruhé pro "červený klíč pro děcka", kde se dá uživatelsky nastavit i maximálka (např. jen 110km/h), varovný limit (100km/h), maximální hlasitost a nastavit parametry adaptivního tempomatu.
Mám za to, že je tam ten parametr v ŘJ dvakrát. Jednou pro obyčejné klíče, podruhé pro "červený klíč pro děcka", kde se dá uživatelsky nastavit i maximálka (např. jen 110km/h), varovný limit (100km/h), maximální hlasitost a nastavit parametry adaptivního tempomatu.
asi bych to nazval fandovství do značky.
Benzínový šestiválec u značky, na kterou jsem zvyklý, nově koupíš jen s automatem, pohonem všech kol a sadou baterií a elektromotorem navíc. A přidušeným zvukem. To už je fakt na zvážení, jestli takové auto chceš.
Jenomže Volvo vždycky kupoval jiný druh lidí, XC90 s pětiválcem měla 185 koní? To taky nebyla žádná raketa...
Benzínový šestiválec u značky, na kterou jsem zvyklý, nově koupíš jen s automatem, pohonem všech kol a sadou baterií a elektromotorem navíc. A přidušeným zvukem. To už je fakt na zvážení, jestli takové auto chceš.
Jenomže Volvo vždycky kupoval jiný druh lidí, XC90 s pětiválcem měla 185 koní? To taky nebyla žádná raketa...
Dyt už o tom jednají a holandsko nebo kde je pomalu i cyklista rychlejší a nedávno članek o měřeni rychlosti e cyklistu v de :no:
...kolik kupců Volva této možnosti využije. Jinak má ta doba elektronická i své výhody, cokoliv jde vypnout, jde i znovu zapnout😊 ultimatni řešení by bylo udělat převodovku tak, aby na nejvyšší kvalt a maximální otáčky dosahovala prave te 180ky😊
To by sice nebyl problém realizovat, ale v měřícím cyklu by nastala katastrofa, motory by i při nízkých rychlostech točily nesmyslně vysoké otáčky a spotřeba by šla do kopru a pokuty za emise CO2 do nebe.
komponenty mají tolerance, ale pokud se něco stane při rychlosti nad ofiko 180 km/h - pojišťovny to neuhradí, soudy "osolí".
Volvo si jistě spočítalo, kolik na autě "ošizeném" na 180 ušetří. Proto to i dělá - a jen částečně vůli bezpečnosti, kterou se zaklíná.
Volvo jde svou cestou....a dyzajn ho nezachraní.
ACC už psal webpaja, rychlostní omezení tempomatu (a nejen toho adaptivního) je celkem běžný.
Pneu jo, to by mohlo bejt, teoreticky... ale nemyslím, že osazením gum s nižším rychlostním indexem se dají ušetřit nějaké zajímavé peníze. Až tak bych se nedivil, kdyby mezi V a W třeba žádný reálný rozdíl nebyl a byl to jen marketing.