Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Úpravcům už se povedlo obejít omezovač rychlosti v nových Volvech

27 komentářů

Anonym
když ty auta jsou prodávána a koncipována na 180, tak zda legálně zvládnou víc. Je mnoho komponentů, které se při extrémním zvýšení rychlosti mohou projevit nedostatečné. Bude toho dost. Typicky mě napadají brzdy ale třeba i pneumatiky. Volva klidně mohou z výroby přijít na pneumatikách nízké rychlostní třídy a bude je třeba vyměnit. Ale je tu i třeba elektronika (např ACC) která nemusí vyšší rychlost zvládat.
Volvo si jistě spočítalo, kolik na autě "ošizeném" na 180 ušetří. Proto to i dělá - a jen částečně vůli bezpečnosti, kterou se zaklíná.
Othello
Předpokládám že legální německá úprava musí projít TUV a tam vše určitě zkontrolují
webpaja
ACC u spousty aut funguje v omezeném rychlostním intervalu. Myslím, že současné pneu velkých rozměrů nebudou pod 210. Nikdo pro Volvo nebude vyvíjet jiné. Brzdy snad neměnili.
Avatar - SKAY
SKAY
Mužou radu komponentu odlehcit zmenšit bo hmotnost emise :no: a vprve rade penize jak pise fostek.
Volvo jde svou cestou....a dyzajn ho nezachraní.
ryccardo
Toho bych se nebal. Staci zvednout o tech 30 km/h a to nebude pro zadnou komponentu problem. Nemuzou to mit dimenzovany na krev 180 km/h a konec.
Avatar - Emel
Emel
Brzdy nemyslím. Brzdy dostanou daleko víc za uši při jízdě na krev třeba na okresce, než při 200-0... než jsi z té 0 zpět na 200, tak si ty brzdy mají čas oddechnout.
ACC už psal webpaja, rychlostní omezení tempomatu (a nejen toho adaptivního) je celkem běžný.
Pneu jo, to by mohlo bejt, teoreticky... ale nemyslím, že osazením gum s nižším rychlostním indexem se dají ušetřit nějaké zajímavé peníze. Až tak bych se nedivil, kdyby mezi V a W třeba žádný reálný rozdíl nebyl a byl to jen marketing.
ryccardo
Jj souhlas. :yes:
Avatar - eLzyx
eLzyx
u současných modelů, které byly vyvinuté ještě před omezením, bych se nebál toho, že to bude nějak ošizené. U nových modelů, které teprve přijdou, bych se toho bál. Tam už se může ubírat i na tuhosti karoserie. Což bude potřeba, protože nové EuroNCAP budou znevýhodňovat těžká auta.
Arese
...dalšího plátku naší svobody, kterou se současní západní neomarxističtí z.- m. -r. d.- i. snaží ukrojit z naší svobody. Samozřejmě pro naše dobro, že.... "Protože kdyby to zachránilo jediný lidský život, atd., atd.... 😲 😢 😢 :no:
P.S. Vsaďte se o co chcete, že to nebude tak dlouho trvat a nějaký jiný levičácký pablb navrhne v orgánech EU, zavést omezovače rychlosti povinně u všech nových aut prodávaných na evropském trhu. A ten limit bude rozhodně mnohem nižší, než 180 km/h.... 😒 :no:
Anonym
Tak samozřejmě, protože v tomhle je jedna z výhod spalováku. :no:
Bude to nějaká poblouzněná č u ráčí hlava z toho bloku, jak v něm jsou Piráti.
Bez řidičáku, bez toho, že by v životě pracoval (mimo kafrání). A jeho rudozelení soudruzi a rádoby-eko-prasata budou hýkat nadšením z toho nápadu.
frite
Radši ani neotevirej konzervu, při tvoji smůle tam bude neomarxista. A spíš několik..
Meky
Vedci by mali pomenovať nový druh úchylky.

Kúpim si čínske auto. Drahšie ako konkurencia. S horšími parametrami. Investujem do úpravy do normálu. A riskujem sankcie.

Ak toto nie je úchylka, tak neviem.
ryccardo
Jaky sankce myslis?
Anonym
Problémy se zárukou?
ryccardo
To je jako chiptuning. To ti nikdo nedokaze.
Mig_35
čiptuning asi dokázat lze, sám mám krabičku, která se dá odpojit, softwarová úprava je nejspíš poznat...
Avatar - eLzyx
eLzyx
není, využívá se parametru, který byl ve Volvech vždycky. Ať u pomalých, kde byl ten speedlimit nastavený obvykle na 210, tak u rychlých, kde to bývalo zastropované na 250. Teď to z fabriky přijde se 180. Když tu úpravu před reklamací vrátíš zpátky, nikdo nic nepozná.
Mám za to, že je tam ten parametr v ŘJ dvakrát. Jednou pro obyčejné klíče, podruhé pro "červený klíč pro děcka", kde se dá uživatelsky nastavit i maximálka (např. jen 110km/h), varovný limit (100km/h), maximální hlasitost a nastavit parametry adaptivního tempomatu.
Mig_35
asi bych to nazval fandovství do značky.
Benzínový šestiválec u značky, na kterou jsem zvyklý, nově koupíš jen s automatem, pohonem všech kol a sadou baterií a elektromotorem navíc. A přidušeným zvukem. To už je fakt na zvážení, jestli takové auto chceš.
Jenomže Volvo vždycky kupoval jiný druh lidí, XC90 s pětiválcem měla 185 koní? To taky nebyla žádná raketa...
Avatar - SKAY
SKAY
Dyt už o tom jednají a holandsko nebo kde je pomalu i cyklista rychlejší a nedávno članek o měřeni rychlosti e cyklistu v de :no:
Avatar - Jenik3
Jenik3
Byly doby, kdy jsem radeji jezdil pres NL, protoze meli limit 130 kmh a Belgie 120 kmh. Dnes do Holandska lepsi autem nejezdit. Belgie stale krasnych 127 kmh tacho. Proti Nemecku se to pochopitelne srovnavat neda.
Mig_35
...kolik kupců Volva této možnosti využije. Jinak má ta doba elektronická i své výhody, cokoliv jde vypnout, jde i znovu zapnout😊 ultimatni řešení by bylo udělat převodovku tak, aby na nejvyšší kvalt a maximální otáčky dosahovala prave te 180ky😊
Avatar - Ham.
Ham.
To by sice nebyl problém realizovat, ale v měřícím cyklu by nastala katastrofa, motory by i při nízkých rychlostech točily nesmyslně vysoké otáčky a spotřeba by šla do kopru a pokuty za emise CO2 do nebe.
Mig_35
Ano, to byla nadsázka...
Anonym
Nejultimátnější řešení by bylo, kdyby auto ve 181km/h vybuchlo. 😒]
Othello
Pokud bude hrát v americkém filmu, určitě se to stane 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To by mě u těchto čínských totalitářů ani nepřekvapilo. Asistenční systém na eliminaci nepřizpůsobivých.
Orm
komponenty mají tolerance, ale pokud se něco stane při rychlosti nad ofiko 180 km/h - pojišťovny to neuhradí, soudy "osolí".