Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
IPace
5
nestalo ho to nic, jak baterie tak motory menene v zaruce zdarma 😉 staci si dohledat originalni clanek
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyTom
Zajimalo by me, zda nejaky majitel Tesly nevi kolik by stala ta baterie a ty motory. Preci jen si tohle asi zjistily kdyz si to porizovali. Abychom si mohli udelat predstavu. 1,2 mio km je dost. Ja uz toho tolik do konce zivota aktivního jezdeni nenajedu, ale pro predstavu o kolik jsem prohloupil ze jsem porad na benzinu a menim si olej a filtry sam.
Záruka na baterie a motory je 8 let neomezené km. Nabíjení zdarma je doživotní, neomezené km.
Kolik za těch 1.2 mio km ušetřil na benzínu? 😄
Kolik za těch 1.2 mio km ušetřil na benzínu? 😄
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Není toho času... Nazdar.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Všechny auta, které byly objednané před 1.1.2017 mají doživotní nabíjení zdarma a Tesla je nyní vykupuje a vypíná to tam. Elon z toho má naběhnutou krkavici.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nabíjení zdarma doživotní? Aha, a pro koho..?!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
twistedTSD
Může prosím někdo vysvětlit ty tři motory a čtyři baterie u tak jednoduchého pohonu, na kterém se nemá co pokazit?
Tesla má neomezenou záruku 8 let a tudíž ti nedají nikdy nové, ale jen zrepasují. U těchto starších kusů s tím bojovali, teď je to řádově lepší. Viz. níže. Největší problém teď mají s eMMC čipy v MCU, to se v USA i vyšetřuje. V ČR se to ale dá ale za 15000Kč. U motoru občas odejde ložisko, nebo selže gufero a nateče tam glykol.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já bych řekl, že u většiny současných spalovacích motorů je 400.000km velký úspěch.
Ty slabší už mají dávno GAME OVER.
Ty slabší už mají dávno GAME OVER.
Někteří tu každou chvíli argumentují neprůstřelnou spolehlivostí a jednoduchostí EV. A zatímco kdejaká naftová ovce najede milion km s původním motorem, tak Teslu potká takový masakr. Viděl jsem ceny náhradních dílů pohonného ústrojí pro e-Golf a byly to slušné palby, to bych u třeba desetiletého auta řešit nechtěl. :no:
IPace
pozoruhodne na tom je hlavne to, ze se tam sice menila 3x baterie, ale pouzity byli vesmes jen dve, kdy prvni vymena v zaruce na cca 290 tisicich km, kdy dostal zapujcenou nahradni na kterou odjel dalsich cca 200 tisic km, a nasledne mu zrepasovanou puvodni vratili a na te jezdi dodnes cca 700 tisic km a zatim hlasi pokles jen nejkych 20% 😲 jako to je hustej najezd a je videt ze Tesla zrejme udelala sakra pokrok v kvalite baterii
podobne s motory, kdy motory je v soucasnoti jiz 4 kus, ale prave ten ctvrty ma zasebou opet cca 700 tisic km , jak znamo s motory mela Tesla hodne problemy a hodne to resili, a zrejme docela uspesne
jako 600km za den, to je magorina, to bych nemohl :yes:
podobne s motory, kdy motory je v soucasnoti jiz 4 kus, ale prave ten ctvrty ma zasebou opet cca 700 tisic km , jak znamo s motory mela Tesla hodne problemy a hodne to resili, a zrejme docela uspesne
jako 600km za den, to je magorina, to bych nemohl :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kruskar
Zkusil někdo počítat? 5 let má 1825 dní(přestupný rok pomíjím). Když vydělíte 1,2 mio těmi 1825 dny, vyjde vám denní nájezd 657km a nějaké desetiny.....A teď tu o Karkulce.
A ještě to má 3 roky v záruce a jezdí zdarma. Chudák Musk, musí mít nervy z tohoto pilota.
Přesně! Udělal chybu ve svým plánu - nečekal že se najde takový *** který v tom shitu stráví půl života na cestách...
A tady milé děti vidíte, jak nefunguje komunismus v praxi dle hesla každý dle potřeby :-!
Jak je to možné? Však podľa vás anti-EV očkovaných je elektromobil vhodný sotva na jazdenie okolo komína...
Píšou milion za necelých 6 let. Tady nějaká američanka najezdila milion za 5 let v Hyundai Elantra.
https😐/www.autoforum.cz/…ouhych-peti-let/
https😐/www.autoforum.cz/…ouhych-peti-let/
V článku píší 1mio za 6 let, což je asi 460km denně, ale pamatuju, že u původního článku mi taky vyšlo okolo 700km denně. Včetně víkendů, svátků, vánoc.... tomu se mi nechce věřit. To by z toho auta skoro nevylezl.
Tedy jedna baterie za 2 roky. Jako u notebooku... ostatně je to zcela stejný chemismus.(Li-Ion).
Myslím, že chiméra o životnosti tím definitivně padla. Po 3 letech se musí měnit baterka, která je někde okolo 40% ceny celého (nového) vehiklu. Po 3 letech je takový samohyb neprodejný.
Myslím, že chiméra o životnosti tím definitivně padla. Po 3 letech se musí měnit baterka, která je někde okolo 40% ceny celého (nového) vehiklu. Po 3 letech je takový samohyb neprodejný.
rohYpnol
Průměrně vychází 1 motor na 400 tis. km a baterie na 300 tis. km... Hmm to je vážně super výsledek... Kolik že najela blbá Dacia Logan s původním motorem?!?
https😐/www.auto.cz/…e-zjistili-95020
Kolik že najela blbá Fabia??
https😐/www.auto.cz/…rem-stavu-107718
Kolik že najela Octavia?
https😐/www.auto.cz/…-prekvapi-121786
https😐/www.auto.cz/…e-zjistili-95020
Kolik že najela blbá Fabia??
https😐/www.auto.cz/…rem-stavu-107718
Kolik že najela Octavia?
https😐/www.auto.cz/…-prekvapi-121786
Bylo to vše na záruku, hodili mu tam kdejaký repas. Jinak ocividne to nabiji pouze na superchargerech a pouze zadarmo :no:
A to že to je na záruku znamená že to je kvalitní a ok?!? Aha... asi máte v hlavě vyzkratované nějaké obvody logického myšlení.
"Průměrně vychází 1 motor na 400 tis. km a baterie na 300 tis. km"
Víš kulové kolik už ty motory a ty baterky co dostal měly najeté 😁 K tomu nabíjí výhradně na Superchargerech.
Víš kulové kolik už ty motory a ty baterky co dostal měly najeté 😁 K tomu nabíjí výhradně na Superchargerech.
Aha, takže když budu nabíjet na superchargerech tak to je jako omluva pro to, že ten shit nic nevydrží?!? Wau, to jsou úvahy!!!
Asi jako ve stylu - tankoval prémiové palivo, tak to je v pořádku že se motor vysypal... 😒] 😒]
V hlavě bude zřejmě něco přepólované... Chtělo by to najít chybu. No, možná po stylu Tesly najít zrepasovanou hlavu na hřbitově...
Asi jako ve stylu - tankoval prémiové palivo, tak to je v pořádku že se motor vysypal... 😒] 😒]
V hlavě bude zřejmě něco přepólované... Chtělo by to najít chybu. No, možná po stylu Tesly najít zrepasovanou hlavu na hřbitově...
Ja niesom fanúšik EV, ale tebe to príde málo? Koľkokrát vymenis rozvody, štartér, olej filtre, spojku, dvojhmotu, turbo, vstreky a bohvie čo všetko ďalšie v klasickom aute za tých 400 tisíc kilometrov?
o to ani nejde , EV zkratofans tady neustále pějí ódy o tom, jak jsou zkratovozy jednoduché tudíž se nemohou porouchat
realita je úplně jinde
realita je úplně jinde
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hele, já Teslu fakt nemám rád, a považuju ji za nekvalitní křáp ale tohle je demagogie jak řemen.
Každá oktávka najede s jedním motorem milion? Každá Fabie? Každá Tesla spotřebuje 3 motory a 4 baterky?
Hodnotit tohle podle jednoho vyjímečnýho kusu je dost mimo, od toho jsou statistiky.
Každá oktávka najede s jedním motorem milion? Každá Fabie? Každá Tesla spotřebuje 3 motory a 4 baterky?
Hodnotit tohle podle jednoho vyjímečnýho kusu je dost mimo, od toho jsou statistiky.
DonVito
https😐/cleantechnica.com/…eliability-king/
Tady něco k aktuálnějším modelům.
Model S byla první Tesla vyráběná ve větších sériích a měla zpočátku problémy s motorem.
Viz tento kus.
Dnes něco takového nehrozí. Dnes je Tesla špička ve spolehlivosti. Například ve Velké Británii.
Tesla Model 3 Is Reliability King :yes:
The firm What Car?, based on surveys of more than 13,000 vehicle owners, found that the Tesla Model 3 was the most reliable executive car. It had a reliability rating of 99.4%. The biggest issue, representing 5% of those who had a problem, was with interior trim.
The second best car in the ranking, the Skoda Superb (petrol version) had a reliability rating of 98.3%, more than one percentage point lower.
That’s a good sign for Tesla and could perhaps be used to finally put to sleep the constant concern trolling some people engage in regarding Tesla reliability. (Note: I use the term “concern trolling” because it seems to me that approximately 100% of the people who obsess over “reliability” issues are not Tesla owners, and I get the sense many of these “concerned” followers just want to see Tesla put in bad light.)
PS Ještě k těm hloupým komentářům o výdrži baterie 8 let.
8 let / 160.000km je záruka, ne životnost...
Jakou záruku mělo vaše poslední auto?
Tady něco k aktuálnějším modelům.
Model S byla první Tesla vyráběná ve větších sériích a měla zpočátku problémy s motorem.
Viz tento kus.
Dnes něco takového nehrozí. Dnes je Tesla špička ve spolehlivosti. Například ve Velké Británii.
Tesla Model 3 Is Reliability King :yes:
The firm What Car?, based on surveys of more than 13,000 vehicle owners, found that the Tesla Model 3 was the most reliable executive car. It had a reliability rating of 99.4%. The biggest issue, representing 5% of those who had a problem, was with interior trim.
The second best car in the ranking, the Skoda Superb (petrol version) had a reliability rating of 98.3%, more than one percentage point lower.
That’s a good sign for Tesla and could perhaps be used to finally put to sleep the constant concern trolling some people engage in regarding Tesla reliability. (Note: I use the term “concern trolling” because it seems to me that approximately 100% of the people who obsess over “reliability” issues are not Tesla owners, and I get the sense many of these “concerned” followers just want to see Tesla put in bad light.)
PS Ještě k těm hloupým komentářům o výdrži baterie 8 let.
8 let / 160.000km je záruka, ne životnost...
Jakou záruku mělo vaše poslední auto?
:yes:
Ja ted menil baterku u i3 po 6 letech a 120k km a to jen proto, ze jsem tu starou potreboval do fotovoltaicke elektrarny 😁
Ja ted menil baterku u i3 po 6 letech a 120k km a to jen proto, ze jsem tu starou potreboval do fotovoltaicke elektrarny 😁
Dík.
Můžeš uvést nějaký detail?
Kapacitu a cenu? To by zdejší diskutéry, včetně mě, mohlo zajímat.
Můžeš uvést nějaký detail?
Kapacitu a cenu? To by zdejší diskutéry, včetně mě, mohlo zajímat.
Baterku jsem sehnal v Norsku z i3 94 Ah 2018 (na CR pomery lehce tuknuta i3, na Norsko totalka), najeto 20000km cena 82000 Kč bez DPH, vcetne paletove prepravy do CR. V Norsku dily s rodokomenem - fotodokumetace a VIN :yes: . Clo bylo 2100 Kč (Norsko neni soucast EU). Vymena v jakemkoliv servisu cca 4h prace. Kodovani a programovani software a kabel z alie😜ressu za 10 USD. Puvodni baterka 92% kapacity po 1200 cyklech a 6 letech, jde do solarni elektrarny a ma hodnotu cca 90 000 Kc v ramci energetiky.
Dojezd sel ze 150km na 250km, takze maximalni spokojenost.
Dojezd sel ze 150km na 250km, takze maximalni spokojenost.
To zní jako řeč starého bazarníka, “přivezl jsem dvě čtvrtky z D, motor z I a zas je z toho auto jako fík”. Fakt mají být příběhy o tahání baterek z bouraných ev z Norska argumentem pro ev mobilitu? Jinými slovy, tězko si představím u standardního zákazníka a uživatele bmw se spal. motorem, jak místo do servisu, si jede pro motor z bouračky v Norsku. Spíš mi to připomíná, jak si za komančů dělali lidi sekačky na trávu z motorů starých praček, taky něco chtěli, i když reálně na to neměli love.
Zrejme jsi to nepochopil, ta puvodni baterka je zcela OK. Mne jen prislo jako hrich za ty prachy nevzit 33 kWh pack 😒]
Deal to bol super, tipujem, že normálne by si za podobný pack zaplatil minimálne 5-násobok. Pls máš niekde video či blog o tom, ako to máš pozapájané, plochu panelov, spotreby, vyťaženie a pod.? Ak áno, pošli mi prosím link do súkromnej správy, díki!
Napiš mi do pm, ukážu ti to. Mám už funkční vyčítání teplot, napětí jednotlivých článků a spouštění balancování přes sběrnici CAN Bus. V tom packu je 9 řídících jednotek a už na tom bylo udělané nějaké reverzní inženýrství, takže to jde ovládat.
Vycházel jsem z této práce😒br />https😐/github.com/…mdebree/BMWI3BMS
Zde je balancování, teploty a napětí😒br />https😐/github.com/…ter/BMWI3BMS.ino
Tento borec https😐/www.secondlife-evbatteries.com/bms.html umí i😒br /> - Tesla Model S/X
- Tesla battery modules used in other OEM cars
- Mitsubishi Outlander LEV40
- VW E-Golf and GTE (no balancing currently)
- BMW I3
Vycházel jsem z této práce😒br />https😐/github.com/…mdebree/BMWI3BMS
Zde je balancování, teploty a napětí😒br />https😐/github.com/…ter/BMWI3BMS.ino
Tento borec https😐/www.secondlife-evbatteries.com/bms.html umí i😒br /> - Tesla Model S/X
- Tesla battery modules used in other OEM cars
- Mitsubishi Outlander LEV40
- VW E-Golf and GTE (no balancing currently)
- BMW I3
Pozrel som odkazy (díki), to už je vyšší dívčí a výsledok vyzerá byť prekvapivo dobrý!
To by ma zaujímalo, aký pablb Ti za takýto príspevok môže dať palec dole...
Internet je pre ľudí, ktorí sa sem idú zabaviť či podučiť niečo nové ako my, ale súčasne tam nájdeš aj kreatúry, čo si chodia ventilovať svoje mindráky. Nemá zmysel riešiť ich alebo ich palce, majú dosť problémov sami so sebou 😉
To mě taky zajímá - jaká byla zbytková kapacita a kolik stála výměna a nová baterka? i3 je nejlepší elektromobil ale docela je divné, že ho někdo prodává po 2 letech s najetými 10 tisíci za polovinu ceny. Vzít to? No a kousky s nájezdem kolem 70 tisíc jsou asi prakticky neprodejné - za třetinu původní ceny visí na inzerci pořád. A co mě úplně dostalo - někdo musel měnit i ten pomocný motor REX, přitom ten se moc nepoužívá - že by měl špatně vyřešené chlazení a zadírá se?
Zbytková cena a cena upgradu viz. výše. REX je :no: , BEV je ultimátní stroj. Jinak je to geniálně navržený elektromobil a baterka je nesmrtelná (radove lepsi, nez Tesla). Proste Samsung :-!
O kvalite Tesly sme sa toho načítali už dosť. Odpadávajúce kolesá, volanty, strešné panely... Ja som práve väčšinou videl Teslu na absolútnych koncoch rebríčkov spoľahlivosti. Navyše ak sa niekde píše o problémoch s autami a prístupe Tesly k zákazníkom... ja by som si auto od takej firmy nekúpil.
Poďme sa pozrieť, čo si tu napísal a čo je realita😒br />
- odpadávajúce kolesá - našiel som jeden prípad, chlap vypisoval dokola pod rôznymi pseudonymami, navyše nemal na aute originál kolesá. Dáš ruku do ohňa za to, že to bola chyba výrobcu? Známemu takto odpadlo koleso na Octavii, nevhodné disky doslova odstrihli koleso za jazdy. Budeme to zovšeobecňovať, alebo povieme, že Octaviu nikdy?
- volanty - opäť JEDEN prípad
Naproti tomu tu máme zvolávačku na 1,4 milióna Fordov pre možnosť odpadnutia volantu
https😐/www.autonews.com/…s-could-fall-off
- strešné panely - a zasa JEDEN prípad.
Sám sebe vykáš, alebo onikáš? To by vysvetľovalo ten plurál, lebo ak si článok prečítaš 2x, nie sú to dva strešné panely, stále je to ten istý.
Vyššie som uviedol iba jednu zo zvolávačiek, keby si si ich pozrel lepšie, tak zistíš, že častejšie ako Tesla mali zvolávačky aj v Toyote, Mazde, BMW, vlastne v drvivej väčšine automobiliek zvolávali autá opakovane, taký VW zvoláva priemerne 1.805 áut z 1.000 vyrobených.
Nemusíš si kupovať Teslu, nie je to povinnosť. Ale potešilo by ma, keby si nám niečo objasnil: ako si si kúpil svoje terajšie auto? Lebo vyššie uvedená logika dostáva ťažko na frak ak pripustíme, že s Tvojimi kritériami Ti v garáži pristali Mazda či Opel.
- odpadávajúce kolesá - našiel som jeden prípad, chlap vypisoval dokola pod rôznymi pseudonymami, navyše nemal na aute originál kolesá. Dáš ruku do ohňa za to, že to bola chyba výrobcu? Známemu takto odpadlo koleso na Octavii, nevhodné disky doslova odstrihli koleso za jazdy. Budeme to zovšeobecňovať, alebo povieme, že Octaviu nikdy?
- volanty - opäť JEDEN prípad
Naproti tomu tu máme zvolávačku na 1,4 milióna Fordov pre možnosť odpadnutia volantu
https😐/www.autonews.com/…s-could-fall-off
- strešné panely - a zasa JEDEN prípad.
Sám sebe vykáš, alebo onikáš? To by vysvetľovalo ten plurál, lebo ak si článok prečítaš 2x, nie sú to dva strešné panely, stále je to ten istý.
Vyššie som uviedol iba jednu zo zvolávačiek, keby si si ich pozrel lepšie, tak zistíš, že častejšie ako Tesla mali zvolávačky aj v Toyote, Mazde, BMW, vlastne v drvivej väčšine automobiliek zvolávali autá opakovane, taký VW zvoláva priemerne 1.805 áut z 1.000 vyrobených.
Nemusíš si kupovať Teslu, nie je to povinnosť. Ale potešilo by ma, keby si nám niečo objasnil: ako si si kúpil svoje terajšie auto? Lebo vyššie uvedená logika dostáva ťažko na frak ak pripustíme, že s Tvojimi kritériami Ti v garáži pristali Mazda či Opel.
Nejsem znalec Tesly, ale mě to přijde jako originál kola: https😐/www.autoforum.cz/…-nepochopitelne/
A vysvětlení Tesly, že "k uvolnění ramene došlo ještě předtím, než si vůz koupil." taky nevypadá, na závadu díky neorigo kolům.
A vysvětlení Tesly, že "k uvolnění ramene došlo ještě předtím, než si vůz koupil." taky nevypadá, na závadu díky neorigo kolům.
Ja som našiel Model S z roku 2016. Neviem, či už sa o tom dá hovoriť štýlom ako to interpretoval palix, ale aspoň môžeme hovoriť, že sú minimálne dve odpadnuté kolesá.
Aj tak si ale myslím, že v palixovom prípade uvedené závady nebudú hlavný dôvod, prečo si Teslu nikdy nekúpi, tu je ukážka jeho nárokov na auto podľa jeho vlastnej recenzie na moje.auto.cz😒/a>
- "Moje auto má vo výbave okrem kolies, volantu a iných bežných vecí naviac klímu a nastaviteľné sedadlo vodiča. Viac mi ani netreba - klíma je pre mňa najdôležitejšia z výbavy."
Tesla, ale ani BMW, Audi a ďalšie prémiovky nie sú celkom typ auta, ktorý si kupujú ľudia s takýmito nárokmi. Takže si viem predstaviť, že výhovorky na odpadávajúce strechy potom padnú vhod, keď si treba kopnúť do niečoho, na čo nedosiahnu.
Aj tak si ale myslím, že v palixovom prípade uvedené závady nebudú hlavný dôvod, prečo si Teslu nikdy nekúpi, tu je ukážka jeho nárokov na auto podľa jeho vlastnej recenzie na moje.auto.cz😒/a>
- "Moje auto má vo výbave okrem kolies, volantu a iných bežných vecí naviac klímu a nastaviteľné sedadlo vodiča. Viac mi ani netreba - klíma je pre mňa najdôležitejšia z výbavy."
Tesla, ale ani BMW, Audi a ďalšie prémiovky nie sú celkom typ auta, ktorý si kupujú ľudia s takýmito nárokmi. Takže si viem predstaviť, že výhovorky na odpadávajúce strechy potom padnú vhod, keď si treba kopnúť do niečoho, na čo nedosiahnu.
V podstate neriešim veci, ktoré sú mimoriadne drahé. Dobré auto sa povedzme dá kúpiť do 25 000€. Prečo kupovať auto za 100 000€? Viete si predstaviť, koľko dobrých a úžitočných vecí sa dá spraviť za zvyšných 75 000€?
Čisto teoreticky ak by som mal u nás peniaze na Teslu - musel by som niekde podnikať. Spomínané peniaze by som radšej rozdelil mojím zamestnancom ako odmenu. Pri väčšej firme by sa to aj celkom stratilo.
Človeka drahé auto nespraví šťastnejším - načo ho potom kupovať?
Samozrejme každý z nás má iný názor, ktorý je pre neho ten správny a máme na to nárok. Pre mňa je drahé auto absolútna zbytočnosť, na druhej strane vyslovene lacné auto nemá svoju cenu len tak "pre nič za nič".
Ukážte mi podobnú nekvalitu ako Má Tesla u podobne drahých áut - BMW, Mercedes... Dávno som nečítal o podobných problémoch...
Čisto teoreticky ak by som mal u nás peniaze na Teslu - musel by som niekde podnikať. Spomínané peniaze by som radšej rozdelil mojím zamestnancom ako odmenu. Pri väčšej firme by sa to aj celkom stratilo.
Človeka drahé auto nespraví šťastnejším - načo ho potom kupovať?
Samozrejme každý z nás má iný názor, ktorý je pre neho ten správny a máme na to nárok. Pre mňa je drahé auto absolútna zbytočnosť, na druhej strane vyslovene lacné auto nemá svoju cenu len tak "pre nič za nič".
Ukážte mi podobnú nekvalitu ako Má Tesla u podobne drahých áut - BMW, Mercedes... Dávno som nečítal o podobných problémoch...
Palix len pre vysvetlenie - myslím si, že každý má mať právo za svoje peniaze nakupovať to, čo on sám uzná za vhodné. Máš milióny a chodíš na kolobežke? OK. Ledva prechádzaš od výplaty k výplate a kúpiš si BMW na lízing? Tvoja vec. Ale ak majú ľudia potrebu pár prípadov prezentovať ako "všeobecne platnú pravdu", tak nech sa držia svojho a potom zistia, že im na tomto svete nemôže byť nič dobré. Alebo len klamú samých seba a u toho "svojho" chyby prehliadajú. Mne to skrátka príde divné, možno pokrytecké. Užívaj Mazdu a čokoľvek ďalšie, čo Ti príde do života.
ProchyTom
Znate nekdo cenu baterie a tech motoru? To ze okamzite startuje kazdej elektrikar a neumi pobrat forek, ze ja na autech vzdycky jen menil olej a filtry, je jejich problem. Normalne se tady clovek zepta jestli nejaky fanda do Tesly ma nastudovany ceny a ono se to zvrhne v kopance a pesti od klavesnice 😁
Vyššie si odpoveď dostal, čo sa Ti na nej nepáčilo? Ja som nezaznamenal nikoho, kto by si musel v Tesle za výmenu batérií platiť, čítal som pár príbehov o výmene zadarmo v rámci záruky.
Na internete nejaké ceny nájdeš, viď napr. tu: https😐/fontech.startitup.sk/…uju-automobilky/
ale najčastejšie bolo zlyhanie len nejakej časti, takže sa nemenila celá. Navyše ceny postupne klesajú, aktuálne ohlásený nový typ batériového článku 4680 má znížiť cenu batérií za 1 kWh o 56 %.
Na internete nejaké ceny nájdeš, viď napr. tu: https😐/fontech.startitup.sk/…uju-automobilky/
ale najčastejšie bolo zlyhanie len nejakej časti, takže sa nemenila celá. Navyše ceny postupne klesajú, aktuálne ohlásený nový typ batériového článku 4680 má znížiť cenu batérií za 1 kWh o 56 %.
Je to docela logickej dotaz. Pokud baterie a mktory odchází v záruce, budou odcházet i po ní. Kdysi elektro kluci pátrali co stojí v tesle baterie včetně výměny a nevypátrali.
Ja neprotestujem proti tomu, že sa pýtal, len sa divím, lebo ProchyTom svoju odpoveď dostal, dokonca 2x a na dosť takýchto dotazov stačí Google (tiež som ho použil).
Tvoj príspevok by mal svoju logiku, keby vychádzal z udalostí, ktoré sa dejú často a pravidelne. Ale postaviť si svoj svet na tom, že sa kdesi komusi niečo stalo, tak nemôžeš vychádzať na ulicu, lebo ľudí tam vraždia a majú nehody. Vlastne ani doma nemôžeš byť, štatisticky najviac ľudí zomiera doma v posteli. Máš to ťažké!
Tvoj príspevok by mal svoju logiku, keby vychádzal z udalostí, ktoré sa dejú často a pravidelne. Ale postaviť si svoj svet na tom, že sa kdesi komusi niečo stalo, tak nemôžeš vychádzať na ulicu, lebo ľudí tam vraždia a majú nehody. Vlastne ani doma nemôžeš byť, štatisticky najviac ľudí zomiera doma v posteli. Máš to ťažké!
ProchyToman
Pekny bomby zase a *** ses dozvedel 😁 jak tady kazdej kope za sebe slusny 😁👍 to i na vyjebanym foru e46 kde se ***i hejtili ses dozvedel, kdyz ses zeptal kolik co stoji, kecy vokolo jak tady ale nakonec ti odepsali. Chapes ze to nechci hledat? Jdu sem na forum o autech a zeptam se. Vzhledem k fanatickym zastupcum Tesly, sem jim chtel dat prostor aby nam vsem co o tom vi ***, prozradily ceny. Ne, informaci ze to nikdo nemenil, a ze se to repasuje. Proste sem se jen zeptal na ceny, tečka. Problém. 😁
Nevadia mi ľudia s opačným názorom a takým obyčajne v diskusii palec dole nedávam. Tebe som ale dal, pretože tu nie si kvôli diskusii, ale vyžívaš sa v trollingu.
Píšeš totální kraviny. Normálně ze věcně zeptal. Bohužel od elektrofans opět žádná věcná odpověď. Tak jak bývá zvykem...
Stačí sa pozrieť na moju odpoveď z 16. 10. 2020 22:44 a tam všetko nájdeš vrátane cien. Opýtal sa, dostal odpoveď kde som dal odkaz na článok s PRESNÝMI ČÍSLAMI. Chlapci trollovskí neviem, robí vám problém slovenčina, či nezvládate kliknúť na odkaz?
Na internete nejaké ceny nájdeš
TO JE PŘESNÉ ČÍSLO?!? Ano opět typický blábol ekofanatika :no:
TO JE PŘESNÉ ČÍSLO?!? Ano opět typický blábol ekofanatika :no:
Chápem, problém je kliknúť. Ekofanatika si nechaj na svoju starú, keď Ti bude chcieť vyprať mesiac nosené spoďáre.
Ceny se mění. Článek je z roku 2019. Tak co tu třepeš :no:
Presne to som povedal, ceny sa menia. Navyše každý predajca ich má iné, podobne ako je to v iných obchodoch. A pre tých, čo ešte nikdy neboli v servise, tak dodám, že náhradné diely sa objednávajú na PRESNÝ TYP AUTA, často aj podľa VINu.
Tak prestaň s náckovinami a trolením. Ten kto chce, tak informáciu dostal, ten kto ju naozaj chce na halier presne, zavolá do servisu.
Tak prestaň s náckovinami a trolením. Ten kto chce, tak informáciu dostal, ten kto ju naozaj chce na halier presne, zavolá do servisu.
Tak proč nenapíšeš, že si dal odkaz na článek s orientačními cenami?!? Místo toho tu jen lžeš :no:
Poznáš takých tých psov, čo na ulici utekajú za autami a štekajú po nich? A keď ich dobehnú, tak nevedia čo s tým? Presne tak sa dožaduješ PRESNEJ ceny batérií.
Čo keby si najskôr Ty úprimne napísal, že tá cena Ťa vôbec nezaujíma? Ukáž, že si aspoň trochu chlap a priznaj, že trolling je to, kvôli čomu sem v skutočnosti chodíš.
Čo keby si najskôr Ty úprimne napísal, že tá cena Ťa vôbec nezaujíma? Ukáž, že si aspoň trochu chlap a priznaj, že trolling je to, kvôli čomu sem v skutočnosti chodíš.
Jak mě přesná cena nezajímá? Co tu zas třepeš a co mi to podsouváš?? TY jsi napsal že jsi uvedl přesné ceny! Tak nelži.
Místo toho aby ses omluvil za to že jsi napsal blbost a dal jsi pouze odkaz na přibližné ceny, tu ještě budeš moralizovat? Takto se chová 3-leté dítě, které je přistiženo při lži :no:
Místo toho aby ses omluvil za to že jsi napsal blbost a dal jsi pouze odkaz na přibližné ceny, tu ještě budeš moralizovat? Takto se chová 3-leté dítě, které je přistiženo při lži :no:
Pred chvíľou si dokázal, že nezvládaš klik na odkaz, teraz dokazuješ, že Ti robí problém aj chápanie slovenčiny. Ale vieš čo? Dám Ti ešte šancu dokázať, že nie si taký pako, ako sa tu prezentuješ. Skrátka len odpíš na čo potrebuješ PRESNÚ cenu. Neuhýbaj, nezahmlievaj, napíš na čo potrebuješ PRESNÚ cenu. A ja ju sem špeciálne pre Teba napíšem na halier presne, ok?
Když jsi u poslední šance, tak máš asi poslední šanci, abys pochopil co jsi napsal TY SÁM!!! O tom to je!
Ty se pořád jen točíš na tom, k čemu mi je přesná cena, ale vůbec ses nezamyslel nad tím co jsi sám napsal a na co já reaguji!!!
Ty se pořád jen točíš na tom, k čemu mi je přesná cena, ale vůbec ses nezamyslel nad tím co jsi sám napsal a na co já reaguji!!!
Tak ma sem prosím cituj a povedz, ako si si to preložil do češtiny. Už je to minimálne druhý raz, čo tvrdíš niečo iné, ako som ja napísal.
Ale už vieme odpoveď na predošlú otázku - nie si schopný jasne povedať, na čo potrebuješ PRESNÚ cenu, ktorú údajne potrebuješ.
Ale už vieme odpoveď na predošlú otázku - nie si schopný jasne povedať, na čo potrebuješ PRESNÚ cenu, ktorú údajne potrebuješ.
Cituji: "dostal odpoveď kde som dal odkaz na článok s PRESNÝMI ČÍSLAMI."
Kdybys nechápal, tak znovu - tohle jsi napsal TY SÁM!!!
Kdybys nechápal, tak znovu - tohle jsi napsal TY SÁM!!!
Správne, a teraz mi to povedz po česky, lebo to máš očividne problém preložiť. Na otázku " kolik by stala ta baterie a ty motory" som dal odkaz na článok o cenách batérií. Ty spolu s kolegom tvrdíte, že nepadla "žádná věcná odpověď". Ja tvrdím, že tam boli PRESNÉ ČÍSLA.
Aj priemerný motorizovaný blbec vie, že "že náhradné diely sa objednávajú na PRESNÝ TYP AUTA, často aj podľa VINu", čo som špeciálne pre Teba uviedol nižšie. Súčasne som Ti ponúkol cenu presnú na haliere. Nič z toho Ťa nezaujíma, točíš sa okolo nezmyslov, skrátka si náš milý ušatý troll. A týmto by sme to mohli ukončiť, alebo máš niečo k veci?
Aj priemerný motorizovaný blbec vie, že "že náhradné diely sa objednávajú na PRESNÝ TYP AUTA, často aj podľa VINu", čo som špeciálne pre Teba uviedol nižšie. Súčasne som Ti ponúkol cenu presnú na haliere. Nič z toho Ťa nezaujíma, točíš sa okolo nezmyslov, skrátka si náš milý ušatý troll. A týmto by sme to mohli ukončiť, alebo máš niečo k veci?
ProchyToman
Ja se poseru 😁. Ja jen chtel znat cenu baterii. Jako kdysi nekdo nahazoval cenu za zanovni motor porsche. A takovou bramboracku v tom udelali. 😁 Pritom ja jen unavený nečtu slovensky odstavce plný slov, kterym nerozumim. Vzdycky totiz kdyz se snazim porozumet, tak zjistim, že jsem se vlastně nic nedozvedel, a tak uz se nesnažim 😁 Slovak milujici elektroauta mi dal minus na ceskem webu o autech. Ten vlak uz je rozjetej a nejde zastavit! 😅