Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tahle Tesla už najela 1,2 milionu km, původní nejsou baterie ani motor

Ondřej Mára
Diskuze (102)

Rekordní Tesla Model S, která se koncem minulého roku dostala s nájezdem 1 milionu kilometrů do Guinnessovy knihy rekordů, pokračuje v jízdě.

Hansjör Gemmingen, dlouholetý vlastník Tesly Model S P85+, jasně dokazuje, že i s omezeným dojezdem elektromobilů se dají zdolávat dlouhé trasy. V listopadu minulého roku se s nájezdem přes 1.000.000 kilometrů dostal dokonce až do Guinnessovy knihy rekordů. Jenže tím jeho jízda nekončí.

Gemmingen je totiž neustále aktivní na Twitteru, kam stále přidává aktuální stav svého tachometru. A jak je z příspěvků na jeho stránce patrné, jeho vůz je stále v pohybu. Za připomenutí ostatní stojí, že 1.000.000 kilometrů zdolal s Modelem S za necelých 6 let.

Svůj červený elektrický sedan Tesla Model S P85 +, tedy verzi s jedním elektromotorem o výkonu 310 kW a dojezdem cca 426 km (EPA), pořídil v roce 2014 jako druhou Teslu po svém Roadsteru (který mimochodem stále vlastní). Nutno ovšem podotknout, že se nejednalo o nový vůz. Tesla měla tou dobou najeto již cca 30.000 kilometrů.

Tento týden se Gemmingen na Twitteru pochlubil snímkem tachometru s hodnotou 1.199.413 kilometrů, ke které mu gratuloval dokonce i Elon Musk. Před pár hodinami se pak na Twitteru objevil snímek, který ukazuje nájezd rovných 1.200.000 kilometrů.

Za připomenutí ovšem stojí skutečnost, že se vůz k tomuto působivému nájezdu nedostal v původním stavu. Ještě před zdoláním hranice jednoho milionu kilometrů totiž bylo potřeba vystřídat rovnou tři elektromotory a čtyři baterie. Náklady na takový servis si přitom ani nechceme představovat.

Ondřej Mára
Diskuze (102)

Doporučujeme

Avatar - Ondore
19. 10. 2020 08:59
Re: Spolehlivost a nízké servisní náklady II
Internet je pre ľudí, ktorí sa sem idú zabaviť či podučiť niečo nové ako my, ale súčasne tam nájdeš aj kreatúry, čo si chodia ventilovať svoje mindráky. Nemá zmysel riešiť ich alebo ich palce, majú dosť problémov sami so sebou ;-)
18. 10. 2020 21:32
Re: Spolehlivost a nízké servisní náklady II
To by ma zaujímalo, aký pablb Ti za takýto príspevok môže dať palec dole...
Avatar - Ondore
18. 10. 2020 20:45
Re: tvl dobre
Správne, a teraz mi to povedz po česky, lebo to máš očividne problém preložiť. Na otázku " kolik by stala ta baterie a ty motory" som dal odkaz na článok o cenách batérií. Ty spolu s kolegom tvrdíte, že nepadla "žádná věcná odpověď". Ja tvrdím, že tam boli PRESNÉ ČÍSLA.

Aj priemerný motorizovaný blbec vie, že "že náhradné diely sa objednávajú na PRESNÝ TYP AUTA, často aj podľa VINu", čo som špeciálne pre Teba uviedol nižšie. Súčasne som Ti ponúkol cenu presnú na haliere. Nič z toho Ťa nezaujíma, točíš sa okolo nezmyslov, skrátka si náš milý ušatý troll. A týmto by sme to mohli ukončiť, alebo máš niečo k veci?
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 20:26
Re: tvl dobre
Cituji: "dostal odpoveď kde som dal odkaz na článok s PRESNÝMI ČÍSLAMI."

Kdybys nechápal, tak znovu - tohle jsi napsal TY SÁM!!!
Avatar - Ondore
18. 10. 2020 19:56
Re: tvl dobre
Tak ma sem prosím cituj a povedz, ako si si to preložil do češtiny. Už je to minimálne druhý raz, čo tvrdíš niečo iné, ako som ja napísal.
Ale už vieme odpoveď na predošlú otázku - nie si schopný jasne povedať, na čo potrebuješ PRESNÚ cenu, ktorú údajne potrebuješ.