Unijní emisní pravidla jsou neúprosná, při nesplnění flotilových emisí výrobcům hrozí vysoké pokuty. Mohou si ale koupit tzv. kredity od těch, co pravidla splnili. K něčemu takovému se teď chystá Ford.
FORD HLEDA ?, ZRUŠTE 80 % ZAMĚSTNACŮ EU A ZBYTEK AŽ PRACUJE ZA 2000 EUR I TAK TO BUDOU MIT MOC !!!PRÁCE V EUROPARLAMENTU BY MĚLA BÝT ČESTNÁ FUNKCE ZADARMO !!!! A NE ŽE OŽEBRAČUJI PRACUJICI V EU ABY MĚLI NA SVŮJ LUXUS !!AUTA STOJI K VULI JEJIM PLATUM MINIMÁLNĚ O 100 000 AŽ MILIONY VICE !!!MĚLI BYJIM SEBRAK VŠECHNO CO JE NA ELEKTŘINU BENZIN A PLYN AŽ SI KUR?,VA ŽIJI EKOLOGICKY !!!
Zvláštne veru. Ford v podstate zarezal všetky benzíny väčšie ako 1,5 a väčšinu eho flotily poháňa 1,0EB (aj to silnejšie verzie ako mHEV) a ani po takomto drastickom osekaní motorov tie normy nezvláda? Fiestu (mimo ST) poháňa výhradne 1,0EB (už dávno má len benzínové trojvalce, aktuálne vypustila aj dízle), Puma detto, Focus vypustil 1,5EB, zarezal RS a má (mimo ST) len litrové trojvalčeky, Mondeo má ako vrchol 1,5ku (aj tú u nás už vypustil a benzín má len v hybride), Kuga má polovicu motorov hybridy...
Mysliš paradni design, ktery hňup jaky ty nevidiš a ještě tu něco pišeš o prušvihu ?
No to, ale nemusiš opakovat pořad dookola jak v mateřske školce, tvoje postiženi je již davno zname.
O tom, že by ford u focuse vypustil 1.5EB nikde nic neni a v nabidce pořad je tak nechapu proč to poad pišeš a to již nějakou dobu.
Jedina změna je ta, že je ve spojeni pouze s automatem.
To, že to je problem je evidentni, ale s tim maji problem prakticky všichni.
A pokud si chce dnes zakaznik pořidit něco s klasickym spalovakem, ktery ma nějaky slušnějši vykon a v manualu tak je vyběr hodně mizerny již nějakou dobu. A nevypada to, že by se něco mělo změnit tim myslim zlepšit.
No, ale to je o trhu. A evidentně vy a ani my nejsme pupek světa tedy evropy. U nas ford taky nema tak širokou nabidku jako němci nebo třeba polaci. A to, že se s nějakyma normama bojuje všude je asi zřejmě takže nějak nechapu tvuj přispěvek. Tohle zdaleka neni prvni članek a rozhodně ani a to bohužel posledni o někych strastech automobilek diky hňupum z EU. Dnes je řada automobilek co měla v nabidce hothatche a dnes je nema.
Tak nikde netvrdím, že Slovensko je stredom sveta, len som podotkol, že u nás fakticky Focus = 1,0EB. Môžem si samozrejme doviezť Focus 1,5EB z ČR, ale to sú komplikácie s administratívou, to by som zrejme v rámci bežných kompaktov vyberal u konkurencie (napr. i30 1,5TGDi). U hot verzie je to presne naopak a v tomto kontexte je fascinujúce, že Focus ST má 2,3ku a ešte s manuálom. Snáď také kombo vydrží čo najdlhšie.
To je prostě trh od trhu a o zastoupeni značky zde konkretně forda. U nas zase neni řada vybav co jinde. U vas se fiesta ST nabizi jen v nejvyššim stupni a ten focus nema 1.5EB. Každopadně s auty knk s jejich pohony to zrovna ružove neni. Co dnes v konfiguratoru plati, zitra nemusi byt. Některe verze se na trhu sotva ohřeji a hned zase mizi nebo se po představeni ani do nabidky nedostanou. Tohle se ještě před par lety nedělo a duvod ?
Ja to hovorím od predstavenia, nová Kuga (v červenej Ruby a ST-line) je taký Macan pre chudobných.. :-) Škoda len, že nemá primeranú motorizáciu, 2,3EB by k tomu športovému looku sedela.
Mi se libi jak se do designově povedenych aut trefuje někdo, kdo musi jezdit škodovkou a dobrovolně si koupi krasnou krabici, ktery vypada jako od řemeslniku co pravě přijeli opravit odpad. Takhle dobrovolně trpět a trestat se je sen každeho řidiče.
Tá 2.3 by bola fajn rôznych modeloch. Ja by som ju moc chcel v Galaxy/S maxe. To by som išiel asi do toho znova.
Zo súčasnej ponuky (motor/auto) “F” sa mi páči už len Mustang a F150.
Mustang je fajn, ale hodne zdražel oproti dobe príchodu tejto generácie (plus vypustil 2,3EB, ktorá sa síce moc k muscle caru nehodila, ale robila z Mustanga najdostupnejší športiak).
Pre mňa je zaujímavý jediný model v jedinej motorizácii, a to Focus ST. Ten však je v kategórii HH pre mňa aktuálne top.
S i30N Hyundai překvapivě zabodoval a to nejen s propracovaností auta, ale i s rozumným nastavením ceny. ST je ale jinde, jednak má zajímavější motor, pár generací za sebou a i ty jízdní vlastnosti jsou jistě o kus dál ;-)
Prostě jako to mají v USA s DPH, napočítat až u pokladny. Takhle když to schovají, tak akorát půlka lidí vůbec netuší, že se něco takovýho odehrává a tím pádem ani nemají důvod se o to zajímat a případně se pokusit to ovlivnit...
Ale to přece bylo "politicky nekorektní" - k vedení EU! Moc libí by si uvědomila, kdo může za současnou bezprecedentní devastaci evropského automobilového průmyslu! :-|