Zamiloval jsem se nad první fotkou a nemohl se dočkat dne, kdy otočím heftem Indianu FTR 1200. První rande úplně nedopadlo, ale další šance se vyplatila – dala vzniknout pevnému svazku.
Absolútne NÁDHERNÁ motorka :-O. Parametre 90 kW a 120 Nm môže byť celkom postačujúca až "poriadna" porcia výkonu. Kľudne by mi stačila 1/2 týchto parametrov. Teraz jazdím na mašine s 39 kW a 55 Nm (karburátor, minimum elektroniky...) a tak akosi mi to úplne stačí.
V poslednom čase keď sa pozriem na nové autá, tak to je samá sterilita, elektronika, asistencia... Až ma už pomaly prestávajú zaujímať. Na druhej strane - ak pozriem na nové motorky... Obrovský počet nádherných motoriek. Mať cca 100 000€ na nové skvelé auto, tak si radšej kúpim nejaké auto za 20 000€ a k tomu pár nádherných motoriek (napr Norton Commando 961 , Ducati Scrambler, BMW R nineT ...) :-!.
Naprostý souhlas. Sice už i tady se to začíná zvrtávat na špatnou stranu, viz objevující se automaty, elektro posunovadla a hlavně přetechnizované motorky a tolika elektriky, že by jeden brečel. Ale není toho pořád tolik a ten výběr je pořád obrovský a hlavně ty výběry motorů. od řekměně 50 do 2500. To jsou motory, na které nemá objemově většina mainstreamu, kde začíná být trend končit na 1,6 pomalu. A výkony to je a byl úplně jiný svět. Já sám jezdím na motorce hrozně rád, a tím víc emě těší, že člověk má pořád z čeho vybírat a není to žádná z nouze cnost pro neřidiče, jako se začínají profilovat auta, aelspoň ta běžná.