Novinky
Anonym
1
hodně fetuje. 😁
S technikou od rendlíku zase vyrobíš jen rendlíka... Pan ředitel je komik. Chaplin, nebo Lupino Lane..
...je malá športová značka tak trochu zázrak. A tie autíčka tiež nevyzerajú byť zlé. https😐/www.youtube.com/watch?…
Určitě jo, alpinka je výborná, taková obdoba 4C.
Ferrari je někde úplně jinde, žije hlavně z obrovské tradice, tohle už se dneska reálně vybudovat nedá.
Ferrari je někde úplně jinde, žije hlavně z obrovské tradice, tohle už se dneska reálně vybudovat nedá.
Chtit neco sviznejsiho lehce pres mega, je tu treba Golf R za 1,2 nebo Hyundai jeste levneji, takze i kdyz se mne Alpinka libi, tak je to porad prevlecenej Renault za 1,8 mega.
A kterého Renaulta převlékli? On snad nějaký Renault má ideální koncepci s motorem uprostřed?
Ja neresim rozdilne jizdni vlastnosti nebo aerodynamictejsi karoserii nebo chovani na mokru, presunuti motoru nebo diferencialu, pokud to je porad stejny motor a diferencial nemaji opodstatneni v narustu ceny. Pokud u Megane RS vymontuji zadni sedacky a na jejich misto prestehuju motor, auto se bude chovat na ceste jinak, take uz neuveze 4 lidi, ale kdyz sectu soucastky budu porad plus minus na stejne cene. Kdyz ale motor nahradim dvanactivalcem z Ferrari ...
Obávám se, že si konstrukci auta představuješ jako Hurvajs válku. Vyrobit auto s motorem uprostřed není o tom, že vezmeš Megane a přestěhuješ motor dozadu. Na to musíš mít vyvinutou kompletní platformu s motorem uprostřed na které auto stavíš. A protože na takové platformě postavíš maximálně pár tisíc aut (sporťáků se moc neprodává), tak ta auta musí být sakra drahá aby se vývoj takové platformy vůbec zaplatil. Stačí se podívat kolik stojí Cayman nebo Lotusy, což jsou dnes prakticky jediné "malé supersporty". Z toho Megane mohou použít jenom ten motor a možná pár přepínačů v interiéru, jinak je všechno jinak včetně těch diferenciálů. A i hloupý blatník, který je jiný a nelze použít z Megane je daleko nákladnější na výrobu, ne proto, že by byl dražší plech z kterého se vyrábí, ale proto, že nejdražší je vždy lisovací forma a když tu lisovací formu použiješ na milion blatníků (megane) nebo na pár tisíc (alpine), tak výsledná cena produktu nebude ani přibližně stejná a takových cenových rozdílů u malosériově vyráběného auta a u velkosériově vyráběného auta najdeš bambilión.
Platforma a karoserie je jina? To by mne nenapadlo. A Cayman zacina na astronomickych 1,4 mega, tak to uz jsi mne presvedcil, Alpinka je fakt male Ferrari.
Cayman začíná na 1,577 s manuálem, 1,657 s PDK
https😐/auto.porsche.cz/…y/718/718-cayman
A110 s začíná na 1,58
https😐/www.auto.cz/…ale-hacek-104168
Nikde nepíši nic o tom, že Alpine je malé Ferrari, žádné malé Ferrari této třídy neexistuje, takže to nelze ani přirovnávat.
https😐/auto.porsche.cz/…y/718/718-cayman
A110 s začíná na 1,58
https😐/www.auto.cz/…ale-hacek-104168
Nikde nepíši nic o tom, že Alpine je malé Ferrari, žádné malé Ferrari této třídy neexistuje, takže to nelze ani přirovnávat.
To je ta výhoda Caymanu, že nabízí manuál
Tak výhoda to jistě je, stejně jako nabídka různých motorů, ale to už je dáno tím, že Porsche prodává hafo aut (v porovnání s jinými výrobci sporťáků), má obrovské zisky a tím pádem vývoj vícero druhů převodovek "unese". Chtít totéž od znovu začínající Alpine, která je ve ztrátách a hrozilo jí, že jí management Renaultu zakroutí krkem by bylo trochu unfair.
Tak zrovna a110 má motor co je v Meganu RS a tam je k mání i s manuálem respektive minimálně do FL. Takže vyvíjet převodovku by nemuseli. A A110 by ten manuál kur*evsky seděl .
S väčšinou súhlasím, ale motor je tam naprieč posadený prakticky na náprave, takže prevodovky a diferenciál sú minimálne veľmi podobné tým v Megane RS a mohli ponúknuť aj manuál.
Inak čo sa výrobných nákladov týka, tak Alpine asi nie je globálna značka. Čo im moc nepomáha. GT86 má síce motor vpredu. Ale tiež je to auta na inej platforme. Motor používa rovnaký blok ako niektoré Subaru, ale vnútornosti sú celé prekopané. Prevodovka a diferenciál sú iné ale vďaka dosť vysokým globálnym predajom(asi 200 tisíc) sa im podarilo udržať cenu oveľa nižšie.
Inak čo sa výrobných nákladov týka, tak Alpine asi nie je globálna značka. Čo im moc nepomáha. GT86 má síce motor vpredu. Ale tiež je to auta na inej platforme. Motor používa rovnaký blok ako niektoré Subaru, ale vnútornosti sú celé prekopané. Prevodovka a diferenciál sú iné ale vďaka dosť vysokým globálnym predajom(asi 200 tisíc) sa im podarilo udržať cenu oveľa nižšie.
viděl jsi někdy kouzelná tři písmenka RWD? 😉
jako Fiat Coupé nebo Pontiac Fiero 😉
"Luca de Meo je ve funkci šéfa Renaultu teprve krátce, přesto jeho plány nejsou vůbec smělé. Ze značky Alpine chce takové malé Ferrari."
Nemalo tam byť namiesto slova "smělé" skôr slovíčko "malé"?
Nemalo tam byť namiesto slova "smělé" skôr slovíčko "malé"?
...Renault totálně podělal tím, že ji nenabídl i s manuální převodovkou. Nic víc není třeba dodávat! 😒 😒 😒 :no: