Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alpine se může stát malým Ferrari, věří šéf Renaultu

29 komentářů

Anonym
hodně fetuje. 😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
S technikou od rendlíku zase vyrobíš jen rendlíka... Pan ředitel je komik. Chaplin, nebo Lupino Lane..
Anonym
Hele, nějakej zoufalej rendlíkář jde po nád palcem!
...btw Čepek rulez! 😁 :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
No zrovna tahle Alpina si vytře zadek s docela dost produkčními auty.
traveldrive
...je malá športová značka tak trochu zázrak. A tie autíčka tiež nevyzerajú byť zlé. https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Emel
Emel
Určitě jo, alpinka je výborná, taková obdoba 4C.
Ferrari je někde úplně jinde, žije hlavně z obrovské tradice, tohle už se dneska reálně vybudovat nedá.
traveldrive
Rozhodne. Súhlas s prvým aj druhým tvrdením. S Ferrari si trošku prihriali polievočku. A ani u Ferrari sa nemusia hnevať, keď ich niekto taký spomenie, a najmä ak ich spomenie ako vzor hodný nasledovania.
tradon
Chtit neco sviznejsiho lehce pres mega, je tu treba Golf R za 1,2 nebo Hyundai jeste levneji, takze i kdyz se mne Alpinka libi, tak je to porad prevlecenej Renault za 1,8 mega.
Avatar - Ham.
Ham.
A kterého Renaulta převlékli? On snad nějaký Renault má ideální koncepci s motorem uprostřed?
tradon
Ja neresim rozdilne jizdni vlastnosti nebo aerodynamictejsi karoserii nebo chovani na mokru, presunuti motoru nebo diferencialu, pokud to je porad stejny motor a diferencial nemaji opodstatneni v narustu ceny. Pokud u Megane RS vymontuji zadni sedacky a na jejich misto prestehuju motor, auto se bude chovat na ceste jinak, take uz neuveze 4 lidi, ale kdyz sectu soucastky budu porad plus minus na stejne cene. Kdyz ale motor nahradim dvanactivalcem z Ferrari ...
Avatar - Ham.
Ham.
Obávám se, že si konstrukci auta představuješ jako Hurvajs válku. Vyrobit auto s motorem uprostřed není o tom, že vezmeš Megane a přestěhuješ motor dozadu. Na to musíš mít vyvinutou kompletní platformu s motorem uprostřed na které auto stavíš. A protože na takové platformě postavíš maximálně pár tisíc aut (sporťáků se moc neprodává), tak ta auta musí být sakra drahá aby se vývoj takové platformy vůbec zaplatil. Stačí se podívat kolik stojí Cayman nebo Lotusy, což jsou dnes prakticky jediné "malé supersporty". Z toho Megane mohou použít jenom ten motor a možná pár přepínačů v interiéru, jinak je všechno jinak včetně těch diferenciálů. A i hloupý blatník, který je jiný a nelze použít z Megane je daleko nákladnější na výrobu, ne proto, že by byl dražší plech z kterého se vyrábí, ale proto, že nejdražší je vždy lisovací forma a když tu lisovací formu použiješ na milion blatníků (megane) nebo na pár tisíc (alpine), tak výsledná cena produktu nebude ani přibližně stejná a takových cenových rozdílů u malosériově vyráběného auta a u velkosériově vyráběného auta najdeš bambilión.
tradon
Platforma a karoserie je jina? To by mne nenapadlo. A Cayman zacina na astronomickych 1,4 mega, tak to uz jsi mne presvedcil, Alpinka je fakt male Ferrari.
Avatar - Ham.
Ham.
Cayman začíná na 1,577 s manuálem, 1,657 s PDK
https😐/auto.porsche.cz/…y/718/718-cayman
A110 s začíná na 1,58
https😐/www.auto.cz/…ale-hacek-104168
Nikde nepíši nic o tom, že Alpine je malé Ferrari, žádné malé Ferrari této třídy neexistuje, takže to nelze ani přirovnávat.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je ta výhoda Caymanu, že nabízí manuál
Šimpanz
Tak výhoda to jistě je, stejně jako nabídka různých motorů, ale to už je dáno tím, že Porsche prodává hafo aut (v porovnání s jinými výrobci sporťáků), má obrovské zisky a tím pádem vývoj vícero druhů převodovek "unese". Chtít totéž od znovu začínající Alpine, která je ve ztrátách a hrozilo jí, že jí management Renaultu zakroutí krkem by bylo trochu unfair.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak zrovna a110 má motor co je v Meganu RS a tam je k mání i s manuálem respektive minimálně do FL. Takže vyvíjet převodovku by nemuseli. A A110 by ten manuál kur*evsky seděl .
Niemand
No motor je umiestnený priečne, takže prevodovka by sa asi zmestila a je to trochu premrhaná šanca. Hlavne keď to auto vďaka vyšším zdvihom pruženia veľmi dobre funguje aj cestách s trochu horším povrchom.
Niemand
S väčšinou súhlasím, ale motor je tam naprieč posadený prakticky na náprave, takže prevodovky a diferenciál sú minimálne veľmi podobné tým v Megane RS a mohli ponúknuť aj manuál.
Inak čo sa výrobných nákladov týka, tak Alpine asi nie je globálna značka. Čo im moc nepomáha. GT86 má síce motor vpredu. Ale tiež je to auta na inej platforme. Motor používa rovnaký blok ako niektoré Subaru, ale vnútornosti sú celé prekopané. Prevodovka a diferenciál sú iné ale vďaka dosť vysokým globálnym predajom(asi 200 tisíc) sa im podarilo udržať cenu oveľa nižšie.
pogo26
A110 je hliník.
Mig_35
viděl jsi někdy kouzelná tři písmenka RWD? 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
ani koně se nezapřahají za vůz... 😒]
Mig_35
Když ti dojde benzin, když auto zastaví v křižovatce a dal nepojede, budeš odtamtud auto táhnout, nebo tlačit? 😁
Somewhere je už preč
Ešte keby si tušil, o čom píšeš.
Avatar - speedfred
speedfred
Pán Tradon sa asi vyzná :no:
Potom chudák taký Lotus,to je iba Toyota keď používa ich motory.
Avatar - Stejsn
Stejsn
jako Fiat Coupé nebo Pontiac Fiero 😉
Avatar - Emel
Emel
Jako... Fiat Coupe je předokolka s motorem vpředu napříč...
Avatar - Stejsn
Stejsn
Jo, ale koukni z kolik z nich má na sobě nálepky s koněm 😊
traveldrive
"Luca de Meo je ve funkci šéfa Renaultu teprve krátce, přesto jeho plány nejsou vůbec smělé. Ze značky Alpine chce takové malé Ferrari."

Nemalo tam byť namiesto slova "smělé" skôr slovíčko "malé"?
Arese
...Renault totálně podělal tím, že ji nenabídl i s manuální převodovkou. Nic víc není třeba dodávat! 😒 😒 😒 :no: