Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Vrcholné Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid přijíždí s výkonem 700 koní

9 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
že i když je silnější, než Turbo S, tak na něj stále nedosahuje. I přes vyšší výkone je na stovce o 0,1s pomaleji a s Turbem S zajeli čas na Nordschleife za 7:29,81 a drží nejrychlejší čas pro luxusní automobily a silně ochybuji, že elektrickým balastem obtěžkaným modelem by ho trumfli. Pokrok v praxi.
Králem řady Panamera je stále Turbo S.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to tak když stejný motor podladíš o 60 koní = je z toho mínus celá 1 desetina 1 sekundy = CHÁPU tvé rozhořčení 😁

Co si místo fakt TRAPNÉ HYSTERIE = prostě místo PHEV hybridu koupit to Turbo S co? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Myslím, že Porsche nedeklaruje hybridy a ani EV jako nějaký pokrok, ale jako nutnost pro splnění emisních regulací, v nedávném rozhovoru to řekl přímo šéf vývoje. Už předface verze Turbo byla mrštnější auto než hybrid. Ke cti Porsche slouží to, že když už to musí být, tak jak tenhle PHEV, tak Taycan mezi EV, jsou absolutní špička, na kterou se hybridní ani EV konkurence nechytá. Takže si každý může vybrat, nejlepší klasiku, nejlepší hybrid nebo nejlepší EV. Skvělé je, když nechá automobilka možnost výběru a tu dává Porsche v absolutní míře.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Stejně jako WIFI připojení. Napíšou Vám, že máte rychlost až 100Mbps, ale vydrží to jen 10 vteřin. Potom už ani náhodou... S tím hybridem je to stejně. Zvlášť když ještě do papírů napíšou průměrnou spotřebu 2 litry/100km... Zkrátka marketingový podvod pro blbečky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Naštěstí se inteligence stáhla do diskuzí na ACZ 😁
A tady odsud to kosí = vysvětluje jak sou věci správně :-!

Už ti došlo = jak je to s tou naftou? Zvýhodňování ceny i smutná realita že na tunu ropy dojedeš dál a víc na benzín = než na tvou naftu? Kterou navíc MUSÍŠ cenově zvýhodňovat?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Wifi ani jiné mobilní připojení nikdy garantované nebylo. Prakticky to nejde, je tam moc proměnný a proto se uvádí to slůvku "AŽ", protože za správných podmínek to dosáhnout lze. To není úplně stejné. Protože na rozdíl od bezdrátového připojení to tady hlásají jako fakt, ne jako AŽ. Tady pro změnu mají AŽ XX Km na baterku 😁
Ale jinak v principu máš pravdu.
ProchyToman
Tak hejtíš ale joke nikde
tarzanzroduopic
Fúúúúh, až 50 Km??????????! Jdu do toho!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fúúúúh kolik běžnej den najezdíš ty? PROTOŽE tohle je běžnej evropskej průměr a NE mnoho set km za den = tak PROTO se auta staví na ca takovej dojezd JEN na elektřinu. Abys KDYBYS chtěl mohl jet JEN na elektřinu. Do navigací se ostatně nastavuje že při vjezdu do metropolí se systém přepíná na BEZ emisí

V menším to dělaj desítky let i běžný hybridy Toyoty = v podzemních parkovištích nebo při průjezdu vesnicí nebo poskakování v koloně = jen na elektřinu