Bezpečnost
...dává najevo, že je špatné kupovat evropské, většinou lepší produkty. Tyhle špinavé triky jsou tak typické pro jeho nohsledy. :-!
Tak ono to není zas tak šokující, když se jedná o podíl z 1000. Být to ze všech registrovaných vozů, tak tam budou asi trochu jiné značky. Ale těší mě, že BMW je 1. 😁
Tenhle výzkum spíš vypovídá o lidech, co si můžou dovolit koupit lepší auto.
Tenhle výzkum spíš vypovídá o lidech, co si můžou dovolit koupit lepší auto.
že pokud někdo v posledních pěti letech zapálil automobil, byl muslimského vyznání.
Co z toho výplývá?
Pro mě nic, nemám předsudky a nejsem rasista 😄
Co z toho výplývá?
Pro mě nic, nemám předsudky a nejsem rasista 😄
Z toho vyplývá, že Švédsko je totálně v ři*i 😄
Jako že nám přestane posílat miliardy? Co chudák https😐/www.seznamzpravy.cz/…sovy-rise-125234 😲
Jako že se tam lidi bojí vyjít na ulice, napadají tam ženy a dívky, je tam válka gangů a řada lidí se musela odstěhovat na jiná místa 😄
Ani v Německu se do určitých čtvrtí nechodí a ve Francii ti za nevhodný dress-code rovnou nafackují, strážci morálky😊
I v Česku sou místa kam se radši nechodí = a odkud se lidi jak řiká barik museli odstěhovat
ANO asi sme = viz barik 11:17
ANO asi sme = viz barik 11:17
Tohle asi překvapí málokoho.
Německé prémiovky v podstatě přitahují dva typy lidí - jednak nadšence do aut, kteří si chtějí pořídit to technicky nejlepší a mají pak radost ze špičkových vlastností svého auta (to jsme asi víceméně my všichni tady v diskusích a většina řidičů německých prémiovek na silnicích), a jednak labilní psychopaty model Trpišovský, kteří jej vnímají jako vyjádření svého nadřazeného postavení vůči ostatním. Ti druzí v důsledku poruchy osobnosti jezdí agresivně a se zmenšeným pudem sebezáchovy a tím statisticky nadprůměrně způsobují dopravní nehody.
Asi nemusím dodávat, že ta auta za tohle nemůžou.
Německé prémiovky v podstatě přitahují dva typy lidí - jednak nadšence do aut, kteří si chtějí pořídit to technicky nejlepší a mají pak radost ze špičkových vlastností svého auta (to jsme asi víceméně my všichni tady v diskusích a většina řidičů německých prémiovek na silnicích), a jednak labilní psychopaty model Trpišovský, kteří jej vnímají jako vyjádření svého nadřazeného postavení vůči ostatním. Ti druzí v důsledku poruchy osobnosti jezdí agresivně a se zmenšeným pudem sebezáchovy a tím statisticky nadprůměrně způsobují dopravní nehody.
Asi nemusím dodávat, že ta auta za tohle nemůžou.
Technicky nejlepší, zejména při srovnatelných cenovkách, že jo 😄 😄 😄
A navíc dostaneš bombastický motory typu twinturbo R4 a jinde je za to stejnou cenu V8 😄
Tak to jo, to je technicky nejlepší. Kvalitaje taky příkladná, takovej motor BMW N63/S63 (4,4 twinturbo) je hotovej etalon, některý kusy nenajely ani 100 tis km a egine dead 😄 😄 😄
Nebo takhle Porsche Cayenne že a můžu pokračovat na dalších (50) řádkách 😄 😄 😄
A navíc dostaneš bombastický motory typu twinturbo R4 a jinde je za to stejnou cenu V8 😄
Tak to jo, to je technicky nejlepší. Kvalitaje taky příkladná, takovej motor BMW N63/S63 (4,4 twinturbo) je hotovej etalon, některý kusy nenajely ani 100 tis km a egine dead 😄 😄 😄
Nebo takhle Porsche Cayenne že a můžu pokračovat na dalších (50) řádkách 😄 😄 😄
Tak 4,4 mi nepřijde zrovna jako malý motor... motáš trochu dohromady a jabka, zrovna ten dvoulitr na žádné problémy netrpí.
Umíš číst? A odlišovat věci?
Píšu že za cenu R4 TT dostaneš jinde V8. Tečka
A pak píšu že ani kvalita není zázračná a uvádím to BMW.
Dvě věci.
Píšu že za cenu R4 TT dostaneš jinde V8. Tečka
A pak píšu že ani kvalita není zázračná a uvádím to BMW.
Dvě věci.
číst umím, ale na tvoje moudra to nestačí...
Dvoulitry zejména ty naftové trpí na brutální zakarbonování celého motoru čím dochází k následnému zadření.
Prostě kdo nemá bramboru jako by nebyl no. Sociální statut, na Bentley a Rolls nemáme, nebo se bojíme aby nám to lidi moc nezáviděli tak aspon Bramboru nebo porsche. 😄 😄
Prostě kdo nemá bramboru jako by nebyl no. Sociální statut, na Bentley a Rolls nemáme, nebo se bojíme aby nám to lidi moc nezáviděli tak aspon Bramboru nebo porsche. 😄 😄
a těch naftových dvoulitrů se prodá v USA úplně nejvíc...
Bavíme se všeobecně.
Všeobecně není problem vyrobit atmosférický petilitrovy motor se spotřebou 14 na sto. To dělají amíci už 50 let v kuse.
Akorát že ten motor s vypínáním válců žere někde na rovince ze Sadský do Poděbrad tak 9 litrů, takovej jemnej detail 😄
Běžný průměr 13 na sto. Hodně to baští akorát ve městě, ale protože řada těch motorů je ještě bez přímovstřiku, není problém tam dát LPG.
Za 15 ti to odjedu (Sadská-Poděbrady) s Rollskou z roku 1980 s dvěma karbecy a 6,75 V8 😄
Asi takhle.
Běžný průměr 13 na sto. Hodně to baští akorát ve městě, ale protože řada těch motorů je ještě bez přímovstřiku, není problém tam dát LPG.
Za 15 ti to odjedu (Sadská-Poděbrady) s Rollskou z roku 1980 s dvěma karbecy a 6,75 V8 😄
Asi takhle.
Aha. Takže když se tomu vypnout čtyři válce z osmi, z osmiválce se stane čtyřválec, tak je to vlastně v pořádku, jinak čtyřválec vadí😊
Snad jen tolik, že spousta lidí jezdí i jinde než po rovince ze Sadské do Poděbrad 😄
Snad jen tolik, že spousta lidí jezdí i jinde než po rovince ze Sadské do Poděbrad 😄
Po stopadesate druhé, že má někdo větší motor, či výkon, neznamená, že je to lepší.
a že má někdo lepší podvozek (čti vymlátí to z tebe na kostkách duši) a větší litrovej výkon neznamená že je to kvalitnější a lepší auto.
Víme?
Ta spolehlivost u moderních němců je jenom prázdná fráze, realita je jinde.
Jinak někteří majitelé uberwagenů se diví, když je předjíždí Charger, dneska sem tafnul borce v Audi co jel ve vesnici 41 , za vesnicí se jal zrychlovat ale nějak mu to nevyšlo. 😄 😄 😄
550 NM je 550 Nm, a nepotřebuješ diesel ani turbo a vo tom to JEEEE 😄
Víme?
Ta spolehlivost u moderních němců je jenom prázdná fráze, realita je jinde.
Jinak někteří majitelé uberwagenů se diví, když je předjíždí Charger, dneska sem tafnul borce v Audi co jel ve vesnici 41 , za vesnicí se jal zrychlovat ale nějak mu to nevyšlo. 😄 😄 😄
550 NM je 550 Nm, a nepotřebuješ diesel ani turbo a vo tom to JEEEE 😄
Baricelo on to ale myslel spravne. Prave treba na tvem pripade, vyzdimat z maleho lehkeho motoru velky vykon, a pod. Je otazka samozrejme nasledne servisni narocnosti oproti robustnimu v8, ale to je vec druha. Ono ty vydrzi, asi ne tolik co v8, ale funguje to. Chapu te ale zalezi na prostredi kde jezdis, a co te bavi a tim tu danou techniku ocenis. Ty hot hatche jsou sice foukany, ale ten motor vepredu skoro necejtis a naopak bezprostredni spojeni motoru v8 na plyn a tah urvanyho motoru je zas pro druhyho. Ale vseobecne technika je tady v Evrope vyspelejsi. No a vetu ze bramboru nebo porsche aby nam to nezavideli nemuzes myslet vazne. Jel jsi nekdy v Porsche? Tam prece tu techniku fungujiciho, auta co posloucha ridice musis videt nejvic a nemeni na tom nic, že si to koupi i vemeno, co to nechape a nebavi ho to a jezdi jen rovne..
Brambora nebo Porsche místo RR a Bentley, aby nám to nezáviděli 😄
Já za to nemůžu, že neumíte číst.
V Porsche sem nejel, zase sem řidil Rollse. Všichni nemůžeme řídit vše.
A hodně záleží co to bude. 911 GT3 nebo něco v tomhle stylu je určitě famozní věc, oblloustlá bedna pro barbíny Caynne nebo sranda káry typu Boxster ani ne čeče.
Já za to nemůžu, že neumíte číst.
V Porsche sem nejel, zase sem řidil Rollse. Všichni nemůžeme řídit vše.
A hodně záleží co to bude. 911 GT3 nebo něco v tomhle stylu je určitě famozní věc, oblloustlá bedna pro barbíny Caynne nebo sranda káry typu Boxster ani ne čeče.
o tom, kdo dělá nejvíce přestupků nic neříká o tom, kdo je nejnebezpečnější na silnici a způsobuje nejvíce nehod. Zajímavější je, kolik vážných nehod způsobují řidiči jednotlivých značek a tady se ukazuje, že největší přestupkáři - řidiči Porsche - zároveň způsobují nejméně vážných nehod a naopak, Mirci Dušíni třeba v Toyotach a dalších značkách kteří v životě nejeli přes zákonný limit a k plné čáře se nikdy nepřiblížili méně než na 3 metry způsobují daleko víc nehod než řidiči Porsche.
https😐/www.autoforum.cz/…nejvice-bouraji/
https😐/www.autoforum.cz/…nejvice-bouraji/
No, ono tohle jsou všechno takové "statistiky" cucané z prstu. Záleží, jaké si kdo vybere kriterium/kriteria, pro výběr "nejhorších" řidičů. O tom, co se na silnicích děje, z hlediska, v článku zmíněného, "hrubého chování" můžou vypovídat pokuty nebo škody pojišťoven nebo cokoliv jiného, co si kdo vymyslí.
Zajímavé jsou třeba spousty videí na YT z různých zemí, když si zadám "road rage US" vypadnou jich desítky, stačí chvíli sledovat, hemží se to vybržďovači, vytlačovači, mlátiči, okopávači aut atp., účinkující vozový park různorodý, v drtivé většině us nebo japonská provenience. Otázkou je, jestli takový dvoumetrákový černoch mlátící na křižovatce obuškem do něčího auta po té, co vylezl z nissanu, je lepší řidič než ten, co má ve statistice pět pokut za rychlou jízdu v bmw...
Zajímavé jsou třeba spousty videí na YT z různých zemí, když si zadám "road rage US" vypadnou jich desítky, stačí chvíli sledovat, hemží se to vybržďovači, vytlačovači, mlátiči, okopávači aut atp., účinkující vozový park různorodý, v drtivé většině us nebo japonská provenience. Otázkou je, jestli takový dvoumetrákový černoch mlátící na křižovatce obuškem do něčího auta po té, co vylezl z nissanu, je lepší řidič než ten, co má ve statistice pět pokut za rychlou jízdu v bmw...
No, člověk mlátící do jiného auta bude nejspíš psychicky labilní nebo má nějaký jiný problém, ale o jeho řidičských schopnostech to nevypoví vůbec nic.
A naopak netušíš, kolik nehod nebo problémů způsobil ten rychlík v BMW, protože následky jeho chování taky žádná statistika nezachytí. Ale pravděpodobnost rizikového chování pro silniční provoz je spíše u toho BMW.
A naopak netušíš, kolik nehod nebo problémů způsobil ten rychlík v BMW, protože následky jeho chování taky žádná statistika nezachytí. Ale pravděpodobnost rizikového chování pro silniční provoz je spíše u toho BMW.
To mlácení do auta je zmíněno jako extrém, každopádně tohle je vždy následek nějaké situace, která předcházela, vybrždění, vytlačení, všechno nebezpečné situace v provozu, nemluvím o černochovi, který naběhne na auto ve chvíli, kdy vedle v parku venčí pejska.
Každopádně na těch road rages videích rozhodně nevidím nějaký přetlak evropských značek, naopak, skoro tam nejsou.
Každopádně na těch road rages videích rozhodně nevidím nějaký přetlak evropských značek, naopak, skoro tam nejsou.
Tedy, často to dělám sám, a teď to koukám udělala spousta zdejších diskutujících- nečetli jste a jen šli do diskuze? Jsou tam i Honda, Acura, Toyota, Hyundai, Subaru - konkrétní modely, který si kupují nadšenější řidiči. Výpověď o značce nula.
Jinak to musí být opravdu zábava s automatem a omezením na 55mph..