Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Co řídí nejhorší řidiči v USA? První místa obsadily německé prémiovky

39 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
kupuje německé auta.
TondaSverak
Z toho vyplývá jen jedno: pokud nemáš německou prémiovku, jsi na tom se svým sociálním statusem špatně...jinak ovšem můžeš být i úplná b*lb.
Jinak to musí být opravdu zábava s automatem a omezením na 55mph..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ANO vymyslelo nový pokuty = jen za +10 km/h navíc (mimo město!) až 5.000 kč pokuta
Avatar - Anonym
Anonym
ne z toho vyplývá, že majitelé ubewrwagenů jezdí jak hovada, nepoužívaj blinkry atd. Nic co by nebylo denně vidět tady 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
"Baví řídit" je nové synonymum pro chování se jako hovado? Tak to už pak ty zdejší "Pány Řidiče" opravdu chápu.
webpaja
...dává najevo, že je špatné kupovat evropské, většinou lepší produkty. Tyhle špinavé triky jsou tak typické pro jeho nohsledy. :-!
bobojoe
Tak ono to není zas tak šokující, když se jedná o podíl z 1000. Být to ze všech registrovaných vozů, tak tam budou asi trochu jiné značky. Ale těší mě, že BMW je 1. 😁
Tenhle výzkum spíš vypovídá o lidech, co si můžou dovolit koupit lepší auto.
Avatar - Anonym
Anonym
Budeš se divit, ale ti co si můžou koupit lepší auto kupují i Lexus, Cadillac, Lincoln , Genesis, Jaguar atd
Mig_35
že pokud někdo v posledních pěti letech zapálil automobil, byl muslimského vyznání.
Co z toho výplývá?
Pro mě nic, nemám předsudky a nejsem rasista 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Z toho vyplývá, že Švédsko je totálně v ři*i 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že nám přestane posílat miliardy? Co chudák https😐/www.seznamzpravy.cz/…sovy-rise-125234 😲
Avatar - Anonym
Anonym
Jako že se tam lidi bojí vyjít na ulice, napadají tam ženy a dívky, je tam válka gangů a řada lidí se musela odstěhovat na jiná místa 😄
Mig_35
Ani v Německu se do určitých čtvrtí nechodí a ve Francii ti za nevhodný dress-code rovnou nafackují, strážci morálky😊
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
I v Česku sou místa kam se radši nechodí = a odkud se lidi jak řiká barik museli odstěhovat

ANO asi sme = viz barik 11:17
Avatar - Anonym
Anonym
Určitě, třeba Chánov, Most, Jirkov vid. Kde to xy vlád neřešilo.

A soudruzi Piráti se dál pokoušejí o e😜erimenti a cpou romy do prázdných obecních bytů v Řeporyjích a už zas začínaj problémy, urážky a napadání dětí, bor*el, atd.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale prachy potečou dál = už sem se chtěl bát. Co by bez těch miliard ročně = nás slovenský majitel co nás řídí jako svou firmu dělal 😲
ProchyToman
Mam bago 4, jsem *** 😀
GeekStar
Tohle asi překvapí málokoho.

Německé prémiovky v podstatě přitahují dva typy lidí - jednak nadšence do aut, kteří si chtějí pořídit to technicky nejlepší a mají pak radost ze špičkových vlastností svého auta (to jsme asi víceméně my všichni tady v diskusích a většina řidičů německých prémiovek na silnicích), a jednak labilní psychopaty model Trpišovský, kteří jej vnímají jako vyjádření svého nadřazeného postavení vůči ostatním. Ti druzí v důsledku poruchy osobnosti jezdí agresivně a se zmenšeným pudem sebezáchovy a tím statisticky nadprůměrně způsobují dopravní nehody.
Asi nemusím dodávat, že ta auta za tohle nemůžou.
Avatar - Anonym
Anonym
Technicky nejlepší, zejména při srovnatelných cenovkách, že jo 😄 😄 😄

A navíc dostaneš bombastický motory typu twinturbo R4 a jinde je za to stejnou cenu V8 😄

Tak to jo, to je technicky nejlepší. Kvalitaje taky příkladná, takovej motor BMW N63/S63 (4,4 twinturbo) je hotovej etalon, některý kusy nenajely ani 100 tis km a egine dead 😄 😄 😄
Nebo takhle Porsche Cayenne že a můžu pokračovat na dalších (50) řádkách 😄 😄 😄
Mig_35
Tak 4,4 mi nepřijde zrovna jako malý motor... motáš trochu dohromady a jabka, zrovna ten dvoulitr na žádné problémy netrpí.
Avatar - Anonym
Anonym
Umíš číst? A odlišovat věci?

Píšu že za cenu R4 TT dostaneš jinde V8. Tečka

A pak píšu že ani kvalita není zázračná a uvádím to BMW.

Dvě věci.
Mig_35
číst umím, ale na tvoje moudra to nestačí...
Avatar - Anonym
Anonym
Dvoulitry zejména ty naftové trpí na brutální zakarbonování celého motoru čím dochází k následnému zadření.

Prostě kdo nemá bramboru jako by nebyl no. Sociální statut, na Bentley a Rolls nemáme, nebo se bojíme aby nám to lidi moc nezáviděli tak aspon Bramboru nebo porsche. 😄 😄
Mig_35
a těch naftových dvoulitrů se prodá v USA úplně nejvíc...
Avatar - Anonym
Anonym
Bavíme se všeobecně.
Mig_35
Všeobecně není problem vyrobit atmosférický petilitrovy motor se spotřebou 14 na sto. To dělají amíci už 50 let v kuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Akorát že ten motor s vypínáním válců žere někde na rovince ze Sadský do Poděbrad tak 9 litrů, takovej jemnej detail 😄
Běžný průměr 13 na sto. Hodně to baští akorát ve městě, ale protože řada těch motorů je ještě bez přímovstřiku, není problém tam dát LPG.

Za 15 ti to odjedu (Sadská-Poděbrady) s Rollskou z roku 1980 s dvěma karbecy a 6,75 V8 😄

Asi takhle.
Mig_35
Aha. Takže když se tomu vypnout čtyři válce z osmi, z osmiválce se stane čtyřválec, tak je to vlastně v pořádku, jinak čtyřválec vadí😊

Snad jen tolik, že spousta lidí jezdí i jinde než po rovince ze Sadské do Poděbrad 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže když potřebuje nebo se chceš projet, těch 8 válců tam máš. 😄 Když plachtíš 80 po rovnice tak je nepotřebuješ 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Po stopadesate druhé, že má někdo větší motor, či výkon, neznamená, že je to lepší.
Avatar - Anonym
Anonym
a že má někdo lepší podvozek (čti vymlátí to z tebe na kostkách duši) a větší litrovej výkon neznamená že je to kvalitnější a lepší auto.

Víme?

Ta spolehlivost u moderních němců je jenom prázdná fráze, realita je jinde.

Jinak někteří majitelé uberwagenů se diví, když je předjíždí Charger, dneska sem tafnul borce v Audi co jel ve vesnici 41 , za vesnicí se jal zrychlovat ale nějak mu to nevyšlo. 😄 😄 😄

550 NM je 550 Nm, a nepotřebuješ diesel ani turbo a vo tom to JEEEE 😄
Avatar - lamal
lamal
ma asi problem s vyhladom z auta, jak semafor tak chodci...
ProchyToman
Baricelo on to ale myslel spravne. Prave treba na tvem pripade, vyzdimat z maleho lehkeho motoru velky vykon, a pod. Je otazka samozrejme nasledne servisni narocnosti oproti robustnimu v8, ale to je vec druha. Ono ty vydrzi, asi ne tolik co v8, ale funguje to. Chapu te ale zalezi na prostredi kde jezdis, a co te bavi a tim tu danou techniku ocenis. Ty hot hatche jsou sice foukany, ale ten motor vepredu skoro necejtis a naopak bezprostredni spojeni motoru v8 na plyn a tah urvanyho motoru je zas pro druhyho. Ale vseobecne technika je tady v Evrope vyspelejsi. No a vetu ze bramboru nebo porsche aby nam to nezavideli nemuzes myslet vazne. Jel jsi nekdy v Porsche? Tam prece tu techniku fungujiciho, auta co posloucha ridice musis videt nejvic a nemeni na tom nic, že si to koupi i vemeno, co to nechape a nebavi ho to a jezdi jen rovne..
Avatar - Anonym
Anonym
Brambora nebo Porsche místo RR a Bentley, aby nám to nezáviděli 😄
Já za to nemůžu, že neumíte číst.

V Porsche sem nejel, zase sem řidil Rollse. Všichni nemůžeme řídit vše.
A hodně záleží co to bude. 911 GT3 nebo něco v tomhle stylu je určitě famozní věc, oblloustlá bedna pro barbíny Caynne nebo sranda káry typu Boxster ani ne čeče.
Avatar - Ham.
Ham.
o tom, kdo dělá nejvíce přestupků nic neříká o tom, kdo je nejnebezpečnější na silnici a způsobuje nejvíce nehod. Zajímavější je, kolik vážných nehod způsobují řidiči jednotlivých značek a tady se ukazuje, že největší přestupkáři - řidiči Porsche - zároveň způsobují nejméně vážných nehod a naopak, Mirci Dušíni třeba v Toyotach a dalších značkách kteří v životě nejeli přes zákonný limit a k plné čáře se nikdy nepřiblížili méně než na 3 metry způsobují daleko víc nehod než řidiči Porsche.
https😐/www.autoforum.cz/…nejvice-bouraji/
Avatar - Dinar
Dinar
No, ono tohle jsou všechno takové "statistiky" cucané z prstu. Záleží, jaké si kdo vybere kriterium/kriteria, pro výběr "nejhorších" řidičů. O tom, co se na silnicích děje, z hlediska, v článku zmíněného, "hrubého chování" můžou vypovídat pokuty nebo škody pojišťoven nebo cokoliv jiného, co si kdo vymyslí.
Zajímavé jsou třeba spousty videí na YT z různých zemí, když si zadám "road rage US" vypadnou jich desítky, stačí chvíli sledovat, hemží se to vybržďovači, vytlačovači, mlátiči, okopávači aut atp., účinkující vozový park různorodý, v drtivé většině us nebo japonská provenience. Otázkou je, jestli takový dvoumetrákový černoch mlátící na křižovatce obuškem do něčího auta po té, co vylezl z nissanu, je lepší řidič než ten, co má ve statistice pět pokut za rychlou jízdu v bmw...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No, člověk mlátící do jiného auta bude nejspíš psychicky labilní nebo má nějaký jiný problém, ale o jeho řidičských schopnostech to nevypoví vůbec nic.
A naopak netušíš, kolik nehod nebo problémů způsobil ten rychlík v BMW, protože následky jeho chování taky žádná statistika nezachytí. Ale pravděpodobnost rizikového chování pro silniční provoz je spíše u toho BMW.
Avatar - Dinar
Dinar
To mlácení do auta je zmíněno jako extrém, každopádně tohle je vždy následek nějaké situace, která předcházela, vybrždění, vytlačení, všechno nebezpečné situace v provozu, nemluvím o černochovi, který naběhne na auto ve chvíli, kdy vedle v parku venčí pejska.
Každopádně na těch road rages videích rozhodně nevidím nějaký přetlak evropských značek, naopak, skoro tam nejsou.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tedy, často to dělám sám, a teď to koukám udělala spousta zdejších diskutujících- nečetli jste a jen šli do diskuze? Jsou tam i Honda, Acura, Toyota, Hyundai, Subaru - konkrétní modely, který si kupují nadšenější řidiči. Výpověď o značce nula.