Lidi s takovými názory mě nepřestávají šokovat... No nic, asi vůbec nemá cenu ti vysvětlovat, proč je něco takového a za tebou navrhovanou cenu v praxi v dohledné době nerealizovatelné. Nakonec, nechápe to ani většina poslanců Evropského parlamentu, o Evropské komisi nemluvě... ;-\ :-(:'-(
...jenom horší a složitější pohonné ústrojí (ve srovnání se skvělým čtyřválcem FIRE), nové nárazníky, čalounění a barvy a pozměněný design kol. To má jako po tolika letech výroby stačit? ;-\ Verze Sport by samozřejmě měla dostat stokoňovou čtrnáctistovku z Pandy 100 HP (resp. z Tipa, kde má 95 k), jinak je tato verze naprosto o ničem a tablet dolepený na palubku to rozhodně nezachrání... ;-\
To tu už malo byť dávno, potrebujú ju jak soľ. Panda by mohla byť parádnym crossoverom s benzínom aj elektrinou. Fiat malé autíčka vždy vedel, ale posledné roky len čumím, čo sa s nimi deje? Zblbli, prestali myslieť? Odkedy spravili päťstovku, tak s ničím poriadnym neprišli, ak vynechám parádny Fiat 124, ktorý vlastne ani nebol Fiat (beztak ho po krátkej dobe zarezali). A táto starenka by si fakt už zaslúžila nástupcu. Značka, ktorá bývala špecialistom na malé autá, tak nič zaujímavé v portfóliu nemá... Päťstovka, s nádychom prémie, považovaná za niečo viac (aj cenou) je chabá záplata. Fiat de facto opustil väčšinu trhu... Deprimujúce. A čo ešte Alfa alebo Lancia. Labutia pieseň...
Tiež si myslím že facelift nie je bohviečo 😉už by to chcelo niečo novšie , vid u hjonde i10.Firefly turbo by jej urval podvozok 😂však dočkáte sa keď do toho dajú PSA sekačky , dnes som opäť šiel 208 a ten rachot bože môj to malo zvuk Akoby každý piest bol pridrety. Firefly sepot kvetín proti tomu.
3hrnkový litrový micro hybrid s 51kW je všechno, jen ne sportovní. Fiat si z lidí dělá srandu :no: Proč tam nedají ten nový turbo firefly z ostatních modelů nebo alespoň i ten 2 hrnek se 63/77kW? Aby to alespoň trochu jelo a zasloužilo si to označení “sport” ;-)
S tím atmo už ta formulace dává smysl...
Chtěl jsem tím pouze naznačit, že problém není primárně v objemu (který byl zmíněn), ale ve výkonu (který naopak zmíněn nebyl). :-)
To je tak, keď sa roky spoliehali, že im predaje bude ťahať domáci trh a vernosť k vlastným značkám. Tá síce pretrváva, ale korona ukázala, aké je nebezpečné stavať všetko na Taliansku. Keď už pred krízou na tom neboli dobre a teraz sa im predaje klesli až o nejakých 80 percent, tak mi nepríde nová elektrická 500 za cenu troch benzínových ako rozumná spása.
Řekl bych, že Fiat je na mrtvém bodě a nic zajímavého od něj další 3 roky neuvidíme, pak snad ukáže nějakou přeznačenou 208. Ostatně už poslední Panda pro mě vždy byla takovým kompromisem s technikou předchůdce a designem brazilského Una.
No, na domácím italském trhu Fiat za posledních cca 20 let taky ohromně zeslábl. Mnohem větší sílu než dřív tam dnes mají francouzské značky a taky Korejci.... :-O
Chlapci, už ste mohli zvyknúť, že v dnešnom globálnom úspornom a ekonomickom svete áut slovíčko Sport zväčša označuje len použité dizajnové doplnky... ;-)
uz by to konecne chcelo novu pandu... chapem ze ta sucasna je vydarena aj pekna ale uprimne.. mimo domacu italiu docela je to stejne uz v eu hodne malo predajne miniauto ... vek nepusti... rovnako motory bida.. tak snad coskoro uz sa dockame nejakeho seriozneho nastupcu aj s poriadnymi turbomotormi :yes: