Novinky
Na jednu stranu kvituji moznost volby pohonu 4x4 ( ikdyz ono to bude spis AWD, ale kdo by na automobilovem webu resil nejake technicke detaily, ze jo 😁 )
Co me ale stale zarazi a nemuzu pochopit je to, ze do uzitkoveho auta, ktere vazi skoro 2,5t a dalsi tunu by melo odvezt davaji jako nejsilnejsi motorizaci ctyrvalcovy dvoulitr se 136kw... Ikdyz tech 415 Nm nevypada az tak zle...
Co me ale stale zarazi a nemuzu pochopit je to, ze do uzitkoveho auta, ktere vazi skoro 2,5t a dalsi tunu by melo odvezt davaji jako nejsilnejsi motorizaci ctyrvalcovy dvoulitr se 136kw... Ikdyz tech 415 Nm nevypada az tak zle...
po kterem ted pokukuji, vzhledem k rodinym potrebam, ale Peugoet/Citroen/Toyota Traveller vypada jako lepsi volba..
V představení Transit Trail 4x4 chybí info která náprava se vlastně připojujue (předpokládám zadní ale test nám to tají) a taky tam chybí info jak se auto chová při vyšší rychlosti. Protože starší verze byla pověstná velmi krátkými kvalty
A s bílým Tranzitem Active se sice do opery dojet dá, ale zážitek to bude prakticky stejný jak kdyby tam jela ta celoplechová verze. Nevidím v tom zásadnější rozdíl