Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Tesla to opravdu rozjíždí: Zisk jí stoupl o 131 procent!

30 komentářů

ivan7
keby nezarabala na emisiach je v strate......napriek tej hroznej cene vozidiel...cca 12cent/akcia
Corkybell
Ivane,keby,keby,keby..vies,kde by si bol,vsak?
Slovom "keby" je najhorsie zacinat,ked realita je aka je.
Tento rok bude pre Teslu max uspesny vdaka predobjednavkam TM3.
Uvidi sa co sa stane,ked sa naplnia ako bude dalej natom Tesla.
Ale ratam,ze karta jej pojde dalej vdaka skvele vlozenym investiciam do dalsich tovarni na vyrobu aut a bateriek.Urcite ziadny bankrot jej nehrozi ako by si priali niektori haters Tesly.
Ked sa zlepsi kvalita aut,tak uz Tesle fakt nebudu mat co haters vytknut.
ivan7
..ano ,ano bol to nie moc dobry zaciatok :no: .....zial zatial je to iba o dotaciach.
ivan7
keby nepredavala emisie ....je v strate cca 12cet/akciu......napriek dotaciam :😉
westeros
Oni taky hodne investuji, momentalne 3 tovarny rozestavene. I bez tech dotaci by mohli byt v zisku, jenom by mene investovali
ivan7
odporucam si nastudovat vysledky....vedenie si vyplaca odmeny v podstate z dotacii. :😉
DonVito
No to je dost odvazne tvrzeni.

Za prve, ty dotace nejsou jen pro Teslu!!!
Tesla jich ziskava nejvic, protoze jejich produkt je nejlepsi (a dlouhou dobu byl v podstate jediny..).
Uz brzy si velky kus kolace bude ukusovat VW, takze ty dotace zustanou "doma".

A za druhe, vetsinu te castky za elektromobil porad musi platit zakaznik ze svyho. 😄

Tvuj prispevek zni trochu jako zavist manazerum Tesla...

Kdyz mas nastudovane ty vysledky, muzes uvest, kolik tvori obrat, kolik jsou investice, kolik je zisk a kolik tvori dotace?
https😐/www.svethardware.cz/…ni-kredity/53406
ProchyToman
Plan byl splnen. Elektrokucí maji radost
Avatar - Beefcake
Beefcake
Hejterov to nas.ere, co ?
frite
Myslím že hateri jsou zvyklí, v podstatě si se svou zálibou v sebemrskani užívají každou zprávu o tom jak Tesla navyšuje produkci, staví továrny atd.
Přitom už před dvěma lety bylo každému jasné že je krach Tesly otázkou dnů..
DonVito
A kde asi bude Tesla v roce 2024, kdy si budou elektromobily a spalovací auta přímo konkurovat cenově, bez dotací...
https😐/cleantechnica.com/…-parity-in-2024/

Jakou šanci asi bude mít spalovací BMW proti elektrické Tesle?


Tesla je jednička v autonomním řízení, zabývá se energetikou, výrobou bateriových článků, v technologii výroby je bezkonkurenční i díky vertikální integraci.
Má slušně našlápnuto. :yes😒br />
Zasloužený úspěch!
spaleny6
Těžko říct. Počkáme si. Nejsi na tu Teslu nějak nezdravě fixovaný? Nepřijdou mi ty tvoje příspěvky úplně normální.
Avatar - _Karel_
_Karel_
To nejseš sám.
DonVito
Ne, ja jsem fixovany na jinou znacku.

Ale tohle byl clanek o prosperite Tesly. 😉
Avatar - lyon667
lyon667
Připadá mi, žes v Tesle v životě neseděl, jinak bys nepsal takový bláboly.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Stejnou jako teď. Někdo si koupí Teslu a někdo BMW.
ProchyToman
Tak se n.e.p.o.s.e.r. Vis kde bude BMW se spalovakem? U lidi co maji jeste radi motory a nejsou vykulenky.
Avatar - palix
palix
Mať na výber medzi BMW a Teslou - jednoznačne bez zaváhania beriem BMW. Predpokladám, že dnes, zajtra, aj pozajtra by presne to isté spravila veľká väčšina ľudí. Samozrejme budeme uvažovať s tým, že auto by sme dostali 😉.
Ak sa spomenie Tesla, mne je najviac nesympatický jej "fanklub". V každom prípade som celkom šťastný, že si Teslu nikdy nekúpim... a v podstate ani žiadne iné podobne drahé auto.
frite
Tak říci "jsem rád že nikdy nebudu mít auto za 1,3 mil.." to si žádá skutečného asketu či masochistu..
frite
Mimochodem, už v roce 2019 se v USA prodalo více modelu 3 než BMW 3, MB C a Audi A4 dohromady.
To jen k těm domnělým preferencím reálných zákazníků.
DonVito
:yes:
Corkybell
Je ti dufam jasne,ze to je vdaka vysokym predobjednavkam?
Uvidi sa ci ake cisla budu ked sa naplni kvota predobjednanych aut.
Tesla je fajn,ale obcas ma zabijaju tie vase jednostranne pohlady na vec.
DonVito
No me zase zabiji jednostranny pohled odpurcu. Viz prispevek dole.
Corkybell
Preco na nich vecne reagujes?
Stale su to tie iste nicky a ty s nimi vecne ides do toho isteho boja.
Dobre pises na konci svojho prispevku nizsie,ze mali by to zobrat ako chlapi a priznat si to,ale nato nema kazdy to urobit.To plati ale na obidvoch stranach barikady.

A co hovoris na zavretie dalsich uholnych elektrarni?
To je dobra sprava pre vase ovzdusie aj ked zaroven zla sprava pre ludi pracujucich v tych elektrarnach.
DonVito
Tak ta energie se bude muset necim nahradit...
Takze je predpoklad vzniku novych pracovnich mist.

Zavirani uhelnych elektraren je kazdopadene dobre. Obzvlaste tech, co nedodrzuji emisni limity. Ostatne to samy plati pro auta (tzn v podstate vsechny diesely).
Ted s covidem je to samozrejme problematictejsi, ale doted nezamestnanost rozhodne v CR nebyla problem.

Kdyz to plati pro obe strany barikady, co si mam priznat ja?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Dělá to ten Melon dobře.
DonVito
Heled Wine, po tom co tu leta trolis, ze je Tesla letadlo, bych se radeji drzel zpatky. 😉
https😐/www.auto.cz/diskuse/55125/1#…
Ne, Tesla sktecne neni letadlo.

Ja bych na tvem miste rekl: OK, hosi (ti hosi, ktere nazyvas ovce..) meli jste pravdu.

Jasne (s)pletl jsi se. Zivot jde dal. Tak uz ale tech hloupych komentu nech. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Možná to myslel jinak. Třeba už ví, že Musk má v plánu vyrábět elektrická letadla.
Avatar - jozephko
jozephko
Tesla má to najťažšie už za sebou. Už to bude pre ňu len lepšie a lepšie. Ostatné automobilky to ešte len čaká.
Tesla má vyvinutý a vcelku dobre odladený operačný systém svojich áut. Má perfektne zmáknuté automatické aktualizácie. V rekordnom čase dokáže postaviť úplne novú fabriku. Vyrába si batériové články vo vlastnej réžii a neustále ich vylepšuje. Vyrába elektromobily v stále väčších počtoch, čím prirodzene klesajú jednotkové náklady na vyrobené auto a stúpa zisk z jedného auta. Čerešničkou na torte je meno Tesla, ktoré sa dá porovnať s Apple vo svete počítačov a mobilov.
To, že sa občas vyskytnú nejaké menšie problémy s kvalitou u niektorých áut, je v podstate zanedbateľné. To sú veci, ktoré sa dajú riešiť relatívne jednoducho. Tesle veľmi v tomto pomôže nová fabrika v Berlíne a miestne vývojové centrum.
Automobilky až teraz prichádzajú na to, že najťažšie je vytvoriť operačný systém elektromobilu a zvládnuť jeho aktualizáciu na diaľku. Druhým najväčším problémom sú batérie. V podstate žiadna automobilka okrem Tesly si ich nevyrába sama a firmy sú odkázané na subdodávateľov.
Arese
...že sa "občas vyskytujů nějaké menšie problémy s kvalitou u niektorých aut".... 😁 😁 😁 😁 😒] 😒] Dál už ani nemusíš pokračovat, pokud tu kvalitativní katastrofu výrobků Tesly, která nemá obdoby snad u žádné jiné současné automobilky, nazýváš výše uvedenými slovy! 😄 Nemluvě o bezprecedetně arogantnímu chování Tesly vůči jejím nespokojeným zákazníkům! 😲 😲 😲