Dastr udělal diru do světa coby ,levná, čtyřkolka tak seberem výhodu a viceprvek :no: Ale budeme bohužel zelení.
Již teď je jen s dci atak ten zrušíme taky anecháme jen třiválec.
Snad ne. Nebo jen v EU
To město se jmenuje Togliatti. Místní automobilka a obyvatelé města budou mít díky konci Dusteru 4x4 zajištěno další živobytí. Lada Niva už nebude mít na trhu konkurenci.
Prečo: Duster je SUV so samonosnou karosériou, keby spravili novú Nivu s rebríkom a tuhými nápravami, spravili by s ňou do sveta dieru. Bezkonkurenčný malý off-road za bezkonkurenčnú cenu. V ruských podmienkach by to určite šlo.
Jenže vývoj nové Nivy by stál spoustu peněz a výsledek by byl nejistý. Teď bez konkurence (Duster, Jimny) budou moci vyrábět a prodávat tu starou dalších X let. I když v EU už nepůjde o oficiální dovoz.
Otázkou je, co budou kupovat lidé žijící v horských oblastech. Nabídka osobních čtyřkolek se stále zužuje.
V dnešnej dobe je výsledok neistý vždy. Vývoj každého auta je drahý, ale keby sa na to všetci pozerali týmto pohľadom, nič nového by sa nerobilo. Na vývoji Nivy by vedeli ušetriť docela dosť. Motory a prevodovky majú, karosériu musia postaviť novú, a terénny základ môžu použiť z nejakých starších Nissanov. Niva nepotrebuje extra modernú techniku, potrebuje spoľahlivú techniku a tou Renault v rámci svojej aliancie disponuje.
Až na to, že niva má taky samonosnou karoserii, tuhou nápravu má jen vzadu a v předu jsou lichoběžníky. Že by měl nástupce rám a tuhé nápravy je silně nepravděpodobné zvlášť, když Lada spadá do stejného koncernu jak Dacia.
za poslední měsíce udělá nějakou změnu ve výrobním programu, tak je to totální průser přesně proti zájmům zákazníka! (viz. např. zrušení manuální převodovky v Meganu R.S., snížení výkonu motoru u Clia) no a teď tahle jobovka o budoucím Dusteru... Takhle ne, Renaulte, takto si svoje prodeje nezvýšíš! :-(:-(:-(:no:
Kde bereš tu jistotu, že to je proti zájmům zákazníků? Ty snad máš k dispozici přesná čísla prodejů jednotlivých verzí?
Říkám ti to pořád, ty jako internetový plácal pro ně nejsi vůbec zajímavý.
Tak já ti prozradím sladké tajemství - verze 4x4 je u Dusteru velmi žádaná. Přesné číslo z hlavy ti teď tady nedám, ale dělá minimálně 50-60 % výroby, ne-li ještě víc. :-) Čili o poptávku zákazníků tady zjevně nejde, což je ovšem pro dnešní automobilovou dobu totálně domrvenou ekoteroristy z EU zcela typické! :-(:-(:-(:no:
Jistotu samozřejmě nemám, ale velkou míru pravděpodobnosti ano. Na to stačí dlouhodobě sledovat poměry na českém i obecně evropském trhu a vývoj nabídky jednotlivých značek, víme? ;-)
Ne, nebude to v neprospěch zákazníka. Protože to bude zase ve prospěch těch, kterým složitější platforma pro zástavbu 4x4 prodražuje jejich auto, ačkoli o 4x4 nestojí. Taková drobnost, kterou se ani nesnažíte domýšlet.
opat velky suhlas.... jak prevodovky u capturu ci meganu RS tak teraz sprtaju aj do 4kolky... ono podla mna ked duster pride o 4kolku tak nestrati len pohon jednej napravy ale okrem ineho aj 50 percent vsetkych zakaznikov ked nie viac... lebo ja co vidim dustery tak skoro vsetko su u nas ako 4kolky... ved kto uz kupi duster v dvojkolke ze jo.. terenak v dvojkolke blud predsa... logika.... takze suma sumarum... podkopavat si vlastny uspesny model.. to je fakt sila a proti zravemu rozumu aj proti zvysovaniu predajov presne...... ale verme ze sa tak nestane... a duster ostane aj nadalej velmi slusny 4x4 terenak a nadalej aj za slusne prachy .. lebo prave to robi dustera dusterom.... kedze na dvojkolku za 0,7mega od dacie nie je podla mna nikto zvedavy a ani tadial nepojde cesta k zvysovaniu jej predaja..... to uz potom mozeme ist rovno do nejakeho pomachleneho citrona ze jo