Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Příští generace Dacie Duster možná přijde o pohon 4x4

27 komentářů

Avatar - SKAY
SKAY
Dastr udělal diru do světa coby ,levná, čtyřkolka tak seberem výhodu a viceprvek :no: Ale budeme bohužel zelení.
Již teď je jen s dci atak ten zrušíme taky anecháme jen třiválec.
Snad ne. Nebo jen v EU
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Meky
zrusia nie pre nizky dopyt, ale pre s nim spojene vyssie emisie :yes:
Zaroven usetria, ked pouziju platformu Clia. :yes:

Takze Dacia vyrazi cestou skodovice - na maly podvozok a jednoduchu techniku nasadia velku kasnu a krasne zarobia. :yes:

AWD zostane pre prachacov, chudaci nech si kupia Nivu.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
rendlíkovci jsou na kolenou... 😄
Avatar - Anonym
Anonym
To město se jmenuje Togliatti. Místní automobilka a obyvatelé města budou mít díky konci Dusteru 4x4 zajištěno další živobytí. Lada Niva už nebude mít na trhu konkurenci.
traveldrive
Prečo: Duster je SUV so samonosnou karosériou, keby spravili novú Nivu s rebríkom a tuhými nápravami, spravili by s ňou do sveta dieru. Bezkonkurenčný malý off-road za bezkonkurenčnú cenu. V ruských podmienkach by to určite šlo.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže vývoj nové Nivy by stál spoustu peněz a výsledek by byl nejistý. Teď bez konkurence (Duster, Jimny) budou moci vyrábět a prodávat tu starou dalších X let. I když v EU už nepůjde o oficiální dovoz.
Otázkou je, co budou kupovat lidé žijící v horských oblastech. Nabídka osobních čtyřkolek se stále zužuje.
traveldrive
V dnešnej dobe je výsledok neistý vždy. Vývoj každého auta je drahý, ale keby sa na to všetci pozerali týmto pohľadom, nič nového by sa nerobilo. Na vývoji Nivy by vedeli ušetriť docela dosť. Motory a prevodovky majú, karosériu musia postaviť novú, a terénny základ môžu použiť z nejakých starších Nissanov. Niva nepotrebuje extra modernú techniku, potrebuje spoľahlivú techniku a tou Renault v rámci svojej aliancie disponuje.
auuuauuua
Až na to, že niva má taky samonosnou karoserii, tuhou nápravu má jen vzadu a v předu jsou lichoběžníky. Že by měl nástupce rám a tuhé nápravy je silně nepravděpodobné zvlášť, když Lada spadá do stejného koncernu jak Dacia.
Arese
za poslední měsíce udělá nějakou změnu ve výrobním programu, tak je to totální průser přesně proti zájmům zákazníka! (viz. např. zrušení manuální převodovky v Meganu R.S., snížení výkonu motoru u Clia) no a teď tahle jobovka o budoucím Dusteru... Takhle ne, Renaulte, takto si svoje prodeje nezvýšíš! 😒 😒 😒 :no:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Kde bereš tu jistotu, že to je proti zájmům zákazníků? Ty snad máš k dispozici přesná čísla prodejů jednotlivých verzí?
Říkám ti to pořád, ty jako internetový plácal pro ně nejsi vůbec zajímavý.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ořezání nabídky je v zájmu zákazníka?
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Sebrat 4x4 je jako udelat z byka vola.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale vždyť ten modrej wůl jen prowokuje a ještě hloupě, tak jako je sám hloupý ...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jsi nekonečně hloupý.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pokud pro danou verzi je málo zákazníků, pak její existence zjevně v jejich zájmu není.
Arese
Hmm, a ty si fakt myslíš, že o Duster ve verzi 4x4 je nedostatečný zájem? 😒] 😒] 😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pokud se rozhodli jej zrušit, pak zjevně je.
Arese
Tak já ti prozradím sladké tajemství - verze 4x4 je u Dusteru velmi žádaná. Přesné číslo z hlavy ti teď tady nedám, ale dělá minimálně 50-60 % výroby, ne-li ještě víc. 😄 Čili o poptávku zákazníků tady zjevně nejde, což je ovšem pro dnešní automobilovou dobu totálně domrvenou ekoteroristy z EU zcela typické! 😒 😒 😒 :no:
Avatar - praptak
praptak
Něco jiného je pohled člověka, který se zajímá o automobily, a něco jiného je pohled běžného kupujícího. Toto dokážu pochopit.
Arese
Jistotu samozřejmě nemám, ale velkou míru pravděpodobnosti ano. Na to stačí dlouhodobě sledovat poměry na českém i obecně evropském trhu a vývoj nabídky jednotlivých značek, víme? 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myslíš ten vývoj u Dacie, kdy jednotlivé motorizace spojené s 4x4 se postupně ořezávají a ořezávají? Tak to jo... no, to je hnedle skvělý indikátor.
Arese
Hele a výš důvod, proč to Renault dělá? ;-\
P.S. Nápověda - kvůli malému zájmu zákazníků to určitě není
Avatar - speedfred
speedfred
Keby predali len 10ks a teraz to nebude tak je to v neprospech zákazníka. Áno Arese má pravdu.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ne, nebude to v neprospěch zákazníka. Protože to bude zase ve prospěch těch, kterým složitější platforma pro zástavbu 4x4 prodražuje jejich auto, ačkoli o 4x4 nestojí. Taková drobnost, kterou se ani nesnažíte domýšlet.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
opat velky suhlas.... jak prevodovky u capturu ci meganu RS tak teraz sprtaju aj do 4kolky... ono podla mna ked duster pride o 4kolku tak nestrati len pohon jednej napravy ale okrem ineho aj 50 percent vsetkych zakaznikov ked nie viac... lebo ja co vidim dustery tak skoro vsetko su u nas ako 4kolky... ved kto uz kupi duster v dvojkolke ze jo.. terenak v dvojkolke blud predsa... logika.... takze suma sumarum... podkopavat si vlastny uspesny model.. to je fakt sila a proti zravemu rozumu aj proti zvysovaniu predajov presne...... ale verme ze sa tak nestane... a duster ostane aj nadalej velmi slusny 4x4 terenak a nadalej aj za slusne prachy .. lebo prave to robi dustera dusterom.... kedze na dvojkolku za 0,7mega od dacie nie je podla mna nikto zvedavy a ani tadial nepojde cesta k zvysovaniu jej predaja..... to uz potom mozeme ist rovno do nejakeho pomachleneho citrona ze jo
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Clio skutečně přišlo o 1.33 TCe a 1.0 TCe zeslábl na 67 kW. :no: