Elektromobily
Přetlak a utesneny prostor je něco absolutně rozlisneho.
Auto má pretlakove vetrani.
Víc k tomu nemám co říct. Článek je založený na tom, že v nějakém zamčené menu je zamcena položka.
Auto má pretlakove vetrani.
Víc k tomu nemám co říct. Článek je založený na tom, že v nějakém zamčené menu je zamcena položka.
Prosím přečtěte si nejdříve článek.
Reagoval jsem na "Tak mi prosim minusari vysvetlete, k cemu je dobry chemicky filtr v neutesnenem prostoru bez pretlaku?" - ano - přetlak v autě je.
Reagoval jsem na "Tak mi prosim minusari vysvetlete, k cemu je dobry chemicky filtr v neutesnenem prostoru bez pretlaku?" - ano - přetlak v autě je.
Přetlaková je něco jiného než vzduchotěsná.
Když ti tlačí ventilátor topení jistým přetlakem do auta vzduch tak ti jinudy do auta vzduch nejde. To asi k tomu na co jsem chtěl reagovat.
Když ti tlačí ventilátor topení jistým přetlakem do auta vzduch tak ti jinudy do auta vzduch nejde. To asi k tomu na co jsem chtěl reagovat.
Úplně nevím zda bych filtru věřil v autě do kterého teče a opadává z něj střecha. Ale i když od toho odhlédneme. Podmínkou funkčnosti by muselo být dokonale uzavřené auto před okolním vzduchem. Nebo se mýlím?
Sorry. Vidím že už je to tu několikrát.
Sorry. Vidím že už je to tu několikrát.
Že v precizním zpracování Tesly se spárama dovnitř dostane ledacos, bude filtr jen velký nic, který Muskovi sežerou zase jen vydlabaný kebule jeho kultu. Dodnes nechápu, kolik lidem dokázal vymýt mozek. Žigulík ze 76 roku byl proti tomu krámu slícováním úplný zázrak.
Přetlak k kabině auta může být jen za určitých okolností. Určitě tam není stále a rozhodně se nejedná, u běžných vozů, o utěsněný prostor.
Souhlasím, že přetlaková není to samé, jako vzduchotěsná. Tak to ani nebylo myšleno. Nicméně, pokud chci zaručit, že vůz poskytuje ochranu proti biologickým útokům, musí být kabina také vzduchotěsná. Tzn., že vzduch se dovnitř může dostat pouze přes filtr a to i bez běžícího ventilátoru. Tlak v kabině se pak reguluje výdechy, které ale také musí jít vzduchotěsně uzavřít.
A Vy máte pocit, že běžná auta mají vzduchotěsnou přetlakovou kabinu, která dokáže zaručit, že vzduch se dovnitř dostane jen přes ten filtr? Já tedy ne. Tvrzení o schopnosti ochrany před biologickým útokem je tedy přinejmenším dost odvážné.
Evidentně nemá být hlavním účelem filtru nějaká ochrana před bio zbraněmi, prostě jen hodně účinný filtr. Kdyby si Elon nepustil hubu na špacír aka neprůstřelná skla, nevznikl by tento zbytečný článek.
Nacpi se radši luštěninovým salátem XXL, erteplama s česnekem a chromadou cibulovejch kroužků. Na veeři zelňačku a bude ti malej i ten filtr v Tesle. 😁
Dam si emerickýho big tasty se slaninou, litr cocacoly a zakončim to zmrzlinou mc flury s burakovim maslem a zabarvim tak, že ti bude v autě rouška malá
Ale kdyz je nekdo tak blby, ze si koupi Teslu, tak je dost blby i na to koupit si tento zbytecny filtr 😁
EDIT: 7 minusu a ani jeden komentar, asi samy mlady chemik a milovnik tezly 😁 Tak mi prosim minusari vysvetlete, k cemu je dobry chemicky filtr v neutesnenem prostoru bez pretlaku?