To jste Josefovy z druzstva neudelali radost. On uz se na jeho Lambo Urus for redneck s 1,5tsi třese. At jeho Máňa neprojebe zatim mega za chujoviny. Fofrem Transformers mezi nás, ať zažiju scifi jak mega film na Nově.
Řekl bych, že cena nijak moc nevybočuje z cen koncernových SUV. S Tiguanem 2,0TDI seš na stejné ceně bez problému taky.
Což ale neznamená, že je to málo.
Obávám se, že je to jen marketing. Kamkoliv se podívám, tak vidím Seat Leon. Exteriér i interiér. Technika odpovídá klasickým sourozencům Golf GTI/R, Leon Cupra (což je prostě Seat) a T-Rocu R. Základní věci zcela jistě sdílí i se slabší O4.
Pro mě je Formentor zklamání, čekal jsem víc než přebalený a přizvednutý Leon :( Uvidíme ještě co realita, ale pochybuju že stejný vizuál vykouzlí lepší materiály nebo odhlučnění.
No, to su zase komentare, vsetko po starom.
Uz panackovia zabudli, kolko boli schopni dat ludia za klepajuci Kodjak "RS" ? S generatorom zvuku(!!) a o 2s horsim 0-100 ?
Akurat, ze v tejto cene uz by mali mat auta diferencialy mechanicke. A mat ho aj v strede.
Ber to tak, že 1,3mil Kč za Seat je poměrně dost... a je poměrně fuk, jestli tam má nějaké jiné logo. Koncern se jen snaží z lidí dostat víc peněz za koncernový “monti systém” a je to dost průhledný ;-)
Koukal jsem, že to stojí na technice Leonu, proti Leonu je jen o 4cm širší. Ale nechápu ten diferenciál u takového výkonu a krouťáku. Na rozdíl od Leonu dostane i 5ti válec od Audi a to bude už pila kolem 400 koní. Zřejmě Leon nesmí přeskočit Golf R, jinak si neumím vysvětlit, proč crossover dostane výkonnější pohon. Nicméně za mě zklamání, protože to není samostatně vyvinuté auto, "jen" upravený Leon Cupra.
Má identický podvozek + ostatní. Jen je to zvednuté a rozšířené. Tudíž to vychází z koncernové platformy MQB Evo pro nižší střední střídu a to včetně motorizací.
Jestli tomu tak bude, tak v tom vidím ten spouštěč marketingu o vlastním "Cupra" vývoji. Jediný rozdíl proti VW a Seatu...jestli to stačí úplně nevím. Kamkoliv se na to auto podívám, vidím Leon.