Za pět let by na evropském trhu mohla být až polovina prodávaných vozů na alternativní pohon. Vedle elektromobilů a hybridů se začne více prosazovat vodíkový pohon a zřejmě i nová syntetická paliva.
Ano, "mohou být", ale taky nemusí. Doufám, že v následujících několika letech budou blouznící bruselští ekoteroristé spláchnuti koronavirem a následnou ekonomickou krizí! :-):yes:
Když mě k tomu dotlačí absence nabídky normálních nových vozů za slušné ceny, tak následujících 20 let klidně udržím v chodu moje současná poctivá auta. Jenom holt nedám vydělat nějaké automobilce a ta pak bude muset propouštět. Ale když si to takto ekofašisté v Bruselu budou přát, prosím! ;-\ ;-\ ;-\
Už tvoje hlava vyřešila dilema = že planetárně nejprodávanější nízko a bez-emisní vozy plnící i evropský emise = jsou co pamatuješ MIMO evropské výroby? JAK to ti volení zástupci evropských zemí kterým říkáš zřejmě kvůli nějaké VÁŽNÉ PORUŠE myšlení FAŠISTÉ = celé ty roky dělají?
VÍŠ že těch 50 let co snižujeme my tady v Evropě emise NEJSME lídry tohohle procesu = víš to žejo?
Jezdit na vodík je stejné jako přejít z Octy TDI na Dodge RAM. Výroba vodíku je především z plynu, akorát přímo na ten plyn dojedeš 4x víc. To je jak z gumama, odborníci radí dávat lepší dozadu a k tomu ty gumy přehazovat zadek s předkem, aby gumy byly pořád v podobném stavu.
Nojo = to se ti s hybridem nestane no = lepší těžiště lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy. Těžkej na dotování paliva závislej diesel vepředu = to víš no
Na jar som bol v škole šmyku. Bol tam podobne zmýšľajúci chlapík. Na okruhu kde mal trénovať nedotáčaví šmyk mu vždy ustrelil zadok a už sa šúchal dverami napred. A na tých gúmach sa s tým nedalo nič robiť. Stať sa to naozaj tak sa môžeš len modliť, aby tam nebol strom.
Pochybujem. Bol v mojej skupine, takze cez vysielacku som pocul jeho komunikaciu s iintruktorom. A po par neuspesnych pokus isli pozret pneu. Zadne 7 rokov stare s dezenom asi 4 mm. Aj odtrhovu plosinu mal nastavenu ako pre auto bez ESP. A aj tak to bol problem chytat.
Já když byl před pár lety v Mostě na škole smyku, tak ta komunikace byla naštěstí jen jednosměrná. Takže na mě hulákal do vysílačky: "Smyk zadní nápravy, vymáčknout spojku"! A já tahal za rukáv a pod plynem se snažil udělat co nejladnější smyk :D:D:D
Ono to vychazi z faktu ze vetsina ridicu jsou dementi co neumi ridit. Lepsi gumy vzadu maji zajistit ze se auto nedostane do smyku a oni se nevybouraj bokem ale nabouraji celne coz je bezpecnejsi.
Ono sice asi jak tak koukám po světě JE FAKT ŽE VĚTŠINA ŘIDIČŮ JSOU DEMENTI CO NEUMÍ ŘÍDIT = ale horší pneu na poháněnou nápravu = to je DEMENTNÍ JEŠTĚ VÍC :D
Je to tak. Vetsina ridicu jsou na baterky. Horsi pneu na pohanenou napravu o tom jsi se se mnou hadal ze se ma delat. Radi to podle tebe odbornici. Snad jsi nezmenil nazor.
Tak tuhle hádku si ale vybavuju celkem jasně. Ještě jsi se mi vysmíval, že nedám na odborníky a dávám si lepší gumy vždycky na předek, ačkoliv bych to měl podle "odborníků" dělat přesně obráceně.
Jj a POMOTAL si to jako ... jako teď naposled ty pneu co vzadu vydržely násobek = jednak odmítáš že by mohly vydržet tolik a druhak přes jasnej text v odkazu sis furt dál mlel to svý o zadní NE poháněný nápravě, že je jasný že tam tolik nedostává zabrat
Tohle už znám = tenhle týden si stihl i jarní pitomost vlády roušky v autě s příslušníkem rodiny = popřít a napsat že sem si to vymyslel, pak po odkazech na zavedení tý pitomosti a odkazech na zrušení tý pitomosti napsat že sis vlastně dělal srandu a pak to zase začít popírat. Mimochodem CO z toho platí = zrovna teď?
že se zadek sjíždí u předohrabu výrazně pomaleji jsem nikdy nepopíral. Jenže gumy se běžně rok co rok prohazují přední za zadní, takže v reálu se ti nestane, že na předku najedeš třeba 40 a na zadku 80.
Takže furt ti to utíká = v tom testu šlo o POHÁNĚNOU přední nápravu a POHÁNĚNOU zadní TO sis popletl = na přední vs na zadní (vysvětloval sem ti to v lehké nadsázce o PRÉMIOVÉM pohonu který se PRÉMIOVĚ stará o pneu) nápravě. Na zadku vydržely téměř násobek
Myslim že všichni rsp. totálně většina přehazujeme při výměně přední/zadní
Tak CO u tebe platí zrovna teď ve věci jarní blbý příkaz vlády = roušky v autě i s holkou s kterou si minulý 2 hodiny...? Ne ano ne = byl zatím dosavadní průběh = dnes?
Já se bavím obecně. Zadní i u zadohrabu by měly vydržet víc, protože nejsou namáhaný při zatáčení a taky jsou výrazně méně namáhány při brzdění. Když je všichni přehazují, tak pak nemůže ovšem nastat eventualita, že na zadních najedeš víc.
Roušku v autě si nosil pokud vím jen ty. Já tě s dostatečným sarkasmem jen upozornil, ať neděláš stejnou chybu i teď, tak proč to máš potřebu furt vytahovat? :D
Takže jako vždycky = tenhle týden si pomotal roušky, pomotal si test kilometrovýho proběhu kol, pomotal si HEV a PHEV pohon RAV4, pomotal si co já a nasazení lepších horších pneu. To průběžně prokládal přídomky KRETÉN atd. Takže asi bez překvapení = že takhle si představuješ že to je smáznutý vyřešeno
Mě se líbí jak ty si vymyslíš co jsem všechno pomotal. Realita je mnohem prostější. Já nic nepomotal. To jen ty věci vidíš tak jak je chceš vidět, aby si měl o čem psát ty autistickej šašku :D:D
když odhlédnu od toho, jestli to dává nějaký smysl, zůstane mi otázka, jak to mám udělat se zadokolkou, přezuju na novou sadu a po týdnu budou zadní víc sjeté než přední, protože jsou poháněné. to budu měnit každých 14 dnů?
Jazdis iba drag race? Lebo predne gumy inak dostavaju zabrat v kazdej zakrute a pri kazdom brzdeni. Na stvorkolke s medzinapravovim diferencialom mi vzdy rychlejsie mizli predne. Podla tvojej logiky by sa mali drat rovnako.